Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

INFINITY
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 22:34, 12 Lis 2008    Temat postu:

kolejna poracja informacji by zachęcić Was do tego całkiem niedrogiego (wydając od 200 do 300zł masz już gotową armię do gry) i jednego z ciekawszych systemów skirmiszowych... INFINITY... działa już oficjalna strona w języku polskim [link widoczny dla zalogowanych] gdzie możecie dowiedzieć się wszystkiego na temat tego systemu... w najbliższym czasie (kwestia dopracowania grafiki, itp.) będzie dostępny podręcznik w języku polskim (do ściągnięcia z wyżej podanej strony)...
zabawe najlepiej zacząć od kupinia starter packa do danej armii:
Ariadna

Combined Army

Haqqislam

Nomads

PanOceania

Yu Jing


dla zainteresowanych, myślimy z Olkiem o zrobieniu jakiegoś pokazu w najbliżesz przyszłości i pokazać wszystkim ten wspaniały system... Very Happy


Ostatnio zmieniony przez k n o w z dnia Śro 22:36, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 23:00, 12 Lis 2008    Temat postu:

Chciałem jeszcze dorzucić fajny battle raporcik oraz fajne zdęcia z turnieju Smile

[link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych]

Co do samego systemu Jest to systemik skirmishowy liczba modeli nie przekaracza 15. Jego wielkim plusem jest dosyć spora dynamika systemu. Każdy dowódca ma do dyspozycji rozkazy. Rozkazy generują modele i dzięki tym oto rozkazom mogą wykonywać akcję (strzelanie, bieganie, podkładnia min, hakowanie, kamuflowanie sie itd.) Uniwersum tu przedstawione to nasz układ słoneczny w XXII wieku. Człowiek zaczął ekspnsje tertorialną na inne planety. Zaowocowało to licznymi wojnami oraz spotakniem kosmitów czyli mojej armi Smile. Co do moje armi czyli comined army to musze przyznać, że stwarza dośc spore mozliwości co do skałdania rozpisek Smile(zreszta jest tak w całym infinity małe punkty wymuszają dosyć spore zmiany rozpisek). Mam opcje grania róznymi rodzajami kosmitów zaczynając od armi która praktycznie cała deppowała by sie na stół, poprzez armię która oparta była by na standartowej piechocie czyli moratach oraz dataruzi do armi która cała byłaby zakamuflowana.

Generalnie po zagraniu kilkunastu bitew w infinity mogę stwierdzić, że jest bardzo fajnym systemem i fajną odskocznia od innych systemów. Dużym plusem jest cena. Tak naprawdę starter pack daję nam już armie w granicach 120-150 punktów czyli punktów prawie turniejowcyh (turnieje grane sa od 200 do max 350).


Ostatnio zmieniony przez Olek dnia Śro 23:04, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:42, 14 Sty 2011    Temat postu:

Odświeżam temat. Razz

Czy byłby ktoś chętny do gry w Infinity?
Może jest osoba chętna do nauki zasad dzięki czemu będzie możliwość zaprezentowania systemu szerszej liczbie graczy.

Przemek "Akhad" Biegański napisał:
Infinity the Game zaprezentowano pod koniec roku 2005. Zostało wymyślone i zaprojektowane w Hiszpanii, przez zapaleńców z firmy Corvus Belli. W chwili obecnej Infinity zdobyło sobie już wierne grono zwolenników we wszystkich zakątkach naszego globu. W Polsce oficjalnym dystrybutorem Infinity the Game jest firma Wargamer.

Infinity jest bitewną grą figurkową, typu skirmish, osadzoną w realiach świata niezbyt odległej przyszłości, około roku 2180.
Czym właściwie jest ten tajemniczy „skirmish”? Otóż różni się od innych gier bitewnych tym, że nie wymaga kilkudziesięciu figurek i olbrzymich stołów do przeprowadzenia bitwy. Skirmish to działania kilkuosobowych oddziałów, uczestniczących w niewielkich potyczkach.

Najczęściej bitwy w Infinity rozgrywane są przez liczące od 8 do 12 modeli, zróżnicowane grupy, o wartości punktowej od 200 do 300 punktów na stronę konfliktu. Samo Infinity wyróżnia się także specyfiką świata, który prezentuje. Nie ma w nim czegoś takiego jak znane z innych systemów bitewnych moce magiczne czy też parapsychiczne. Nie ma magów i psioników. W pewnym sensie ich rolę w Infinity przejęli hakerzy, prowadzący walkę w wirtualnej przestrzeni sieci informatycznych, którymi przesycona jest rzeczywistość Infinity.

Ludzkość toczy wojny głównie pomiędzy sobą. Wielokulturowe społeczeństwa, tworzące nowe, międzyplanetarne supermocarstwa, rywalizują o zasoby, władzę i nowe, nadające się do zamieszkania planety. Jednak nie tylko ludzie stanowią dla siebie zagrożenie. Fantastyka naukowa nie może obyć się bez przedstawicieli obcych cywilizacji. Nie są to jednak typowe krwiożercze bestie znane na przykład z filmu Obcy – 8 pasażer Nostromo, czy też szaroskórzy, wielkoocy chudzielcy z osławionej Strefy 51. W Infinity obcy to kilka gatunków rozumnych i pół rozumnych istot, zjednoczonych przez wszechmocny twór – sztuczną superinteligencję, poszukującą drogi do wyższego stanu świadomości i egzystencji.

W Infinity występuje większość odpowiedników formacji zbrojnych, obecnych we współczesnych armiach, oraz kilka takich, które znamy z filmów i książek science fiction.
I tak mamy tu zwykłych żołnierzy piechoty, komandosów, zwiadowców, spadochroniarzy, operatorów jednostek szybkiego reagowania. Poza nimi są też potężnie uzbrojeni, odziani w pancerze żołnierze ciężkiej piechoty, wielozadaniowe, zdalnie sterowane roboty wsparcia (REM), służące jako platformy uzbrojenia czy też naszpikowane elektroniką maszyny rozpoznania.

W armiach Infinity służą także wspomniani już żołnierze walki elektronicznej – hakerzy, niezbędni na polu walki tak przesyconym zaawansowaną technologią. Na koniec trzeba wspomnieć o wielkich, często człekokształtnych pancerzach wspomaganych, przypominających roboty znane nam choćby z japońskich anime, na przykład Appleseed.
Pancerze TAG (z języka angielskiego – Tactical Armoured Gear), odpowiedniki dzisiejszych czołgów, są jednak o wiele bardziej niezawodne i mogą wykonywać zadania całkowicie niemożliwe dla znanych nam pojazdów pancernych. Najbardziej zaawansowane TAGi nie mają załóg jako takich. Sterowane są wirtualnie przez operatorów – pilotów, oddalonych o setki kilometrów.

Zapraszam do bliższego zapoznania się z tym unikalnym systemem i z jego uniwersum. Mam nadzieję, że i Wy zapragniecie wziąć do ręki przepiękne figurki i stoczyć nimi kilka bitew…


System ciągle się rozwija, a już teraz jest bardzo rozbudoawny. W każdym miesiącu wypuszczane są nowe modele.

Oficjalna strona (również w języku polskim):
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin