Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tyranidzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 12:24, 28 Paź 2005    Temat postu:

Jeżeli pod nazwą hormagaunt wciąż kryje się robal z kosami to bym powiedział ze to one sa fajniejsze stawiasz stadko 15+ w okolicy synapse i wio szatkować wroga przy dobrym fleecie to mają szansę żeby już w pierwszej tuze szarżować Very Happy no i jeszcze ta masakryczna ilość ataków... już dawno się przekonałem że im więcej ataków / strzałów tym lepiej....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pią 20:35, 28 Paź 2005    Temat postu:

Gaunty spoko bo tanie (ja wole te ze spinefistami bo są o punkt tańsze i zamiast 10 masz 12 za tą samą cenę) Fleshborer jest wypaśny ale jak coś trafisz to wiesz że cie zaszarżuja Smile
Sensowne hormagaunty(5S 5WS)kosztują po około 15p więc opłaca się je odstrzelić z bolterów a Spinegaunty za 5p schodzą od nich tak samo szybko.
Gaunty na pewno same nie zdziałają dużo ale są super na obstawianie carnifexów.
Death company wpada i rozwala gaunty za którymi chawa się carnifex a potem kapelan dostaje w czapę z siłą 9+

Ogólnie bardziej podobał mi się stary kodeks-dawał większe możliwości kombinowania...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 12:03, 29 Paź 2005    Temat postu:

Profanator napisał:

Ogólnie bardziej podobał mi się stary kodeks-dawał większe możliwości kombinowania...

Ty chyba sobie żartujesz? Przecież w nowym jest w cholerę nowych możliwości na pewno wieksze niż w starym. Innż rzeczą jest to że pewnie jak w wiekszości armi bardzo szybko zaczną obowiazywać jakieś kilerskie komba i co leniwsi przestaną eksperymentować....
Co do robaczków zwłaszcza tych małych to uwazam ze powinny działać w hth od strzelania to w tej armi są duze reobale. I skad ci przyszło na myśl że koksowałbym maluchy w ich wypadku na ilość stawiam.
A co do obstawiania kurduplami dużych robali to DC może spokojnie skasować maluch a potem kapelan łyka sobie dla kurażu z kielona i kark nagle odkrywa że go jakieś fisty klepią a kapelan śmieje mu się w pysk zza pleców swoich kumpli...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajdi
Gość






PostWysłany: Sob 17:30, 29 Paź 2005    Temat postu:

...to jak najlepiej wymutować Hormagaunty??...bo Gaunty to tak jak mówiłem ale z tymi jest kłopot....można ich zrobić żeby z łatwością ranili Marines ale wtedy są drodzy, z T3 i Sv 6+ długo nie pożyją...Very HappyVery Happy
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 10:28, 02 Lis 2005    Temat postu:

I dlatego sie stawia na ich ilość a nie jakość. Zostaw podstawową wersje a zaoszczędzone punkty zainwestuj w dodatkowe robale do brodu albo w dopalenie jakiegoś monstera... Tylko pamiętaj o wystawieniu większej ilości i pilnowaniu ich jakąś synapsą bo niestety nie mają już możliwości wzięcia "sierżanta" Wink za to w tej roli zabawnie może sie sprawdzić latający tyran Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajdi
Gość






PostWysłany: Śro 22:09, 02 Lis 2005    Temat postu:

...no Tyrant latający spoko, ale moim zdaniem Zoantropy tez sie troche przydadzą w roli Synapsów (z mocą)....co prawda moga nie nadazyc ale zasięg synapsów ma bodajże 24' .......albo Warriorzy ze skrzydełkami:PRazz
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 11:37, 03 Lis 2005    Temat postu:

Psychol jest niestety jednostką więc długiego życia mu nie wrużę bo:
>jest groźny sam w sobie
>relatywnie łatwy do ubicia
>kiedy przeciwnik się skapnie że to jedyna synapsa pilnująca robaczków będzie robił co tylko się da żeby zatłuc cwaniaka
Co do warriorów to nie mam zdania po za tym że dwa razy trudniej ich zabić bo synapsa uodparnia na instanty...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajdi
Gość






PostWysłany: Czw 20:59, 03 Lis 2005    Temat postu:

...im wiecej Synapsów tym lepiej....Srednie robale teraz beda podstawa armii...jesli nie mozna ich tak łatwo zatłuc....Warriorzy beda nas czesto odwiedzać...Very HappyVery Happy Zoantropy bym przetestował w roli synapsów, ale napewno armia posiadać je musi...RazzRazz
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 11:29, 04 Lis 2005    Temat postu:

Zony są też fajne jako broń przeciwpancerana i przeciw ciężkiej piechocie tyle że ograniczyli im liczebność na stole chyba do maksymalnie 3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajdi
Gość






PostWysłany: Pią 16:49, 04 Lis 2005    Temat postu:

...no ma sie rozumieć...można mieć tylko 3....działają każdy sam....ale tym wielkim plusem jest to, ze w zasiegu synapsy nie zdejmiesz ich jednym lascannonem:PRazz
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 10:01, 07 Lis 2005    Temat postu:

przecież zony same są synapsami Confused czy nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 17:42, 07 Lis 2005    Temat postu:

można im wykupić synapse (na starcie jej nie mają)...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 10:04, 08 Lis 2005    Temat postu:

No to widzę conajmniej dwa plusy czegoś takiego:
-są tańsze
-w priorytetach rozdziału celów są oczko niżej czyli dłużej pożyją, bo nie wiedzieć czemu większość graczy grając przeciw tyrkom upiera się w pierwszej kolejności rozwalić synapsy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajdi
Gość






PostWysłany: Wto 21:08, 08 Lis 2005    Temat postu:

....co myślicie o cenie Genestelera 24 pkt?? .... czy ich też na ilosćRazz
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 11:08, 09 Lis 2005    Temat postu:

ile????!!! nie pomyliłeś czegoś?
genki są fajne ze wzgledu na rendingi i wysoka cecha I statystycznie minimalny oddział jest w stanie zdemontować writhlorda w jedna turę cc i o mniejszych żeczach nie wspomnę ale ich koszt to powala jak widzę może lepiej zastanowić się nad warriorami z rendingiem koszt biorac pod uwageilość wondów moze być zbliżony a przezywalność znacznie wieksza...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin