Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej lokalny - 2k pts - 'Byle do Wakacji'
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 0:00, 21 Lut 2009    Temat postu: Turniej lokalny - 2k pts - 'Byle do Wakacji'

Chcę zaprosić Was na pierwszy turniej organizowany przeze mnie:

Mistrz napisał:
Turniej odbędzie się [ 30.05.2009 ] w Klubie Garnizonowym przy ulicy Saperskiej 1.

Bóg, Mistrz i Organizator: Michał Krygier
Sędzia Główny: Paweł Korpal
Sędziowie Pomocniczy: Olek Śleszyński, Piotr Mariański, Michał Krygier
Gracz rezerwowy: -
Limit miejsc: 20

Wpisowe: W końcu wyszło na to że 10 PLN Wink

Zasady:

1. Armie na 2000 pkt, Force Organisation 2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Elites, 0-3 Fast Attack, Heavy Support 0-3.

2. Można używać Special Characters.

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);

4. Maszyny z Imperial Armour:

4.1. Zasada wystawiania większych zabawek, takich jak Tytany w armii jest następująca: pożerają tyle slotów, w których są wystawiane, ile Structure Pointów mają. Na przykład Warhound Titan posiada 3 Structure Pointy i jest wystawiany jako Heavy Support, tak więc zajmuje wszystkie 3 punkty w FOC. Proste i myślę, że logiczne. W przypadku, gdy cacuszko ma więcej tych punktów niż 3 obcinane są po 1 Elite i 1 Fast Attack na każdy Structure Point. Czyli możecie wystawić maszyny maksymalnie z 6 Structure Pointami.

4.2. Dopuszczone są podręczniki Imperial Armour oraz podręcznik Apocalypse w zakresie opisu pojedyńczych jednostek, nie formacji. Stosujemy najświeższe zasady, czyli z podręcznika Apocalypse / IA Apocalypse.

4.3. Można użyć War Machines, Gargantuan Creature oraz 0-1 Flyers ( bez structure pointów )

4.4. Każdy Gargantuan Creature równa się :
- 1W - 5W = 1 Slot Heavy Support
- 6W - 7W = 2 Slot Heavy Support
- 8W - 10W = 3 Slot Heavy Support

5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;

5.1. Dopuszczone są także mini - codexy z BoLS Wink

6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";

8. Rozpiski należy przesyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] za poprawne rozpiski przesłane w terminie do [ 27.05.2009 ] uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju.

9. Gramy na stolach 48"x72"

10. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ gramy na 5ed.

11. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników (jeśli nie to nie będziecie fajni xP). W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

12. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

13. Lasy mają wirtualne drzewka na krawędziach. Polega to na tym, że lasy dają 4+ cover save piechocie i 5+ cover save pojazdom i monsterom (nie dotyczy Tytanów i Monstrusów) na zasadzie „nie wiadomo czy są zasłonięte do połowy”.

14. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:

0-4 malowanie
0-3 konwersje
0-2 podstawki
0-3 (100% pomalowanej armii, rozróżnienie oddziałów, 100% wyswig)

15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

16. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

17. PROXY: Gracze mogą używać figurek zastępczych. Figurki muszą przypominać te, które mają reprezentować (np. popularnie wspominani eldarscy guardianie = dark-eldarscy warriorzy), a nie jakieś karteczki i podstawki. Następnie nie może to być duża liczba. Nie chcę tutaj ustalać dokładnie śrubowanych zasad. Zależy mi po prostu, żeby proxy nie stanowiły połowy armii. A tym, czy dany prox przejdzie należy się konsultować z sędzią głównym.

Natomiast odnośnie WYSIWYG:
100% Wyswig - 1pkt

Brak do max 5 uzbrojeń/broni (np: flamer zamiast melty) lub brak ekwipunku, itd - 0pkt (dotyczy całej armii)

18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

19. Misje:

1) Ćwiartki

Strefy rozstawienia – Spearhead (Ćwiartki, 12" od środka stołu, 18" od przeciwnika)

Cele misji – Ćwiartki neutralne 750VP, Ćwiartka przeciwnika 1500, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika

Zasady specjalne - VP, Random Game Lenght, Rezerwy, Deep Strike

2) Tereny

Strefy rozstawienia – Dawn of War

Cele misji – gracze wybierają po 2 tereny w swoich strefach rozstawienia i każdy jest warty 750VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika

Zasady specjalne – VP, Night Fight (1 tura), Rezerwy, Deep Strike Random Game Length (6 tura na 3+, 7 tura na 5+, gracz, który kończy 5 turę rzuca czy jest po jego turze 6 tura - to tak dla wyjaśnienia, żeby nie było sporów)

3) Take & Hold

Strefy rozstawienia – Pitched Battle (12" wzdłuż swojej krawędzi)

Cele misji – każdy scoring unit w 12” (wszystkie modele muszą być w 12”) od środka stołu jest warty 750VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika

Zasady specjalne – VP, Night Fight (pierwsze 2 tury), 6 tur, Rezerwy, Deep Strike

Widełki:
0-299 10:10
300-599 11:9
600-899 12:8
900-1199 13:7
1200-1499 14:6
1500-1799 15:5
1800-2099 16:4
2100-2399 17:3
2400-2699 18:2
2700-2999 19:1
3000+ 20:0

Czasówka:
10:00-10:15 – zapisy
10:15-12:30 – bitwa 1
12:45-15:00 – bitwa 2
15:00-17:00 – bitwa 3
17:15 Sprzątanie i ogłoszenie wyników
(W czasie jednej z bitew odbędzie się ocena hobbystyczna oraz test wiedzy)


Lista Zgłoszeń napisał:
Michał Krygier (MIKE) - Tyranids
Piotr Mariański (GROMEK) - Imperial Guard
Paweł Korpal (EDERUS) - Da Orkz
Olek Śleszyński (DEMOLKA) - ???
Adrian Gaweł (ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR) - Witch Hunters


Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Śro 18:01, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 22 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 0:05, 21 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
(dotyczy też Tytanów i Monstrusów)


To jest bez sensu. Nie wiem czy tytany i gargaunty nie mają jakichś własnych zasad co do covera, ale ten zapis uważam za mega absurdalny. Bądźmy poważni, durny krzaczej nie zasłoni 1/10 tytana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:50, 21 Lut 2009    Temat postu:

Zgadzam się z Ederusem, jeszcze co bym to nazwęWink. O fajnie w końcu test wiedzy Very Happy. Na te pkty w końcu będę musiał orków skleić Very HappyVery HappyVery Happy TO mnie zmotywuje do ich klejenia. Sądzę że można ewentualnie jeszcze zwiększyć ilość dopuszczanego nie posiadania WYSWIG do 10 ale to jak uważasz, ja i tak mieszczę się w tej 5 Wink. Jeszcze musisz ustalić parę kwesti o których debatowaliśmy w KFC Cool

Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Sob 17:17, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 22:23, 25 Lut 2009    Temat postu:

liberum veto !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 22:44, 25 Lut 2009    Temat postu:

Munio czasy demokracji szlacheckiej minęły już.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 22:59, 25 Lut 2009    Temat postu:

Widełki proponuję zmienić. Tak co 280 byłoby lepiej, bo wtedy jak przyjmiemy 3000 za misje to można trochę przegrać w VP za zabite jednostki, a wbić maskę mając 4 obj. Działa Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:08, 26 Lut 2009    Temat postu:

Dobra najpierw niech majk napiszę co miał napisać odnosnie zasad tych wszystkich "Big Uns" Laughing . Czly te łóndy, zasady na jakie stosujemy wobec nich (sądzę że te z Apokalypsy są dobre)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pią 16:12, 27 Lut 2009    Temat postu:

Będzie dopuszczone Army of death ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:18, 27 Lut 2009    Temat postu:

Olek napisał:
Będzie dopuszczone Army of death ?
Sądzę że tak, to samo dotyczy pozostałych kodeksów z Bols'a
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pią 18:37, 27 Lut 2009    Temat postu:

Very Good Very Very Good Cool Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 22:02, 27 Lut 2009    Temat postu:

Wszelkie zmiany i ustalenia napiszę w niedzielę lub poniedziałek, gdyż obecnie nie mam czasu do tego usiąść. Proszę o wyrozumiałość i cierpliwość ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 1:41, 28 Lut 2009    Temat postu:

To może podpowiem ci ja złamać zabezpieczania w Dow to zaoszczędzony czas będziesz mógł przeznaczyć na poprawki? Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 20:12, 02 Mar 2009    Temat postu:

Wniosłem małe poprawki do regulaminu. Niedługo wrzucę samą Apocalipsę, jak mi się uda skompresować te 280 MB Wink

EDIT: Jako, że jest to łamanie prawa możecie pisać do mnie po ten cały stuff xD


Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Pon 20:21, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:20, 08 Mar 2009    Temat postu:

Ja chcem misje Rolling Eyes Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 20:44, 08 Mar 2009    Temat postu:

Mysle,ze ten turniej godzi w mniejszosc jaka sa desantowe gnomy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin