Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Battle Cannon 3 2-3 września 2006
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 6:48, 02 Sie 2006    Temat postu: Battle Cannon 3 2-3 września 2006

Dobra wrzucam tu wstepną wersję regulaminu to co jest napisane kurysywą (pochyłym pismem jak ktoś nie wie o co chodzi) to miejsca które trzeba uzupełnić lub takie w których ciekaw jestem waszej opini na jakiś temat. Miejsca ze znakami zapytania to miejsca które uzupełnię jak tylko zdobędę odpowiednnie dane. Ze względu na nie codzienne warunki w jakich trzeba przygotowac regulamin jestem wyjątkowo mało podatny na sugestie. Do końca tygodnia mam nadzieje podać pełną wersję w formie w jakiej pójdzie na stronę konwentu i (jako zgłoszenie) do ligi.

Doom napisał:


Turniej „ Battle Cannon 3 ” odbędzie się w dniach 2 – 3 września 2006r. godzina rozpoczęcia: 10.30 miejsce : Katedra UWM na ulicy Żołnierskiej 14

Opłata za wjazd: 15 złotych
Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Ranga: Lokalny. Wyniki turnieju będą zgłoszone do Ligi WH40K w sezonie 2006/2007.
Sędzia główny: Piotr Chodkowski
Sędziowie pomocniczy: Piotr Orłowski; Paweł Korpal

1. Dopuszczone Armie - Do turnieju dopuszczone zostaną armie liczące nie więcej niż 1500 punktów, zbudowane według Standard Force Organisation Chart (tylko jeden detachment). - Dopuszczone są wszystkie armie oficjalne, oraz Recommended Optional (jeżeli masz wątpliwości czy twoja armia jest dopuszczana skontaktuj się z sędzią głównym).
- Armie Imperialne mogą używać wsparcia sił inkwizycyjnych
- Można korzystać z jednostek z Imperial Armour za wyjątkiem: pojazdów typu Super Heavy i Flyers oraz Gargantuan Creatures. Jednostki używane na zasadach z IA powinny być reprezentowane przez orginalne modele FW, lub odpowiednie konwersje. W przypadku używania jednostek z tego źródła do nadesłanej rozpiski należy dołączyć skan zasad używanych jednostek (i oczywiście mieć ich zasady na turnieju)
- Nie można używać bohaterów specjalnych (nawet tych, na których nie jest wymagana zgoda przeciwnika). Zakaz ten nie dotyczy Emperor's Champion w armii BT SM.
- Nie wolno używać prox’ów, odlewów oraz Adeptus Cartonicus (to ostatnie nie dotyczy jednostek których GW nie produkuje normalnie za to dostępne są ich plany na podstawie których można wykonać model z kartonu, balsy lub innych materiałów modelarskich.. np.: Drop pody SM ).
- -Obowiązkowy WYSWIG dotyczy tylko broni i typów jednostek. Za pełen WYSWIG można otrzymać dodatkowe punkty. Do uzyskania pełnego WYSWIG nie jest wymagane przedstawienie następującego wyposażenia: , Shadowfield, Iron Halo, moce psioniczne, umiejętności (takie jak np. Veteran Skills, Sharpshooters itp.), Daemonic Strength, Daemonic Aura, Daemonic Essence, Daemonic Resilience, Daemonic Visage.
- Armie nie muszą być w całości pomalowane, ale ich wygląd będzie punktowany.

2 .Na turnieju obowiązują zasady czwartej edycji Warhammera 40,000. Z uwzględnieniem Polskich Klaryfikacji Zasad, oraz FAQ publikowanych przez GW na stronach firmy.

3. Podczas turnieju obowiązywać będzie zasada rozbicia: jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii któregoś z graczy spadnie do 25% stanu początkowego (ilość modeli), jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnik otrzymuje za to 500 punktów małych, gra natomiast toczy się do końca. Jeżeli obie armie zostaną rozbite wtedy żaden gracz nie dostaje dodatkowych punktów.

4. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rospiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres); komplet zasad (kodeks armii + ewentualne zasady jednostek spoza kodeksu): aktualny FAQ. Rozpiski muszą zawierać koszty punktowe oddziałów z wyszczególnionym dokupionym / zmienionym uzbrojeniem i wyposażeniem dodatkowym, statystyki jednostek / bohaterów oraz opisy dodatkowego wyposażenia (krótki opis tego co które ustrojstwo robi). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

5. Tereny na stołach będą rozstawiane przez sędziów przed turniejem i nie mogą ulec zmianie (chyba, że za zgodą sędziego głównego).

6. Klaryfikacje odnośnie terenów:
a. Górki traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, modele o wysokości 2 (piechota, kawaleria itp.) jest ZASŁANIANA, nie pojazdy większe niż 2 mają cover na 5+, pojazdy są traktowane zgodnie z WYSIWYG.
b. Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
c. Budynki i ruiny:
-Mają wysokość 3,
-teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny,
-wejść na piętro (tylko na pierwsze, następne traktowane są jako Teren Niedostępny) można z każdej strony budynku (również z zewnątrz) pokonując odległość w pionie, która dzieli obie kondygnacje, należy jednak pamiętać, że jest to trudny teren, a wynik rzutu zaokrągla się tak by oddział zatrzymał się na piętrze (niedopuszczalne jest pozostawanie między piętrami),
-budynki traktowane są jak area terain (drzwi, okna itp. są nieistotne), jeżeli budynek znajduje się na podstawce jego granice (trudny teren, cover, obcinanie LoS) wyznacza ogólny zarys murów nie podstawka
-modele wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV dostają obscured,
-wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. Są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
-w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
-motory, monstra oraz pojazdy nie mogą wchodzić na piętra.

7. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną masakrę w bitwie, w której oszukiwali (20:0 / 3000 - 0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z ukuńczniem turnieju na ostatnim miejscu (jeżeli zdarzą się 2 lub więcej tak żałosne przypadki o miejscu zdecydują punktu sprzed interwencji sędziego).
Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia lub ukarania punktami karnymi za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

8. Na turnieju zostanie rozegranych 5 bitew. Na każdą bitwę przeznaczone zostaną 2 godziny. Gry rozpoczną się o godzinie 10.30. Zapisy trwać będą do godziny 10.25, do tej godziny powinny się zjawić również osoby, które zgłosiły się wcześniej.
Rozkład bitew:
Sobota:
Bitwa I 10.30 –12.30
Bitwa II 12.45 – 14.45 (przerwa na obiad i ocenę armii)
Bitwa III 16.00 – 18.00
Niedziela
Bitwa 4 9.00 – 11.00
Bitwa V 11.15 - 13.15
Ogłoszenie wyników 13.30
W przypadku w którym czas bitwy okaże się niewystarczający bitwa zakończy się wraz z końcem bieżącej pełnej tury gry. Jeżeli niedotrzymanie terminu bitwy zakłuci przebieg turnieju obaj zawodnicy otrzymają punkty karne.

9. Gramy według systemu szwajcarskiego.

10. Punktacja:
a. Małe punkty z bitew:
- do 1500 za zniszczone jednostki przeciwnika
- 500 za ewentualne rozbicie wrogiej armii
- 1000 za cel / cele misji.
b. Duże punkty z bitew będą naliczane według różnicy małych punktów zdobytych przez graczy:
małe punkty duże punkty
0-300 10-10
301-600 12-8
601-1000 14-6
1001-1500 16-4
1501-2000 18-2
2001+ 20-0

c. Pozostałe duże punkty:
- 5 za nadesłanie zgłoszenia i rozpiski do dnia 25.08.06
- 10 test wiedzy o świecie 40k (chyba rozszerzę to do 15 jak na reszcie turniejów w kraju.)
- 0 - 10 za malowanie - 1 punkt za pomalowanie 25% armii, 2 za 50%, 3 za 75%, 5 za 100% (nie kumuluje się, o tym czy figurka jest pomalowana czy nie decyduje sędzia / sędziowie dokonujący oceny), 1 punkt za wykończone detale na większości modeli, 1 punkt za prezencję (po ustawieniu na stole widać że armia to jeden związek taktyczny a nie jakieś Love Parade) + 3 za Wow
- 0 - 3 za podstawki
- 0 - 5 za WYSIWYG – patrz punkty za ilość pomalowanych modeli w armii
- 0 - 3 za konwersje
- 0 - 1 za rozpiskę
- 0 - 3 za historię armii
Oceny armii dokonam albo sam albo z pełnym składem sędziowskim, tym razem będzie to wyglądało w ten sposób że podczas przerwy (prawdopodobnie miedzy II i III bitwą) w sobotę gracze wystawią swoje armie na stołach kładąc obok rozpiski, a potem na spokojnie zostanie dokonana ocena każdej armii. Przy ocenie konkretnej armii poza sędziami będzie mógł być obecny najwyżej ten gracz którego armia jest aktualnie oceniana (w celu ewentualnego wyjaśnienia takich problemów jak np.: „gdzie do cholery ten model ma adamantium mantle?!” )
- 3 fairplay i –3 punkty worstplay – po zakończeniu ostatniej bitwy gracz MUSI wskazać sędziemu głównemu gracza z którym najlepiej mu się grało, gracz ten otrzyma 3 duże punkty (punkty te będą się kumulować czyli możliwe będzie zebranie 15 punktów). Również po zakończeniu ostatniej bitwy gracz będzie mógł przyznać któremuś ze swoich przeciwników punkty worstplay z uzasadnieniem dlaczego to robi. Sędzia główny będzie mógł je odrzucić jeżeli uzna iż jest to ocena bezpodstawna. Punkty worstplay są punktami ujemnymi.

11. Jeżeli zdarzy się podczas bitwy że któraś armia zostanie wybita do ostatniego modelu np. w 3 turze, a zwycięzca nie zdążył jeszcze wykonać celu / celów misji, to zwycięzca może spróbować wykonać je w trakcie „pozostałych” tur gry. Na przykład celem scenariusza było zajęcie znaczników. W momencie anihilacji wrogich sił (w 3 turze) zwycięzca kontrolował tylko jeden z 4 znaczników może sprawdzić czy któreś z jego pozostałych jednostek punktujących zdołałyby dojść przez pozostałe 3 tury do pozostałych znaczników (przy uwzględnieniu testów trudnego terenu itp.)

12. Misje:

Bitwa I Zabezpieczenie terenu.
Dowództwo stawia przed tobą jeden cel: wywalczyć dominację na danym terenie
Cele Misji:
-Kontrolować więcej z 6 sektorów pola bitwy niż przeciwnik – 500 punktów.
Pole bitwy dzielone jest na 6 sektorów o powierzchni 24 cale na 24 cale. Sektor jest kontrolowany przez tego gracza który ma w nim co najmniej jedną jednostkę punktującą, podczas gdy drugi z graczy nie ma w nim takich jednostek. Jednostka kontrolująca nie może być zaangażowana w walkę wręcz.
-Zmasakrować siły przeciwnika do tego stopnia żeby na koniec bitwy nie miał żadnych jednostek punktujących – 500 punktów.
Strefy rozstawienia: jak w Cleanse II (trójkąty)
Rozstawienie:
-gracze rzucają K6 zwycięzca decyduje kto wybiera strefę rozstawienia.
-Wybierający wystawia swoją jednostkę jako pierwszy.
-Obowiązuje następująca kolejność wystawiania: Heavy Support, Troops, Elites, HQ, Fast Attack, infiltratorzy.
- Obaj gracze rzucają K6. Ten, który wyrzuci więcej decyduje, który z graczy zaczyna grę.
Zasady specjalne: Deep Strike, Infiltracja, Punkty Zwycięstwa.
Czas gry: 6 tur.

Bitwa II Zmienna grawitacja
Wysłano Cię na rozpoznanie nieznanego obszaru, w którym występóją dziwne anomalie grawitacyjne. Ich przypószczalne źródło znajduje się mniej więcej po środku tego terenu. Twoja szpica właśnie zameldowała o natknięciu się na oddziały przeciwnika. Widać on też poczuł zakłucenia...
Cel Misji:
-Mieć więcej jednostek punktujących niż przeciwnik - 500 punktów
-Kontrolować strefę 6 cali od środka stołu (czyli mieć tam minimum jeden odział punktujący podczas gdy przeciwnik żadnego) – 500 punktów
Strefy rozstawienia: 15'' od dłóższej krawędzi pola bitwy, powyżej 24'' od najbliższej jednostki przeciwnika.
Rozstawienie:
-Gracze rzucają k6. Ten który wyrzuci więcej decyduje kto wybiera strefę rozstawienia.
-Gracz który wybierał strefę wystawia się jako drugi. Kolejność wystawienia standardowa.
-Trzeci rzut decyduje o tym kto zacznie.
Zasady specjalne: Punkty zwycięstwa, Infiltracja, Zmienna grawitacja
Czas gry: 6 tur
Zmienna grawitacja - Teren na którym toczy się walka nawiedzany jest przez jakąś dziwną anomalię grawitacyjną która czasem zwiększa czasem zmniejsza siłę ciążenia. Na początku każdej pełnej tury gry, gracz który zaczynał wykonuje test na k6 w celu określenia warunków grawitacyjnych dla siebie i przeciwnika na tą turę:
-1-2 wysoka grawitacja- pojazdy poruszające się po ziemi, motory i monstra są odporne na wszelkie efekty grawitacyjne, skimery, piechota latająca i motory anty grawitacyjne mają róch zmniejszony o k6 (maksymalny zasięg ruchu odnośnie strzelania i pasażerów zostaje zmniejszony o k6 odjęte od ruchu), piechota i bestie przy przekraczaniu tródnego terenu ma o jedną k6 mniej niż normalnie (minimum 1), jednostki posiadające fleet tracą go.
-3-4 normalna grawitacja
-5-6 niska grawitacja -pojazdy poruszające się po ziemi, motory i monstra są odporne na wszelkie efekty grawitacyjne, skimery, piechota latająca i motory anty grawitacyjne mają ruch większy o k6 (maksymalny zasięg ruchu odnośnie strzelania i pasażerów zwiększa się o k6 dodane do ruchu), piechota i bestie dostają zdolność move through cover (przeżut jednej kości jeżeli już mają tą zdolność) i fleet (przeżut jeżeli już mają tą zdolność)

Bitwa III: Patrol
Zbadaj teren przed swoimi pozycjami. Zniszcz wszelki napotkany opór.
Cele misji:
-Zająć ćwiartkę przeciwnika – 500 punktów
-Zająć ćwiartki neutralne – 250 punktów za jedną. Zasady kontroli ćwiartki identyczne z tymi z pierwszej misji.
Strefy rozstawienia: „L-ki” 12’’ od krawędzi w ćwiartkach
Rozstawienie
-rzut kostką decyduje kto wybiera strefę rozstawienia,
-gracz który wybierał strefę wystawia się jako pierwszy
-gracze wystawiają na przemian swoje jednostki w kolejności: Heavy Support, Troops, Elite, HQ, FastAttack
-ostatni rzut decyduje kto zaczyna bitwę,
Zasady Specjalne: Dusk & Down, Infiltracja
Czas gry: Gra trwa 6 tur.

Bitwa IV: Odzyskanie danych
W okolicy zestrzelono prom przewożący ważne dane. Pięć z sześciu nośników danych zostało zniszczonych, ale nadajnik awaryjny szóstego wciąż działa co pozwala nam przypuszczać że dane wciąż nadają się do odczytu. Sygnał jest dosyć niewyraźny dlatego poza tym że jeden działa nie wiemy który to. Musisz sprawdzić wszystkie, ale uważaj wszystkie nośniki zostały zabezpieczone silnymi ładunkami wybuchowymi, dlatego zdrowiej dla twoich ludzi będzie jeżeli żaden nie znajdzie się w pobliżu jeżeli któryś ładunek zadziała.
Cele misji:
-Znajdź działający nośnik danych – 500 punktów
-Utrzymaj znacznik do końca bitwy – 500 punktów
Przed bitwą na ziemi niczyjej gracze naprzemiennie rozmieszczają sześć znaczników. Znaczniki nie mogą znajdować się bliżej niż 6 cali od stref rozstawienia i 12 cali od siebie. Po rozmieszczeniu każdy jest przesuwany o k6+scater. Kiedy jednostka posiadająca cechę Ws któregoś z graczy zakończy ruch w styku ze znacznikiem należy wykonać rzut na k6: jeżeli wypadnie 6 znaleziono działający nośnik i udało się rozbroić zabezpieczenie, 5-2 nośnik nie działa, ale udało się rozbroić zabezpieczenie, 1 nośnik nie działa nie udało się rozbroić zabezpieczenia i ładunek detonuje; przyłóż duży marker wybuchu wycentrowany na znaczniku, wszystkie modele choćby częściowo objęte znacznikiem zostają trafione z siłą 10 i Ap 2; pojazdy trafiane są z pełną siłą. Jeżeli okazało się że znacznik nie jest tym poszukiwanym zostaje on usunięty z pola bitwy, a do rzutu sprawdzającego następny dodaje się +1, jeżeli następny również jest fałszywy do następnego rzutu dodaje się +2 i tak dalej aż do znalezienia tego właściwego. Jeżeli podczas sprawdzania wypadnie jedynka 1 modyfikator nie jest uwzględniany i następuje wybuch. W przypadku w którym 5 znaczników okazało się fałszywymi ostatni jest tym właściwym ale nadal należy wykonać rzut żeby sprawdzić czy zabezpieczenie zadziała. W przypadku w którym nie uda się rozbroić bomby dane są zniszczone i nie można wykonać drugiego celu misji. Po znalezieniu danych mogą one być przemieszczane tylko razem z jednostką która je znalazła. Jeżeli jednostka zostaje zniszczona dane zostają w miejscu w którym padł ostatni model (strzelanie) lub są automatycznie przechwytywane przez zwycięzców starcia wręcz. W pierwszym wypadku mogą zostać podniesione przez dowolną jednostkę posiadającą Ws która na koniec fazy ruchu znajdzie się BtB ze znacznikiem. Jeżeli jednostka która przechwyciła dane ucieknie za pole bitwy żaden gracz nie otrzymuje punktów za drugi cel misji.
Strefy rozstawienia: 12 cali wzdłuż dłuższych krawędzi
Rozstawienie
-rzut kostką decyduje kto wybiera strefę rozstawienia,
-gracz który wybierał strefę wystawia się jako pierwszy
-gracze wystawiają na przemian swoje jednostki w kolejności: Heavy Support, Troops, Elite, HQ, FastAttack
-ostatni rzut decyduje kto zaczyna bitwę,
Zasady specjalne: Deep Strike, Infiltracja
Czas gry: 6 tur

Bitwa V Fog of War
Masz pecha. Twój sąsiad z przeciwnej strony linii frontu jest nieprzeciętnie złośliwy i cały czas „umila” ci czas różnymi przyjemnościami takimi jak nawały artyleryjskie, nocne szturmy, wybijanie twoich patroli w zasadzkach itp. Wysunięte posterunki właśnie ci doniosły że ten pętak znowu coś kombinuje, Tylko co tym razem?
Cele misji:
-patrz tabelka za każdy z dwóch celów misji 500 punktów
Strefy Rozstawienia: 15" w głąb stołu od dłuższej krawędzi i powyżej 24" od najbliższego wroga
Rozstawienie:
-rzut kostką decyduje kto wybiera strefę rozstawienia, zwycięsca decyduje czy wybiera strefę czy wystawia się pierwszy po wylosowaniu celów misji.
-następny kto pierwszy wystawia swój pierwszy znacznik (po dwa znaczniki na gracza); znaczniki są wystawiane w strefie neutralnej: min. 6 cali od krawędzi stołu, min. 6 cali od własnej strefy rozstawienia, min. 18 cali od własnego znacznika
-przesunięcie znaczników o scater+k6
-losowanie misji (k6):
o musisz zająć swoje dwa znaczniki
o musisz zająć jeden znacznik przeciwnika
2
o musisz zająć dwa znaczniki przeciwnika
o musisz zająć jeden swój znacznik
3
o musisz zająć swoje dwa znaczniki
o musisz wyeliminować dowódcę przeciwnika (należy ustalić przed bitwą kto jest dowódcą całości sił)
4 na k6:
o musisz zająć dwa znaczniki przeciwnika
o musisz mieć więcej jednostek w strefie rozstawienia przeciwnika niż On
5
o musisz zająć jeden swój znacznik
o musisz kontrolować dwie ćwiartki
6
o musisz zająć dwa znaczniki przeciwnika
o przeciwnik nie może kontrolować więcej niż 1 ćwiartki
Znacznik kontroluje się w 3 calach , ćwiartkę kontroluje się wg zasad Cleanse'a.
-gracze wystawiają na przemian swoje jednostki w kolejności: Heavy Support, Troops, Elite, HQ, FastAttack
-ostatni rzut decyduje o tym kto zaczyna.
Zasady Specjalne: Concealment, Infiltration
Czas Gry: 6 tur

13. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

14. Zgłoszenia i wszelkie pytania proszę kierować pod adres [link widoczny dla zalogowanych] w temacie wpisując „Battle Cannon 3” do dnia 25.08.06. Po tym terminie zgłoszenie do turnieju będzie możliwe już tylko osobiście w dniu turnieju. Na ten sam adres można nadsyłać rozpiski (tylko pliki tekstowe [.doc i .txt] lub html). W wypadu chęci zmiany rozpiski już wysłanej i oznaczonej jako premiowana dodatkowymi punktami można to zrobić bez straty punktów jeżeli informacja o zmianach nadejdzie przed terminem 25.08.06, po tym terminie zmiany w rozpisce wiążą się z utratą dodatkowych punktów.

15. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do ewentualnych zmian w regulaminie. Osoby które zgłoszą się na turniej przed ewentualnymi zmianami zostaną o nich poinformowane mailem wysłanym na adres z którego nadeszło zgłoszenie lub na podany w zgłoszeniu mail kontaktowy.



Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Czw 15:22, 31 Sie 2006, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 9:29, 02 Sie 2006    Temat postu:

Ej kendo, chyba mi nie powiesz, ze jak bede gral deathguardem to, ze nie bede mogl mojego DP uzywac na turniejach?? I dlaczego nie udostepniles special characterow??:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:47, 02 Sie 2006    Temat postu:

Ja mam pare projektow misji to jak bede mial czas to ci Kendo wysle xD. IMO glupi jest ten pomysl zeby robic jedno bitwe w niedziele, na 100% nie bedzie tyle osobco dzien wczesnieja jest kilka powodow. Ja jezeli bym robil to:
a) 1-2 wrzesnia i misje jakos inteligentnie podzielil 3 w piatek a2wsobote
b)albo jednedgo dnia po 3 albo 4(ale tutaj watpie zeby z czasem sie wyrobilismy) misje(to by bylo moim zdaniem lepsze)
Ale napewno nie 4 mecze w sobote i 1 w niedziele.
Pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 10:46, 02 Sie 2006    Temat postu:

Jestem za Gromkiem. Damy 3 mecze w sobote i wszystko sie zrobi w 1 dzien. 2h na mecz i bedzie cacy. Ja na przyklad wadpie czy bede przychodzil na ten piaty mecz w niedziele:D ostatni dzin wakacji w koncu....
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 15:48, 02 Sie 2006    Temat postu:

Ale gromek ten turniej bedzie na konwencie i musimy sie dostosowac czasowo do niego (czyt. 1 wrzesnia odpada), ale zgodze sie, ze to glupota robic tylko jedna bitwe w niedziele...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:52, 02 Sie 2006    Temat postu:

dlatego zrobmy 3 po 2h bitwe +15min na zmiane stolu itede i git Very Happy 2 dni to tak troche dziko, rozumiem na turniejach typu mlotek le na naszym.
pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 16:04, 02 Sie 2006    Temat postu:

Fakt Kendo, że 1 bitw w drugi dzień to beton. Lepiej zrobić jak pisze Gromek. 3 bitwy 1 dnia, 2 drugiego albo tylko 4 bitwy w 1 dzień.

Nie podoba mi się punktacja z bitew. Jest ostro przesadzona. Za dużo punktów jest za rozbicie i za misje. W sumie suma zdobytych punktów w bitwie nie powinna prszekroczyć 2000. Wtedy Twoja tabelka dużych punktów miałaby sens. Razz Proponuję 200pkt za rozbicie armii i 300 za misje.

Reszta regulaminu jest ok. Smile

pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 7:16, 03 Sie 2006    Temat postu:

Snajper nie wiem jak w battlu ale w 40k jest niepisane prawo żeby punkty za objektiwy stanowiły 66% punktów na które gra sie turniej więc tysiąc za misje jest w sam raz moim zadniem. Zauważ jeszcze że żadko kiedy któryś gracz bedzie w stanie zdobyć pełne 3000 małych. Zwykle jest to właśnie około 2000 / 2500.
Cytat:
Reszta regulaminu jest ok

To ciekaw jestem co powiesz o zmianach? Aktualka jest na czerwono. Dla ułatwienia wylistuję wam zmiany:
-wstępnie rozplanowałem czasowo turniej zgodnie z sugestią przestawiłem ilość bitew na dzień w tryb 3 w sobotę 2 w niedzielę
-wstawiłem misje
-lekko utrudniłem zdobycie punktów za rozbicie

Pozostały moim zdaniem 3 ważne sprawy:
-potrzebna mi dokładna lokalizacja turnieju
-co robimy z punktem opłata za wjazd? (to pytanie TYLKO do zarządu)
-będą jakieś nagrody?

Jeśli mam być szczery najmniej podoba mi się misja 2 (ta z jednym odziałem na początku) ale to efekt pisania tego po nocy. Jak ktos ma jakiś sensowny pomysł i zdąży go wysłać do jutra too jestem skłonny zmienić tą misję Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:41, 03 Sie 2006    Temat postu:

Zmiana zasady rozbicia armii ok.

Czas na 1 bitwe 1h i 45min to trochę mało szczególnie przy bitwach na 1500. Ja dałbym conajmniej 2h i 30min.

Co do misji to mam tylko wątpliwości co do tego odnajdywania danych. Niepotrzebnie jest zamotane z tymi wybuchami itp. Ja bym dał 500 dla gracza, który odnajdzie właściwy znacznik i 500 dla gracza, który będzie go kontrolował pod koniec bitwy.
Co do jego odnajdywania to bym zrobił taką tabelkę:
6 lub 5 znaczników na mapie - właściwy jest odnajdywany na 6
4 lub 3 na 5+
2 na 4+
1 automatycznie jest właściwy.

Co do punktacji to bym przynajmniej zmienił tabelkę dużych wyników. Jest w niej trochę ich za dużo i masakrę dałbym od 2000+.
Moja proopzycja:
0-300 10-10
301-600 12-8
601-1000 14-6
1001-1500 16-4
1501-2000 18-2
2001+ 20-0

Reszta wygląda spox.
pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:56, 03 Sie 2006    Temat postu:

Mi misje odpowiadaja ale jeszcze musze je raz przeczytac na spokojnie przy kompie Very Happy Jednak ciagle twardo uwazam ze turniej powinien byc 1dniowy. Nie wiem komu bedzie sie cchialo wstawac w ostatni dzien wakacji o 8 zeby na 9 zaczac grac, moim zdaniem jest to ogolnie glupie (2dnoiowy turniej). I bitwy powinny trwac mniej wiecej tak jak mowilem), 1h45 za malo. Pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Sierżant



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara

PostWysłany: Czw 22:43, 03 Sie 2006    Temat postu:

Ja też sądze że lepsza jest wersja z np 3 lub 4 bitwami ale jednodniowy turniej bo po 1
niedziela to ostatni dzień wakacji do tego kto przyjdzie na 9..( gdyby turniej był z piątku na sobote to jeszcze..)
po 2 to bitwa trwajaca 1h i 45 min raczej nie zostanie rozegrana...
Aha i punktacja snajpera lepiej sie przedstawia
i w ogule to zbyt wiele za rozbicie wrogiej armi..:/ jak już chcesz Kendo te 1k pkt za clele to zró 300 za rozbicie i 700 za cele...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 7:12, 04 Sie 2006    Temat postu:

Kendo powiedz ty mi dlaczego tak sie upierasz przy tym 2 dniowym turnieju? Wszyscy chcia 1 dzien a ty nie!
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 15:31, 04 Sie 2006    Temat postu:

Wania bo ta "większość" to prawie najwięcej drąca ryja a najmniej robiąca grópa osób w klubie. Turniej będzie z taką ilością bitew bo wtedy daje się zobaczyć kto gra najlepiej . Piotrek nie czytałeśdosyć uważnie 66% to mają być tylko cele misji pozatym zerknij jeszcze raz na sposób zdobywania rozbicia. Snajper skąd wziołeś te 2 i pół godziny?? tyle to w battla się grana 2000+ a nie w 40k na 1500 punktacj... może coś w tym jest pomyślę. Pracuję nad drugąmisją ostateczna wersja regulaminu w poniedziałek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:15, 04 Sie 2006    Temat postu:

No tak Kendo moze masz racje ze turniej 5 bitew wskaze osobe dobrze kto najlepiej gra ale co to komu da jezeli w niedziele przyjda 3 osoby........... Wiec Kendo , radze ci posluchac co inni ci radza bo turniej sklada z graczy i w pewnym sensie oni sa podstawo turnieju bez nich nie ma gry co gra wiec Smile . Pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 18:00, 04 Sie 2006    Temat postu:

3 bitwy w 100% wyłonią zwycęzcę. Razz Szczególnie przy Twojej punktacji. Pozatym niespodziewałbym się dużej liczby graczy z powodu "młotka". Przeglądałem też inne regulaminy turnieji 40k i za rozbicie wrogiej armii dostaje się 3 duże punkty a nie + 500 małych do bitwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin