Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Furia i Żelazo! REAKTYWACJA!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warmachine/Hordes
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janosik
Weteran



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 10:32, 02 Paź 2013    Temat postu: Furia i Żelazo! REAKTYWACJA!

Data:12 października 2013
Godzina i miejsce : 11:00; Crazy Dwarf Plac Pułaskiego 7/15/5, 10-514 Olsztyn

Już w październiku odwiedzimy "Szalonego Krasnoluda" w celu sprawdzenia jak trwa powolutku rosnąca mania Warmachine & Hordes.
Dodatkowo będzie to okazja zapytać jednego z Press Gangerów o tajniki rozgrywki i jak zacząć przygodę ze światem Iron Kingdoms.
W programie:
- Prezentacja gry Warmachine
- Prezentacja gry Hordes
- BONUS : Prezentacja gry "Warmachine : High Command" - niemalże ekonomicznej gry karcianej typu "Deckbuilding"

Zapraszamy!

Prosimy o udostępnienie tego wydarzenia zainteresowanym Smile


Ostatnio zmieniony przez Janosik dnia Wto 19:45, 08 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Janosik
Weteran



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 19:46, 08 Paź 2013    Temat postu:

Nastąpiła mała zmiana w godzinach rozpoczęcia eventu Smile Startujemy już o 11 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:21, 11 Gru 2013    Temat postu:

Czy znajdzie sięchętny żeby mnie zupełnie zielonego pouczyć co i jak w Warmachinie ..... możemy sięspotkać w niedziele w Creazy Dwarfie ( jest niedziela handlowa)???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krystus
Zwiadowca



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn

PostWysłany: Czw 9:47, 12 Gru 2013    Temat postu:

Moim obowiązkiem jest wprowadzenie każdego zainteresowanego warmahordą Wink To się widzimy w Crazy Dwarfie. Może być na 11:00?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MaCa
Weteran



Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 12:38, 12 Gru 2013    Temat postu:

To wpadnę także potrzaskać w WMH Legionem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:05, 12 Gru 2013    Temat postu:

OK Smile niedziela godzina 11.00 CD Smile
A Krystus bedziesz mieć startery? .... ja nie am jeszcze posklejanych figurek ..... ?


Ostatnio zmieniony przez Prezes dnia Czw 14:06, 12 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krystus
Zwiadowca



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:10, 12 Gru 2013    Temat postu:

Przyniosę startery z Legion of Everblight, Skorne, Khador i Retribution of Scyrah więc o modele proszę się nie martwić Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:23, 27 Gru 2013    Temat postu:

Może ktoś z doświadczonych graczy opisać (ale tak dokładniej, nie ogólnikowo) następujące armie : Protectors of menoth, cygnar i khador. Najbardziej interesuje która armią jedną rozpiską można grać na różne sposoby czyli jest najmniej monotonna Wink. Która ma najwięcej umiejętności itp. Z góry dzięki Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MaCa
Weteran



Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:41, 27 Gru 2013    Temat postu:

Nie jestem doświadczonym graczem ale cośtam się wypowiem o Khadorze.
Khador jest jedną z najbardziej prostolinijnych armii w tej grze. Są to powolne i MOCNO uderzające bydlaki z mocnym pancerzem.

Wiem o Warmachinie tyle, że nie ma armii, która obecnie nie jest dobra. Każdą armią można złożyć kilka do nawet kilkunastu sensownych rozpisek. Oczywiście są modele słabe i silne ale nawet te słabe mogą znaleźć zastosowanie w rozpiskach pod konkretnego castera.

Aha - zmiana Warcastera / Warlocka (szefa armii) w tym systemie to praktycznie zmiana stylu gry Twojej rozpiski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:16, 27 Gru 2013    Temat postu:

I jak wyglądają style gry tych trzech armii mniej więcej w zależności od bohatera? Tak szczegółowo pytam bo się powoli przymierzam do warmachiny i chciałbym wiedzieć mniej wiecej co i jak Wink.
A te 3 armie mi się najbardziej podobają.
BTW ma ktoś przez przypadek rulebooka w wersji pdf? Jak tak to może mi wysłać przez przypadek go na email [link widoczny dla zalogowanych] ? Oczywiście po 24h usunę go Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krystus
Zwiadowca



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn

PostWysłany: Pią 18:34, 27 Gru 2013    Temat postu:

Chciałbym Ci pomóc, ale mam jeszcze za małą wiedzę o wszystkich frakcjach :/ Każdy model jest grywalny, ma swoje umiejętności, które inaczej działają w parze z innymi figurkami. Np. Khador, jak powiedział MaCa jest powolny, ale jest sposób z wykorzystaniem odpowiedniego warcastera, jacki będą szybkie niczym elfy hasające po łące. A potem przygrzmocą jak prawdziwy powolny, plujący parą Warjack.

Rzuciłem okiem na kilka rozpisek w internecie. Ludzie używają wszytskiego ze wszystkim Razz

Ok, znalazłem jakiś tekst dla początkujących. Później z jego pomocą zrobię temat o frakcjach, a na razie trzymaj to:

Khador:
Jest frakcją bardziej stawiającą na piechotę, ponieważ Warcasterom (bohaterom, szefom) ciężko rzucać czary i napędzać każdego Warjacka dodatkowymi boostami w tym samym czasie.
Khador ma do dyspozycji szeroki wachlarz jednostek. Od wytrzymałej i ciężko opancerzonej piechoty Men-o-war przez szybkich zabójców Kayazay do niebezpiecznych snajperów "Widowmakers".
Jeśli potrzebujemy jednostek specjalistycznych to Khador prawdopodobnie je ma.
Ich Jacki są zwykle częściej używane w walce wręcz ze względu na małą umiejętność strzelania, ale opcja walki na dystans daje możliwośc zasypania wrogów pociskami obszarowymi. Przy czym te jednostki także dobrze walczą wręcz.


Protektorat Menotha:
Jest to frakcja, która prawdopodobnie jest najlepsza do wystawiania dużej ilości Warjacków. Średnio ich Warcasterzy mogą wystawić o jednego Jacka więcej niż inne frakcje zanim zacznie im brakować punktów Focus na ich zasilanie. Dodatkowym plusem do wystawiania Warjacków jest duża ilość jednostek wspierających, które równie dobrze sprawdzają się przy wspieraniu zwykłej piechoty.
Piechota Menothu można grać na różne sposoby: powoli i defensywnie; szybko, unikając wroga; można postawić na potężną walkę wręcz; albo silnych, wolnych strzelców.
Ich Warcasterzy są zwykle mniej opancerzeni i można ich łatwiej trafić od dowódców innych frakcji. Niewielu z nich ma też boń do walki dystansowej.
Czary są zwykle ofensywne z niedużym zasięgiem, albo wspierające własne jednostki lub sprzymierzeńców.
Warjacki są średnio opancerzone, poruszają się wolno, strzelają również średnio, ale stają się wspaniałe pod wpływem powszechnych czarów i efektów wspierających.


Cygnar:
Cygnar był znany w pierwszej edycji jako frakcja strzelająca, ale w drugiej jest frakcą mającą dostęp do wszystkiego. Mają prawdopodobnie nadal więcej ataków zasięgowych niż inne armie, ale styl gry na samych strzelających jednostkach nie sprawdza się najlepiej.
Cygnar jest frakcją o najwyższej celności. Większość modeli ma umiejętności strzelania i walki wręcz powiżej średniej. Ma kilka broni obszarowych, ale zwykle używają elektryczności, która przeskakuje od modelu do modelu.
Warjacki są raczej przeciętne z lekko zmniejszonym pancerzem, ale zwiększoną celnością.
Piechota jest raczej krucha, ale mogąca więcej zrobić w ataku niż obronie. Jest efektywna w walce wręcz jak i w strzelaniu.
Jednostki wspierające to zwykle pojedyncze modele specjalistyczne, Zajmujące się bardziej wspieraniem obrony niż ataku.
Warcasterzy są raczej potężni i wspierają swoje armie dużą ilością czarów, ale mają niewiele takich, które przeszkodzą wrogowi.
Dodatkowym plusem Cygnaru jest możliwość najęcia największej liczby najemników.


Sorki za czasami może głupie tłumaczenie Razz
Mam nadzieję, że trochę pomogło.


Ostatnio zmieniony przez Krystus dnia Pią 18:37, 27 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:01, 27 Gru 2013    Temat postu:

Dzięki Smile po nowym roku z chęcią bym z tobą krystus albo z tobą maca zagrał. Chodzi mi o kogoś kto zna zasady i ma możliwość pożyczenia figurek bo ja żadnych nie mam. A chcę zobaczyć jak to w praniu się gra bo jak widziałem tutoriale wygląda to obiecującą Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MaCa
Weteran



Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 20:04, 27 Gru 2013    Temat postu:

Spoko, zdobyłem templaty, mam tereny - jeszcze tylko zdobędę drukowany podręcznik i można naparzać u mnie w chacie lub w dłorfie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radiowiec
Żółtodziób



Dołączył: 21 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 21:43, 27 Gru 2013    Temat postu:

Gromek jak bedziesz mial juz swoje albo od kogos figurki ja moge z checia pograć ogarniam juz troche zasady wiec i ja i ty sie poduczymy Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:17, 27 Gru 2013    Temat postu:

Spoko, najwyżej na proksach mogę grać o ile podstawki warmachinowe odpowiadają jakoś w40k Smile. Tylko muszę zasady poszczególnych armii i jednostek jakoś obczaić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warmachine/Hordes Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin