Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"Warmia i Mazury" 17-18.04.2010-TURNIEJ ODWOŁANY!
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 15:36, 28 Mar 2010    Temat postu: "Warmia i Mazury" 17-18.04.2010-TURNIEJ ODWOŁANY!

Olsztyński Klub fantastyki ma zaszczyt zaprosic na Olsztyński dublet turniejowy "Warmia i Mazury" 17-18.04.2010, który jest rozgrywany w ciagu 2 dni w 2 różnych turniejach.

Miejsce: Jednostka Wojskowa na ul. Saperskiej 1 w Olsztynie
Data: 17-18.04.2010
Format: 2x1500 pary, 1350 single
Bitwy: 3 / 4
Wjazd: 10 zł/os. na każdy z turniejów
Cattering: jak zwykle
Nagrody: medale, klubowe kosci, mozliwe ze tez ksiazki, dyplomy

Plan dojazdu: [link widoczny dla zalogowanych]


Poniewaz gramy 2 rozne turnieje, to regulaminy dla nich takze przyjmiemy osobno:

--------------------------------------------------------------------------------
17.04.2010 Turniej parowy "Warmia" 2x1500pkt


Zasady:
Gramy 3 bitwy w formacie pary po 1500pkt na glowe, lub pojedynczo 2800pkt roznymi armiami.
Gramy na wszystkie uscislenia oraz Balancing patch:

[link widoczny dla zalogowanych]

-Inaczej niz w BP obowiazuje limit 10PD i DD generowanych na sojusz wg BP.
-Ustawienia slotow takie jak w podreczniku dla danej armii na 1500pkt.
-Zakaz sojuszy pomiedzy armiami Demonow, Wampirow, Dark Elfow, Lizzardmenow oraz Skavenow.
-Armie sa dla siebie neutralne, co oznacza ze posidaja jedynie wspolna baze kosci mocy i rozproszenia, nie wzbudzaja w sobie strachu za rozbity/uciekajacy oddzial oraz nie wolno uzywac magii na oddzialy sojusznicze, np wskrzeszania czy przerzutow.
-Kazda armia musi posiadac swojago generala, w tym jednego nie bedacego czarodziejem w sojuszu.
-Sojusz musi posiadac przynajmniej jednego BSB.
-Maxymalnie 4 oddziały lataczy na sojusz (nie wliczajac bohaterow, zgodnie z BP 3 na pojedyncza armie).
-Nie wolno posiadac 2 takich samych przedmiotw w sojuszniczych armiach poza Dispell Scrollami oraz Power Stone'ami. Posiadanie w sojuszu np 2 War Bannerow jest nielegalne.
-Jesli gracz chce samodzielnie prowadzic 2 armie to limit punktowy dla jego armii wynosi 2800pkt, podzielone pomiedzy armie po 1400pkt lub 1500 i 1300pkt. Reszta zasad obowiazuje normalnie.


TERENY:
- gramy na tereny po obrysie
- wszystkie domki są dwupiętrowe z oknami po każdej stronie
- przez ruiny widać normalnie
- stoly 72x48

-sedziowie:
lohost

- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział, wystawiamy na raz po jednym oddziale z kazdej sojuszniczej armii.
- za ćwiartki, generałów, sztandary itp. liczymy po 100 punktów
- za anihilacje dodatkowy 1 pkt

Przedziały punktowe:
Co 300pkt.

Zapisy 9:00
Pierwsza bitwa 9:30
Koniec ostatniej bitwy ok 19.00

Czas na bitwe to 6 tur lub 3h10m

Za przyslanie poprawnej rozpiski do dn. 14.04.2010(zeby nie bylo watpliwosci 13.04.2010. godz 23:59:59) +3pkt. zgloszenia na [link widoczny dla zalogowanych] w formie pliku .txt

BRAK OCENY MALOWANIA!
Zostanie przeprowadzony test wiedzy Very Happy aby bardziej zroznicowac wyniki Wink 10pkt za 10 pytan- proscizna
Dopuszczone proxy w rozsadnych granicach!

Misje:

Misja 1
Bitwa pozycyjna

Druzyny przed rozstawieniem jednostek numerują ćwiartki stołu od 1 do 4 , a następnie każdy z nich wykonuje rzut kością, wynik 1-4 oznacza numer ćwiartki stołu która jest jego celem kluczowym, przy wyniku 5-6 gracz wybiera ćwiartkę samodzielnie. Zajęta kluczowa ćwiartka daje 250pkt na koniec bitwy dla kontrolującej ją druzyny. W przypadku gdy ta sama ćwiartka jest celem dla obydwu druzyn, premia łączy się i wynosi 500pkt.
W tej bitwie nie nalicza się zwykłych punktów za kontrolowane ćwiartki stołu na koniec bitwy.

Misja 2
Atak flankujący

Każdy z graczy przed rozstawieniem wydziela ze swych sił grupę bojową która ma za zadanie oskrzydlenie przeciwnika i niespodziewany atak na bok formacji wroga.
Grupa bojowa musi zawierać bohatera (koszt dowolny, nie może być nim generał, jeśli gracz ma tylko jednego bohatera to grupa składa się tylko z oddziałów) oraz jednostki/jednostek (nie moze to byc maszyna, bohater i grupa nie musza stanowic oddzialu) o wartości niemniejszej niz 150pkt i niewiekszej niż 250pkt(koszt bez bohatera).
Jednostek z grupy bojowej nie wystawia się w zwykły sposób na stole. Zamiast tego na początku każdej własnej tury licząc od tury drugiej sprawdza się czy flankujące oddziały dotarły na pole bitwy. W tym celu gracz rzuca 1k6, i w zależności od tury gry jego oddziały przybywają przy wyniku : w turze drugiej 4+, w trzeciej 3+ i w kolejnych turach na 2+. Jeżeli nie przybędą do końca gry liczone są jak oddziały zniszczone. Oddziały wkraczają na pole bitwy w dowolnym miejscu na całej szerokości bocznej krawędzi stołu – wybranej przez gracza. Wszystkie oddziały flankujące muszą wkroczyć na stół w jednej turze. Jeśli zabraknie dla jakiegoś miejsca to liczy się on jako zniszczony.
W turze w której oddziały wkraczają na pole bitwy traktowane są jak jednostki powracające po pościgu spoza krawędzi stołu.

Misja 3
Eskorta agenta

Każdy z graczy wystawia razem z jednostkami dodatkowy pieszy model swojego specjalnego agenta(2 na sojusz). Model na podstawce 20/25mm. Zadaniem gracza jest doprowadzenia aby agent zdołał przekroczyć krawędź stołu przeciwnika (udane przedostanie się przez linie wroga następuje kiedy agent w swojej fazie ruchu dotknie podstawką dłuższej krawędzi stołu po stronie przeciwnika). Jeśli gracz zdoła tego dokonać, zdejmuje model agenta i otrzymuje 300pkt. Z kolei za zgładzenie wrogiego agenta przyznawana jest premia 200ptk. Nie ma premii za społowienie ran agenta.
Agent specjalny traktowany jest jak pieszy bohater. Może dołączać do oddziałów lecz nie daje im swojego Ld. Nie może samodzielnie deklarować szarży na wroga. Kiedy szarżuje wraz z oddziałem walczy normalnie.
Każdy agent posiada następującą charakterystykę:
M5 WS5 BS4 S4 T4 W2 I5 A3 Ld9
Trening specjalny – agent jest odporny na panikę, strach i terror, oraz jest nieugięty (stubborn)
Sztylet tajnych służb – Zawsze uderza pierwszy, Zatrute ataki, Magiczne ataki
Peleryna kamuflażu – zapewnia -1 do trafienia jeśli agent jest celem ostrzału
(nie działa kiedy jest w oddziale)
Amulet osobistej protekcji - zapewnia ochronę magiczną 4+, oraz odporność magiczną (1)
(odporność magiczna nie działa kiedy jest w oddziale)

ZAPRASZAMY


-------------------------------------------------------------------------------------

18.04.2010 Turniej singiel "Mazury" 1350pkt.

Zasady:
Gramy 4 bitwy w formacie singiel limited na 1350pkt.
Gramy na wszystkie uscislenia oraz Balancing patch:

[link widoczny dla zalogowanych]

KOMPOZYCJA ARMII:
1. Armie DE/LIZ/DOCH/VC/SKAV mają ograniczenia - specjale+rary 2+1 ograniczenie magii 6PD 6DD. ( 2 dark elfickie magiczki nie zabierają dodatkowych 1PD)
2. Reszta armii specjale+rary 3+1 ograniczenie magii 7PD 7DD. (He mają swoje normalne sloty na te punkty)
3. Wszystkie armie poza BoCH, O&G, OK mogą wystawić max 2 herosów ( te 3 armie mogą wystawić ich 3).
4. Jednostki latające 0-2 (nie wchodzą w to herosi).
5. Dodatkowe ograniczenia poszczególnych armii:
- gracze lizakowi mogą wystawić max 1 engine of the gods
- herald na juggernaucie khorna zajmuje dodatkowo slot rare
- bsb dark elficki z pendantem zajmuje dodatkowo slot rare
- drakenhof zajmuje slot rare , a nie hero jak jest w BP

TERENY:
- gramy na tereny po obrysie
- wszystkie domki są dwupiętrowe z oknami po każdej stronie
- przez ruiny widać normalnie
- stoly 48x48

-sedziowie:
lohost

- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział, wystawiamy na raz po jednym oddziale z kazdej sojuszniczej armii.
- za ćwiartki, generałów, sztandary itp. liczymy po 50 punktów
- za anihilacje brak dodatkowych punktow

Progi punktowe:
0-200 10:10
201-300 11:9
301-400 12:8
401-500 13:7
501-600 14:6
601-700 15:5
701-800 16:4
801-900 17:3
901-1000 18:2
1000-1100 19:1
1101+ 20:0

Czas na bitwe to 6 rund lub ok 2h20min.

Zapisy 9:00
Pierwsza bitwa 9:30
Koniec ostatniej bitwy ok 19.00

Ocena malowania:
Jakość pomalowania
1 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
2 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
3 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)

Spójność armii
1 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
2 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię

Podstawki modeli i oddziałów
+1 - modele mają modelowane podstawki
+1 - oddziały mają traye
+1 - traye są modelowane

WYSYWIG
0 - rażące braki wysywigu na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
+1 - wysywig na większości armii (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach)
+1 - full wysywig na oddziałach
+1 - full wysywig na herosach (typ broni, tarcza, zbroje, łuki i kusze, także magiczne)

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
2 - pełne przygotowanie do gry

Scenariusze:

W kazdej z bitew gracz moze uzyc jednego z bonusow. Nie mozna uzywac 2 i wiecej bonusow w jednej bitwie, dany bonus mozna uzyc tylko raz. Na kartach graczy bedzie specjalna tabelka na bonusy- kazdy gracz bedzie musial zaznaczyc jaki bonus uzyl w danej bitwie. W danej bitwie gracz musi użyc jednego z bonusow!

Bonusy:

- Stubborn, (nalezy powiadomic przeciwnika przed rzutem) jedna z jednostek (dowolna) otrzymuje do jednego breaka zasade stubborn, nie zastepuje to demonicznej niestabilnosci i nic nie daje gdy oddzial ma juz te zasade.

- +K3 do szarży, jeden z oddzialów nie bedacy jednostka latajaca ani maszyna wojenna badz herosem otrzymuje +k3 do zasiegu jednej szarzy (nalezy zadeklarowac uzycie bonusu przed deklaracja szarzy). Nie mozna uzywac tego bonusu jesli ma sie jakies dodatkowe zasady przedluzajace szarze.

- Magiczne przebicie, w ciagu jednej fazy strzalu lub walki wrecz (do wyboru) wybrana jednostka zdejmuje Ward Save'y, nie wolno uzyc tej zdolnosci na maszynie wojennej lub herosie. Uzycie bonusu nalezy zadeklarowac przed wykonaniem jakichkolwiek rzutow .

- Przerzut 1 kosci, dowolnej kosci nawet 1 z wielu, mozna w ten sposob zapobiec miscastowi lub zrobic IF. Przerzut kosci moze anulowac i/lub spowodowac dowolny efekt (w tabeli miscasta lub kosc ktorej nie mozna przerzucac), mozna przerzucic tylko wlasna kosc, nie mozna przerzucac kosci juz przerzuconej.

ZAPRASZAMY

Zgłoszeni:
WARMIA
Niszczyciel + Rudobrody79 1/2R
Sebol + Caman
Prezes + Snajper
Białystok + Białystok
Lohost + Lohost (rezerwowy)

MAZURY
Prezes
Hesed
Fario
Sebol
Tczew
Tczew
Tczew
Białystok
Białystok
Lohost
Ederus
Niszczyciel
Caman
Rudobrody97
Saji(?)


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Wto 13:32, 13 Kwi 2010, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:19, 28 Mar 2010    Temat postu:

ja się zgłaszam z moimi lizakami

no i poszukuję partnera
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 18:44, 28 Mar 2010    Temat postu:

Turniej niedzielny nie dałoby rady skrócić? Jeśli myślimy o przyjezdnych to na pewno średnio będzie pasować im kończenie turnieju o tej 19. Taka moja luźna propozycja. Raczej na 2 turnieje nie dam rady wpaść, więc muszę poważnie przemyśleć, w którym wezmę udział.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Nie 20:08, 28 Mar 2010    Temat postu:

Zgłaszam się na rozgrywkę w parach ze swoimi wojami chaosu. rozpiskę przygotuję po konsultacji z osobą z pary. podaję nr GG 10541341 do konsultacji. jeśli nie znajdę chętnej osoby, przyjadę tylko na grę w pojedynkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:05, 28 Mar 2010    Temat postu:

a czy na drugim turnieju będzie oceniane malowanie czy też tak jak na pierwszym pytania będą?
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 7:59, 29 Mar 2010    Temat postu:

bedzie malowanie, zapomnailem dopisac, dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 11:11, 29 Mar 2010    Temat postu:

Wstępnie tak. Szukam sobie teraz wafla z którym mógłbym przyjechać.

PS.
Jest możliwość noclegu? Najlepiej od piątku bo pasuje mi pociąg w piątek.
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 12:02, 29 Mar 2010    Temat postu:

pewnie jest, o ile nie przyjedziesz tabunem tureckim Razz to kilka lozek sie znajdzie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:32, 29 Mar 2010    Temat postu:

W koszarach mnie umieścicie? Very Happy
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 17:48, 29 Mar 2010    Temat postu:

chcialbys :> ja mam taka poniemiecka piwnice gdzie kiedys stacjonowalo ss, jak nie masz nic przeciwko ze bedziesz spal na lozku z posagiem naturalnej wielkosci fuhrera, to mysle ze damy rade Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 19:45, 29 Mar 2010    Temat postu:

Zawsze o tym marzyłem Very Happy Very Happy
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 14:18, 30 Mar 2010    Temat postu:

update odnosnie oceny malowania drugiego dnia oraz nagrod
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 9:01, 01 Kwi 2010    Temat postu:

z tego co wiem to Ederus oraz Saji, szukaja chetnych do druzyn na pierwszy z turniejow.
od siebie moge pozyczyc armie, HE, TK, DoC...nie wiem czy sie wyrobie z przerobka lizakow wiec tej nie zaproponuje Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Caman
Zbrojny



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:42, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Zgłaszam się na turniej z moimi Tomb Kingami Smile Szukam partnera

Ostatnio zmieniony przez Caman dnia Czw 19:42, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pon 19:30, 05 Kwi 2010    Temat postu:

miałby ktoś może pożyczyć jakieś figurki wood elfów na turniej?trochę mi brakuje do rozpiski
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin