Forum Olsztyński Klub Fantastyki

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gra tekstowa Redoran

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Olsztyński Klub Fantastyki Strona Główna -> Forum off-topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
morduroth
Rekrut



Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:20, 18 Sty 2016    Temat postu: gra tekstowa Redoran

Rozwinięcie technologii wpłynęło niewątpliwie na cały otaczający nas świat co wiąże się również z udoskonalenie i stworzeniem nowych wytycznych w funkcjonowaniu dzisiejszych gier komputerowych. Nie tylko zadziwiają nieprawdopodobnymi efektami graficznymi, ale dzięki swoim rozbudowanym wątkom i samoistnym uzależnieniem od siebie gracza poprzez zdobywanie kolejnych poziomów w idealnie rozbudowanym świecie. Oszałamiają precyzją i pierwszorzędną oprawą wizualną odsuwając tym samym w zapomnienie gry oparte na Vallheru – zamknięto dzięki temu drogi rozwoju tak znanym niegdyś grom przeglądarkowym.

Fabularne sesje, testowość gry, tworzenie postaci i odgrywanie roli odeszło w niepamięć a współcześni playerzy mogą nawet nie zdawać sobie sprawy z niewiarygodnej mocy takich gier, które rozwijały fantazję, umiejętności piśmiennicze i dawały podwaliny nowym relacjom społecznym. Pomimo słabego popytu na takie gry, warto zaznaczyć, iż te które przetrwały cieszą się powodzeniem graczy, którzy zostali w swoich Krainach. Taką grą wartą odwiedzenia jest Redoran. Przekraczając bramy miasta gracz może wcielić się w postać wojownika, maga, złodzieja, druida, paladyna, czy też rzemieślnika. Każda profesja wymaga indywidualnego podejścia oraz odpowiedniej strategii rozwoju. Decyzja odnośnie prowadzenia postaci zależy od gracza: skupienie się na wyzywaniu innych graczy do pojedynków w walce wręcz lub na dystans, a może podnoszenie swoich umiejętności poprzez walki na arenie z potworami nawiedzającymi Krainę? Dla postaci nie trudzących się w przelewaniu krwi ścieżka wytwórcza otwiera bramę do bycia jednym z najlepszych rzemieślników dostarczających materiały do walki dla najwyżej postawionych wojowników i tych dopiero zaczynających swoją karierę za bramą Królestwa.
Czasem warto oderwać się od standardowych gier wypuszczanych na rynek i spróbować własnych sił w budowaniu postaci, która tak naprawdę jest ograniczona tylko i wyłącznie naszymi barierami co do jej prowadzenia. Najistotniejsze jest jednak to, iż są ludzie, którzy mimo złych czasów dla takiego typu gier pracują nadal nad ich atrakcyjnością – zapowiadając zmiany i zapraszając do bram Redoranu – gry istniejącej nieprzerwanie od 2004 roku.

Poszukujemy mędrców odpowiedzialnych za prowadzenie fabuły, osoby zainteresowane proszę o kontakt pod ID 7
Redoran net
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morduroth
Rekrut



Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:16, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Redoran – Era Nowej Krwi
Witam,
Chcielibyśmy zaoferować Państwu, naszą grę wraz ze zmianami które zostały wprowadzone na Nową Erę.
DATA WŁĄCZENIA GRY : 28.04.2016, GODZ. 20:00!
ADRES STRONY: redoran. net

*Na naszym fan-pagu, są na bieżąco aktualizowane screeny i zapowiedzi nadchodzącej ery.

Nowości wprowadzone w grze:
1.1.Nowe miasto Rendorf: możliwość wyboru miejsca zamieszkania podczas rejestracji.
1.2 Urząd Meldunkowy: możliwość zmiany miejsca zamieszkania kosztem utraty kopalń, strażnic i domu z poprzedniej lokacji.
1.3 Bonus za dzienne logowanie, co 24h odnawiany.
1.3.1 Jeśli w ciągu 14dni, zostanie zachowana ciągłość odbioru nagrody to jest przyznany dodatkowy bonus.
1.4 Dodanie możliwość automatycznego immunitetu poprzez wybór działalności w statystykach.
2.1 Wprowadzenie możliwości wykorzystania Chowańców (oswojonych stworów) podczas walki pvp i pve.
2.2 Wprowadzenie klatek dla Chowańców, dzięki którym można w pełni wykorzystać moc swojego pupila.
2.3 Bonus dla Druida, w szukaniu rzadkich Chowańców
2.4 Bonus dla Rzemieślnika w tworzeniu klatek dla Chowańców
3.1 Dodanie systemu enchantownia przedmiotów, uwzględniając poziom i rzadkość danego przedmiotu względem zwojów ulepszających.
3.2 Szansa zniszczenia przedmiotu podczas nieudanej próby enchantu
3.3 Dodatkowy bonus enchantu różdżek dla maga
4. Nowe lokalizacje :
4.1 Port Morski : możliwość podróży na wyspę grozy i piratów
4.1.1 Wyspa Grozy: miejsce, w którym można znaleźć duże ilości mithrilu.
4.1.2 Wyspa Piratów: miejsce, gdzie ukryte są duże kawałki meteorytu.
4.2 Katakumby: miejsce w którym można odnaleźć zwoje do enchantowania przedmiotów ,napotkać potwory i znaleźć mithril.
4.3.Biblioteka: opowiadania, wiersze autorstwa mieszkańców, ważne księgi dotyczące gry mechanicznej i fabularnej.
4.4 Gildia złodziei: możliwość wykupienia przyzwolenia na dodatkowe pkt kradzieży
4.4.1 Podział punktów złodziejskich na pkt kradzieży i napadów na bank.
4.5 Książnica Zwojów: miejsce w którym można ulepszyć przedmioty za pomocą zwojów: duszy, chaosu, błogosławieństwa.
4.6 Loteria Rendorfu: miejsce, gdzie można przy odrobinie szczęścia zarobić pokaźne pieniądze.
4.7 Kwatery Klanowe: możliwość odnowienia raz na dzień określonej ilości energii, będąc w klanie.
4.7.1 Dodanie Kwater Klanowych według podziału na lvl : Stara Kwatera, Standardowa Kwatera, Ekskluzywna Kwatera.
5. Modyfikacje:
5.1 Usunięcie źródeł w labiryncie
5.2 Usunięcie dropu biżuteri, podczas walki na arenie z potworami
5.3 Dodanie do labiryntu, szansy na znalezienie biżuterii + napotkanie potworów podczas poszukiwań.
5.3 Zmniejszenie expa dla rzemieślników z wykuwanych przedmiotów i zwiększenie kosztu zużycia energii.
5.4 Zmniejszenie limitu zakupu czaru do Siły Woli dla Druida z 2.2 do 2.6.
5.5 Dodanie dwóch nowych ras: Nieumarły,Goblin
5.6 Dodanie nowych achievementów ,trofeów dla najlepszych w posągach w erze Niepokoju.
I wiele innych drobnych modyfikacji….
6. Zmiany wizualne:
6.1 Całkowita zmiana wyglądu gry i strony głównej.
6.1 Dodanie wyglądu potworów, chowańców , domów, wojsk w strażnicy.
6.2 Dodanie borderów lokacji.
6.3 Optymalizacja wyglądu gry do różnych rozdzielczości ekranu.
6.4 Dodanie wyglądu mobilnego. (częściowe wsparcie dla urządzeń mobilnych)

Event dla klanów na start: DLA GRACZY KTÓRZY ZGŁOSZĄ NA NASZYM FORUM SWÓJ KLAN Z MINIMUM 15-STOMA CZŁONKAMI, KLAN MECHANICZNY ZOSTANIE UTWORZONY ZA DARMO!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Olsztyński Klub Fantastyki Strona Główna -> Forum off-topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin