Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DMP 2k9 Warszawa
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 14:54, 14 Lut 2009    Temat postu:

No panowie,zróbcie drugi team,trzeba się rozruszać 40stkowo no i tak będzie weselej ! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:58, 14 Lut 2009    Temat postu:

...

Ostatnio zmieniony przez saji dnia Pon 22:14, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 21:54, 14 Lut 2009    Temat postu:

No właśnie nie wiem,bo coś się zastój zrobił,tylko Spyro jeszcze gra trochę z teamu Blind Guardians
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 22:11, 14 Lut 2009    Temat postu:

Oj munio nie bądź złośliwy i nie wypominaj chłopakom nazwy ich drużyny Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 22:16, 14 Lut 2009    Temat postu:

No sorry,to chyba jedyna nazwa gorsza od 'Warriors of Darkness'


no offence
Powrót do góry
Zobacz profil autora
*Abdib*
Weteran



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: się biorą ignorańci?

PostWysłany: Sob 22:48, 14 Lut 2009    Temat postu:

Nazwa była ustalona przez dwie osoby bez wiedzy pozostałych. Michale, jeśli chcesz wiedzieć to byliśmy zaraz za pierwszym team'em.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 23:12, 14 Lut 2009    Temat postu:

No,między nami był 1 team różnicy,powtórzcie to w tym roku. : )



EDIT:A Jezus pochodził z Nazaretu,gdzie ty się urodziłeś,że o tym nie wiesz?


Ostatnio zmieniony przez Munio dnia Sob 23:12, 14 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
*Abdib*
Weteran



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: się biorą ignorańci?

PostWysłany: Nie 0:46, 15 Lut 2009    Temat postu:

To jakaś rasistowska sugestia?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:10, 15 Lut 2009    Temat postu:

Munio napisał:
No sorry,to chyba jedyna nazwa gorsza od 'Warriors of Darkness'


no offence


Co racja to racja , śmiech na sali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 9:32, 15 Lut 2009    Temat postu:

*Abdib* napisał:
To jakaś rasistowska sugestia?!



Nie,sugeruje,że twój żarcik w profilu jest żałosny i powinieneś go zmienić Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 12:25, 15 Lut 2009    Temat postu:

True true Cool Mało śmieszny i raczej głupkowaty ten dowcip i może uderzać w uczucia religijne niektórych osób, co jest zabronione Confused

EDIT: Regulamin


Marios aka Dyktator napisał:
DRUŻYNOWE MISTRZOSTWA POLSKI


1. INFORMACJE PODSTAWOWE

Turniej odbędzie się 9-10 maja 2009. Liceum Bema, ul. Marynarska 2/6
Plan turnieju:

Sobota 9 maj:
9:00 – 9:30 Rejestracja drużyn – rejestrują kapitanowie, pogadanka z kapitanami
9:30 – 12:30 1 Bitwa
12:30 -15:30 2 Bitwa
15:30 – 16:30 Przerwa na spożycie darów bożych
16:30 – 19:30 3 Bitwa
Niedziela 10 maj:
9:00 – 12:00 4 Bitwa
12:00 – 15:00 5 Bitwa
15:00 – 15:30 Zakończenie turnieju, rozdanie nagród, pogadanki końcowe.


Wpisowe wynosi XXX PLN od drużyny, płatne na miejscu gotówką. Wpisowe przeznaczone jest na opłacenie sali, zorganizowaniu nagród i na dużą pizzę dla głównego sędziego (pozostali organizatorzy dostaną bułki i mielonkę).

Sędzie głowny: Marios
Sedziowie liniowi: Skark, Homeini, Isengrim, Czajnik (liczę tez na pomoc organizacyjną)
Organizator: Skark
Wparcie przed turniejem (umożliwia grę na turnieju): Cylindryk, Bizim, Miły
Wsparcie podczas turnieju i poza nim (gra na turnieju wykluczona): Grabarian, Stickman

Turniej będzie zwieńczeniem starań ligowych więc nie zostanie zaliczony do ogólnopolskiej ligi wh40k

Pytania i uwagi można kierować na forum Gloria Victis (www.wh40k.pl) w dziale >Informacja Turniejowa<.


2. DRUŻYNY

Do turnieju dopuszczone są drużyny 5-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać tylko jedną armię danego rodzaju, w tym tylko dwie odmiany Space Marines (np.może zawierać SM łącznie z DA, ale nie 2xSM).


3. ARMIE

Do turnieju dopuszczone są armie:
- do 1900 pkt.,
- wg SFOC,
- bez podwajania wyboru jednostek HQ oraz bez potrajania wyborów jednostek Elit, FA i HS.


Dopuszczone są wszystkie oficjalne i aktualne armie i jednostki, Imperial Armour oraz Specjalni bohaterowie wg informacji poniżej:

- jedna jednostka z Imperial Armour na drużynę (za wyjątkiem warmachines, gargantuan creatures i flyerów, które nie są dopuszczone), wymagany oryginalny model lub starannie przygotowana konwersja

- jeden bohater specjalny lub indywidualny bohater imienny na drużynę (wymagane są odpowiednie modele i zachowanie ewentualnych ograniczeń),

- powyższe wybory nie mogą być łączone w armii jednego gracza.

Jeżeli masz wątpliwości czy Twoja armia będzie dopuszczona do gry napisz!


4. ZASADY

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP zgodnie z ostatnią aktualizacją dostępną w przededniu turnieju.

Obowiązują „warszawskie lasy” – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Area terrainy(ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
Zalecamy by wszyscy gracze przed rozpoczęcią bitwy starannie omówili każdy teren, żeby nie było żadnych wątpliwości.


5. ZGŁOSZENIA

Kompletne zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, imiona, ksywy i nazwiska graczy oraz rozpiski) proszę przysyłać przez PM na forum Gloria Victis (czyli wiadomością prywatną) na adres „Marios” do 27.04.2009. Za przesłanie kompletnego i bezbłędnego zgłosenia do tego terminu będą dodatkowe punkty.
Oznacza to, że lepiej przesłać zgłoszenie wcześniej i wziąć pod uwagę, to, że mogą zawierać błędy i bez straty punktów jeszcze je poprawić.

ROZPISKI KONIECZNIE MUSZĄ BYĆ OBROBIONE, BEZ ZBĘTNYCH LINIJEK, CHARAKTERYSTYK I STANDARDOWEGO UZBROJENIA, wystaczy w postaci, np:

10 Space Marines 195pkt
Vet.srg+fist+bolter, Flamer, Missile Launcher
Rhino 35pkt

Rozpiski zostaną opublikowane na forum GV po 27.04.2009.

Niestety będzie limit miejsc: 26 drużyn. W przypadku zgłoszenia się większej liczby postaramy się coś wykombinować.

6. WYMOGI

Wszystkie modele powinny być POMALOWANE, sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG). Drobne odstępstwa od WYSYWIG’u (np. niezgodność lub brak pojedynczych broni) będą dopuszczone po wcześniejszym uzgodnieniu z Sędzią Głównym.
W przypadku modeli z Imperial Armour wymagane są oryginalne modele lub bardzo dobre konwersje po wcześniejszym uzgodnieniu z Sędzią Głównym.

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

Obowiązują aktualne wielkości modeli GW, ale można grać poprzednimi modelami aczkolwiek oznacza to, że gracz nie może czerpać wymiernych korzyści z tego, że jego model jest mniejszy bądź większy. W takim przypadku sędzia może orzec na niekorzyść właściciela jeśli wystąpi problematyczna sytuacja, której nie będą mogli rozwiązać gracze.


7. PUNKTACJA

PUNKTACJA OGÓLNA

+ 1 D.pkt. dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do XXXXX.

+ 1 D.pkt. dla drużyny, za zgłoszenie rozpisek bez „śmieci”. Tzn. bez standardowego wyposażenia i zasad jednostek. Wystarczą wyposażenie i zasady opcjonalne bez cząstkowych kosztów punktowych. Wystarczy ostateczny koszt jednostek (transportery, retinue etc. oddzielnie).

- 1 D.pkt. dla drużyny za nie uzgodnione wcześniej odstępstwa od WYSWIG’u.

Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.


BITWY


We wszystkich bitwach obowiązują Kill Pointy wg zasad opisanych w pkt. 8.
Gracze zdobywają w bitwach KP. Po zakończeniu bitwy podliczone są KP zdobyte przez każdego z graczy. Końcowy wynik z bitwy jest przedstawiany w postaci różnicy KP pomiędzy graczami do maksymalnej różnicy 20KP (czyli jeden z graczy zdobywa 0KP, drugi od 0 KP do max 20KP).


MECZE (drużynowo)

Drużyna zdobywa punkty z bitwy każdego ze swoich graczy. Każdy gracz może wynieść z bitwy 20 KP a minimalnie 0 KP

Wynik meczu oblicza się na podstawie różnicy KP zdobytych przez graczy obu drużyn:
0 - 34 KP różnicy = remis (1 pkt.)
34 - 100 KP różnicy = wygrany (3 pkt.), przegrany (0 pkt)



W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 2 D.pkt.

W przypadku równej liczby D.pkt., o końcowym miejscu zadecyduje liczba zdobytych KP przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.


8. BITWY

Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.

Czas jednej gry: max 3 godz. (bitwy będą kończone o ustalonej godzinie bez względu na czas rozpoczęcia):

Gracze są uprzedzani przez Sędziego o zbliżającym się zakończeniu gry przynajmniej 15 min. przed wyznaczoną godziną. Po sygnale (tudzież wrzasku) końcowym, gracze zobowiązani są przerwać grę niezależnie od sytuacji na stole. Przedłużenie gry dopuszczone jest wyłącznie za zgodą Sędziego Głównego i powoduje karę - 1 D.pkt. dla obu drużyn za każde dodatkowe 5 minut. Obliczenia wyników nie wlicza się do czasu gry.


DOBÓR PRZECIWNIKÓW W MECZU

Doboru przeciwników w meczu dokonują samodzielnie, bez udziału pozostałych graczy kapitanowie drużyn.

Kapitanowie wykonują rzut k6. Zwycięzca decyduje, czy chce rozpoczynać dobór przeciwników.

Kapitan, który rozpoczyna, wystawia jednego ze swoich graczy, drugi kapitan przydziela gracza z pośród swojej drużyny po czym kapitan, który wystawiał gracza wybiera stół na jakim stoczą bitwę, po czym role się odwracają aż do momentu gdy wszyscy gracze mają przeciwników.
Kapitanowie powinni dokonać doboru w ciągu 10 minut od ogłoszenia harmonogramu (drużyn i stołów) danej rundy. Jeśli się to nie uda, Sędzia dokonuje losowego doboru.

MISJE:

W każdej misji obowiązują Kill Pointy(KP), tzn za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika graczowi przysługuje 1 Kill Point(KP). Również w każdej misji przysługują punkty za cele misji. Końcowa ilość KP jest określana przez sumę punktów za zniszczone jednostki wroga jak i punktów za cele misji. Żadna jednostka punktująca nie może zająć więcej niż jednego znacznika/sektora. W przypadku, gdy oddział jest na dwóch lub więcej sektorach/znacznikach losowo oreślamy na którym się znajduje.
We wszystkich misjach obowiązują wszystkie zasady specjalne dla standardowych misji opisanych w podręczniku głównym(Deep strike, rezerwy, infiltracja&scout, losowa liczba tur), chyba, że będzie napisane inaczej.

1.Misja: Zbieranie informacji.

Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Zbieranie informacji.

Zbieranie informacji:
Na polu bitwy są umieszczone 4 znaczniki, których położone są na linii przebiegającej przez środek stołu równolegle do długiej krawędzi. Pierwszy znacznik ustawiony jest 6” od bocznej krawędzi, następny 20” od pierwszego, trzeci kolejne 20” od drugiego, czwarty kolejne 20” od trzeciego czyli musi się znaleźć 6” od drugiej krótkiej krawędzi.

Jeżeli na początku tury danego gracza (przed deepstrike’ami), ów gracz ma w odległości 3”(wystarczy kawałek podstawki) jednostkę punktującą, która nie jest w pojeździe transportowym i przeciwnik nie ma żadnej jednostki 3” od znacznika wtedy ów gracz dostaje 1KP. Punkty kumulują się przez całą bitwę, zatem sugerowane jest by były spisywane co turę na wspólnej kartce.
Uwaga: Misja trwa ustalone 6 tur.

2.Misja: Znajdź i utrzymaj

Rozstawienie: Spearhead ,
Cel misji: Take&Hold ,jak z podręcznika głównego, na końcu bitwy przyznawane są 3 dodatkowe punkty za każdą jednostkę punktującą znajdującą się całkowicie w 12” od środka stołu. Srodek stołu można w każdym momencie sprawdzić. Dodatkowo dla gracza, który ma więcej jednostek punktujących w strefie 12” od środka dostaje dodatkowe 2 KP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

3.Misja: Anihilacja

Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Anihilacja wroga, Za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika gracz dostaje dodatkowy 1KP, dodatkowo jeśli gracz sprowadzi ilość jednostek przeciwnika poniżej połowy początkowej ilości dostaje dodatkowo 5KP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

4 Misja: Zdobądź i utrzymaj

Rozstawienie: Dawn of War
Cel misji: Gracze przed rzutem na rozstawienie rozstawiają na polu bitwy po 2 znaczniki, minimalnie 12” od krawędzi i 12”od siebie.
Jeśli któryś z graczy na końcu bitwy kontroluje znacznik(3” od znacznika część jednostki punktującej i żadnej jednostki wroga) dostaje 6KP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

5 Misja: Epicka bitwa

Rozstawienie: Spearhead
Cel misji: Zajęcie pola bitwy.
Pole bitwy jest podzielone na 6 sektorów: 24”x24” cale. Na końcu bitwy jeśli gracz ma jednostkę punktującą zajmującą sektor a przeciwnik nie ma swojej jednostki punktującej wtedy gracz otrzymuje 4 KP za każdy sektor. W każdym momencie można sprawdzić jak przebiegają linie dzielące pole bitwy na sektory.
Weterani tysiąca bitew: Gracz przed rozstawieniem obu armii musi wskazać jeden ze swoich oddziałów (dowolny, może to być oddział, pojazd, pojazd dedykowany). Oddział wybrany jest wart dla przeciwnika 2KP zamiast 1KP i ów oddział może raz w grze przerzucić jedną (2 w przypadku morale ) dowolną kostkę na któregokolwiek z modeli z oddziału przy jednym z rzutów na: Trafienie, ranienie, pancerz, cover save, trudny teren, morale, fleet/run, konsolidację, scatter die). Przerzutu nie można użyć jeśli ten już był przerzucany z innej zdolności.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Śro 21:04, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 16:04, 18 Mar 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 18:31, 11 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
1 Followerz ! 11
2 Festung Warschau 9
3 Team McDocent 9
4 Legion 1 7
5 Team Damage 7
6 1stCompany TeamA 7
7 Da_Mothaf**kin Khornes_Eight 7
8 Da Evil_Unz 7
9 Maximum Perversum 6
10 Monolit Team_1 6
11 07set upodlenie 6
12 Legion 2 5
13 1stCompany Team_ADHD 4
14 Obłęd 88 4
15 Kwidzyn PL 4
16 Maruda Team 4
17 Ośmiornica Łódzka 4
18 Team Poznań3 4
19 Suicide_Squad Team 3
20 Podbeskidzie Team 3


Jakby ktoś nie widział wyników jeszcze o to one. Zajęliśmy 5 miejsce i na prawdę mało brakowało do 4 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin