Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy z: zasadami; z brakiem zasad; z interpretacją
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 9:30, 04 Kwi 2006    Temat postu:

Cytat:
a jeszcze jedno pytanko-czy moge mieć w armii archona i dracona,i dać draconowi retinue,a archona zostawić żeby se sam chodził?

A czemu nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajdi
Gość






PostWysłany: Pon 14:39, 10 Kwi 2006    Temat postu:

...nie mogę się doczytać...czy Warriorzy z jednego Broodu mogą mieć różne konfiguracje...?? ...
Powrót do góry
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pon 16:04, 10 Kwi 2006    Temat postu:

Muszą mieć takie same kombinacje upgrade'ów w wyższej listy (toxin sacs,wings...)
...
Oraz dowolne konfiguracje "broni w łapkach" z tabelki poniżej (Devourer,Rending claws...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 10:31, 20 Kwi 2006    Temat postu:

wersja beta najnowszej wersji PKZ:
Cytat:
Zasady:

1. Jednostki mające możliwość przelatywania/przeskakiwania nad jednostkami wroga (skimmery,jump packi,jet bike'i etc.) mogą wychodzić z rezerw przez krawędź, która została zastawiona przez wroga (np. DE mogą wylatywać z otoczonego portalu).
2. Model z Feel No Pain i Daemonic Rune lub Adamantine Mantle może wykonywać rzut na FnP jeżeli zostanie zraniony przez broń o sile 2 razy większej od jego Toughnesa.
3. Modele na bike'ach dostaja +1A za dwie bronie do walki wręcz chyba że w ich codexie jest napisane inaczej (np.Codex:Chaos Space Marines).
4. Immobilizowane Rhino naprawia się w w fazie strzelania na całą grę
5. Jeżeli oddział ostrzelał przed szarża wrogi oddzial A to może szarżowac na oddzial A i B pod warunkiem że pierwszym celem szarży będzie oddział A, i że zachowa koherencję. Jeżeli ostrzelany oddział został zniszczony lub uciekł poza zasięg szarży to nie można szarżowac na oddział B.
6. Deep Strike deklaruje się przed wystawianiem jednostki.
7. Searchlight, Black sun filter (itp.) nie może być użyty przeciw jednostkom ukrytym zgodnie z zasadą Concealmentu.
8. Skimmer pod Deep Strike'u jest traktowany jako ruszony więcej niż 6". Wyjatkiem jest Monolit ponieważ nie może się ruszyć powyżej 6".
9. Można używać jednej mocy psychicznej w turze poza wyjątkami opisanymi w codexach (np. thralle).
10. Jednostki, którym uniemożliwiono wyjście z rezerw (zablokowane krawędzie stołu, zabite ikony itp.) do końca gry, uważane są za zniszczone.
11. W przypadku pojazdów z kategorii Immobile efekt immobilized nie powoduje żadnych efektów, ale daje połowę pkt.
12. Wzorniki należy przykładać tak żeby objąć jak najwięcej modeli w jednostce przeciwnika lub jak najwiekszą część pojazdu.
13. Pojazdy mają wysokość 3 tylko na potrzeby zaslaniania ich przez area terrain lub inny teren o określonej wysokości. Same nie zasłaniaja wg zasad wysokości, tylko wg WYSWIG'u (oprócz skimmerów, które nie zasłaniają niczego).
14. multiple combat - D6" konsolidacji następuje w przypadku totalnej masakry, czyli przy multiple combacie, kiedy wszystkie oddziały przeciwnika zostaną wdeptane sweepem lub wybite do nogi. W przeciwnym wypadku (gdy chociaż jeden oddział ucieka z kombatu i nie jest dogoniony), strona wygrywająca ma 3" konsolidacji
15. InvSave to nie Armour Save, a więc zasady Mixed Armour stosuje się w tylko odniesieniu do pancerza (armour save) i trafienia w poszczególne modele rozdziela się tylko i wyłacznie ze względu na Armour Save, zupełnie ignorując InvSave (nawet jeżeli broń niweluje zupełnie Armour Save).
16. Psychic hooda można używać tylko jeśli model, który go uzywa, jest na stole.

Space Marines:
1. (AoD, Deathwing) Army of Death i Deathwing mogą używać Drop Podów. Dla AoD kosztuje on 25% więcej od ceny podan
2. (Space Marines) Trait "Be Swift As A Wind" obejmuje także Scout Bike'i i Attack Bike'i. ej w Codex:Space Marines.
3. (DA:Revenwing) Attack Bike'i Ravenwingu korzystają z charakterystyk z nowego Codex:Space Marines (ale ich koszt jest taki jak w C: DA )
4. (Blood Angels) Furioso Drednought może używac Drop Poda z Codex:Space Marines
5. (Space Marines) Nie można wykupić terminator honours pojedyńczym zwykłym marines z Command Squad. Trzeba je wykupić wszystkim.
6. (Space Marines) Familiar traktowany jest jako "living wargear", czyli tworzą z Librarianem unit ale nadal mogą się przyłączać do innych jednostek.
7. (AoD) W Army of Death koszt wargearu, a także jego limit także jest zwiększany o 25%.
8. (SM) Fury of the Ancients można celować w krawędź, której Librarian nie widzi ale trafienia dostają tylko jednostki w LOS od Librariana.
9. (Blood Angels) Blood Angels: do kompanii śmierci przechodzą także członkowie "blood angels scout squad"

Inkwizycja:
1. Callidus Assasin może przestawić model przeciwnika bliżej niż wynosi zasięg "odpychania" jeżeli nadal pozostaje w strefie rozstawienia.
2. (Daemonhunters) Żeby brać daemonhosty jako aliantów należy wziąśc też Inkwizytora z Ordo Malleus.
3. Calliduska nie może wykonać Jump Back nad wrogim oddziałem, z którym nie jest związana walką wręcz.
4. Efekt "Pinned" w tabelce Alaitocowej nie działa na dużego Inkwizytora z obstawą, jeżeli gracz tak sobie zażyczy.


Eldar:
1. (Eldar:Alaitoc) Jednostki wycofane do rezerw za pomocą Alaitoc Disruption Table nie mogą Deep Strike'owac
2. Moce eldarskie wymagaja LOS.
3. Można namierzać z Mind War indepów w oddziałach, jesli są do nich dołączeni.
4. Farseer może jeździc z Wraithguardami w Wave Serpencie.

Dark eldars:
1. Portal Dark Eldar'ów może zostać otwary przez jednostkę która w obecnej turze się nie ruszała oraz model, który ma portal nie może również strzelać.

Imperial guard:
1. Imperial Guard nie może wystawiać jednej części plutonu w Infiltracji, a drugiej w Deep Strike. Jeśli armia korzysta z doktryny DT, to z deepstrike'u wchodzi na raz caly slot (np. pluton piechoty, szwadron sentineli pluton dowódczy,drużyna weteranow), nie można podzieli slota tak, aby niektóre drużyny z plutonu Deep Strike'owaly, a pozostałe nie.

Chaos Space Marines:
1. Można przyzywać demony do ikony , która jest otoczona ale jeżeli demony nie będą mogły być wystawione dalej niż 1" od modeli przeciwnika to giną.
2. Model używający Berserker Glaive nie może używać zdolności zwiększających jego szybkość (Daemonic speed, Daemonic flight )
3. Chaos Spined Beast jest traktowana jako demon z wszystkimi tego konsekwencjami.
4. Charakter z rzuconą syreną nie jest traktowany jako cel w fazie shootingu
5. Minor Psychic Powers nie są wliczane do limitu Wargearu dla CSM
6. Syreny mozna uzyc albo w fazie shootingu albo close combatu, nie w obu

Tyranids:
1. Tyranidzkim stworom można dać dwukrotnie Adrenal Glands w celu osiągnięcia różnych efektów (+1WS i +1I )

(Alaitoc Disruption Table i Preliminary Bombardment działają na Independent Characters. - trwa aktualizacja punktu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 14:16, 20 Kwi 2006    Temat postu:

A na jetbikach ma sie premie za dwie bronie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Czw 17:07, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Tak chyba że zasady mówią inaczej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 18:29, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Polska klaryfikacja zasad...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pią 13:51, 21 Kwi 2006    Temat postu:

Hehe... To co polskie roznia sie od innych :] Roks..... Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 14:43, 21 Kwi 2006    Temat postu:

Jeżeli gra się w lidze polskiej to należy tych zasad (krajowych)przestrzegać. I jest to zaakceptowane przez GW. ALe np. niemcy mogą u siebie mieć nieco inne podejście do pewnych zasad.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:05, 23 Kwi 2006    Temat postu:

Mam pytanie. Czy Furiozo Dred w BA moze miec venerable i tank hunter?
Powrót do góry
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 19:19, 23 Kwi 2006    Temat postu:

czy Entry Furioso jest taki zapis albo jest tak napisane w FAQ'u? Jak nie to nie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pon 16:38, 24 Kwi 2006    Temat postu:

Ja tez mam pytanko:
Czy do SM mozna dac tylko 2 traity czy tez wiecej?? Np: trzy traity i 3 drawbacki...??
Czy ktos (Kendo) ma linka do rozpy UltraMarines tego polaka co ma tak duzo armii??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 16:40, 24 Kwi 2006    Temat postu:

A co na Ultra sie przerzucasz?Very Happy
Powrót do góry
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pon 16:43, 24 Kwi 2006    Temat postu:

Nie ale fajni som.... I chce podac ich rozpe jako Tyranid Hunters :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 16:53, 24 Kwi 2006    Temat postu:

Heh... Mi sie strasznie ich kolorystyka niepodoba. Wygladaja jak ludki lego...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 11 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin