Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania o zasady W/H

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warmachine/Hordes
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skaven
Zwiadowca



Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:40, 21 Lip 2014    Temat postu: Pytania o zasady W/H

jak działa podpalenie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shaysome
Zbrojny



Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:30, 21 Lip 2014    Temat postu:

Proszę Cię, nie zakładaj tematów z "?" w temacie bo to serio nie wiadomo o co Ci chodzi - o zasady najlepiej pisz do kogoś na priv (np. Krystus - jest Press Gangerem naszym albo do kogokolwiek).
Odpowiadając na pytanie - continous Fire (czyli ze strzałką w ikonce) działa tak że jak trafisz z tej broni nakładasz fire, na początku tury przeciwniki rzuca jedną kostką i na 1,2 ogień znika, natomiast na pozostałych wynikach dostaje autohita o sile 12 (ignorując przy tym zasady jak ShieldWall, Buckler itp.)
Natomiast jak nie masz strzałki i sam płomyczek - to znaczy po prostu tyle że jest to dmg typu ognistego (tu kwestia odporności na dmg ognisty itp.)
W Menoth którym grasz jest zazwyczaj ze strzałką czyli tak jak napisałem wyżej - Continous Fire efekt.
Pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krystus
Zwiadowca



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn

PostWysłany: Nie 11:20, 03 Sie 2014    Temat postu:

Żeby sobie utrwalić power attacki, o zasady których często mnie pytacie (a ja oczywiście zawsze coś pomylę Razz ), spróbuję je tu jakoś prościej wyjaśnić:


SLAM Power Attack

[link widoczny dla zalogowanych]

1. Żeby wykonać slam model musi móc wykonać ruch i akcję. Jeśli jakiś efekt sprawia, że model nie może szarżować to nie może też slamować. Model musi widzieć cel, który chce slamować.

2. Płacimy za Slam Furią, albo Focusem. Mówimy, w który model chcemy slamować, po czym ustawiamy nasz model tak by bezpośrednio patrzył na swój cel.

3. Model Slamujący porusza się jak w szarży czyli swój SPD +3. Jeśli przebiegł przynajmniej 3 cale i znalazł się przynajmniej w zasięgu walki wręcz ze swoim celem to slam się udał. Wykonujemy rzut na trafienie w walce wręcz.

4. Trafiony model przesuwany k6 cali bezpośrednio od modelu, który slamował. Model slamowany porusza się po innych modelach, które mają mniejszą od niego podstawkę, a zatrzymuje się na modelach o takiej samej podstawce, albo na przeszkodach. Jeśli model wyląduje na innych modelach musimy je przesunąć, żeby zrobić miejsce. Staramy się przesunąć je tak, aby te modele wykonały jak najmniej ruchu.

Model Slamowany, jak i wszystkie modele przez które przeleciał są KNOCKED DOWN i otrzymują obrażenia z siłą Slamującego modelu.

- model slamowany w kontakcie z przeszkodą, lub modelem o takiej samej, albo większej podstawce otrzymuje dodatkową kostkę na obrażenia. Te obrażenia można zboostować.
- modele przez, które przeleciał model slamowany otrzymują obrażenia, których nie można zboostować
- jeśli model slamowany zatrzymał się na większej podstawce to ten większy model nie otrzymuje żadnych obrażeń
- model slamowany, który leci przez trudny teren ma spowolniony ruch o połowę
- model slamowany, który nie może być KNOCKED DOWN i tak musi w następnej turze poświęcić swój ruch albo akcję
- model, który jest KNOCKED DOWN nie może być przesunięty przez SLAM
- model, który slamuje większego od siebie przeciwnika otrzymuje karę -2 na trafienie
- jeśli slamujący model nie przebiegł przynajmniej 3 cali to po trafieniu w swój cel zadaje mu normalnie obrażenia, ale go nie przesuwa
- jeśli slamujący model po ruchu nie znalazł się 0,5 cala od swojego celu, slam sie nie udał i aktywacja tego modelu się kończy


TRAMPLE Power Attack

[link widoczny dla zalogowanych]

1. Żeby wykonać trample model musi móc wykonać ruch i akcję. Jeśli jakiś efekt sprawia, że model nie może szarżować to nie może też tramplować. Tylko Duże Bestie i Jacki mogą wykonać trample.

2. Płacimy za Trample Furią, albo Focusem. Ustawiamy model tak, żeby patrzył w kierunku, w którym chcemy, żeby pobiegł.

3. Model porusza się jak przy szarży czyli SPD +3 cale. Model może przebiec po małych modelach, ale zatrzymuje się automatycznie przy zetknięciu się ze średnimi, albo dużymi podstawkami. Model musi mieć miejsce, żeby się zatrzymać. Nie może stanąć na wrogich modelach. Jeśli nie ma gdzie stanąć to cofamy go do pierwszego miejsca gdzie może.

4. Po ruchu wykonujemy rzut na trafienie w walce wręcz na każdy model, z którym zetknęliśmy się podstawkami. Otrzymują one obrażenia z siłą naszego modelu.

5. Modele, które przeżyły Trample nie mogą wykonać FREE STRIKEów. Jednak modele, które miały nasz model w zasięgu walki wręcz w trakcie Trample wykonuja FREE STRIKE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skaven
Zwiadowca



Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:37, 13 Sie 2014    Temat postu:

są gdzies w internecie statystyki postaci i czy mozna dołączyc wojowników mercenaries np. do khador

Ostatnio zmieniony przez Skaven dnia Śro 10:50, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krystus
Zwiadowca



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn

PostWysłany: Śro 11:35, 13 Sie 2014    Temat postu:

Na kartach najemników są informacje, do kogo dany najemnik może się przyłączyć.
Różni najemnicy pracują dla różnych nacji.
W internecie na pewno są gdzieś ich zasady (karty, albo podręcznik), ale nie ma konkretnej strony na którą mógłbym Cię skierować. Poszukaj, a na pewno znajdziesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shaysome
Zbrojny



Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:12, 13 Sie 2014    Temat postu:

Ja mogę powiedzieć wprost (Krystus z oczywistych powodów nie może) : na chomikuj pobierz podręcznik Mercenaries - tam wszystko będziesz miał Smile
No i oczywiście masz tam też wszystkie podręczniki jakie wyszły jak powpisujesz tytuły podręczników Razz (je znajdziesz na wikipedii Very Happy )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skaven
Zwiadowca



Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:26, 13 Sie 2014    Temat postu:

ok dzieki kliknąłem w chomikuj i akurat menoth mi się trafił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:02, 07 Wrz 2014    Temat postu:

Tak w celu upewnienia się jak mam Field allowance 1 to rozumiem że mogę daną jednostkę oddział/jednostkę wystawić max 1 ale w obu rozpiskach. Dobrze powiadam?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krystus
Zwiadowca



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn

PostWysłany: Nie 12:15, 07 Wrz 2014    Temat postu:

Dokładnie tak Smile

Ostatnio zmieniony przez Krystus dnia Nie 12:15, 07 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mefju
Rekrut



Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:15, 15 Wrz 2014    Temat postu:

Ile identycznych czarów/animusów nie upkipowalnych mogę rzucić na jeden model np tenacity shreddera rzucam na carniviana i czy z innego shreddera/warlocka mogę zrobić to samo na tę samą bestię ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krystus
Zwiadowca



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn

PostWysłany: Śro 8:08, 17 Wrz 2014    Temat postu:

Na modelu może być jeden przyjazny upkeep, jeden upkeep przeciwnika i ile chcesz innych czarów, ale muszą dawać inne efekty i mieć inną nazwę. Czyli Tenacity możesz mieć tylko raz na jednym modelu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:02, 04 Paź 2014    Temat postu:

Co prawda nie chodzi o zasady ale nie ma sensu zakładać nowego tematu.

Gdzie mogę kupić takie 5"calowe pierścienie? Dzisiaj pożyczyłem je od Mefju, przydatna rzecz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krystus
Zwiadowca



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn

PostWysłany: Nie 20:11, 05 Paź 2014    Temat postu:

Robi je prywatna osoba. Znajdziesz go na warmahina.com.pl w dziale kupię/sprzedam/zamienię i akcesoria do gier.

Ostatnio zmieniony przez Krystus dnia Nie 20:12, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:24, 05 Paź 2014    Temat postu:

Ok dzięki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warmachine/Hordes Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin