Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Warhammer Online: Age of Reckoning

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Gry Komputerowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 17:33, 18 Mar 2007    Temat postu: Warhammer Online: Age of Reckoning

Nowa gra online która ukarze się niedługo osadzonaw realiach warhamera. [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Nie 21:03, 18 Mar 2007    Temat postu:

Czyli nowe mmorpg - ciekawe jak bedzie wygladala fizyka walki oraz levelowania i skilowania postaci... Bo narazie grafika wogole nie przyciaga w porownaniu z takimi grami jak LinegaeII czy tez World of Warcraft i Guild Wars...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 9:07, 19 Mar 2007    Temat postu:

nie przyciąga dlatego że ta gra jest stara.robili ją już jakiś czas temu i prace były nawet na całkiem zaawansowanym poziomie ale przestali bo stwierdzil że im sie to nie opłaci.widać zmienili zdanie
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:15, 19 Mar 2007    Temat postu:

Mi osobiscie tam zla grafika nie przeszkadza bo najwazniejszy jest klimat i grywalnosc:). Ciekawe tez jak z cena zrobia:)[/code]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 16:21, 19 Mar 2007    Temat postu:

Oto jedna z zapowiedzi tej gry.
ale beton karłowaci ludzie Laughing Shocked Laughing
Cytat:
Autorzy twierdzą, że realia świata Warhammer zostaną troszkę zmienione, w taki sposób, aby dobrze wpasowały się w wymogi gatunku sieciowego RPG. Fabuła przedstawiająca walki pomiędzy rasami będzie ponoć niekończąca się i będzie rozwijać się dopóki nie przestaniemy grać. Głównych walczących ze sobą ras będzie sześć i będą one tworzyć dwie przeciwne koalicje, a mianowicie Oddziały Porządku (the Forces of Order) oraz Oddziały Zniszczenia (the Forces of Destruction). Do pierwszej należeć będą Elfy, Karły i Ludzie, a przeciw nim zjednoczą się rasy Zielonoskórców (Orkowie i Goblini), Mrocznych Elfów oraz Hordy Chaosu. Ponadto w grze znajdą się przedstawiciele dodatkowych ras, takich jak Szczuroludzie, Bretonowie, Jaszczury, Wampiry, Elfy Drzewne i Bestie Chaosu, ale póki co nie będziemy mogli nimi grać. Niewykluczone jednak, że w późniejszym dodatku autorzy dadzą nam możliwość wcielenia się w przedstawicieli którejś z nich, ale na razie jest za wcześnie, by o tym mówić. Poszczególne postacie tych wszystkich ras twórcy podzielą na odpowiednie klasy, tak aby uchwycić specyfikę danego gatunku. Przeanalizujmy zatem, jak to się będzie przedstawiało w praktyce.

Charakterystyka poszczególnych ras będzie wynikała z łączenia dwóch podstawowych kategorii postaci, którymi będą wojownicy oraz uczeni (różni czarodzieje, wynalazcy i inni „książkowcy”). Każda rasa będzie miała (w odpowiednim zbalansowaniu) cztery klasy wspomnianych dwóch kategorii postaci. Na przykład Orkowie w swoich szeregach będą mieli trzy klasy wojowników i tylko jedną klasę uczonych (w tym przypadku będzie to szaman). Aby ułatwić sobie zrozumienie funkcjonowania tego systemu, przeanalizujmy go na podstawie rasy Ludzi Karłów. Będą ją reprezentować dwie klasy wojowników i dwie klasy uczonych, a każda będzie odzwierciedlać specyficzną mentalność i zdolności Karłów. Żelazowi Łamacze (kategoria wojownicza) będą odzianymi od stóp do głów w metalowe zbroje, powolnymi oraz trudnymi do zabicia wojownikami. Drugą klasę wojowników stanowić będą młociarze, czyli żołnierze dzierżący gigantyczne młoty, których zadaniem będzie bezwzględne atakowanie wszystkiego, co się rusza, nie zważając na defensywę. Pozostałymi dwoma klasami postaci w rasie Karłów będą uczeni, a mianowicie atakujący przeciwnika i w tej samej chwili leczący magicy oraz inżynierowie, których specjalnością będzie opracowywanie przydatnych w bojach technologii i tworzenie rozmaitych wynalazków. A więc tak to się będzie przedstawiało w przypadku tej jednej rasy. W przypadku innych liczba i rodzaj postaci będą uzależnione od specyfiki danej rasy (na przykład trzy klasy wojowników i tylko jedna uczonych albo odwrotnie). Teraz czas, aby dowiedzieć się czegoś o zadaniach, jakie będziemy mieli do wykonania w gigantycznym świecie sieciowego Warhammera, czyli o questach.

Questy generalnie będą podzielone na dwa rodzaje: zadania, w których będziemy musieli mierzyć swe siły z wydarzeniami i postaciami będącymi częścią kodu gry (gracz kontra gra), zadania, w których walczyć będziemy z postaciami kierowanymi przez żywych graczy (gracz kontra gracz). Zadania pierwszego rodzaju, czyli gracz kontra gra, będą się dzieliły na cztery typy. Pierwszym z nich będą niekonfliktowe, duże misje zwane misjami publicznymi, w których udział weźmiemy, wkraczając do specjalnej strefy, gdzie toczy się dana misja. Na przykład Orkowie będą musieli dostarczyć 50 beczek piwa dla okolicznego giganta. Jeśli im się uda, gigant ten się zachla i zacznie rozdeptywać pobliskich Karłów, dopóki nie wytrzeźwieje. Nasz angaż w tego rodzaju misjach będzie dowolny - albo duży, albo mały. Drugim typem zadań gracz kontra gra będą bardzo podobne questy jak wspomniany przed chwilą, ale o ich odmienności będzie stanowić nutka międzyrasowej rywalizacji. Na przykład w strefie jednej z misji będzie leżało 50 rannych Karłów, a w pobliżu będą się czaić Orkowie. Dla tych pierwszych misja będzie polegała na dostarczeniu każdemu rannemu lekarstwa, natomiast zadaniem Orków będzie bieganie po całej strefie i obcinanie bród Ludzi Karłów. Ta rasa, która pierwsza wykona swoje zadanie (50 lekarstw albo 50 obciętych bród), wygrywa cały quest. Ciekawym, trzecim typem zadań będą misje „dostawcze”, po których ukończeniu będziemy mieli wybór, czy chcemy zyskać punkty doświadczenia przydatne do rozwoju naszej postaci, czy może wolimy dostać nagrodę pieniężną. Za przykład niech posłuży nam jedna z tego typu misji, w których gracz (Ork) musi dostać się do obozu nieprzyjaciela i wykraść plany bitewne wrogiej armii. Po ich zdobyciu stanie on przed wyborem dostarczenia ich wedle polecenia generałowi swoich wojsk (czym zyska punkty doświadczenia) albo odsprzedania za gotówkę tych planów szpiegowi z jeszcze innej armii. Ostatnim, czwartym typem misji niestawiających graczy bezpośrednio do walki między sobą będą specjalne misje „świąteczne”, w których minimalnym nakładem zaangażowania będziemy mogli zyskać bardzo cenne nagrody. Misje te będą jednak rzadkością i aby je odnaleźć, będziemy musieli eksplorować najbardziej poukrywane zakamarki świata gry.

Teraz zobaczmy, jak wyglądać będą questy typu gracz kontra gracz, które także będą podzielone na kilka kategorii. Pierwsze to bezpośrednie walki w wyznaczonych strefach, których ewentualne przegranie przez nas zaowocuje nie tylko śmiercią naszej postaci, ale także utratą kontroli nad tym terenem. Innym rodzajem tego typu questów będą walki toczone na ogromnych polach bitewnych, gdzie każda ze stron będzie skupiona na kontrolowaniu kluczowych obiektów. Jeszcze inny rodzaj to trwające po kilkanaście minut zadania z wcześniej ustalonymi scenariuszami i wytyczonymi celami. Wspólnym mianownikiem wszystkich zadań i walk toczonych pomiędzy żywymi graczami będą wspomniane strefy działań: strefa własna, strefa neutralna oraz strefa wroga. Ta rasa, która pierwsza zdoła przechwycić strefę neutralną, dostanie szansę podjęcia próby przejęcia także terenu wroga, dzięki czemu zyska różnorodne korzyści.

Wszystkie bezkonfliktowe i konfliktowe questy oraz misje będą wyraźnie oznaczone innymi kolorami, które odzwierciedlać będą ich stopień ryzyka. Kolor zielony oznaczać będzie miłe misje gracz kontra gra, żółty z kolei - misje gracz kontra gracz, ale nieniosące ryzyka większego konfliktu, natomiast czerwonym kolorem oznaczone będą te zadania, w których będziemy musieli walczyć na śmierć i życie z innymi graczami. Na koniec powiedzmy co nieco o innowacjach systemu walki, które będziemy musieli sobie przyswoić.

Pierwszą nowością w systemie bitewnym Warhammera będzie system taktyk. Każdy gracz będzie mógł wybrać jeszcze przed rozpoczęciem walki strategię, jaką ma realizować jego postać. Do tego celu służyć będą specjalne sloty, w które będziemy mogli wkładać nasze taktyki. Niektóre z nich będą zajmowały jeden slot, inne trzy - w zależności od specyfiki danej strategii. Na przykład jeśli będziemy kierować poczynaniami bojowymi magika, będziemy mogli wybrać strategię Fast Spell Recovery, dzięki której uzyskamy szanse na szybsze rzucanie czarów. Jeśli do pozostałych slotów dołożymy taktykę umożliwiającą używanie magii na większy zasięg bądź ze zdwojoną siłą, to możemy uzyskać niezłą strategię ofensywną. Im bardziej rozwinięta będzie nasza postać, tym więcej będzie miała slotów na taktyki, a zarazem - więcej możliwości łączenia ich w najodpowiedniejsze dla danej sytuacji warianty.

Drugą, równie intrygującą nowością w walkach będzie system morale. Na początku nasze morale będzie równe zeru, jednak w miarę wdawania się w walki i - co ważniejsze – radzenia sobie w nich, nasze morale będzie rosło. Im większy będzie nasz pasek odpowiadający za morale, tym większy dostęp będziemy zyskiwać do specjalnych zdolności, które będziemy mogli wykorzystać w najróżniejszy sposób. Na przykład jeśli podczas walki nasza sytuacja stanie się nieciekawa, będziemy mogli poświęcić troszkę punktów morale, aby niebiorące dotychczas udziału w bitwie postacie za naszą namową zbombardowały siły wroga. Jeśli jednak będziemy oszczędni w wykorzystywaniu tych punktów, to kiedyś będziemy mogli spożytkować je na jakiś ciekawszy cel, chociażby na wyważenie drzwi do bazy wroga. Wszystko zależeć będzie od decyzji, jakie podejmiemy.
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pon 17:16, 19 Mar 2007    Temat postu:

Dobra komedia. Po przeczytaniu tarzałem się ze śmiechu, ah te nazewnictwo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pon 21:14, 19 Mar 2007    Temat postu:

Cos mi tu smierdzi... :/ To jakie ma by kombo - jak dla mnei zupelnie niegrywalen i czyniace to bardziej jak strategie online niz jako gre typu mmorpg... :/ Bo w takie gry gramy dla przyjemnosci budujac swoja postac z prostych zasad skillowania(mzoe kombinacje powinny byc trudniejsze tych skili aby uzyskac swietny efekt) ale to ze zamiast skupiac sie na jakichs tam questach i wlce to bedziemy siedzieli i mysleli co tu zrobic zeby zaatakowac :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 16:09, 20 Mar 2007    Temat postu:

Nierozumiesz to tak jak byś urzywał paska skili np wkładasz klocek z najlepszymi kombosami i układasz co postać ma robić.Albo na pasku masz rurzne typy uderzeni jak np naciśniesz spacje walisz z daleka łukem.
Powrót do góry
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Wto 18:49, 20 Mar 2007    Temat postu:

Wlasnie beton :/ Jak mozesz przewidziec ruchy przeciwnika i jego taktyke? Ty cos se wy7myslisz na tym swoim glupim pasku jak ma poczynac przez cala walke i zaplanuje bitwe a tu przeciwnik robi ci zonka i wez cos zmien podczas walki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 21:35, 20 Mar 2007    Temat postu:

Nie to nie działa tak jak ty myślisz.Wybierasz se czy chcesz na chama atakować czy bronić albo czy slszelać z łuku.
Powrót do góry
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 20:19, 10 Cze 2007    Temat postu:

Co za debil to pisał. Dwarfy- ludzie karły. A kichę z tego robią bo zamiasc crpg będzie kolejna gierka nawalanka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ILIACH
Weteran



Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: za górami za lasami, tu z osamą, z talibami.

PostWysłany: Śro 17:59, 03 Lip 2013    Temat postu:

Tak kontynuuje ten zmarły wątek by nie zakładać nowego tematu o tej samej nazwie.

Grałem rok temu i bardzo mi się podobało. Grafika jest bardzo przyjemna dla oka jeżeli gra się na full detalach. Niemniej jednak miałem przerwę w AoR i chciałbym wrócić do gry. Problem w tym taki, że nigdzie nie mogę dostać pre paida Sad Na każdej stronie jest opis że producent definitywnie wycofał pre paidy ze sprzedaży. Wie ktoś zatem czy z tego powodu gra jest całkowicie darmowa darmowa, czy jest darmowy tylko trial a potem trzeba subskrypcje wykupować przez net i podawać kartę kredytową?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Gry Komputerowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin