Forum Olsztyński Klub Fantastyki

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mini-dex Lost and The Damned by Poznań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Olsztyński Klub Fantastyki Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 23:45, 30 Mar 2009    Temat postu: Mini-dex Lost and The Damned by Poznań

Chłopaki z Poznania dali graczom na wojnie taki swój mini-dex lostów i o to moje wstępne przemyślenia Wink. Poza tym co zaraz tu opiszę, armia może wziąć allies z dexu CSM (berki, plagusy, noisi i 1000 sons zajmują elitę) albo demonów w ilości 0-1 HQ, elite, fast attack i 0-2 troops. Demony z dexu chaos daemons spawnuje się jak lesser daemony w chaosie.

HQ:
Arcyheretyk 50pts
Ws Bs S T W I A Ld Sv
5 5 4 4 2 5 3 10 3+
Może sobie wykupić jakiś mark of chaos (działanie i koszt jak u lorda w chaosie). Dodatkowo może mieć jakiegoś fista, power weapona, clawa albo 2, termoskę, motor czy jump pack czy steeda, generalnie jak lord chaosu. Nie ma inva, więc w kombacie wszelkie fisty zabijają go śmiechem, ale jest generalnie dosyć tani.

Champion chaosu 30pts
Ws Bs S T W I A Ld Sv
4 4 4 4 1 4 2 10 3+
1-3 na slot HQ, trzeba ich dołączyć do traitorów lub mutantów przed bitwą. Sprzęt może mieć w większości taki jak w CSM tyle, że może jeszcze mieć clawy.

Osaharr 110pts
Ws Bs S T W I A Ld Sv
4 4 4 4 1 4 2 10 3+
Specjal, działa jak champion chaosu tyle, że ma inva 5+, rusza się jak kawaleria, ma fista z combi flamerem i master crafted fista.

Greater Daemon (patrz CSM)

Troops:

Traitors 6pts każdy 5-15
Ws Bs S T W I A Ld Sv
3 3 3 3 1 3 1 6 5+
3 3 3 3 1 3 2 7 5+ (agitator)
Na bazie mają fragi i lasguny. Oddział do 5 gości może mieć flamera, meltę, plazmę (po kosztach jak w CSM) albo granatnik. 10 gości może mieć weapon team z 2 gości, którzy mogą mieć heavy boltera, lascannon, autocannon, moździerz albo mislę. Jak nie wezmą heavy weapona mogą mieć 2 special weapon. Za 2pts od łebka mogą mieć kraki. Za 10pts można wykupić agitatora co może mieć fista, powerkę, plasma pistola albo melta bombę. Do 10 gości może mieć rhino, a do 12 może mieć chimerę, tylko wtedy są fastem. Na każdy oddział traitorów 1 jednostka z traitorskich jednostek zwiadowczych albo leman/bazyl.

Mutanci 6pts każdy 15-30
Ws Bs S T W I A Ld Sv
2 3 3 3(4) 1 3 1 7 5+
3 3 3 3(4) 1 3 2 8 5+ (szef mutantów)
Mają ccw i fragi. Do 3 modeli może mieć ikonę. Do 2 modeli może mieć flamera albo heavy stubbera. Za 10 pts mogą mieć szefa co może mieć fista powerkę, powerkę, plasmę lub melta bombę. Są 4 rodzaje mutacji. Nurglowa po 3pts/gośc save 4+, khornowa po 2pts +1S, slanneshowa po 1pts +1 do inicjatywy, tzeentchowa po 6pts ruszają się jak kawaleria.

'Bełkoczące hordy 13pts 3-9
Ws Bs S T W I A Ld Sv
2 0 3 3 3 2 3 10 -
Swarm z fearlessem, invem na 5+ i eternal warriorem.

Lesser daemon (patrz CSM)

Elites:
Wielkie mutanty 25pts 3-10
Ws Bs S T W I A Ld Sv
4 2 6 4 3 3 2 7 5+
4 2 6 4 4 4 3 8 5+ (szef mutantów)
Szef jest za 30pts. Może mieć power weapon, plasma pistola, ikonę lub melta bombę. 2 gości na skład może mieć flamera albo stubbera. Za 5pts 4+ save, a -1 inicjatywy

Gergaul 'Chirurg' 90pts
Ws Bs S T W I A Ld Sv
5 2 6 4 4 4 4 9 5+
Specjał, wykupywany do wielkich mutantów. Ma power weapon i daje składowi FnP.

Possesed Marines (patrz CSM)

Fast Attack:

Ogary Chaosu 10pts 3-10
Ws Bs S T W I A Ld Sv
4 0 4 4 1 4 2 8 6+
Kawaleria

Zdradzieckie Jednostki Zwiadowcze:
Sentinele
Rough Raiders
Hellhound
(Patrz IG)

Heavy Support:
Spawny 40pts 3-5
Ws Bs S T W I A Ld Sv
3 0 5 5 3 3 D6 10 -
Kawaleria, fearless, powolni ale skuteczni Wink, mindless

Czołgi Zdrajców:
Leman
Bazyl
(patr IG)

Defiler (Patrz CSM)

Codex jest ładnie zrobiony, jest w formacie A5, może cieniutki, ale na prawdę fajna sprawa Smile

Taka moja rozpiska zrobiona na poczekaniu

Arcyheretyk motor, ikona, fist
Thirster siła, blessing, instrument

15 mutantów tzeentcha z fiściarzem i 2 ikonami
15 mutantów tzeentcha z fiściarzem i 2 ikonami
10 letterów instrument rending na 1 ziomie
10 letterów instrument rending na 1 ziomie
10 traitorów lascannon agitator

10 traitorów lascannon agitator rhino EA
10 traitorów lascannon agitator rhino EA

Leman EA
Leman EA
Leman EA

Coś około 2k. Będę jeszcze myślał nad połączeniem z chaosem, ale jakieś takie nieciekawe mi się wydaje. Poza combo lash-mutanci mało co mi przychodzi do głowy. Myślę, że będzie można śmiało dopuszczać tę armię na naszych turniejach Smile


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pon 23:47, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 23:56, 30 Mar 2009    Temat postu:

Z tego co widzę na pierwszy rzut oka zostało ze starych treitorów prawie wszystko to za co byli kochani przez jednych i znienawidzeni przez innych Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tak

PostWysłany: Wto 10:44, 31 Mar 2009    Temat postu:

Fajne, tylko rozumiem że będzie dopuszczany tylko na lokalach Smile . Fajnie by mi się przeciwko temu grał, klimat niszczenia heretyckiego i zdradzieckiego ścierwa......bezcenne Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 12:12, 31 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Taka moja rozpiska zrobiona na poczekaniu

W poprzednich rozpiskach tej chałastry dość kluczowym było upchnięcie 2 i więcej jak się dało transporterów w troops żeby mutki miały jakiś wygodny "teren" za którym mogłyby się schować, tu tego nie widzę, czyżbyś chciał stosować taktykę jeszcze z IIWW polegającą na walcu z 3 czołgów i piechota goniącą za nimi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 12:18, 31 Mar 2009    Temat postu:

Ale mam w tej rozpisce 2 rhinosy przecież.


Cytat:
10 traitorów lascannon agitator rhino EA
10 traitorów lascannon agitator rhino EA


Armia trochę straciła wygaru. Championi z HQ nie mogą mieć ruchu kawaleryjskiego, czyli mutanty latają z tym ich własnym szefem. Czyli mają fista z S6 i tylko 8Ld. Chciałem wstawić 3 rhinosy, ale wtedy rozpiska by miała 4 troopsy, wszystkie naporowe z czego 2 dosyć miękkie. Nie ma też oblitów, czyli shooting trochę został obcięty. Jak sobie tym zagram to coś więcej powiem, ale póki co armia mi się wydaje taka dobra łamane przez średnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 12:22, 31 Mar 2009    Temat postu:

A sorry wychodziło mi ze jak traitory maja taksówkę to są fast, a tu chodzi tylko o takich w chimerze right?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 12:26, 31 Mar 2009    Temat postu:

Nie no, 2 oddziały traitorów są fastem, inaczej taxówek nie wstawisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 12:34, 31 Mar 2009    Temat postu:

Znaczy to ze fast wystawia się po troops to stara edycja? Jeśli nie to nic się nie zmieniło i wystawiasz mutki jak najbliżej wroga żeby doszły jak najszybciej, a to znaczy ze albo zostawiasz miejsce na czołg do osłony które przeciwnik może ci w niektórych misjach zblokować odpychaniem, albo wystawiasz mutki tak głęboko u siebie żeby na pewno zasłony się zmieściły, albo ignorujesz bezpieczeństwo mutków, uważając że szansa na przejęcie inicjatywy jest zbyt mała żeby bawić się w takie ceregiele...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 12:38, 31 Mar 2009    Temat postu:

Nie rozumiem Cię. Wystawiam rhinosy na przodzie, aby przedłużyły mi jakieś LOS blockery na środku stołu, a mutanty sobie za nimi drepczą. Mutki będą trochę dalej wystawione, ale przynajmniej przeżyją 1 turę jeśli przeciwnik przejmie inicjatywę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 12:41, 31 Mar 2009    Temat postu:

Chodziło mi o kolejność wystawienia którą mam zakarbowaną jako HS -> troops -> elite -> HQ -> Fast.. przy takiej kolejności i odpychaniu albo cofasz mutki o turę lub dwie ich szturmu, albo modlisz sie żeby przeciwnik nie docenił niebezpieczeństwa i nie zblokował ci miejsca na wystawienie czołgów przed mutki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 12:46, 31 Mar 2009    Temat postu:

Teraz wystawiasz armię całą, a następnie przeciwnik wystawia całą. Odpychania poza Dawn of War praktycznie nie ma Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Olsztyński Klub Fantastyki Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin