Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moze liga?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Sob 15:46, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Jak dla mnie fazy grupowe sa niezabardzo akceptowalne... Jesli mamy zrobic cos to moze cos oryginalnego aby kazdy chcial grac... Mysle ze rozgrywki powinny byc tak:
-tworzymy teamy po 2-3 osoby
-gramy solo ale pkt licza sie w teamie(suma graczy w teamie dalaby ilosc punktow teamu)
-grac od 1500pkt(jestem za tym) do max 1750pkt(ale wtedy mniej ludzi bedzie gralo)
-poprosic Kenda aby zrobil misje do kazdej z tur(to daloby fajny klimacik a nie tam kolejna tepa wyrzynke)
-a ilosc tur okresliloby sie na podstawie ilosci teamow
-a gry zrobic tak(jesli gra team A z teamem B to losujemy kto z teamu A gra z typkiem z teamu B, a drugi gosc z teamu A gra z drugim z teamu B itd) - to daje 1 ture i wyniki itd
-no i oczywiscie kazdy team z kazdym
- proxy - niezabardzo, a wysiwig bylby punktowany dodatkowo

Wrescie cos byloby oryginalne - no i przede wszystkim cos co wymienilem wyzej - do kazdej z tur inna misja aby bylo ciekawie Razz

To by bylo na tyle. Pozdro 600!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 18:13, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Osobiscie uwazam, ze slabe...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 18:16, 16 Wrz 2006    Temat postu:

powiem szczerze że pomysł lipny..dużo więcej zabawy będzie przy zwykłej lidze ;/
Powrót do góry
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Sob 20:01, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Jak chcecie... ale nadal uwazam ze przydaloby sie wymyslec powiedzmy 6 misji i rzucac ktora graloby sie bo tak granie caly czas na wyrzynke jest nudne i wczesniejsze ligi to udowodnily....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 20:45, 16 Wrz 2006    Temat postu:

No misji to powino byc tam troche z 5-6 to wiadomo, ale chodzilo mi o te teamy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:37, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Misji bedzie w zaaleznosci od wielksoci grup ale moze byc nawet do 7 roznych dobrane fluficznie do fazy ligi. Wogole nie wiem czemu krawat myslales ze bedzie kompletna wyzynka Smile beda misje i to takie z ''jajem'' Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 9:39, 17 Wrz 2006    Temat postu:

w końcu pracuje nad nimi (misjami) we$t $ide Wink
Powrót do góry
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 17:34, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Jak chcecie robić grupy to nalepiej po 4 osoby.

Tak grupa może rozegrać minieliminacje każdy z każdym podczas jednego klubu.

Można grać tak że osoba która będzie ostatnia w rozgrywkach grupy odpada z ligi. a kiedy zostaną 4 osoby to będzie można zagrać playoff.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:51, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Weec ja wraz z ederusem i muniem zrobilismy pierwsze 3 misje o ile bedzie 4 osoby(jezeli bedzie wiecej to dodamy, a na mecze pucharowe tez zrobimy niedlugo Very Happy ), Fluff ktory iopisuje historie konfliktu napiszemy niedluo Smile . Zapraszam do komentowania i fajnie by bylo jakby ktos je w klubie potestowal co nieco Very Happy . Pozdr
Misja 1: Zajęcie pozycji
Podczas gdy glowne centrum dowodzenie zostalo utworzone, twoje sily zbrojne wlasnie wyladowaly na Togranusie z zadaniem zdobycia bardzo waznego pod wzgledem strategicznym i ekonomicznym terenu. Jak bylo do przewidzenia nasi wrogowie z ktorymi walczy sie w przesztrzeni kosmicznej planety tez pragna zdobyc ten obszar za wszelka cene, jednak jest cos co nas kompletnie zaskoczylo.......nieprzewidywalne anomalie atmosferyczne.

Pkt: 1250pkt
Wystawienie: dluzsze krawedzie i 12 cali w glab, peirwszy rzut decyduje o wyborze strony i o tym kto pierwszy wystawia, drugi rzut decyduje kto zaczyna.
Cele misji:
Zajecie srodka stolu-500pkt
Posiadanie wiekszej ilosci jednostek pkt-jacych w strefie rostawienia przeciwnika i we wlasnej.-500pkt
Rozbicie-250pkt

Special rules:
Dusk & dawn, deep strike, Punkty zwycięstwa, infiltracja

Zasady specjalne: Anomalie atmosferyczne
Gracz kto przegral rzut na zaczynanie, co ture rzuca przed faza ruchu kostka wynik 1 i 6 powoduje jeden rzut na tabelke anomali pogodowych:

1-3: Trzesienie ziemi: nawiedza obszar na ktorym toczy sie bitwa pwodujac ogromne straty:
Kazda jednostka znajdujaca sie we wszelakim coverze(impassable tez) jest na trafiana na tyle ile teren daje cover save’a(np: w budynku na 4+) wykonuje sie normalny save. Jednostki 3 cale od przeroznego terenu trafiane sa na 6+. Zadna jednostka nie moze w tym czasie wejsc lub wejsc w trudny teren (chyba ze jest skimerem). Pojazdy dostaja 1 uderzenie z sila 10 ap- z ta roznica ze na tabelke rzuca sie 3 pierwsze efekty. Jezeli odzial byl w coverze (obojetnie czy dostal rany czy nie) zdaje pinning test, jednak gracz mowi wczesniej czy zdany test ma powodowac ze odzial zostaje czy wychodzi z terenu, jezeli test sie nie uda jednostka robi akcje odwrotna jako wybral gracz.
4-5 Lancuch blyskawic: Burza ktora byla obecna podczas bitwy zaczela ciskac piorunami siejac zniszczenia. Gracz ktory rzucal na tabelke, rzuca nastepnie scatter i 4k6(mierzy sie od srodka stolu, hit wskazuje sztrzalka) nastepnie odmierzmy pkt(najlepiej polozyc jakis znacznik) najblizsza jednostka od tego pkt w zasiegu do 6 cali dostaje 3k ran z sila 6 ap-2, pozniej wybieramy najblizsza jednostke od niej w rejonie 6 cali tle ze jednostka dostaje 3k ran z sila 4 ap4 i znowu tak jak wczesniej tle ze jednostka dostaje 3k ran z sila 3 bez ap, maksymalnie 3 jednostki moga dostac obrazenia.
6: Destruktywna walka w powietrzu- Walka w przestworzach jest tak samo zacieta jak na powierzchni jednak obsluganci maszyn nie maja pojecia ze kiedy zostano zesztrzeleni moga spowodowac niewyobrazalne straty przeciwnikowi.........jak i swoim kompanom.
Gracz ktory rzucal na tabelke, rzuca nastepnie scatter i 4k6(mierzy sie od srodka stolu, hit wskazuje sztrzalka) nastepnie w tym miejscu kladziemy duzy blast ktory ma sile 10 ap2, kiedy usunie sie poleglych w tym miejscu osoba co rzucala koscia kladzie losowy wrak.





Bitwa II - złap dowódce !

Podczas patrolu twoje jednostki napotykają się na wrogą rasę.Aby obniżyć morale przeciwników
,musisz złapać dówódce przeciwnika.

Cele misji:
-Złapanie dowódcy przeciwnika (500 pkt)
-Posiadanie większej ilości więźniów niż przeciwnik (500pkt)
Rozbicie-250pkt

Strefy Rozstawienia: Trojkaty

Rozstawienie:
-gracze rzucają K6 zwycięzca decyduje kto wybiera strefę rozstawienia.
-Wybierający wystawia swoją jednostkę jako pierwszy.
-na początku misji wystawiamy tylko troops,od drugiej tury rzucamy kostką na to czy wychodzą kolejne oddziały(od drugiej tury na +4,potem +3 itd.)
- Obaj gracze rzucają K6. Ten, który wyrzuci więcej decyduje, który z graczy zaczyna grę.
Zasady Specjalne:Armie zdobywają umiejętność brania przeciwników do niewoli.Odbywa się to
w taki sposób:gdy wygramy walkę wręcz i powodujemy że przeciwnik ucieka,rzucamy kostką
za każdą uciekającą jednostkę.Na +4 jest ona brana do niewoli,i dostajemy za nią jeden mały
punkt dowodzce wystarczy pokonac w walce wrecz.Dark Eldarzy otrzymują przerzut na branie do niewoli.
Czas gry:Gra trwa 6 tur
Special rules:
Dusk & daw, Punkty zwycięstwa



Misja III Wysłannicy
Udało ci się zająć pozycje i odeprzeć siły wroga. Potrzebujesz pomocy swoich psychików, aby sprawdzić czy na tej planecie jest to czego od dawna poszukujesz… Niestety ich wahadłowiec, się rozbił i teraz czekają wraz z garstką zaufanych żołnierzy na twoją pomoc.
Strefy rozstawienia - „L-ki”
Rozstawienie:
- Obaj gracze rzucają k6, ten kto wygra wybiera strefę rozstawienia
- Obaj gracze rzucają k6, ten kto wygra wybiera kto się pierwszy wystawia
- Obaj gracze rzucają k6, ten kto wygra wybiera kto zaczyna grę
Cele misji:
-Utrzymać swojego psychika przy życiu do końca bitwy 500pkt.
-Zabić wrogiego psychika 500pkt.
Rozbicie-250pkt

Psychik:
Koszt Ws Bs S T W I A Ld Sv
0 3 3 3 4 2 4 1 10 4+
Special rules:
Independent character

Psychik jest darmowy i nie zajmuje żadnego slotu. Nie ma dostępu do armoury danej armii.
Psychik jest wystawiany na niezależnej ćwiartce. 18 cali od wrogiej strefy rozstawienia i 18 cali od sojuszniczej, a następnie rusza się k6 w kierunku wyznaczonym przez scatter (jak jest hit to się go nie przestawia). Wraz z nim wystawia się 250pkt. twojej armi (mogą być oddziały z heavy suport, fast attack, troops i elite, ale nie mogą to być pojazdy i walkery). Oddział(y) muszą być wystawione 6’ od psychika. Oddziały mogą w trakcie bitwy poruszać się normalnie, ale psychik nie może się ruszyć 6’ od początkowego ustawienia.

Special rules:
Dusk & dawn, Concealment, Punkty zwycięstwa


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Pon 15:42, 18 Wrz 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 10:22, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Dawno w temat nie zaglądałem i żałuję że zajżałem teraz....
-pomysły gorsze niż znajomość zasad gry
-punkty na które się gra powinny być jedne bez dziwnych rozdziałów i zmian w połowie rozgrywek
-zarzucaliście misjom które układałem na turnieje że są niezbalansowane itp te są debilnie ułozone - tylko odprawy i założenia maja do przełknięcia - i w porównaniu z nimi moje w formie jaką proponowałem na początku (a z perspektywy czasu zgdzam się że jakby takie zostały to nie dawałby w miarę wyrównanych szans) są aż za bardzo zbalansowane; przykłady?
+1000 punktów za cel misji przy grze na 1250 Question Exclamation Question
+drugi cel w pierwszej misji brak punktów za niego, niemożliwy do zrealizowania dla praktycznie każdej armi bez totalnej anihilacji przeciwnika, a i wtedy może zabraknąc skoringów
+standardowe zasady specjalne z lekka tu nie pasują...
+autorska zasada specjalna może spowodować czyjąś przegraną totalnie nie z jego winy ponieważ może stracić swoje siły bez udziału przeciwnika, o tym że olaliście w niej zasady gry nie wsponę
+strefy rozstawienia misji 2 i 3 pomimo że większość ludzi będzie wiedzieć o co chodzi to są podane w sposób nie do przyjęcia
+Druga misja: jak sobie wyobrażacie złapanie demona(nieważne większego czy princa czy choćby avatara)/nakoksowanego kapelana/hive tytranta albo czegoś w tym klimacie przez dajmy na to gwardzistów albo tau?
+to samo z drugim celem misji, kilka armi nie ma szans żeby zrobić coś więcej niż remis/minor ponieważ cele misji wykona tylko jeżeli będą mieli piłowane kostki, a po drugiej stronie stołu będzie siedział idiota (wbrew temu co się może wydawać takich graczy raczej w klubie nie mamy)
+rezerwy... to samo co z popie**** zasadą z misji pierwszej komuś wszystko wyskoczy w pierwszej drugiej rundzie, a przeciwnikowi odziały będą wyłazić pojedyńczo albo przy dużym pechu wcale nie wyjdą do końca bitwy.... dlatego na turniejach (a przynajmniej tych normalnych) nie używa się eskalacji
+mam deja vu czy znowu źle dobrano zasady specjalne?
+III misja chyba najbardziej nadaje się do grania ale też ma wady - znowu zasady specjalne (co jest komp się zawiesił czy jakiś zwieżak/ rodzeństwo zeżarło resztę strony na której były wylistowane?
+profil psykera jest niezbalansowany i co to znaczy że koleś nawet pistoletu zapomniał ze sobą wziąć? jak tak to obstawa może mu coś odpalić albo co
+skoro to psychol to czmu nie ma żadnej mocy?
+zakaz poruszania się psychola to cholerne ułatwienie przy wykonaniu celu numer 2...
+... a jeszcze większe utrudnienie przy celu numer 1

Pomysł Oskara jest jak do tej pory najbardziej sensowny jeśli chodzi o tryb rozgrywek w grupach, to co czytałem do tej pory to nie miałem totalnego pojęcia oczym piszecie (może dlatego że moje podejście do piłki nożnej można określić jako "wysadzić stadiony, wystrzelać graczy i kiboli, spalić na stosach twórców gry i producentów sprżętu")
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:31, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Doom napisał:

+Druga misja: jak sobie wyobrażacie złapanie demona(nieważne większego czy princa czy choćby avatara)/nakoksowanego kapelana/hive tytranta albo czegoś w tym klimacie przez dajmy na to gwardzistów albo tau?


to akurat mój błąd,zapomniałem to dopisać Wink

ale w codexie dark eldarów nie jest napisane że nie mogą wziąć takiego cfaniaka do niewoli Confused a tak poza tym..to najpierw taki gwardzista albo tau by musiał wygrać walke wręcz z demonem/avatarem itd. i zmusić go do ucieczki,co chyba jest niemożliwe biorąc pod uwage fakt że jest fearless Wink
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 15:23, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Kiendo, kiendo, kiendo... Ja twoich misji nie krtytykowalem nawet mowilem, ze fajne Smile . Co do 2 misji munio juz sie poprawil Smile Trzecia, gdyby psychol mial moce to jakie i z jakich armi?? ze swoich?? i co, chcialbys, zeby moj psychol mind warem wytepial tobie typow, mimo, ze jest darmowy, a poza tym by dostawal moce za frajer?? A poza tym bylby podatny na PotW i moglby od tego zginac i co wtedy?? przeciwnik by dostal 500pkt za to, ze wypadly mi 2 razy dwie szostki czy jedynki czy moze nic by nie dostal?? Z tym ruszaniem to tez zaczalem, sie zastanawiac, ale fluficznie, skoro typ jest sam i bez niczego to skad ma wiedziec gdzie ma ziomkow i gdzie ma biec?? Lepiej, zeby byl goly niz, zeby np. wybil jakims cudem jakas jednostke wroga(pamietaj, ze typ jest za darmo). Poza tym apropo wszystkich misji, jesli czepiasz sie, ze sa zbyt trudne czy jakos tak, to pamietaj, ze w tej grze nie chodzi o to, aby bylo latwo, a swoja droga te misje sa narazie testowe Smile Tyle mojego...chyba Smile
A z reszta niech sie wiecej ludzi wypowie Smile


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pon 15:41, 18 Wrz 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:34, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Oj Kiendo, Kiendo.... Very Happy Jezeli ci sie misje nie podobaja to zrob je sam jak zwykle Smile . Napewno nie mamy takiego doswiadzcenia jak ty ale za to chcialem zeby liga nabrala troche klimatu i ciekawych(trudnych) misji. Po za tym te misje sa jeszcze do przetestowania i zapewne zmienia swoja forme. A 1000pkt jest za misje i 250pkt za rozbicie wiec razem 1250pkt. Very Happy. Po za tym nie wiem czy tak latwo zabic psychika, wystarczy troche pomyslec w koncu jest ind. character, trzeba sily rozdzielic pokombinowac po za tym ma kolo siebie 250pkt naszej armi wiec calkowicie bezbronny nie jest. A co ci Kendo nie pasi w pierwej misji dokladnie? Smile Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 10:39, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
.to najpierw taki gwardzista albo tau by musiał wygrać walke wręcz z demonem/avatarem itd

O to włąsnie chodziło jak się pytałem jak to sobie wyobrazacie. Przy okazji Demon Prince chaosu nie jest z bazy fearles, robi się taki jest sługusem jednej z 4 Poteg. Czyli sami przyznajecie że jeden że jeden z wymyślonych przez was celów misji jest niewykonalny, w paru przypadkach gdzie przeciwnik dowodzi bandą pojebów jakich mało (wszystko fearles) oba są niewykonalne, dodaj do tego morderczą skuteczność coniektórych armii i już masz wymażoną misję dla np Deth Guardu - przeciwnik nawet jak ci wytłucze prawie wszystko to i tak będzie miał najwyżej remis. No chyba że zostawicie tabelkę punktów dostosowaną na 1250 tylko nie wiem dlaczego wtedy punktów których nie dostaje się za wycitego wroga jest drugie tyle
Cytat:
Trzecia, gdyby psychol mial moce to jakie i z jakich armi?? ze swoich??

Nad tym poyśleć trzeba a nie odrazu banować moce psoniczne wogule. Np moglibyście dać dostęp do tej tabelki z minorami która zawiera najwięcej rzeczy pomocnichych (nie robi z psychola mordercy, pomaga armii itp) w końcu kolesia ściągneli do pomocy, dac mu jedną moc do losowania z wyselekcjonowanej tabelki i wio przy T4 jeden perelis go nie skasuje.
Cytat:
Z tym ruszaniem to tez zaczalem, sie zastanawiac, ale fluficznie, skoro typ jest sam i bez niczego to skad ma wiedziec gdzie ma ziomkow i gdzie ma biec??

Kazda armi ma swoje metody łączności to raz a dwa jak jest sam to ta 1/5 sił gracz co robi w jego okolicy? (więcej nawet jeśli się umie użyć jednostek z zasadami specjalnymi)
Cytat:
Lepiej, zeby byl goly niz, zeby np. wybil jakims cudem jakas jednostke wroga(pamietaj, ze typ jest za darmo)

I co z tego że za darmo jak się jedzie w strefe walko to się jakiegoś gnata bieże wszyscy tak robią no może czasem z wyjątkiem powergamerskich eldarów którym szkoda 1 punktu na pistolet, albo nóż, każda inna armia daje kolesiowi broń, albo kolo może się obronić sam czarami
Cytat:
Poza tym apropo wszystkich misji, jesli czepiasz sie, ze sa zbyt trudne czy jakos tak, to pamietaj, ze w tej grze nie chodzi o to, aby bylo latwo

Czepiam się tego że misje są, albo niewykonalne dla niektórych armii, lub przeciw niektórym armiom, albo mają element losowy który bez zbędnej ingerencji przeciwnika rozpieprza armię
Cytat:
Jezeli ci sie misje nie podobaja to zrob je sam jak zwykle

I zebyście to wy tym razem mogli zjechać mnie nie ma głupich, pozatym aktualnie paracuje juz równolegle nad 3 innymi projektami+studia...
Cytat:
chcialem zeby liga nabrala troche klimatu i ciekawych(trudnych) misji

Trudne to jeszcze da się zagrać ale wyście zrobili misje niemożliwe do wygrania dla przeciętnego gracza z choćby i wymaksowaną rozpiską
Cytat:
Po za tym te misje sa jeszcze do przetestowania i zapewne zmienia swoja forme

To wstydziłbyś się cos takiego publikować, to sa misje nie tylko nieprzetestowane ale i nieprzemyślane
Cytat:
A 1000pkt jest za misje i 250pkt za rozbicie wiec razem 1250pkt.

Jak pisałem o punktacji to zapomniałem o tm za rozbicie, więc już się poprawiam: Pokręciło cię czy twoje własne orki zrzuciły ci na głowę kiler kana z kredensu (albo coś podonego wagomiaru Wink )? Jak myślisz dlaczego przy turniejach te punkty nigdy nie przekraczają 60/66% bazowej wartości punktów na stonę?
Cytat:
Po za tym nie wiem czy tak latwo zabic psychika, wystarczy troche pomyslePo za tym te misje sa jeszcze do przetestowania i zapewne zmienia swoja formec w koncu jest ind. character

To miał być żart jak tak to ci sie nie udał, albo go nie zrozumiałem
Cytat:
A co ci Kendo nie pasi w pierwej misji dokladnie?

To co napisałem


Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Wto 18:50, 19 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:02, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Tak Kendo zrobisz misje ktore beda spoko a my i tak ciebie zjedziemy jezeli tego tak pragniesz XD Kendo killer kan mi nie spadl na glowe (moi orkowie maja lepsze zajecie niz takie zabawy ze swoim szefem) po za tym mi sie nic nie pokrecilo:wink: co do misji to jak je robilismy to patrzylismy pod katem klimatu . Na BC 3 tez bylo 1000pkt za misje + 500pkt za rozbicie wiec nie wiem czego sie czepiasz , po za tym ugrzecznilem ten post, pozdr kendo Wink

Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Śro 17:11, 20 Wrz 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin