Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Snotcon 07-08 lipca
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 20:05, 06 Cze 2007    Temat postu: Snotcon 07-08 lipca

asmodean napisał:

1. Armie:
- 1666 punktów;
- Zmodyfikowany Standard Force Organization – nie można posiadać dwóch identycznych slotów HQ, trzech identycznych slotów Elites, Fast Attack i Heavy Support oraz pięciu identycznych slotów Troops.

2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Imperial Armor, Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy).
- dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Flyers, Heavy Flyers, Warmachines) UWAGA: jednostki/pojazdy wystawiane na zasadach Imperial Armour MUSZĄ być reprezentowane przez oryginalne modele bądź stosowne, dobrze wykonane konwersje; Jednostki z Imperial Armour WYMAGAJĄ akceptacji sędziego.
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;
- można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";
- dopuszczeni są bohaterowie specjalni, ale jedynie ci, któryc są konieczni do wystawienia armii, np. Belial, Sammael, O'Shovah

3. Plan turnieju:
Jeszcze w trakcie ustalania Wink

4. Rozpiski należy przesyłać na adres asmodean @ interia.pl w temacie wpisując "Snotcon 2k7". Za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 1.07.2007, uczestnik otrzyma 5 pkt do klasyfikacji turnieju.

5. Osoby, które wyślą zgłoszenie, a z przyczyn losowych nie będą mogły wziąć udziału w turnieju proszone są o zgłoszenie tego faktu pod powyższy adres.

6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rospiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

7. Jednostki powinny być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG). Do uczestnictwa w turnieju nie trzeba odwzorowywać następujących rzeczy, chyba ze ich wygląd jest sciśle określony w kodeksie: granatów, teleport homerów, narkotyków, portali, mocy psychicznych, umiejętności weterańskich, aur, pól ochronnych, zmiany cech (np. +1 Siły lub Inicjatywy), znamion chaosu, mastercrafted weapons, indirect fire, terminator honours. Jednakże ich odwzorowanie będzie jedną z przesłanek uzyskania max. pkt na WYSIWYG.

8. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach o wielkości 48x60 cali. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

9. Podczas turnieju obowiązywać będzie zasada rozbicia: jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii któregoś z graczy spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnik otrzymuje za to +3 duże pkt, gra natomiast toczy się do końca regulaminowej liczby tur. Armia rozbita może kontrolować ćwiartki czy inne cele misji. W czasie bitwy może zdarzyć się sytuacja, iż obie armie zostaną rozbite - w tym przypadku ŻADEN Z GRACZY NIE OTRZYMA PREMII punktowej.

10. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 – 166 10 - 10
167 – 332 11 - 9
333 – 498 12 - 8
499 – 664 13 - 7
665 – 830 14 - 6
831 – 996 15 - 5
997 – 1162 16 - 4
1163 – 1328 17 - 3
1329 – 1494 18 - 2
1495 – 1660 19 - 1
1661+ 20 - 0

11. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

12. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

13. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

14. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0) np. powoływali się na nieistniejące zasady, bądź używali niedopuszczonych jednostek. Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

15. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia lub ukarania punktami karnymi za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

16. Armie muszą być pomalowane, jeżeli w dowolnym momencie, zostanie zwrócona uwaga sędziego na niepomalowane figurki, ma on prawo wykreślić je z rospiski gracza. W przypadku, gdy spowoduje to nielegalność oddziału(np. 4-ro osobowy terminator squad, 9-cio osobowy pluton piechoty etc.), sędzia ma prawo do usunięcia z rozpiski całego oddziału. Obowiązuje WYSIWYG(za każde odstepstwo –1 punkt max –15)

17. ocena armii (0-25):

detale – 0-5 pkt
podstawki – 0-2 pkt
jednolity schemat malowania – 2 pkt
konwersje – 0-5 pkt
oznaczenia oddziałów – 2 pkt
klimat – 0-4
wow!!! – armia jest jedną z trzech najładniejszych na turnieju(subiektywna ocena sędziego) – 0-3 pkt
bonus za wysiwyg - 0-2

18. Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy o świecie WH40k. Można otrzymać za niego max 15 pkt

19. W czasie turnieju zostanie rozegrane 5 bitew:

Misja I - Dawn Assault

Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z ćwiartek lub zaczęcie wystawiania. Gracze wystawiają swoje armie wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 9” od środka i 18” od wroga. Wystawiamy Infiltration(o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Dyrektywy :

Victory Points, Night Fight(1 runda), Infiltration, Deep Strike, ćwiartki warte są 800/400/400 pkt,

Długość gry :

6 tur

Misja II – Wichrowe Wzgórze

Strefa rozstawienia :

Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z krawędzi stołu. Jego przeciwnik otrzymuje przeciwną. Gracze wystawiają swoje armie(zaczyna ten, kto przegrał rzut o strefę) wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 12” od krawędzi. Wystawiamy Infiltration(o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Dyrektywy :

Victory Points, Night Fight(ostatnie 2 rundy), Deep Strike, dodatkowo, za każdy scoring unit w 12” od środka na końcu bitwy otrzymuje się jego wartość punktową. Wichrowe Wzgórze - Na polu bitwy szaleje tornado reprezentowane przez dwa wzorniki ordnance. Na początku każdej pełnej tury, rzutem 2k6 i Scatter Dice wyznacza się kierunek ruchu tornad. W pierwszej turze punktem startowym jest środek stołu. Oddzial ktory wejdze w kontakt z traba jest przesuwany o k6 cali w losowym kierunku (Pojazdy wybieraja kierunek w ktorym sa odwrócone). Jeżeli oddział/pojazd specjalnie próbuje wejść do wnętrza cyklonu, musi wykonać rzut jak za trudny teren. Trąba powietrzna daje cover 5+ i obscure pojazdom, nie zaslania LoS.


Długość gry :

6 tur


Misja III - Behind enemy lines

Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z krawędzi stołu lub zaczecie wystawiania. Gracze wystawiają swoje armie wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 15” od krawędzi i 24” od wroga. Wystawiamy Infiltration(o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Dyrektywy :

Victory Points, Dusk & Dawn, Infiltration, Concealment(nie działa jeśli wypadnie noc w pierwszej rundzie), dodatkowo, za każdy scoring unit w strefie przeciwnika na końcu bitwy uzyskuje się tyle punktów ile wynosi jego wartość. Na początku bitwy, każdy z graczy musi wyznaczyć[w sposób tajny] jeden swój oddział[punktujący]. Jeżeli bitwę przeżyje którykolwiek z jego członków, jego właściciel uzyskuje dodatkowe punkty równe kosztowi oddziału. Zniszczony oddział daje przeciwnikowi podwójne punkty zwycięstwa.

Długość gry :

6 tur


Misja IV – Secure & Control

Strefa rozstawienia :

Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z krawędzi stołu. Jego przeciwnik otrzymuje przeciwną. Następnie na polu bitwy każdy gracz(na zmianę) umieszcza po 2 znaczniki. Nie mogą one być umieszczone bliżej niż 6” od krawędzi ani innego znacznika, lub w strefie rozstawienia. Gracze wystawiają swoje armie(zaczyna ten, kto przegrał rzut o strefę) wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 12” od krawędzi. Wystawiamy Infiltration(o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Dyrektywy :

Victory Points, Dusk & Dawn, Infiltration, dodatkowo, za każdy kontrolowany znacznik(oddział punktujący w 6”) na końcu bitwy dostaje się 400 punktów, jeden oddział nie może kontrolować dwóch znaczników.

Długość gry :

6 tur


Misja V – Własne cele

Strefa rozstawienia :

Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z ćwiartek stołu. Jego przeciwnik otrzymuje przeciwną. Następnie gracze rozdysponowują(w sposób tajny) 1600 pkt pomiędzy 3 dowolnie wybrane tereny nie znajdujące się nawet częściowo w jego ćwiartce. Minimalna ilość punktów jakie można przydzielić pojedynczemu terenowi to 400 pkt a maksymalna to 800 pkt. Aby zająć teren należy stanąć w nim chociaż fragmentem jednostki punktującej.
Gracze wystawiają swoje armie(zaczyna ten, kto przegrał rzut o strefę) wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 18” od przeciwnika i 9” od środka stołu. Wystawiamy Infiltration(o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Dyrektywy :

Victory Points, Infiltration, za każdy kontrolowany teren tyle punktów ile zostało przydzielone

Długość gry :

6 tur


Ja jadę, szukam towarzyszy Smile


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Wto 16:25, 12 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:46, 06 Cze 2007    Temat postu:

ja raczej jade, tylko problem że brakuje mi jednego raidera do rozpiski, tu kieruje prośbe do Norberta - masz może pomalowanego raidera pożyczyć ? :/
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:58, 07 Cze 2007    Temat postu:

Ja tez zapewne jade Smile i tylko taka mala uwaga do Kenda (zobacz ile na tym turnieju jest pkt hobbystycznych Smile ). Trzeba sie z nimi na ten meczyk w nozke ustawic Very Happy bedziemy jako najemnicy Gybon squad:D
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Czw 10:26, 07 Cze 2007    Temat postu:

a gdzie turniej i czy 1 czy 2 dniowy?Smile.
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 12:43, 07 Cze 2007    Temat postu:

Jeśli jest 07-08 lipca to raczej dwu-dniowy... Rolling Eyes

Jest w Gdańsku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Czw 15:26, 07 Cze 2007    Temat postu:

bóg zapłac, to jest master?
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 17:39, 07 Cze 2007    Temat postu:

Master
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Czw 21:02, 07 Cze 2007    Temat postu:

hmmm sweet, moze poajde, ale nie licze ze bede w pierwszej 100 na 50 osob xD, Znajomy mowil ze mozna sie wiele nauczyc Smile.
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 21:04, 07 Cze 2007    Temat postu:

Na każdym turnieju poza Olsztynem można się wiele nauczyć Razz. Gdyby nie turnieje co na nich byłem to bym np. nie ograł ludzi, którzy są w pierwszej 15 kraju Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Czw 21:18, 07 Cze 2007    Temat postu:

tzn wiem, ale slyszalem ze na tym mozna sie duzo nauczyc o Smile. dojazd pociągiem??
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 21:18, 07 Cze 2007    Temat postu:

Sie wie, że obciągiem^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Czw 21:19, 07 Cze 2007    Temat postu:

no to ciuch ciuch, dam zanc jak bede wiedział Smile. a nocleg jak?
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 10:16, 08 Cze 2007    Temat postu:

Cytat:
i tylko taka mala uwaga do Kenda (zobacz ile na tym turnieju jest pkt hobbystycznych

Sam nie potrafisz znaleźć czy też jest to przytyk do regulaminów które piszę? Jak masz taką krótką pamięć to przejdz się po tematach tórniejów które robiłem i poczytaj co się działo jak chciałem dać więcej punktów w część hobbystyczną, i co się działo jak jeden raz się ten myk idał

Paweł pamiętasz że masz robić za listonosza podczas tego wyjazdu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:14, 08 Cze 2007    Temat postu:

Sorry Kendo zapomnialem ze sie boisz lotrowcow:D i Kendo ja nie pamietam zeby na turnieju w40k byly z tym problemy pamietam ze byla wiekszosc osob co chciala wiecej niz 12pkt ale dobra wiem na turniejach lotra......... no ale coz to taka moja mala uwaga zapewne skasujesz ten post Smile (jezeli cie urazilem to sorki ale nie mialem takiego zamiaru). Hej chopaki robimy jakies koszulki na ten meczyk? Pewien forumowicz dal ciekawa koncepcje druzyn 5osobowych wiec nasza trojka (ewentuaklnie moze ktos z klubu Smile ) albo kogos zwerbujemy Smile. Tak widze ze wieksze zainteroseowanie wzbudza mecz niz sam turniej:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 11:48, 08 Cze 2007    Temat postu:

Pamiętam kendo Wink

GRomek bieremy koszulki turniejówki i z tyłu piszemy "GYBBON SQUAD"!!xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin