Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej "Zero magii" 25.07.2009 -1200pkt
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 19:30, 09 Lip 2009    Temat postu: Turniej "Zero magii" 25.07.2009 -1200pkt

Olsztyński klub fantastyki MISCAST zaprasza na turniej Warhammer Fantasy Battles.

Data: 25.07.2009
Miejsce: Jednostka wojskowa , ul. Saperska 1
Wstęp: 10zl (zgodnie z uchwala na walnym zebraniu)
Nagrody: dyplomy + jedyny w swoim rodzaju kubek klubowy za 1 miejsce oraz "koperty" Wink

Plan dojazdu: [link widoczny dla zalogowanych]
!!!Na terenie jednostki panuje bezwzgledny zakaz spozywania aklkoholu!!!

Regulamin:
× Armie limited 1200pkt, ograniczenia w slotach: max 2 herosow(breta tez)
(2+core, 0-3 specjal, 0 rare) lub (2+core, 0-2 specjal, 0-1 rare)
HE: 1+core,(0-3spec.,0-2rare) lub (0-4spec.,0-1rare) lub (0-5spec.,0rare)

× Obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× Obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× Obowiązują polskie uściślenia sędziowskie [link widoczny dla zalogowanych] chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× Nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× Nie wolno używać Regiments of Renown
× Nie wolno używać jednostek Dogs of War w innych armiach
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
× Dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War
× Wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004. Wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii.
× Armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire, High Elves, VC, Daemons, DE, Chaos, Demony)
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone
× Kawaleria Rhinoxów dozwolona
× Do wszystkich oddziałów spoza AB należy posiadać zasady!

UWAGA! gramy na zasady Balancing Patch
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodatkowe zasady:
-wszystkie magiczne przedmioty,magiczne sztandary, marki, gifty, talizmany, magiczne bronie, magiczne zbroje, bloodliny (poza wyjatkami), mutacje, runy, cnoty itd itp -ZABRONIONE-mozna uzywac wszystkich normalnie dostepnych niemagicznych broni i innych niemagicznych przedmiotow
-casket of souls, calduron of blood, war altar, engine of the gods,corpse cart itd itp -ZABRONIONE-
-jesli armia ma mozliwosc nie wystawienia maga, to jego wystawienie jest zabronione. jedynymi magami sa wampir general z VC i hierofant z TK
-nie dzialaja zadne bound spelle ani inne magiczne zdolnosci jednostek-jesli masz jakies watpliwosci to po prostu zapytaj
-maxymalny Ward Save na jakiejkolwiek jednostce to 6+ niezaleznie od jej dotychczasowych zasad. regeneracja dziala normalnie
- 0-2 sloty na maszyny(ratling-0,5slotu, jezaile-1slot, 3fanatykow-1slot)
- 0-2 oddzialow piechoty strzelajacej o US 9+
- 0-3 oddzialy lataczy, w tym herosi na latajacych mountach
- przynajmniej jeden oddzial piechoty o US 10+ w kazdej armii
- maxymalnie 2 strzelajace detachmenty o max US=5
- Steam Tank i Hydra oprocz slota rare zabieraja takze slot specjal
- uzycie hydry w DE uniemozliwia wziecie mastera ma matikorze, i odwrotnie
- shades 0-1
- zakaz uzywania jednostek eterycznych
- dozwolone bloodliny: avatar of death, dread knight
- zakaz uzywania horrorow
- flamery zajmuja slot rare i specjal
- wampir moze sprobowac w kazdej rundzie swojej magii, za pomoca sily woli, na 5+ dowskrzeszac oddzial w ktorym sie znajduje, zgodnie z zasadami "invocation of nehek", piechota powstaje k3+1 lub jeden raz w ciagu gry na 2+ moze stworzyc oddzial zombie o liczebnosci 9+k6 na zasadch inwokacji "rise dead" -zaden z powyzszych efektow nie ulega rozproszeniu poprzez kosci rozproszenia.
-hierofanta TK moze sprobowac w kazdej rundzie swojej magii, za pomoca sily woli, na 5+ moze uzyskac przerzut dla katapulty scattera lub kosci artyleryjskiej, lub na 2+ raz na gre rzucic dowolna inkantacje poza popychaczka na jej zwyklych zasadach- zaden z tych efektow nie ulega rozproszeniu poprzez kosci rozproszenia.

TERENY:
- gramy na tereny po obrysie
- wszystkie domki są dwupiętrowe z oknami po każdej stronie
- przez ruiny widać normalnie
- stoly 48x48

-sedziowie:
lohost, Nekromanter

- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary itp. liczymy po 75 punktów
- za anihilacje +1 duży punkt.

Zostanie przeprowadzona ocena malowania, choc nie ma wymogu pomalowanej armii. Proxy dozwolone w przyzwoitym minimum i odpowiadajace proxowanej jednostce(czyli piechota nie zastepuje kawalerii albo monsterow i odwrotnie).

Ocena malowania:
za kazde 25% pomalowanej armii +1 pkt.
WOW 0-2
konwersje 0-2
podstawki 0-2

Za przyslanie poprawnej rozpiski do dn. 22.07.2009 +3pkt. zgloszenia na [link widoczny dla zalogowanych]

Progi punktowe:
0-300: 10-10
301-500: 12-8
501-700: 14-6
701-900: 16-4
901-1100: 18-2
1100+ : 20-0

SCENARIUSZE:

BITWA I:
Wybrany element terenu lezacy nablizej srodka stolu zyskuje nastepujace wlasciwosci: rzut k6:
1. za kontrolowanie tego terenu gracz dostaje dodatkowe 100pkt. kontrolowanie to: najliczebniejszy oddzial w 6 calach od terenu.
2. oddzial ktory znajduje sie do 6 cali od terenu zyskuje ward save 6+, jesli juz mial taki to podnosi sie on do 5+.
3. kazda jednostka gracza ktory kontroluje teren liczy sie, niezaleznie od faktycznego stanu liczebnosci jednostki, jakby przewyzszala wroga liczebnie na potrzeby liczenia wyniku starcia. (nie powoduje to ze 2 furie ktore wygraly starcie z 9cioma handgunersami zrobia im fear of number, po prostu dodaja sobie jeden do CR)
4. Jednostki gracza ktory kontroluje teren, maja prawo przerzutu nieudanego testu na zbieranie sie.
5. Jednostki gracza ktory kontroluje teren, zyskuja bonus +1 do LD gdy wykonuja test strachu lub terroru, jednostki jego przeciwnika dostaja ujemny modyfikator -1 do LD gdy te wykonuja test na strach lub terror.
6. Jednostki w 6 calach od terenu maja zasade hatred.

W tej bitwie WE nie moga wystawic dodatkowego lasu.

Bitwa II:
Za zabicie wrogiego generala liczymy dodatkowe 150pkt, generalowie musza rzucac i przyjmowac chalange jesli jest to mozliwe.

Bitwa III:
Za anihilacje przeciwnika liczymy dodatkowe 2 duze punkty (w sumie 3).

Bitwa IV:
Pitched Battle

Zaczynamy o 9 zapisy, o 9.30 pierwsza bitwa, czas na bitwe 1h40m, konczymy po 17.
ZAPRASZAM

Zgłoszeni:
Prezes
Lohost R
Norbert
Jarząb R
Konrad R
Niszczyciel R
Nekromanter R
esgaroth R
Benek R
Hesed
Wegorzewo
Snajper R
Aspen R
Leon
Rilam R
Jacek Rząsa R
Sebol R

Wrazie jakichs watpliwosci lub pytan prosze pytac, takze jesli cos mi umknelo prosze o zgloszenie tego Smile


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pią 13:33, 24 Lip 2009, w całości zmieniany 21 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:34, 13 Lip 2009    Temat postu:

Ja się zgłaszm....... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 8:56, 14 Lip 2009    Temat postu:

Mam pytanie do regulaminu:
Dlaczego bretonia ma uwalonego dodatkowego bohatera którego wymusza na niej kodeks, a kłapouchy maja swoją pomerdaną organizację armii?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 20:36, 14 Lip 2009    Temat postu:

bo nie ma sprawiedliwosci na tym swiecie, a brety prawie wogole te ograniczenia nie dotykaja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:07, 14 Lip 2009    Temat postu:

A konkretniej? Bo to że pozostałe ograniczenia nie brużdżą Bretoni tak jak dajmy na to szczurom to nie powód żeby na chama przerabiać im kodeksową organizacje armii nie robiąc tego samego innym wyjątkom od reguły
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 7:24, 15 Lip 2009    Temat postu:

tym razem przyjde.

mam nadzieje ze nie zapomne
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 7:33, 15 Lip 2009    Temat postu:

Cytat:
A konkretniej? Bo to że pozostałe ograniczenia nie brużdżą Bretoni tak jak dajmy na to szczurom to nie powód żeby na chama przerabiać im kodeksową organizacje armii nie robiąc tego samego innym wyjątkom od reguły

no to przeoczyles kilka zapisow ktore zmieniaja koncepcje gry dokladnie wszystkim armiom, typu ograniczone sloty, herosi, brak magicznych przedmiotow, markow i cnot... zreszta nie widze powodu ograniczajac cos chyba kazdej armii nie zdjac czegos bretonii...poza tym jest to tak jak w przypadku jezaili standard na takim turnieju choc moze sie nie podobac i wydawac sie glupie i bez znaczenia, jest uzasanione. zreszta jak tam widze same korzysci w tym ukladnie dla bretonii bo bedzie miala wiecej na stole a nie pakowala punkty w herosow...zazwychaj sie to oplaca, wiec powiedz mi Piotrze czy Twoje pytania maja na celu chec zmiany w regulaminie wywolanej jakas przypuszczalna potrzeba walki o rownosc bytu czy tez po to zeby miec jakas inna satysfakcje, typu przyznanie Ci racji? bo jesli to pierwsze to rownosci nigdy nie bylo i nie bedzie obawiam sie, a to drugie to jeszcze mi przez gardlo nie przeszlo, ale smialo probuj Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 7:55, 15 Lip 2009    Temat postu:

Ciekawość
Poza tym nie mogę się powstrzymać od refleksji że HE na aktualnym to cioty jeśli trzeba je najwyraźniej traktować specjalnie nawet na turnieju gdzie teoretycznie cięcie slotów ma wyrównać szanse, czy tez doprowadzić do balansu rozgrywki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Śro 8:53, 15 Lip 2009    Temat postu:

Oddajcie mi moje jezzaile!!
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 8:59, 15 Lip 2009    Temat postu:

przecież możesz wystawić aż dwie strzelby Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Śro 9:01, 15 Lip 2009    Temat postu:

Nie wiem czy wiesz, ale ja mam szatański plan i chcę wystawić 2 machiny i jezzaili więc zdejmijcie z nich ten limit. Fajnie by było wiedzieć kto czym gra, bo to będzie ważyło przynajmniej na mojej rozpie.
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 9:02, 15 Lip 2009    Temat postu:

nikt nie powiedzial ze ma prowadzic do balansu, po prostu gramy inaczej niz zwykle...a ze przy tym ktos dostanie po lapach a kogos sie poglaszcze, takie zycie...a odnosnie HE...maja spaprany podzial miedzy corami i specami ze wzgledu na jednostki, ja tez chetnie widzialbym normalny uklad 2,3,1<2000 ale gdyby mieli jeszcze jakis oddzial w corach w tej chwili nie ma z czym wybierac wiec uklad jest inny, to ze sobie podyskutujemy...osobiscie chetnie wrocilbym na stary podrecznik Wink
a jezzaili nie oddamy Razz
i jescze raz, ten turniej nie ma prowadzic do balansu, tylko ciekawego doswiadczenia i dobrej zabawy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korek
Chorąży



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Północy...

PostWysłany: Śro 9:03, 15 Lip 2009    Temat postu:

A ja mam pytanko: skoro mam 0-2 sloty na maszyny, w tym fanatyków (!?) to czy Spear Chukka x2 wciąż zajmuje tylko jeden slot za równo special, jak i ten wspomniany?

Ostatnio zmieniony przez korek dnia Śro 9:03, 15 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Śro 9:05, 15 Lip 2009    Temat postu:

Tak to oszustwo oddajcie jezzaile i chaki. Ja chcę tylko 4 wystawić, poniżej 5 nie zajmuje slota na euro!!

Ostatnio zmieniony przez Necromanter dnia Śro 9:06, 15 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 9:14, 15 Lip 2009    Temat postu:

2czaki zajmuja jak napisano w podreczniku 1 slot, tak samo tutaj Smile to samo z dwarfickimi maszynkami...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin