Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pre-DMP 03.04.11
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 16:48, 20 Mar 2011    Temat postu: Pre-DMP 03.04.11

Cytat:
1. Informacje ogólne
Miejscówka: Sala na Kortowie przy poczcie
Wejściówka: 5zł
Termin: 3 kwietnia
Limit miejsc: 20
Sędzią głównym turnieju jest: Paweł 'Ederus' Korpal
Gramy 3 bitwy na 1800pkt
Czas jednej gry: 2h30min

2. Ramówka

Zapisy kończą się o 9:00
Pierwsza bitwa 9:00- 11:30
Druga bitwa 11:45- 14:15
Trzecia bitwa 14:30- 17:00

3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie.
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 4+ cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: Wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: Area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable.
Bunkropodobne: Całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie.
Rzeka: Difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: Pierwszy poziom = normalny teren, drugi poziom = difficult, trzeci poziom = impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie.
Płotki (takie <= 1” wysokości) : Trudny teren, cover 5+. 5. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać do 1800 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg następującego FOC: 1-2 HQ, 0-3Elite, 2-6 Troops, 0-3 Fast, 0-3 Heavy.

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD
- LatD Sztabu
- 0-1 Special Characters
- 0-4 jednostek z książek Imperial Armour 6,7,8,9,10 oraz IA Apo 1,2, IAup1 v1.1 i IAup2 v1.3 oraz zasady eksperymentale o ile nie zostaną nadpisane przez IA11 przed datą DMP
- 0-3 IA + Spec
- bohaterowie specjalni z IA zajmują miejsce jednostki IA jak i SC

Nie można dublować jednostek z IA w jednej armii ( jeden unit/szwadron ). Różne rodzaje tej samej jednostki ( np. Land Raider Achilles i Prometheus ) są traktowane jako jedna pod względem dublowania.

W wypadku IA obowiązują zawsze najnowsze zasady dla danej jednostki.

Niedopuszczone są:
- Sojusznicy (za wyjątkiem IIG, ASM oraz chłopaków w LatD)
- Super Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers
- Army lists z IA

Jednostki z IA:

1. Deathstorm
2. Lucius
3. Hades
4. Cyklop
5. Wasp Squadron
6. Grace of the Throne
7. Manticore Platform
8. Achilles
9. Liftawagon
10. Bohaterowie specjalni z IA bez oficjalnych modeli

Innymi słowy dopuszczeni speciale z IA to:
-Mamon i Uruka dla Demonów
-Hector Rex dla DH
-Steel Dog Alpha dla IG
-Mek Boss Buzzgob oraz Warboss Zhadsnark dla Orków
-Shadow Captain Corvydae, Lufgt Huron, Severin Loth, High Commander Carab Culln, Tyberos the Red Wake dla SM
-Shas'o R'alai dla Tau

4. Zgłoszenia
Za wysłanie rozpiski do 31.03 na adres [link widoczny dla zalogowanych] gracz dostanie +3DP.

ROZPISKI GRACZY UŻYWAJĄCYCH JEDNOSTEK Z IA MUSZĄ ZAWIERAĆ SKRÓT ZASAD ( statystyki, uzbrojenie, pkt, zasady specjalne ).

5. Wymogi
-Modele nie muszę być pomalowane, ale będzie ocena sekcji hobbystycznej.
0 - 4 malowanie
0 - 3 konwersje
0 - 2 podstawki
0 - 3 czytelna rozpiska
0 - 1 kostki, w tym scatter (używany)
0 - 1 calówka
0 - 1 wzorniki (używane)
0 - 2 codex własnej armii

6. Punktacja

10:10- 0-360
11:9- 361-720
12:8- 721-1080
13:7- 1081-1440
14:6- 1441-1800
15:5- 1801- 2160
16:4- 2161-2520
17:3- 2521-2880
18:2- 2881-3240
19:1- 3241-3600
20:0- 3601+

Na koniec bitwy gracz, który zdobył więcej Kill Pointów dolicza sobie VP w zależności od różnicy w ilości zdobytych KP:
1 KP różnicy- +300vp
2-3 KP różnicy- +480vp
4 lub więcej KP różnicy- +660vp

- Za bitwę oddaną przez przeciwnika walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.

7. Bitwy

Bitwa Pierwsza: Recon
Strefy Wystawienia: Pitched Battle
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 6 znaczników. Po trzy dla każdego gracza, boczne znaczniki zawsze muszą leżeć nie mniej i nie więcej niż 6" od własnej długiej oraz 12" od krótkiej krawędzi. Środkowy znacznik musi znajdować się 6" od własnej długiej oraz 36" od krótkich krawędzi.
Znaczniki przy długiej krawędzi przeciwnika warte 800 vp każdy. Znaczniki przy własnej długiej krawędzi warte 400 każdy.

Bitwa Druga: Wyżynka
Strefy Wystawienia: Spearhead
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: Każdy społowiony oraz zabity oddział przeciwnika jest wart dwa razy więcej VP niż normalnie. Dodatkowo za zabicie ponad 50% modeli ze stanu początkowego armii przeciwnika gracz otrzymuje +450vp, a za zabicie ponad 75% modeli ze stanu początkowego następne +450vp.

Bitwa Trzecia: Take’N’Hold
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Czas Gry: 7 tur
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 3 znaczniki przez środek stołu, jeden na środku, pozostałe 24” od niego i 24" od długich krawędzi. Znacznik na środku stołu warty 1350 pkt, boczne po 675


Zgłoszenia:
R - sprawdzona rozpiska

1. Edzia Eldarzy R
2. Gromek GK R
3. Siwy IG R
4. Saji SW R
5. Kamil CSM R
6. Caman Tyrki R
7. Kacper BA R
8. ARRR SW R
9. Prezes SW R
10. Spyro CSM R


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 18:34, 01 Kwi 2011, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:34, 20 Mar 2011    Temat postu:

Inkwizytor Gromisław, GK Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Nie 17:46, 20 Mar 2011    Temat postu:

Zgłaszam się (eldarzy/chaos/gwardia)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 18:02, 20 Mar 2011    Temat postu:

Cytat:
Zgłaszam się (eldarzy/chaos/gwardia)


Też się zgłaszam (eldarzy/chaos/sm/sw/ba/bt/da/de/demony/wh) Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:31, 20 Mar 2011    Temat postu:

zapiszcie i mnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Nie 19:24, 20 Mar 2011    Temat postu:

Zapisz mnie, ile w 3 bitwie boczne znaczniki są warte??
Powrót do góry
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 22:07, 20 Mar 2011    Temat postu:

Jeśli imperial Armour jest dozwolone, rozumiem, że można wyjechać z Tytanem? Smile

Ostatnio zmieniony przez Kero dnia Nie 22:10, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 22:20, 20 Mar 2011    Temat postu:

Cytat:
Niedopuszczone są:
- Sojusznicy (za wyjątkiem IIG, ASM oraz chłopaków w LatD)
- Super Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers
- Army lists z IA


@ Kamil - 675, już poprawione Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 22:47, 20 Mar 2011    Temat postu:

tajska dziwka muniek wych cult
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 23:23, 20 Mar 2011    Temat postu:

Jak się uda pożyczyć modele to zagram czymś takim:

Ordo Xenos Inquisitor 75
rad grenades, psychotroke grenades, Ulumeathi Plasma Syphon

Ordo Xenos Inquisitor 75
rad grenades, psychotroke grenades, Ulumeathi Plasma Syphon

5 Purifiers 141
psycannon, 3x nemezis halaberd, nemezis daemon hammer
Razorback 85
twin-linked assault cannon, psybolt ammo

5 Purifiers 141
psycannon, 3x nemezis halaberd, nemezis daemon hammer
Razorback 85
twin-linked assault cannon, psybolt ammo

6 Purifiers 167
1x psycannon nemezis, 4x nemezis halaberd, daemon hammer
Razorback 85
twin-linked assault cannon, psybolt ammo

5 Grey Knights 110
psycannon
Razorback 50
psybolt ammo

5 Grey Knights 110
psycannon
Razorback 50
psybolt ammo

5 Grey Knights 110
psycannon

5 Grey Knights 110
psycannon

Dreadnought 135
2x twin linked autocannon, psybolt ammo

Dreadnought 135
2x twin linked autocannon, psybolt ammo

Dreadnought 135
2x twin linked autocannon, psybolt ammo

1799
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pon 0:51, 21 Mar 2011    Temat postu:

ale masz dużo psycannonów złamasie,podoba mi się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Caman
Zbrojny



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:12, 21 Mar 2011    Temat postu:

Zgłaszam się. Zagram Tyrkami. Rozpiski mamy wcześniej do sędziów wysłać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 14:22, 21 Mar 2011    Temat postu:

Nie musisz, ale za wcześniejsze wysłanie (poprawnej!) rozpiski dostaje się +3DP Smile

Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pon 14:28, 21 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 0:38, 23 Mar 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 17:04, 01 Kwi 2011    Temat postu:

Jednak nie uda mi się wystawić GK na turnieju, więc zagram czymś takim:

Asdrubael Vect 240
Dais of Destruction 200
Archon 120 shadow field, agonizer, combat drugs

4 Kabalite Trueborns 68 2x splinter cannon
3 Kabalite Trueborns 56 2x splinter cannon
3 Kabalite Trueborns 56 2x splinter cannon
Venom 65 splinter cannon

5 Kabalite Warrios 60 blaster
Venom 65 splinter cannon
5 Kabalite Warrios 60 blaster
Venom 65 splinter cannon
5 Kabalite Warrios 60 blaster
Venom 65 splinter cannon
5 Kabalite Warrios 60 blaster
Venom 65 splinter cannon
9 Wyches 120 hekatrix, agonizer

Ravager 125 nightshield, flickerfield
Ravager 125 nightshield, flickerfield
Ravager 125 nightshield, flickerfield

1800 pts
19 KP


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 19:11, 01 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin