Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej klasy lokalnej Winter Assault 10.01.09
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:30, 28 Lis 2008    Temat postu: Turniej klasy lokalnej Winter Assault 10.01.09

Cytat:
Turniej odbędzie się dnia 10.01.2009 w Klubie Garnizonowym przy ulicy Saperskiej 1.

Sędzia Główny: Piotr Mariański
Sędzia pomocniczy: Paweł Korpal, Adam Baranowski i Olek Śleszyński
Gracz rezerwowy: Adam Baranowski
Limit miejsc: 18

Wpisowe: 5zł
Zasady:

1. Armie na 1300 pkt, Force Organisation 1-2 HQ (zakaz dublowania), 2-6 Troops, 0-3 Elites, 0-3 Fast Attack, Heavy Support 0-3. (Zakaz triplowania).

2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Beliala i Sammaela)

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);

4. Dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Super Heavy vehicles, Gargautan Creatures i Flyers).

5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot
Mercenaries;

6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";

8. Rozpiski należy przesyłać na adres piotrm89 @ op.pl za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 7 stycznia 2009 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju.

9. Gramy na stolach 48"x54"

10. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ gramy na 5ed.

11. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jestrównież posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

12. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

13. Lasy mają wirtualne drzewka na krawędziach. Polega to na tym, że lasy dają 4+ cover save piechocie i 5+ cover save pojazdom i monsterom na zasadzie „nie wiadomo czy są zasłonięte do połowy”.

14. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:

0-4 malowanie
0-3 konwersje
0-2 podstawki
0-3 (100% pomalowanej armii, rozróżnienie odziałów, 100% wysiwyg)

15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

16. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

17. Gracze NIE mogą używać proxów. Natomiast odnośnie WYSIWYG:
100% Wysywig - 1pkt
Brak do max 5 uzbrojeń/broni (np: flamer zamiast melty) lub brak ekwipunku, itd - 0pkt (dotyczy całej armii)

18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania
w myśl jego postanowień.

19. Misje:

I. Ćwiartki
Strefy rozstawienia – Spearhead
Cele misji:
-ćwiartka przeciwnika 800VP, boczne 400VP,
-Otrzymuje się VP za zabite jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – night fight (1 tura), rezerwy, random game length



II. Take & Hold
Strefy Rozstawienia – Dawn of War
Cele misji:
-Każdy scoring unit w 12” od środka stołu otrzymuje się 400VP
-Otrzymuje się VP za zabite jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – rezerwy, random game length,

III. Secure & Control
Strefy rozstawienia – Pitched Battle (12” wgłąb stołu)
Cele misji:
- d3+2 znaczników (rozstawianych 12” od siebie i od krawędzi). Jeden znacznik wart jest 1600/ilość znaczników.
-Otrzymuje się VP za zabite jednostki przeciwnika
Zasady Specjalne – rezerwy, random game length

IV. Tereny
Strefy rozstawienia – Ćwiartki (6” od środka stołu, 18” od przeciwnika)
Cele misji – gracze wybierają po 2 tereny w swoich strefach rozstawienia i każdy jest warty 400VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – VP, night fight (1 tura), rezerwy, deep strike random game length.
Bombardowanie – - Przed 1 turą rzuca się D6 za każdy oddział. Na 6 oddział dostaje D6 wound’ów (można rzucać armour, cover i invulnerable save). Jeśli oddział dozna jakich kolwiek strat musi wykonać pinning test. Pojazdy na 6 dostają efekt Shaken.

ZASADA SPECJALNA TURNIEJU:
Weterani: Na koniec bitwy jednostka, która zabiła najdroższe HQ przeciwnika a zarazem przeżyła bitwę i nie ucieka dostaję miano weteranów. Jeżeli jest to NIE pojazd rzuca na tabelkę dla nie pojazdów z rulebooka (do wyboru są 3) jeżeli jest pojazdem rzuca na bonus z tabelki pojazdów. Wszystkie te tabelki znajdują się w rulebooku. Jeżeli jednostka zginie traci bonusy. Jeżeli jednostka wyrzuci bonus taki jaki ma na bazie, to wybiera sama bonus z tabelki. W paru przypadkach np: Nobzi z Painboyem nie mają na bazie FnP dlatego jak go „zdobędą” to wtedy każdy model z tego odziału dostaje taką zasadę specjalną. Natomiast Death company posiada umiejętność specjalną, (wktórej zawarta jest FnP) wtedy DC wybiera sobie zdolność z tej tabelki. Zdolności można zdobyć kilkakrotnie daną jednostką o ile będzie ona spełniała podstawowy warunek Wink.

Widełki:
0-180 10:10
181-360 11:9
361-540 12:8
541-720 13:7
721-900 14:6
901-1080 15:5
1081-1260 16:4
1261-1440 17:3
1441-1620 18:2
1621-1800 19:1
1801+ 20:0

Czasówka:
10:00-10:15 zapisy
10:15-11:45 1 bitwa
12:00-13:30 2 bitwa
13:45-15:15 3 bitwa
15:30- 17:00 4 bitwa
17:15 Sprzątanie i ogłoszenie wyników
(W czasie jednej z bitew odbędzie się ocena hobbystyczna)


Ewentualnie mogą jeszcze nastąpić zmiany Smile.

Zgłoszenia: "+" Rozpiska sprawdzona i poprawna

1) Ederus Tau +
2) Gromek Orkz +
3) Olek Orkz +
4) Zioło Chaos +
5) Munio WC +
6) Spyro Eldarzy +
7) Arrrdian SM +
Cool Mike Tyranidzi +
9) Abdib Tau
10) Piter Eldarzy +
11) Prezes SM
12) Saji Chaos +
13) Koszałek Chaos +
14) Vilfe Chaos +


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Sob 17:42, 10 Sty 2009, w całości zmieniany 48 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 20:54, 28 Lis 2008    Temat postu:

Ja się już piszę, ale nie wiem narazie czym Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pią 23:18, 28 Lis 2008    Temat postu:

Sami tego chcecie wylosuje DC fleeta i bedziecie mieli Very HappyVery Happy.

Zapisz mnie gromku Bladziami z chęcia zagram. Jak bedzie ostateczny termin to wtedy powiem czy na 100%.

Czy my musimy mieć na lokalach zawsze tak dużo punktów za malowanie ? Bardzo lubie spiderow rozwiazanie czyli 2 za malowanie i 2 za WYSIWYG.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:17, 29 Lis 2008    Temat postu:

Przynajmniej nasze lokale są pro hobbystyczne Laughing
tak na poważnie to mnie większa ilość pktów hobbystycznych motywuję do pracowania nad swoją armią a co za tym idzie wczucia się w klimat w40k i wtedy jest dla mnie większa frajda z gry. Dla mnie frajda z tej gry minie wraz z zanikiem klimatu. Założę się że jak nie będziemy dawać hobbystycznych dużej części graczy nie będzie się chciało robić armii tylko będą ją mazać jako tako tylko na mastery. A na starość powiedzą ale ja byłem głupi taką mogłem mieć fajną armie a ją zj***łem. Po za tym przy tym ocenianiu różnica między armiami nie jest aż tak duża (no chyba że ktoś przyniesie armie bez podkładu i sklejoną). Po za tym musimy doceniać osoby co poświęcają swój cenny czas na odpicowanie swej armii Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 0:24, 29 Lis 2008    Temat postu:

Ja uważam z kolei, że lokale są po to, aby testować nowe i ciekawe rozpiski, których najczęściej się nie ma pomalowanych czy figurki są pozbierane od ludzi. Natomiast motywacją do malowania są mastery Wink.

Dla mnie niestety lokale nie są motywacją do malowania, bo po prostu nie mam ciśnienia na nie i nadal da się wygrać niepomalowaną armią (trudno, ale się da), także średnia jest ta motywacja. Jest to jednak dyskusja na inny temat i od kiedy zaczęliśmy z Olkiem jeździć po kraju to zmieniło nam to trochę pogląd na sprawę.

Czy w trzeciej misji faktycznie jest ta zmienna grawitacja Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 0:29, 29 Lis 2008    Temat postu:

Tak samo jak Eda mnie tam nie motywuja lokale. Nawet mastery mnie ostatnio przestały motywować do malowanie, ale to już inna sprawa.

Sorry Gromek jakos mnie twoja argumentacja nie przekonuje.

Ederus napisał:

Czy w trzeciej misji faktycznie jest ta zmienna grawitacja Question


TO jest tam co nam kiedyś mówiłeś? Czy cuś nowego wymysliłes ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Sob 7:14, 29 Lis 2008    Temat postu:

Dopiszcie mnie chaosem.

Moim zdaniem malowanie powinno być tylko dodatkiem, a nie masą punktów do zdobyćia, bo na przykład ktoś gra lepiej, ale ma nową niepomalowaną armie i w tym wypadku przegrywa, no przecież bez sensu.


Ostatnio zmieniony przez Zioło dnia Sob 7:50, 29 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 9:42, 29 Lis 2008    Temat postu:

Możecie mnie dopisać pewnie zagram Wych Cultem bo go kocham.<3

Ej no ale na naszym challengerze było mniej punktów za armie niż na tym lokalu

punkty za armie na challengerze napisał:

+ malowanie do 5 punktów
+ podstawki do 3 punktów
+ konwersje do 4 punktów



No i ogólnie jestem za zmniejszeniem punktów za amię bo wystarczy mi już to,że na masterach i challengerach zawsze spadam o parę miejsc przez nie.

Za to bardzo podoba mi się pomysł 3 bitew z night fightem w pierwszej turze,propsy Gromek.;*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:00, 29 Lis 2008    Temat postu:

Tak naprawdę jest o 1 pkt więcej niż na poprzednich lokalach Smile. Co prawda to nie tu dyskusję toczymy na ten temat Smile. Dobra niech wam będzie zmniejszę te pkty. Aczkolwiek już nie zmniejsze tego limitu pktowego, NEVER Exclamation Laughing
W 3 nie ma grawitacjii (narazie) Cool

Zioło napisał:

bo na przykład ktoś gra lepiej, ale ma nową niepomalowaną armie i w tym wypadku przegrywa, no przecież bez sensu.


Warhammer 40k to nie są szachy.
Wink

Ok kończę to dyskusję xD


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Sob 10:20, 29 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 13:07, 29 Lis 2008    Temat postu:

Olek napisał:
Tak samo jak Eda mnie tam nie motywuja lokale. Nawet mastery mnie ostatnio przestały motywować do malowanie, ale to już inna sprawa.

Sorry Gromek jakos mnie twoja argumentacja nie przekonuje.

Ederus napisał:

Czy w trzeciej misji faktycznie jest ta zmienna grawitacja Question


TO jest tam co nam kiedyś mówiłeś? Czy cuś nowego wymysliłes ?


bo was juz nic nie motywuje. jestescie po porstu leniwi( ja tez jestem ale nie sciemniam jak wy hehe)
Powrót do góry
Spyro
Gość






PostWysłany: Sob 13:39, 29 Lis 2008    Temat postu:

ja sie zgłaszam BA Very Happy.
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 17:41, 29 Lis 2008    Temat postu:

Powiem Ci Gromek, że w kwestii oceny hobbystycznej ten argument z szachami jest dość niefortunny Smile. Daj Night Fight w 2 misjach i starczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:45, 29 Lis 2008    Temat postu:

Ederus napisał:
Powiem Ci Gromek, że w kwestii oceny hobbystycznej ten argument z szachami jest dość niefortunny Smile.
Chodziło mi raczej o to w tym przypadku, że to co odróżnia w40k od szachów jest ta rozwinięta otoczka fabularna Smile itd.

Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Sob 17:48, 29 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 0:08, 30 Lis 2008    Temat postu:

Gromek mi zawsze przeszkadzała masa punktów za malowanie na naszych lokalach. Tylko jakoś teraz zachciało mi sie zrobić coś, żeby to zmienić. I tak jesteś głównym wieć zrób co ci sie wydaje za stosowne.

Night fight w pierwyszch turach bardzo fajnie moi bladzie bede sie mogli bezkarnie chowac Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:55, 30 Lis 2008    Temat postu:

Olek napisał:
Gromek mi zawsze przeszkadzała masa punktów za malowanie na naszych lokalach. Tylko jakoś teraz zachciało mi sie zrobić coś, żeby to zmienić. I tak jesteś głównym wieć zrób co ci sie wydaje za stosowne.

No cóż już gadaliśmy więc wiesz że nic na moich turniejach się nie zmieni w tej kwestii:).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin