Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Komu nalezy sie nowy kodeks?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:27, 25 Lis 2006    Temat postu: Komu nalezy sie nowy kodeks?

No to ja moze zaczne swoje przemyslenia:):
1)DH--> to jest dlamnie bardzo dziwne jakby by sie pomyslalo pod wzgledem komercyjnym, armia w ktora ma najlepsze figurki i by miala dobre zasady by sie bardzo dobrze szprzedawala a tu nie, DH imo sa za slabi jako samodzielna armia natomiast jakos sojusznik juz jest niezla:D
2) Space wolfs--> jedyny zakon ktory tez nie daje sobie rady w realiach 4ed gdzie do close combata na piechte sie nie dojdzie
3) Orkowie--> naszczescie wychodza za rok:D i mam nadzieje ze zrobia grywalna klimatyczna horde Very Happy bo na dzien dzisiejszy to nie bardzo z grywalna horda
4) WH--> Armia zdecydowanie lepiej radzi sobie samodzielnie niz DH lecz tez nie sa przystasawani do tej edycji
5) DE--> Niektore jednostki malo grywalne, mozna by powiedziec ze sa tylko 2 rozpiski, a szkoda bo DE nie jest zamknieta armia jezeli chodzi o pomysly
6) BA----> armia grywalna i bardzo silna ale jezeli armia do cc opiera sie na assault cannonach co cos mi tu klimatem nie kipi...
7) Necroni--> sa bardzo silni ale mogliby troche ich urozmaicic

Ogolnie mowiac pierwszym 4 armiom korekta sie przyda bardzo natomiast pozostalym w mniejszym priorytecie:)
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Sob 21:14, 25 Lis 2006    Temat postu:

Ja mysle ze masz moze dobry ogolny pomysl lecz trzeba by bylo troszke go rozbudowac...
- DH i WH sa dobrymi armiami ale trzeba z nimi troszke pokombinowac i napewno nie czystymi grac tylko z detachmentami (np IG) - w tym stanie sa dla mnie totalnym niewypalem, lecz wystarczy mala korekta aby na stale dodac do nich elementy IG bez robienia detachow i bedzie spoko...
- Tak Space Wolwes przydaloby sie troszke odswierzyc bo sa baardzo klimatyczni lecz juz od dawna odstaja od 4edycji co czyni je bardzo malo grywalnymi
- w sumie jakby nie patrzec to DA tez jako armia do cc nie odstaje od ostrzalu bo wg mnie ostrzal w 40k jest bardziej morderczy i wydajniejszy niz cc - tak juz to jest Razz
- w sumie to sie dziwie dlaczego od razu przy Eldarach nie dodali za jednym zamachem DE - ale to pytanie zostanie bez odpowiedzi napewno... :]
- tak tak Necronow powinni poprawic! urozmaicic ich i troszke oslabic (bo urozmaicenie musi sie z tym wiazac aby zbilansowac armie)...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 21:17, 25 Lis 2006    Temat postu:

1)DH, bo to prawda, ze piekne figurki, a malo grywalna armia, a szkoda, bo gdyby byla to bym chyba nia gral Smile
2)Space wolves, bo fajny klimat, fajne zasady i ida do cc, a ja lubie cc (mimo, ze gram eldarami, ale avatar i banshee zawsze mam Very Happy )
3)Orkowie, armia, ktora 8 lat czeka na odnowienie, a mimo to da sie nia jednak grac, ale duzo rzeczy jest niegrywalnych i squigoth nie jest chyba ogolnie dostepny Confused
4)necroni, przegieci strasznie, ale nudne rozpiski...
5)DA, fajny klimat i mogliby cos fajnego wymyslec z ta armia
Tyle mojego^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:54, 26 Lis 2006    Temat postu:

Na szczescie za rok wychodza nowi orkowie Very Happy pare juz informacji mam dot. nowego kodeksu Cool to zeby nie trzymac was w tajemnicy napisze te zmiany (nie jest ich duzo ale zawsze)
- Nowe modele zwyklych boyz podobno ma byc wypasny i dawac duzo mozliwosc (zrobienia np big shoot i burn)
-Nowy model motorkow Very Happy
-nowy plastikowy model battlewagona (w zasadach ma byc poprawiony)
-moze bedzie nowy model nobzow plastikowych
- klany maja pozostac i byc w glownym kodeksie (niestety nie wiadomo czy SF i dzicy beda jako klany czy jak teraz odzielne armie)
- zanik boarboyzow i cyborkow, nie bedzie tez big stompy, ani squig ridersow a squigothi pozostana w forgeworld
- Moze bedzie powrto broni z drufgiej edycji np: shock attack gun
- Nowy model trukow i bugies a takze trucka
- Modele bedzie robic ten typ co zrobil big meka i komandosow i pare innych modeli do medusy Very Happy
Pozdro


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Nie 19:17, 26 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:26, 26 Lis 2006    Temat postu:

No , no ładnie Wink , uważam że obecne figurki orków są bardzo , ale to bardzo ładne , no ale nie widziałem jeszcze nowych wzorów... Wie ktoś może kiedy będzie nowy kodeks do Chaosu ? bo bardzo mnie to ciekawi . pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 16:39, 26 Lis 2006    Temat postu:

codex chaosu pewnie bedzie w przyszlym roku grudzien/styczen, ale uwazam, ze sa armie, ktore bardziej potrzenuja odnowy niz chaos... Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:47, 26 Lis 2006    Temat postu:

Faktycznie , może należy się bardziej innym rasom , ale kto nie chce nowego kodeksu do swojej armi ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:14, 26 Lis 2006    Temat postu:

Kazdy by chcial Very Happy ale co jest najbardziej dziwne ze musza zawsze robic jeden zakon marines (wiem, wiem aspekty komercyjne) Confused przynajmniej raz by moglib to zmienic. MI sie tez bardszo podobaja orcs boyz wiec sadze ze te zmiany beda kosmetyczne a co najwazniejsze ale za to otrzymaja wiece bitsow Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Nie 21:03, 26 Lis 2006    Temat postu:

Wiecie jesli liczyc zakony SM dla ktorych moglby zostac stworzony kodex to by ilosciowo przerosly kodexy innych ras Razz

No coz jak na razie to jest UM,DA,BA,BT,SW a czeka jeszcze RG oraz IF na wydanie tak jak to zrobili z BT, wiec reasumujac jest 10 kodexow innych niz SM a zakonow ze swoimi kodexami wsrod SM jest 5 :] wiec co 2 wychodzace armybooki nastepny jest wlasnie SM wiec nie ma sie co dziwic czestotliwoscia wychodzenia kodexow SM Razz

Jesli zrozumieliscie co napisalem to dobrze Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:16, 26 Lis 2006    Temat postu:

Tak tylko rowniez dobrze mogliby zrobic kodeks klanow orkow, swiatostatkow eldarow itede Very Happy Tylko marines to jest jak to chyba kiedys Kendo powiedzial ich glowny towar reklamowy wiec wiadomo beda ich tak robic powoli no ale jak kendo napisal tn 'rozklad jazdy' kodeksow to wychodzi na to ze beda tez chaptery do chasosu Wink co imo troche urozmaici Very Happy Moze by jeszcze dali kodeks dla orczych klanow albo dla swiatostatkow eldarow i dla innyc h ras tez, to by bylo wtedy ciekawe bo teraz to jedynie to do 40k to tylko jest ciekawe co dadza oprocz marines ktorcyh na pewno dadza Very Happy . Ale mi to ogolnie nie przeszkadzaloby dla mnie teraz najwazniejszy kodeks to do orkow:D. A wlasnie imperium wychodzi jzu w styczniu a w ty rozkladzie pisze ze w marcu , czyzby sie pomylili i wszystkie kodeksy zobaczymy wczesniej? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 15:02, 27 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
1)DH

Zapomnij o nich na długo. GW nie słynie z pisania nowego kodeksu dla jakiejś armi tylko dlatego że nie jest grywalna, do tego ci kolesie - podobnie jak wszystko od necronów lub chaosu (nie pamiętam co wydali jako pierwsze) - jest oficjalnie kodeksem do 4 edycji. Być może jedyne co by skłoniło GW poprawienia tej armii to naprawdę tragiczna sprzedaż, ale ponieważ kolesie są świetnym boosterem powera dla IG i Marins to są kupowani
Cytat:
2) Space wolfs
potrzebują i dostaną nowego kodeksu, kwestią otwartą pozostaje za ile lat
Cytat:
3) Orkowie-->

dlaczego uwazasz hordę za niegrywalną? maja coprawda kłopoty z dojsciem ale pokaż mi armię która sobie poradzi z taką chołotą i wyreza i ch do zera?
Cytat:
WH-->
patrz co napisałem o DH
Cytat:
DE-->
też są w planach wydawniczych, tylko nikt dokładnie nie wie kiedy wyjdą z szufladki do zrobienia i wejda do takiej work in progres a co masz na mysli pisząc o dwóch rozpiskach jak pokombinujesz to złożysz kilka wrednych zestawów i nie zapominaj o wytch kulcie...
Cytat:
BA---->
oni potrzebuja nowego kodeksu albo przynajmniej porządnego faq'a/erraty która naprawi kilka śmiesznych niedomówień i niejasności np weteranów biorą z nowego kodeksu (fist nie na sierżancie itp), ale już ich lokalna wersja weteranów na packach wciąż ma stare opcje uzbrojenia... a to że większość rozpisek to efekt przemyśleń poszczególnych graczy w temacie ile zdołam wcisnąć ass cannonów do rozpy zanim mi zabraknie punktów to nie wina starego kodeksu, zresztą jeżeli o bladych chodzi to u nich już się kończy z względu na ciekawsze opcje z fasta pokazane przez killerów z góry tabelki ligowej...
Cytat:
- DH i WH sa dobrymi armiami ale trzeba z nimi troszke pokombinowac i napewno nie czystymi grac tylko z detachmentami (np IG) -
kiedy dozucasz do inkwizycji IG albo SM to nie liczy się to jako osobny detachment
Cytat:
w sumie jakby nie patrzec to DA tez jako armia do cc nie odstaje od ostrzalu bo wg mnie ostrzal w 40k jest bardziej morderczy i wydajniejszy niz cc - tak juz to jest
a kto ci powiedział że mroczniaki to armia do cc? pomijając wyjątki dethwingu i ravenwingu kolesie generalnie bazują na heretyckim piśmie rogera guilemana (primarh ultrasów) zwanym Codex Astartes
Cytat:
- w sumie to sie dziwie dlaczego od razu przy Eldarach nie dodali za jednym zamachem DE - ale to pytanie zostanie bez odpowiedzi napewno... :]
ja mimo wszystko zaryzykuję odpowiedź: komercja?
Cytat:
tak tak Necronow powinni poprawic! urozmaicic ich i troszke oslabic (bo urozmaicenie musi sie z tym wiazac aby zbilansowac armie)...
na to poczekasz chyba do 5 edycji a i wtedy nie zdziw się jeśli zmiany pójdą w przeciwnym kierunku niż proponujesz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:46, 27 Lis 2006    Temat postu:

Co do hordy to napisalem ze ciezka zrobic klimatyczna grywalna armie, wiem ze ciezka ich zatrzymac ale co z tego kiedy jak dochodza mija wlasnie 6 tura bo przeciwnik sie ciagle cofal...... Dlatego uwazam ze najlepszym rozwiazaniem byloby danie im 12 cali szarzy ale tylko wtedy kiedy szarzuja z otwartego terenu (czyli nie z pojazdu i nie z covera) koszt pktowy zwiekszy sie o 10%, moim zdaniem nie bylo za silne i wtedy bym juz powiedzial ze horda jest to grywalna armia. Cool Pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pon 21:28, 27 Lis 2006    Temat postu:

Wiesz zamiast przegietej (chociazby logicznie) 12" szarzy piechoty wolalbym wyjscie zasady takiego wsciekania sie jak u BA(tylko ze na 1 i 2/6) lub u mnie po odstrzeleniu ich 'Umies Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:47, 27 Lis 2006    Temat postu:

wsciekanie jako takie takie nie pasuje, a 12 cali szarzy z otwratego terenu i zwiekszony koszt pktowu nie uwazam za bardzo przegiete imo by ziwekszylo ich grywalnosc. Ok to moze zamiasta tych 12 cali szarzy k6 do szarzy z otwartego terenu bez zadnych dodatkowych kosztow (To to juz by bylo w sam raz) Ale co tam sie mam martwic to GW robi kodeks i niech oni glowkuja, najwazniejsze zeby ich ulepszyli klimatycznie (najwieksza tandeta to jak by mi dali fleet of foot) ale mam nadzieje ze takich lesnych dziadkow w GW ni ma. Pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pon 22:32, 27 Lis 2006    Temat postu:

Oj tu bylbym ostrozny Razz Niekiedy mnie zabijaja tym co wymysla...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin