Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej Leśnika :D
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 21:19, 11 Sie 2007    Temat postu: Turniej Leśnika :D

Od dawien dawna chodziło mi, olkowi i gromkowi zrobienie takiego śmiechowego turnieju, a to jego wstępny regulamin Laughing

Cytat:
Regulamin Turnieju Lokalnego "Turniej Leśnika"

Turniej odbędzie się w dniu 27.10.2007 w Olsztynie na ul. Saperskiej 1 (Klub Garnizonowy w Jednostce Wojskowej na rogu ulic Warszawskiej i AK).

Organizatorzy: Olsztyński klub Fantastyki i Klub Garnizonowy.

Wpisowe: 5 zł.

Sedzia główny: Paweł Korpal
Sędzia (sędziowie) pomocniczy: Oskar Wiśniewski i Piotr Mariański

Obowiązują FAQ armii i PKZ.

Gramy na 1250pkt i obowiązuje poniższy FOC.

• Obowiązujący FOC:
1 HQ
0-2 Elites
2-4 troops
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Support

• Zasady Specjalne

• gramy na stołach 48“x48“

• Dopuszczone są:

- wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD.

- podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Flyers, Heavy Flyers, Warmachines).

- jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries.

• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities.

• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.

• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

• Jeżeli w dowolnym momencie gracz rozbije przeciwnika czyli zabije 75% lub więcej modeli przeciwnika otrzymuje on dodatkowe 3 duże pkt. Jeżeli obaj gracze się rozbiją to nikt nie otrzymują pkt za rozbicie.


Tereny:

• Górki zasłaniają wg WYSIWYG. Modelom częściowo zakrytym daje 5+ cover save lub obscured.

• Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.

• Teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny.

• 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne).

• Modele wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured. Modele za budynkami są niewidoczne.

• Wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian.

• W budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.

• Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cove Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.

Plan turnieju.
Zaczynamy o godz. 12 (do 12:10 zapisy)
I bitwa 12:15 - 13:45
II bitwa 14:00 – 15:30
III bitwa 15:45 - 17:15

17:15 ogłoszenie wyników i sprzątanie
Misje:

I Misja – Pokrzywy
Twoje oddziały wylądowały na wyjątkowo zalesionej planecie. Po zebraniu żołnierzy kazałeś im zbadać pobliski teren. Dodałeś też, że w razie napotkania oporu nie żałować amunicji…

Pierwszy rzut jest o wybór strefy rozstawienia. Obaj gracze rzucają K6, ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce ćwiartkę czy się pierwszy wystawiać. Po rozstawieniu obaj gracze rzucają K6. Ten kto wygra wybiera czy chce zacząć czy oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Strefy Rozstawienia – Ćwiartki 6” od środka stołu i 18” cali odpychania od przeciwnika

Cele misji:
-Zająć ćwiartki (czyli mieć tam chociaż jedną jednostkę punktującą kiedy przeciwnik nie ma żadnej), każda neutralna jest warta 300pkt, a przeciwnika 600pkt.
Special rules:
Victory points, infiltration, deep strike, dusk & dawn, POKRZYWY!!!

POKRZYWY!!! – za każdy model rzuszający się przez las rzuca się K6. Na 4+ model jest trafiany z siłą 4 (armour save działa normalnie, ale nie cover). Modele, które ignorują trudny teren/lasy (np. path finderzy eldarscy czy krooty) nie podlegają tej zasadzie. Modele z „move through cover” mogą przerzucić K6, modele z „slow & purposeful” muszą przerzucić kostkę jeśli wynik jest mniejszy niż 4.

II Misja – Zbieranie zielska
Po zbadaniu terenu I odparcia sił wroga Twoi żołnierze zaczęli się domagać chwili odpoczynku i jakieś małej nagrody za walkę. Twój asystent podpowiedział Ci, ze na tych terenach znajdują się rośliny, które rzekmo mogą sprostać ich zachciankom, ale nie wiesz dlaczego powiedział to z takim lekkim uśmieszkiem….

Obaj gracze wystawiają po 2 znaczniki. Znaczniki nie mogą być bliżej niż 6” od strefy wystawiającego i od krawędzi stołu i 18” od siebie. Pierwszy rzut jest o to kto pierwszy wystawia znacznik. Drugi rzut jest o wybór strefy rozstawienia. Obaj gracze rzucają K6, ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce krawędź czy się pierwszy wystawiać. Po rozstawieniu obaj gracze rzucają K6. Ten kto wygra wybiera czy chce zacząć czy oddać inicjatywę przeciwnikowi.


Strefy rozstawienia – 12” od dłuższych krawędzi

Cele misji:
-Zdobyć zielsko, każdy znacznik jest warty 300pkt. Aby zdobyć znacznik model (z cechą WS) musi spędzić pełną fazę ruchu base-to-base ze znacznikiem.
Special rules:
Victory points, deep strike

III Misja – Odstrzał leśnika
Twoi żołnierze uspokoili się polecanej przez Twojego asystenta roślinie, BAAAA, nawet było po nich widać wyraźne zadowolenie. Następniego dnia ruszyłeś ze swoimi oddziałami w teren i po raz kolejny spotkałeś wrogie jednostki…Doszedłeś do wniosku, że najszybciej pójdzie jak pozbędziesz się dowódcy, a jego jednostki później przekupisz resztkami „cudownej” rośliny…

Pierwszy rzut jest o wybór strefy rozstawienia. Obaj gracze rzucają K6, ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce krawędź czy się pierwszy wystawiać. Po rozstawieniu obaj gracze rzucają K6. Ten kto wygra wybiera czy chce zacząć czy oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Strefy rozstawienia – 15” od dłuższych krawędzi, 24” od przeciwnika

Cele misji:
-Zabić dowódcę wroga (musi to być model z HQ) 600
-Nie pozwolić zabić swojego dowódcy 600

Special rules:
Victory points, infiltration, dusk & dawn, concealment (nie działa jeśli wypadnie noc w pierwszej turze)

Tabelka Punktowa
0 – 125 10:10
126 – 251 11:9
252 – 377 12:8
378 – 503 13:7
504 – 629 14:6
630 – 755 15:5
756 – 881 16:4
882 – 1007 17:3
1008 – 1133 18:2
1134 – 1259 19:1
1260+ 20:0

Ocena hobbystyczna:
-malowanie 0-5
-konwersje 0-4
-podstawki 0-3
-schemat malowania 2
-100% pomalowanej armii 3pkt
-rozróżnienie oddziałów 0-2
-wcześniejsze zgłoszenie się i wysłanie rozpiski 3pkt
-obowiązkowy WYSIWYG, za brak części ekwipunku mogą być przyznane punkty ujemne (max -15) wg uznania sędziego.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień

•Rozpiski należy wysyłać do 24.10.07 na adres [link widoczny dla zalogowanych]. Rozpiska powinna zawierać koszty punktowe jednostek, statystyki jednostek i broni.


No i jak?? Smile


Zgłoszenia:
R-sprawdzona rozpiska

1)Olek "Demolka" Śleszyński Eldar R
2)Paweł "Ederus" Korpal Marines R
3)Pitrek "Gromek" Mariański ORKS:BAD MOONZ R
4)Maciek "Spyro" Sudnikiewicz SM:BA R
5)Michał "Michaaaaś", "Majk", "Mike", "Gacuś" Krygier Necron R
6)Norbert "Norboth" Kaleta Dark Eldar R
7)Krzysztof "Prezes" Kalinowski Imperial Guard R
8)Piotrek "Piter" Katkowski Eldar
9)Adrian "Abdid" Tau
10) Michał "Saji" Żyra R


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 19:57, 26 Paź 2007, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Nie 12:30, 12 Sie 2007    Temat postu:

Pomysl fajny tylko opisz jakby misje wyglądały ;] Very Happy.
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 22:48, 14 Sie 2007    Temat postu:

To może ja powiem czym będzie się charakteryzował ten turniej Smile. Otóż na każdym stole będą przynajmiej 4 lasy (w końcu turniej leśnika) i misje możecie się poniekąd domyśleć o co chodzi z nazw Smile.

Pokrzywy to będą ćwiary i zasada specjalna, że modele ruszające się w lesie (pivot się nie liczy) na 4+ dostają hita z siłą 4 (normalny save). Oddziały, które ignorują trudny teren może będą olewały tę zasadę, a modele z move through cover będą mogły przerzucić kość czy są trafiane.

Zbieranie zielska to będą znaczniki, gracze wystawiają po 2. Ten kto ma więcej znaczników na koniec bitwy dostaje pkt za misje.

Odstrzelenie leśnika Laughing. Tutaj klasyczna i lubiana misja zabicie HQ wroga, możliwe, że z jakimiś bajerami.

Szczegóły wkrótce
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Śro 4:57, 15 Sie 2007    Temat postu:

Mi się ten turniej bardzo podoba, brawa za pomysł i oryginalność Smile
PS. Dopisz coś o proksach Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:32, 15 Sie 2007    Temat postu:

Proxy beda zabronione tak jak na ostatnim turnieju (wyjatkiem moze byc rezerwowy gracz ale po ostatnim turnieju Oskar chyba bedzie bral ze soba figurki Wink )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Śro 20:58, 15 Sie 2007    Temat postu:

Mi tez sie podoba i goo idea Very Happy. Tylko zawodnik rezerwwy nie robi armi przegietej bo na proxach mozna wyczarować różne rzeczy :p Ale np misje "pokrzywy" ja bym zrobil ze jezeli model dostanie wounda i nie zda sv to nie ginie a np oddział jest spiningowany. No bo jak niby odp okrzywy mozna zginąc?XD. noi podoba mi sie misja z "lesnikiem", ze względu na liczną obstawe chaplaina u BA. ;D a kiedy planowany termin turnieju?
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 21:49, 15 Sie 2007    Temat postu:

Cytat:
(...) obstawe chaplaina u BA(...)


Tak żeby była jasność chaplain nie ma żadnej obstawy w BA, to, że leci zazwyczaj tam gdzie BA to czysty zbieg okoliczności Laughing

A nie powiesz mi, że od pokrzywy nie można zginąć Twisted Evil, poza tym kto powiedział, że pokrzywy w 40 tysiącleciu nie są groźniejsze Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Śro 21:50, 15 Sie 2007    Temat postu:

No w sumie xD. moze to są abrdziej rosiczki niz pokrzywy? ^^. A co do Chaplaina wies zo co mi chodzi ;p
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 21:54, 15 Sie 2007    Temat postu:

A co to za problem DC wybić Confused. Jakoś nie widzę większych przeszkód Smile.

A turniej (o ile jakieś większe nie będą w tym czasie) pewnie zrobimy 29.09.07 w ramach długiego klubu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Śro 22:09, 15 Sie 2007    Temat postu:

O to nawet szybko Wink. No tak ale czasami latwiej zabic 1 model a nie 11 xD. (pomijając np DP -.-)
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 22:10, 15 Sie 2007    Temat postu:

Cytat:
no tak ale czasami latwiej zabic 1 model a nie 11


OCB?? Przecież wystarczy tylko chaplaina zabić aby mieć pkt Confused

--------

Chciałem ogłosić, że prawdopodobnie turniej odbędzie się 16. października, bo we wrześniu już kendo robi turniej na 2k50 jak wiadomo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 16:12, 25 Sie 2007    Temat postu:

Fluff misji jest zbyt mocno pro-zielskowy, weźcie to poprawcie żeby nie było kwasu jak zobaczy to ktoś z poza klubu Wink a jak się wam nie chce to dajcie mi, to sam to zrobię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 16:48, 03 Wrz 2007    Temat postu:

Turniej Leśnika odbędzie się 13.10.07 w ramach długiego klubu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pon 16:58, 03 Wrz 2007    Temat postu:

W moje urodziny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:01, 03 Wrz 2007    Temat postu:

Hehe to z okazji urodzin dostaniesz koszyczek ze slodyczami Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin