Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wasze ulubione taktyki w WH40K
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 11:29, 16 Mar 2006    Temat postu:

Jakie to dla ciebie typowe przeczytasz jedno i jesteś szczęśliwy bo możesz na rozrabiać a zapominasz sprawdzić dla pewności gdzie indziej. Eratta o której mówisz to prawdopodobnie ta z tego linku:
[link widoczny dla zalogowanych]
prawda?
Podczas gdy w FAQ czwartoedycyjnym dla bladziów na stronie drugiej, kolumnie drugiej, akapicie poświęconym podrasowanym silnikom w punkcie czwartm czytamy
blood-angels-faq-v4-1 napisał:

Blood Angels may not disembark from Transports that moved more than 12'' in total during the Movement Phase.

Potem jest jeszcze zdanie że rulebook ma tu pierwszeństwo przed kodexem BA
O twojej znajomości pozostałych zasad nawet się nie wypowiem Confused Evil or Very Mad Confused . Zaznaczę tylko że w rulebooku pisze iż: NIE MOŻNA szarżować po strzale z jakiejkolwiek broni która ma rapid fire (pomijając wyjątki typu motor, terminator armour itp), podobnie NIE MOŻNA szarżować z ruszonego transportera który nie jest open toped albo land raiderem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:43, 16 Mar 2006    Temat postu:

Panowie proszę się nie gorączkować. Zasad w WH40k jest tyle, że mało kto zna je dokładnie wszystkie. Poza tym rzeczą ludzką jest coś zapomnieć. Nie trzeba od razu kogoś mieszać z błotem tylko dla tego, że zna się daną zasadę lepiej od niego.
Proszę również nie pisać dwóch postów jednego po drugim. Jest opcja edit i z niej należy korzystać.
Proszę potraktować to jako upomnienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Czw 15:20, 16 Mar 2006    Temat postu:

Czy ty Kendo siegasz do kodexu za kazdym razem gdy musisz cos napisac na tym forum... A po drugie to tez nie znaswz wszystkich zasad bo na turnieju klociles sie ze mna co do niektorych - oczywiscie mialem racje....

Ale i tak rasz rhino 18" + K6" jak sie wsciekna to jest fajna rzecz tak czy siak... Zawsze sie mozna gdzies ukryc...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 10:30, 17 Mar 2006    Temat postu:

Mieszanie z błotem nastąpiło na własną prośbę zmieszanego. Krawat jakoś nie przypominam sobie żebym się z tobą kłucił o jakieś zasady (zresztą jedyny moment na turnieju podczas moich gier który uznałbym za kłutnię to drobny spór z Oskarem na temat tego czy moje termity moga szarżować) conajwyżej wolałem sprawdzić pewne żeczy głównie dotyczące templarów żeby mieć pewność. I wcale nie zaglądam do kodexu za każdym razem kiedychcę coś tu napisać, a torbę z kserami rulebook'a i kodeksów noszę do biblioteki tylkodla sportu Very Happy

Wracając do tematu rhino u bladziów:
-tu nie jestem pewien musiałbym zajżeć do kodeksu ale wydawało mi się że dopalacz to k6 do ruchu przyczym jedynka to immobil
-rhino w tej armii kosztuje 15 punktów więcej (czyli tyle co kolejny typ do składu)--> jego strata jest bardziej odczuwalna
-teraz przy używaniu dopalacza niedosyć że drań może się zimmoblizować to jeszcze wylecieć w powietrze razemz desantem
-na wściekliznę nie można liczyć
- jak pojedziesz te 24'' to może przed częścią ognia się schowasz (ale niekonieczne bo teraz jest sporo mobilnychjednostek z duzymi gunami) za to prawie na pewno będziesz w zasięgu kontry do bicia
- po ruchu powyżej 12'' cali jeżeli ktoś zmusi desant do wysiadki to desant dostaje woundy jak po rozwaleniu pojazdu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin