Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Halo Stars 2008 w Szczecinie 25-26.10.2008

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 16:43, 30 Wrz 2008    Temat postu: Halo Stars 2008 w Szczecinie 25-26.10.2008

Halo Stars 2008. Regulamin Szczecińskiego Mastera

• Czas i miejsce turnieju: 25 – 26 Października 2008 r., IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi.

• Koszt akredytacji za turniej wynosi 30zł.

• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.00.

• Sędzia Główny: Maciej "Wołek" Wołowski, tel. 0 503 948 734, zgłoszenia: [link widoczny dla zalogowanych]

• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT

• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: [link widoczny dla zalogowanych]

• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 20.10.2008 r. Rozpiski należy przysyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie gracz otrzymuje dodatkowy 3 pkt.

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2008 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.

• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD.

• nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour

• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries.

• nie dopuszczeni są bohaterowie specjalni za wyjątkiem Sammaela i Beliala.

• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.

• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities.

• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii oraz dodatkowe zasady np. do Deathwatch Kill Team). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.

• Armie muszą być w całości pomalowane.

• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG jest niezbędny).

• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

• Każde pełne 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników bitwy będzie skutkować 2 pkt karnymi.


Rozegranych będzie 5 bitew:

• Sobota:

• 10.00 – 12.30 Bitwa I

• 12.45 – 15.15 Bitwa II

• (od godz. 15.15 do 16.15 - przerwa obiadowa)

• 16.30 – 19.00 Bitwa III

• Niedziela:

• 10.00 – 12.30 Bitwa IV

• 12.45 – 15.15 Bitwa V



• Ocena Armii:

• Pomalowanie armii: 0 - 5 pkt. Oprócz tego uczestnicy wybiorą najładniejszą/najciekawszą armię turnieju
metodą przyznawania punktów.

• Konwersje: 0 - 3 pkt.

• Podstawki 0-2 pkt

• Klimat armii 0-3 pkt.

• Oznaczenia Oddziałów 0-1



• Gracze wybiora najłądniejszą armię, tak zwany Players Choice. Gracz z największa liczbą głosów otrzyma dodatkowe 2 pkt. do rankingu hobbystycznego.

• Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy za który można uzyskać 10pkt.

• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. 1 fair play = 1 pkt

• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

• Tabelka Punktowa

20:0 Masakra
17:3 Duże zwycięstwo
13:7 Małe zwycięstwo
10:10 Remis

Po każdej bitwie należy też policzyć małe punkty; gracz otrzymuje:
Równowartość punktową za zabite jednostki wroga/zniszczone pojazdy
Połowę punktów w przypadku zadania połowy ran początkowych oddziału lub modelu/niezniszczonego, ale uszkodzonego pojazdu (zaokrąglane w górę)

1.Capture and Control (każdy po 2 znaczniki)
-rozstawienie: Pitched Battle (12 cali od krawędzi)
Masakra : należy kontrolować 4 znaczniki
Duże zwycięstwo: należy kontrolować 2-3 znaczniki więcej od przeciwnika.
Małe zwycięstwo: należy kontrolować o 1 więcej znaczników niż przeciwnik.
Remis : gracze kontrolują tyle samo znaczników

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika kontroluje się tyle znaczników (oczywiście maxymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują.

2.Seize Ground (5 znaczników)
- rozstawienie:Spearhead (ćwiartki)
Masakra : należy kontrolować 4 znaczniki więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: należy kontrolować 2-3 znaczniki więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo: należy kontrolować 1 znacznik więcej niż przeciwnik
Remis : gracze kontrolują tyle samo znaczników

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika kontroluje się tyle znaczników (oczywiście maxymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują.


3.Annihilation (kill pointy)
-rozstawienie: Pitched Battle (12 cali od krawędzi)
Masakra: 5 lub więcej kill pointów więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: 3-4 kill pointów więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo : 1-2 kill pointy więcej niż przeciwnik
Remis : tyle samo kill pointów co przeciwnik

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika otrzymuje się +2 kill pointy.

4.Take And Hold(scoringi 12" od środka stołu)
-rozstawienie : Dawn Of War
Masakra:4 lub więcej scoringów w środku stołu niż przeciwnik
Duże Zwycięstwo: 2-3 scoringi więcej niż przeciwnik w środku stołu
Małe Zwycięstwo: 1 scoringi więcej niż przeciwnik w środku stołu
Remis:Tyle samo scoringów w środku stołu.

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika punktują wszystkie scoringi na mapie.

5.Slaughter (kill pointy)
-rozstawienia :Spearhead (ćwiartki)
Masakra: 5 lub więcej kill pointów więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: 3-4 kill pointów więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo : 1-2 kill pointy więcej niż przeciwnik
Remis : tyle samo kill pointów co przeciwnik

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika otrzymuje się +2 kill pointy.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 19:46, 06 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 21:26, 04 Paź 2008    Temat postu:

update regu.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 19:44, 06 Paź 2008    Temat postu:

Zamiast ćwiartek została dodana druga misja z kill pointami. Ostatnia zmiana w regulaminie.
Powrót do góry
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pon 22:10, 06 Paź 2008    Temat postu:

I tak przyjedzemy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin