Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysły na nowe figurki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Forum off-topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ILIACH
Weteran



Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: za górami za lasami, tu z osamą, z talibami.

PostWysłany: Śro 9:51, 30 Sty 2008    Temat postu:

ChciaŁbym aby Dalamyr od korsarzy miaŁ z 6(7) D , 4F , 3A , 2W tak mniej więcej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 13:45, 30 Sty 2008    Temat postu:

dobra-wszystko sprowadza sie do jednego:
chce żeby moja armia/jednostka byla silniejsza a te inne byly slabsze
Powrót do góry
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 15:28, 30 Sty 2008    Temat postu:

Brawo, no ja na przykład chcę żeby Nightbringer miał 10 T, i żeby do Monola strzelało się jak w nocy, bo przecież taki mały, ze go nie widać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:33, 30 Sty 2008    Temat postu:

ILIACH napisał:
ChciaŁbym aby Dalamyr od korsarzy miaŁ z 6(7) D , 4F , 3A , 2W tak mniej więcej

Luknij sobie do tematu o lotrze tam napisałem wszystkie staty z nowego dodatku i nie pisz więcej takich herezji Wink
Powrót do góry
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 21:50, 02 Lut 2008    Temat postu:

czytając temat zorientowałem się (gdy dotarło do mnie co znaczy LOME), że mam ten podręcznik, więc jak pojawię się w klubie któregoś dnia to go wezmę... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 22:40, 02 Lut 2008    Temat postu:

A wystarczyło zapytac i byś szybko wiedział co oznacza LOME(tj.LEGIONS OF MIDDLE-EARTH) aczkolwiek musze przyznac że wtym podręczniku kilka stat sie nie zgadza bo np.HT miały kosztowac 11pkt a kosztują 22pkt,Mahudzi mieli kosztowac coś ok 7pkt a kosztują 11pkt i jeszcze kilku jednostkom koszt punktowy został podniesiony daltego śmiem twierdzic że ten podręcznik niedługo zostanie poddany małemu liftingowi
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pon 13:17, 04 Lut 2008    Temat postu:

Śmiem twierdzić, że podręcznik został w Polsce wręcz odrzucony Wink
W Polsce LoME jest książką nielegalną. Powód? Polacy to PG i już zaczęto tworzyć kombinacje z kosmosu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 17:50, 04 Lut 2008    Temat postu:

Alex napisał:
Śmiem twierdzić, że podręcznik został w Polsce wręcz odrzucony Wink
W Polsce LoME jest książką nielegalną. Powód? Polacy to PG i już zaczęto tworzyć kombinacje z kosmosu Smile


Co ty chrzanisz przepraszam bardzo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 18:25, 04 Lut 2008    Temat postu:

ja muszę przyznać, że w LoME armie są bardzo fajnie złożone i nie mam pojęcia dlaczego w Polsce jeszcze te zasady nie są używane...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 18:31, 04 Lut 2008    Temat postu:

Są, tylko Alex daje jakieś odgórne hipotezy -.-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:31, 04 Lut 2008    Temat postu:

W Polsce Lome nie jest wprowadzone jeszcze wszędzie ale już jest sporo miejsc gdzie rozgrywane sa turnieje na te army listy.Według sędziów LO turnieje mogą byc rozgrywane albo na LOME albo na LO,główną przyczyną rozgrywania bitew do LOTRa na LO jest to że dużo figsów z LOME jeszcze wyszło i niektóre sojusze są niegrywalne bez tych jednostek
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Wto 12:48, 05 Lut 2008    Temat postu:

k n o w z napisał:
ja muszę przyznać, że w LoME armie są bardzo fajnie złożone i nie mam pojęcia dlaczego w Polsce jeszcze te zasady nie są używane...


Laughing Laughing

Może tak. Słowo klucz sojusze. Możemy zawierać naprawdę potężne armie. Przykład, proszę bardzo: do armii Gondoru dokupujemy Balina i 11 KG. Mamy siłę uderzeniową, resztę zapycha Gondor Smile

Z LoME generalnie jest jak Genio pisze z małym wyjątkiem: turniej klasy wyższej niż lokalny musi być rozgrywany na LO nie na LoME.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 17:00, 05 Lut 2008    Temat postu:

Nie no, to akurat ma swoje uzasadnienie - zbytnie udziwnienie tego wszystkiego, np. wspomniany Balin i Khazadzi w legionach z Minas Tirith - w00T?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 0:02, 06 Lut 2008    Temat postu:

Ludzie kiedy wy się kuźwa nauczycie że LOME to nie LO gdzie liczy się wybicie wszystkich modeli wroga Confused na LOME trzeba wykonac scenarusz a nie wyrżnąc przeciwnika,przykładowe scenariusze:

"Storm the Camp"

- Strefa rozstawienia 18"/42cm od rogu stołu
- Celem Scenariusza jest zajęcie części strefy rozstawienia przeciwnika (12"/28cm) od rogu stołu na końcu jakiejkowliek tury. Za zajętą uważa się strefę, w której gracz ma więcej modeli niż jego przeciwnik.
- Za wypełnienie swojego celu z przynajmniej jednym żywym Bohaterem Major Vicory (17VP)
- Za wypełnienie swojego celu bez żywych Bohaterów Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec tury, w której jedna ze stron zajęła część strefy rozstawienia przeciwnika.

"Contest of Champions"

- Strefa rozstawienia 6"/14cm od krawędzi stołu
- Cel scenariusza: Lider ma zabić więcej modeli niż Lider przeciwnika; modele zabite przez Liderów powinny być jakoś oznaczane (można zapisywać na kartce)
- Jeśli Lider zabił 2x więcej modeli niż Lider przeciwnika (lub Lider przeciwnika nie zabił żadnych modeli) Major Vicory (17VP)
- Jeśli Lider zabił więcej modeli niż Lider przeciwnika Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.

"Ill Met by Moonlight"

- Rozstawienie: Połowa modeli [ułamki w górę] (z maksymalnie jednym Bohaterem) wystawia się w pasie między 18"/42cm a 24"/56cm od krawędzi. Reszta Armii 3"/8cm od krawędzi stołu
- Celem jest zabicie wszystkich modeli przeciwnika
- Za całkowite wybicie przeciwnika, a Twoja armia NIE jest złamana("Broken") Major Victory (17VP)
- Za całkowite wybicie przeciwnika, a Twoja armia jest złamana("Broken") Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.
- Zasada Specjalna: widoczność ograniczona do 12"/28cm. Wszystkie ataki dystansowe otrzymują +1 do ranienia

"Domination"

- Strefa rozstawienia 18"/42cm od rogu stołu
- Celem jest zajęcie czterech ważnych strategicznie terenów. Za zajęty uważa się teren, w którym, lub z którym styka się więcej modeli danego gracza
- Za zajęcie wszystkich czterech terenów Major Victory (17VP)
- Za zajęcie trzech terenów Minor Victory (13VP)
- Jeśli w którymkolwiek momencie gry jedna ze stron jest złamana ("Broken") to może nastąpić koniec gry: na końcu tury, w której jedna ze stron jest złamana ("Broken") gracz z pierwszeństwem rzuca kością: na 1,2 gra się kończy.

"Meeting Engagement"

- Strefa rozstawienia równa jest wartości ruchu modelu; od krawędzi stołu
- Celem jest doprowadzenie przeciwnika do stanu 1/4 ilości modeli
- Za wypełnienie swojego celu z przynajmniej jednym żywym Bohaterem Major Victory (17VP)
- Za wypełnienie swojego celu bez żywych Bohaterów Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec tury, w której jedna z Armii została doprowadzona do 1/4 ilości modeli

"To Kill a King"

- Strefa rozstawienia 18"/42cm od rogu stołu
- Celem jest zabicie Lidera przeciwnika
- Za zabicie Lidera przeciwnika i uniemożliwienie przeciwnikowi wykonania jego celu, a Twoja armia NIE jest złamana("Broken") Major Victory (17VP)
- Za zabicie Lidera przeciwnika i uniemożliwienie przeciwnikowi wykonania jego celu, a Twoja armia jest złamana("Broken") Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec tury, w której nastąpiła śmierć Lidera.

"The High Ground"

- Strefa rozstawienia 18"/42cm od rogu stołu
- Celem scenariusza jest kontrolowanie pod koniec gry Wzgórza (większa ilość modeli)
- Za posiadanie dwa razy więcej modeli Major Victory (17VP)
- Za posiadanie choćby jednego modelu więcej Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec 10 tury
- Zasada Specjalna: wszystkie modele znajdujące się na Wzgórzu zostają powalone przez silne podmuchy wiatru, jeśli na rzut na pierwszeństwo padł remis.

"Take and Hold"

- Na początku figurki nie są wystawiane
- Figurki wystawiane są na zasadzie posiłków: (rzut k6 na każdy model- Bohaterowie mogą zmieniać Potęgą)
1-2 model nie wchodzi w tej turze
3-4 model wchodzi z dowolnej krawędzi, więcej niż 6"/14cm od rogu stołu, Przeciwnik decyduje z której krawędzi,
5-6 jak wyżej, tyle że gracz sam decyduje z której krawędzi;
- Rzucamy na końcu swojej Fazy Ruchu i modele nie mogą szarżować, kiedy wchodzą
- Celem jest kontrolowanie znacznika, który znajduje się na środku stołu
- Za posiadanie przynajmniej jednego modelu (całe podstawki) w zasięgu 3"/8cm od Znacznika, gdy przeciwnik nie ma w nim żadnego modelu Major Victory (17VP)
- Za posiadanie większej ilości modeli (całych podstawek) w zasięgu 3"/8cm od Znacznika Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.

"To the Death"

- Strefa rozstawienia: gracz wybiera połowę swojej armii (połowa modeli - ułamki w górę) i rzuca kostką. Na 1-3 wystawia się do 3"/8cm od krawędzi; na 4-6 wystawia się w pasie między 18"/42cm a 24"/56cm od krawędzi stołu. Następnie przeciwnik robi tak samo ze swoją połową armii. Gracze wystawiają resztę swojej armii w ten sam sposób.
- Celem jest całkowite wybicie armii przeciwnika
- Za całkowite wybicie przeciwnika, a Twoja armia NIE jest złamana("Broken") Major Victory (17VP)
- Za całkowite wybicie przeciwnika, a Twoja armia jest złamana("Broken") Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.

"A Clash of Piquets"

- Rozstawienie: Połowa modeli [ułamki w górę] (z maksymalnie jednym Bohaterem) wystawia się w pasie między 18"/42cm a 24"/56cm od rogu stołu.
- Reszta figurek wystawiana jest na zasadzie posiłków: (rzut k6 na każdy model- Bohaterowie mogą zmieniać Potęgą)
1-2 model nie wchodzi w tej turze
3-4 model wchodzi z dowolnej krawędzi znajdującej się nie dalej niż 24"/56cm od rogu stołu gracza kontrolującego, jednak dalej niż 6"/14cm od rogu, Przeciwnik decyduje, w którym miejscu
5-6 jak wyżej, tyle że gracz sam decyduje z której krawędzi;
- Rzucamy na końcu swojej Fazy Ruchu i modele nie mogą szarżować, kiedy wchodzą
- Celem jest złamanie ("Break") Armii przeciwnika
- Za złamanie ("Break") Armii przeciwnika i zginęło NIE więcej niż 25%, lub 25% modeli gracza Major Victory (17VP)
- - Za złamanie ("Break") Armii przeciwnika i zginęło więcej niż 25% modeli gracza Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec tury, w której jedna ze stron jest złamana ("Broken")

"Reconnoitre"

- Strefa rozstawienia 6"/14cm od krawędzi stołu
- Celem jest przejście własnymi modelami za krawędź rozstawienia przeciwnika, nie dopuszczając tego samego u siebie.
- Za przejście 1 lub więcej modeli przez krawędź przeciwnika i gdy żaden z jego modeli nie dokonał przeciwnej rzeczy Major Victory (17VP)
- Jeśli więcej modeli gracza przeszło przez krawędź, niż modeli przeciwnika Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec tury, w której jedna ze stron zostanie zredukowana do 25% lub mniej stanu początkowego.

"Seize the Prize"

- Strefa rozstawienia 6"/14cm od krawędzi stołu
- Celem jest zdobycie i wyniesienie przez swoją krawędź Artefaktu, który znajduje się na środku stołu
- Zasada Specjalna: Artefakt jest zakopany w ziemi i trzeba go wykopać. Model pieszy stykający się podstawką z Artefaktem może pod koniec Fazy Walki próbować Go wykopać. Na 4+ Artefakt zostaje wykopany z ziemi. Tylko jeden model może próbować wykopać Artefakt w danej turze. W następnej Fazie Ruchu można podnieść Artefakt i poruszać się bez żadnych kar związanych z Jego niesieniem. Zawsze można przekazać Artefakt innemu modelowi po prostu stykając się z nią podstawką. Artefaktu nie można jednak przekazywać innemu modelowi, jeśli w tej turze został on podniesiony z ziemi. Jeśli model niosący Artefakt zginie należy położyć Go w miejscu, w którym model znajdował się przed śmiercią.
- Za wyniesienie Artefaktu przez swoją krawędź, a Twoja armia NIE jest złamana("Broken") Major Victory (17VP)
- Za wyniesienie Artefaktu przez swoją krawędź, a Twoja armia jest złamana("Broken") Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.

Jak widzicie żeby wykonac te scenariusze nie trzeba miec PG armi więc apeluje raz jeszcze zapoznajcie się z tym podręcznikiem to pogadamy bo wasza wiedza o LOME to "dwie armie i sojusze" i nic więcej niestety,i właśnie przez takie podejście w Polsce nie gra się na LOME
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Śro 15:14, 06 Lut 2008    Temat postu:

Genio, ja te misje znam doskonale, i to jeden z powodów dlaczego jestem przeciwny LoME, one wymuszają pewien schemat armii Confused

Genio napisał:
Jak widzicie żeby wykonac te scenariusze nie trzeba miec PG armi więc apeluje raz jeszcze zapoznajcie się z tym podręcznikiem to pogadamy bo wasza wiedza o LOME to "dwie armie i sojusze" i nic więcej niestety,i właśnie przez takie podejście w Polsce nie gra się na LOME


W większości przypadków opłaca się wziąć sojusz z krasnoludami dla Balina/Daina którzy robią za mocnych liderów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Forum off-topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin