Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

40k-owe Prawa Murphy'ego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:53, 04 Sty 2007    Temat postu: 40k-owe Prawa Murphy'ego

Temat orginalnie pojawil się na gildi to co cytuję to skompresowana wersja wszystkich postów które tam były w momencie zakładania tematu. Dopiszemy cos od nas? Z góry uprzedzam że za "prawa" traktójące o konkretnych klubowiczach autor, poniesie konsekfencje Evil or Very Mad
Forum NG napisał:

-Prawo Piłowanej Kości
Niezależnie jak dobrze wychodza ci rzuty na rozpoczecie gry (lub jak dobrze pilujesz kosci) przeciwnik wyrzuci wiekszy wynik (albo bedzie mial przerzut na rozpoczecie)
-Prawo Zasiegu Broni
Niezaleznie jak dobrze rozstawisz swoje oddzialy zawsze zabraknie ci paru milimetrow do oddania strzalu
-Prawo Scatterowania
Wlasne oddzialy ustawione obok spadajacego blasta dzialaja jak magnes na strzalke na scatterze. Natomiast wynik na odleglosci scattera jest proporcjonaly do odleglosci oddzialu
-Prawo Scatterowania 2
Jezeli w poblizu nie posiadamy wlasnego oddzialu powyzsze regulu odnasza sie do najbliszej krawedzi stolu lub do najbliszej pustej przestrzeni
- Prawo pewnych rzutów
Gdy rzucasz na 2+ trafienie zawsze wypada 1 na kosci
-Prawo Fleetowania
Wynik rzutu na fleeta jest odwrotnie proporcjonalny do przydatności jednostki, dla której został on wykonany.
-Prawo wjeżdżania/wskakiwania w ciężki teren
Jednostki o największym koszcie punktowym rozbijają się najszybciej.
-Prawo przerzutu na tabelki
Wynik przerzucony zawsze gorszy jest od wyniku przerzucanego.
-Prawo Nieoznaczoności Terminatorskiej
Inv 5+ udaje się częściej niż Armour Save 2+.
-Prawo Przebicia
Podczas strzelania do pojazdu, nieważne jak silna jest broń- kości na rzucie na penetracje lub glanca strasznie lubią wynik 1 i 2
-Prawo Trafień/Zranień
Im więcej trafień, tym gorszy rzut na ranienie.
-Prawo Jink'sa.
Im większa siła broni agresora, tym częściej wychodzi.
-Prawo Zawodności Snajperki (uniwersalne w świecie 40k)
Ranisz częściej niż trafiasz.
-Prawo zawodności oddziału scout'ów
Zanim cokolwiek zrobią to zdążą się już pożegnać z grą i nigdy się nie spłacają...
-Prawo Eksplozji
Jeśli rozwalisz pojazd w walce wręcz, a efektem penetracji będzie eksplozja, obejmie ona wszystkie twoje oddziały
-Prawo Psychic power'ow
W momencie, kiedy elementem krytycznym dalszego ciagu gry jest to aby rzucana moc wyszla, test nie wychodzi i na dodatek psyker dostaje atak z perils of the warp.
-Prawo Asfaltu
Ilość 6 na trafienie jest odwrotnieproporcjonalna do ilości Assaltcanonów w armii.
-Prawo Lasguna
Im mniej latarek swieci, tym są bardzie zabójcze.
-Prawo plazmy
Jeśli plazma może się przegrzać, to na pewno to zrobi w najnieodpowiedniejszym momencie + przez pierwsze 2 tury więcej naszych ginie od swoich plazm, niż od kulek wrogów.
-Prawo kostek
Im masz gorsze rzuty, tym lepsze ma przeciwnik.
-Prawo maluchów(Tyranidzi)
Wartość bojowa maluchów jest odwrotnie proporcjonalna do ich kosztu punktowego, co równa sie minie przeciwnika, której nie zobaczysz dzięki MasterCard
-Prawo Melt
Rzut na trafienie, w momecie kiedy broń typu "Melt'a" powinna robić największe zniszczenia, prawie zawsze nie udaje się.
-Prawo Nietykalności Fruwajek
Tak naprawdę, Falcon z Holo-fieldem ruszony powyżej 6 cali ma tylko 30% szans na to że nie zostanie zniszczony.
-I Prawo Multi-Melty
Najczęściej trafianym i niszczonym przez tą broń obiektem jest Genokrad.
-Prawo złośliwych kości
Nieważne ile jedynek wyrzucisz na trafienie/ranienie/sejwy na liderke będziesz wyrzucał same szóstki
-Prawo wielokrotnosci lasscannonów
Od jednego space marine z lasscannonem lepszych jest tylko dwóch SM z lasscannonami
-Prawo nerwowosci
Jesli coś podczas bitwy zdenerwowało cie tak okrutnie ze płoniesz jak pochodnia w przyszłych 15 min napewno wydarzy sie coś co zmieni cie w płonący stos
-Prawo Bombardowania Orbitalnego
Jeżeli ustalisz Orbitalne Bombardowanie na tym konkretnym budynku i jesteś całkowicie przekonany, że obrona przeciwnika skupi się właśnie tam, on wybierze inny budynek.
-Prawo Upierdliwego Indirecta
Wszelkiej masci artyleria typy Basilisk lub Whirlwind dziala jak magnes na oddzialy w Deep Striku z meltami lub plasmami. Im drozsza owa artyleria tym oddzial ow bedzie skuteczniejszy
-Prawo Infiltratorow
Im wiecej jednostek w infiltarcji posiadamy tym wieksza szansa ze przeciwnik zacznie gre. Jest to proporcjonalne do tego jak blisko ustawiamy nasze oddzialy
-Ogolne Prawo Skutecznosci Oddzialow
Skutecznosc oddzialu jest odwrotnie proporcjonalna do jego kosztu(lub do tego jak bardzo uwazasz ja za skuteczna)
-Prawo Fire Magnetow
Im jednostka jest lepiej przystosowana do spelniana tej funkcji tym mniejsze prawdopodobienswo ze przeciwnik zaatakuje ta jednostke
-Ogolne Prawo Wymijania Oddzialow
Im lepiej udalo ci sie wykiwac jeden oddzial przeciwnika tym wieksza szansa ze w poblizu bedzie inny, lepszy oddzial ktory cie obstrzela lub zaszarzuje na ciebie
-Prawo ukrywania skimmerow podczas wystawiania
Doskonale ukryty skimmer transportowy ma tym wieksze szanse na bycie rozwalonym w pierwszej turze z indirecta, im drozszy jest oddzial ktorego transportuje
-Prawo zasięgu
jeśli jest możliwość że Twoje Boltery wystrzelą z rapida podwójnie, zawsze okaże się że oddział przeciwnika jest o 1" dalej niż sądziłeś. Jesli strzelasz z Melt, maszyna wroga zawsze znajdzie się poza ich zasięgiem nie mniej niż o cal i nie więcej niż półtora cala.
-Prawo proporcjonalności kosztu
Jeśli posiadasz jednostkę specjalną do zrównywania oddziałów wroga z makietami, na 95% 3/4 oddziału padnie od Ork Boya z Big Shootą.
-Drugie Prawo Nietykalności Fruwajek
(Nie)zniszczalnego Falcona, nie da się zestrzelić tylko wtedy kiedy przeciwnik, weźmie ten model bo lubi, a nie zeby cos niszczył

I jak?
PS to ostatnie sam wymysliłem Wink


Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Pią 11:35, 05 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 17:13, 04 Sty 2007    Temat postu:

widać po "Drógie".będzie się można dorzucić ale proponuje tylko najlepsze pomysły.
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 18:41, 04 Sty 2007    Temat postu:

-Niezniszczalność Daemon Prince'a
Jeśli daemon prince przegrał cc i jest outnumbered 2:1 to mimo, że to tylko jeden armor save, to nawet jak ma feel no pain to i tak zginie.

-Prawo lancy
Jeśli przez wiele bitew bright lance nic nie zdziałało, to kiedy nie będziesz już w nią całkowicie wierzył odmieni losy bitwy.

-Prawo krwiożerczego mięsa armatniego
Jeśli bierzesz jakiś oddział tylko po to aby było Cię więcej aby nie było rozbicia to na pewno ten oddział się najlepiej sprawdzi.

-Prawo 'anti-tank'
Jeśli bierzesz oddział anti-tank to choćby strzelało 10 melt w predatora chaosu (wiadomo jakie opancerzenie) i wklepie 3 penetracje to wyniki będą 1,1,2

-Prawo złośliwości kości
Jak wspaniałe rzuty nie miałbyś w domu, to w prawdziwych bitwach na pewno będą odwrotne.

-Prawo pewności siebie
Jeśli jesteś pewny swej wygranej, to bądź pewien, że przegrasz

(To do starego codex-u eldarów, ale muszę to napisać Very Happy )
-Prawo inv'a 'tylko' 5+
Jeśli avatar ma 2 woundy i miał 4-8 invów do zdania to zda.

Tyle mojego Smile

p.s. Chiałem dać jakieś przykłady, w których kendo by występował, ale już sobie darowałem Very Happy

p.s. Poznałem kendo, że ostatni to twój, bo kto inny mógłby napisać falcon przez"k"XD


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 16:53, 05 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 11:35, 05 Sty 2007    Temat postu:

Fajne tylko wymyśl im jakieś niezłe nazwy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 16:54, 05 Sty 2007    Temat postu:

Tam dałem moje propozycje na nazwy, ale jak ktoś da lepsze to oczywiście poprawie, a poza tym, mógłby ktoś jeszcze się swoimi pochwalić Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 21:47, 05 Sty 2007    Temat postu:

Prawo Monolitha:
Niezależnie ile lascannonów w niego strzela i tak nie trafią.
I Prawo Necrona:
Nie musisz walczyć i tak ich przeżyjesz.
II Prawo Necrona:
Jeśli twój zwiadowca melduje Ci liczbę poległych wrogów, podziel tą liczbę przez siebie samą.
III Prawo Necrona:
Jeśli wiesz, że potrafisz zdziesiątkować tą armię to się mylisz.
IV Prawo Necrona:
Najmniej liczebny skład przeżyje do samego końca, podczas gdy 20 warriorów padnie w 3 pierwszych turach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 21:08, 06 Sty 2007    Temat postu:

Prawo minorów
Nawet jak masz 8 kości na minory to licz się z tym, że nie wypadnie Ci ten czar, o który chodzi, co z tego, że masz niemal 100% na wylosowanie go.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 17:03, 21 Sty 2007    Temat postu:

Wybaczcie za 2 posty z rzędu, ale chciałem aby było widoczne, że napisałem Smile

Kendo, Ty coś zrobiłeś coś z tymi prawami co wymyśliliśmy czy to było tylko w ramach rozrywki intelektualnej?? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 16:15, 22 Sty 2007    Temat postu:

Mam zamiar je póścić tam gdzie znalazłem pierwszą partie tylko najpierw muszę je przebrać pod względem powtażania się i opracować a to tak dłuzszy moment zajmuje i chyba wolisz żebym na początek doprecyzował z turniejem nie? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 17:47, 22 Sty 2007    Temat postu:

No dobra niech Ci będziexD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin