Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Planetstrike

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 12:48, 15 Sie 2009    Temat postu: Planetstrike

Opiszę to tak jak to wygląda w podręczniku:

1. Wiadomo, ustalamy punkty.

2. Wybieramy kto Attacker i kto jest Defender:

FOC attackera
1-3 HQ
0-6 Elite
0-6 Troops
0-6 Fast Attack
0-3 Heavy support

FOC defendera
1-3 HQ
0-3 Elite
2-8 Troops
0-3 Fast Attack
0-6 Heavy Support

3. Wybieramy misje, potem napiszę jakie są.

4. Ustawienie stołu. Tereny na stole ustawia defender zawsze. Ilość terenów powinna być IMO ustalona przez obydwu graczy, aby nie dochodziło do absurdów.

5. Objective'y. Defender ustala, które tereny to obj. Najlepiej aby obj były tereny, które mają na sobie zamontowane jakieś bronie, w końcu nie atakuje się planetę po to aby jakieś byle co zająć Wink. W planetstrike'u scoruje WSZYSTKO! Tak, nawet rhinosy i inne równie śmieszne rzeczy. Obj scoruje się będąc w środku nich i będąc base to base z nimi. Jeśli obj scoruje i attakcer i defender to wtedy obj jest zajęty przez attackera. Bastions i fortresses zawsze są obj.

6. Attacker przygotowuje się do bitwy. Wybiera, które jednostki będą w deep strike'u, a które będą wychodzić z drop zone'a. Do deep strike'u mogą iść wszystkie jednostki infantry, jump infantry, monster creatures i jetbikes. Jednostki, które wychodzą z rezerwy będą wychodzić z drop zone'a, czyli krawędź, którą wybrał attacker po tym jak defender ustawi tereny.

7. Wybór stratagemów. To są bajery, które np. mogą nam dawać przerzuty na trafienia będąc w obj, albo nawet zrzut meteorytu na głowę przeciwnika. Twisted Evil Ich ilość jest zależna od ilości obj. Poza tym to strategemy kosztuje różnce punkty czyli można mieć np. 4 małe stratagemy, albo 1 solidny.

8. Defender się wystawia. Może wystawiać modele na całym stole. Poza tym może wystawić ile chce jednostek w rezerwie. Infiltracja i scout move nie działają, ale nadal można robić out-flank.

9. Attacker odpala firestorma. Po tym jak przeciwnik się ustawi attacker odpala D6+ ilość obj strzałów S9 ap3 large blast ordnance 1, barrage. Może strzelić w dowolny oddział na stole. Firestorm nigdy nie wywołuje Ld, ale może wywołać pinning. Strzały, które trafiają w puste pole, bez terenu i bez przeciwnika można zamienić na kratery.

10. Attacker zaczyna 1 turę, zawsze!



Specjalne zasady misji:

Shock tactics - to jest to, że attacker może wystawić infantry, jumo infantry, monstery i jetbikes w deepie. Poza tym, jednostki, które mają zasadę deep strike w swoim unit entry mogą szarżować po deepie.

Scramble - rezerwy wychodzą od pierwszej tury na 3+, w drugiej na 2+ i w trzeciej automatycznie. O ile jednostki attackera zawsze wychodzą z drop zone'a to jednostki defendera losują:

1-2 krawędź przeciwna do drop zone'a

3-4 krawędź stykająca się z drop zonem.

5-6 drop zone


Misje:

1. Planetfall - najprostsza misja, ten kto ma więcej obj ten wygrywa. Jeśli jest remis na obj to wygrywa ten kto zabije więcej KP. Jeśli i tu jest remis to myślę to Phil Kelly mówi, że faktycznie jest remis, ale myślę, że śmiało można wprowadzić jakoś VP.

Resztę potem opiszę, póki co mam dość Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Sob 13:24, 15 Sie 2009    Temat postu:

Ciekawe, Ciekawe.
Jak bedziesz atakował to przynajmniej zaczniesz.
60 Harlequinów i Jazda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:40, 15 Sie 2009    Temat postu:

Fajnie, fajnie:). Ja sądzę że Paweł nawet jak będzie atakującym to i tak nie zacznie Laughing . FOC widzę został jednak zmieniony na PS
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 14:14, 15 Sie 2009    Temat postu:

W kampanii olejemy FOCe, bo wtedy trzeba by było grać na 2 rozpiski i w ogóle byłoby dziwnie. 60 herlaków to by się rozpizgało po ścianach, że aż przykro:P

EDYTA: Żeby było śmieszniej, wolę być defenderem grając orkami Razz


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Sob 14:17, 15 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 14:22, 15 Sie 2009    Temat postu:

błądy masz panie, przy wychodzeniu z rezerw nie wychodzi się z drop zone'a tylko rzut jest na 1-2 z przeciwnej niż drop zone, na 3-4 dotykającej drop zone (wybiera obrońca) na 5-6 z drop zone'a.
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 14:31, 15 Sie 2009    Temat postu:

W błądzie Wink jesteś panie kolego. Strona 13 'Scramble':

Cytat:
All attacking units must start the game inreserve - none of the attacker's units will start on-table at all. Instead the attacker's units enter play either by deep strike as noted above, or by coming into play from the table edge the attacker has designated as his drop zone.


Tylko rezerwa defendera losuje krawędź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:03, 28 Lis 2010    Temat postu:

Grał to ktoś ? Brzmi fajnie jakby było więcej chętnych to można by pograć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 21:17, 28 Lis 2010    Temat postu:

Kiedyś próbowaliśmy, ale szału nie robi. Tym bardziej, że teraz dexy się zmieniły i już bonusy dostępne w kampanii chyba nie są aż takie fajne. Poza tym w klubie nie ma dobrych terenów do tej gry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 21:34, 28 Lis 2010    Temat postu:

no graliśmy kiedyś ale kilka rzeczy było fajnych np.misja z wbiciem flagi na najwyższy punkt na stole czy jakoś tak :d ale już tak sobie pomyślałem pod kątem nowych codexów i moim zdaniem dochodziłoby do absurdów np wilki jako defender z masą fangów w bunkrach i kontrą za bunkrami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 21:41, 28 Lis 2010    Temat postu:

Biorąd pod uwagę jeszcze, że poza 6 oddziałami fangów wilki by miały jeszcze budynki z linkowanymi autocannonami i lascannonami to już w ogóle gnójRazz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin