Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej patrol "Kwietniowy Zwiad" 24.04.2010
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 13:44, 15 Kwi 2010    Temat postu: Turniej patrol "Kwietniowy Zwiad" 24.04.2010

KGB Miscast zaprasz na turniej "Kwietniowy Zwiad"

Miejsce: Jednostka Wojskowa na ul. Saperskiej 1 w Olsztynie
Data: 24.04.2010
Format: 660pkt
Bitwy: 6
Wjazd: 10 zł
Cattering: jak zwykle
Nagrody: kostki w grawerowanym pudelku z logiem klubu, dyplomy

Plan dojazdu: [link widoczny dla zalogowanych]

Zaliczany do Ogólnopolskiej Ligi WFB
Limit punktowy: 660 pkt.
Zasady: limited, obowiązują aktualne oficjalne zasady i erraty GW oraz polskie uściślenia sędziowskie.
Kompozycja armii: Border Patrol (patrz poniżej)

Zgłoszenia: do dnia 20.04.br. do polnocy, na adres [link widoczny dla zalogowanych] (rozpiska przy zgłoszeniu jeśli w formie załącznika to tylko format .doc lub .txt)
lub w dniu turnieju. (za wczesniejsze przyslanie rozpiski bonus 5 duzych punktow )

Na turnieju nie ma wymogu używania pomalowanych modeli.jednak zostanie przeprowadzona ocena malowania.
Na turnieju bedzie test wiedzy, 10 punktow za 10 pytan.
Gracze mają obowiązek udostępniać rozpiski przeciwnikom do wglądu przed bitwą.
Gracze przed bitwą wykonują rzut 1k6 zwycięzca ma prawo wyboru pomiędzy stroną a zaczynaniem.
Uczestnicy są zobowiązani do posiadania czytelnej rozpiski z wyszczególnionym kosztem jednostek i ekwipunkiem dodatkowym oraz podręczników armii lub innych źródeł zasad z których korzysta ich armia a także własnych kostek, miarek i wzorników potrzebnych do gry. Grający leśnymi elfami powinni zaopatrzyć się w dodatkowy las we własnym zakresie.
Stoly: gramy na stolach 48x48 cali
Tereny: gramy na tereny po obrysie, domki parter+pietro.

Jak zawsze o 9 zaczynamy zapisy, ok 9.30 pierwsza bitwa, przed 17 koniec.

Sędzia: Lohost


Zasady Border Patrol:
1.Armia o wartości max 660 pkt (wliczając bohatera)
2.Należy posiadać DOKŁADNIE jednego bohatera, który musi być generałem armii (więc niedopuszczalni są bsb oraz inni bohaterowie, którzy nie mogą być generałami) jego wartość punktowa nie może przekroczyć 135 pkt (w tym są wliczone magiczne przedmioty, koniki itp).
3.Armia musi składać się z 2-5 oddziałów (poza bohaterem, nie może być więcej niż 5 oddziałów).
4.Trzeba mieć przynajmniej jedną jednostkę typu Core (1+).
5.Można mieć jedną jednostkę typu Special ALBO typu Rare (0-1 Spec 0 rare / 0 spec 0-1 rare).
6.Należy posiadać jeden oddział piechoty o liczebności przynajmniej 10 modeli.
7.Żadna jednostka nie może składać się z więcej niż 25 modeli.
8.Jednostki nie mogą posiadać magicznych sztandarów.
9.Żaden model nie może kosztować więcej niż 135 pkt.
10.Można posiadać maksymalnie jedną machinę wojenną albo rydwan oraz max 2 oddzialy lataczy(wliczajac w to bohatera).
11.Kilka uwag odnośnie poszczególnych armii:
a)Bretonia nie posiada swojego bsb.
b)Tomb Kings muszą mieć Liche Priest jako generała. Za to może on kosztować maksymalnie 165 pkt.
c)Tomb Kings mogą mieć więcej niż jeden rydwan.
e)w armii Ogre Kingdoms, maksymalna wartość dowolnego pojedynczego modelu nie może przekroczyć 155 punktów; Butcher MOŻE być generałem; Ogry muszą posiadać w armii min jedną jednostkę o US10+
f)Demony: horrory max 1lv magii, flamery max us 3.
g)DE: pendant of kaaleth zabroniony, Shades max US 10, assassin zabroniony.
h)VC: jednostki eteryczne max US 3.
i)Skav: plague censer bearer max US 10,weapon team liczy sie jako maszyna.
j)HE: zawsze moga wziac 1x Great Eagle, pomimo uzycia slotu rare lub specjal na inne jednostki, oczywiscie liczy sie jako jednostka w limicie 2-5 i jako latacz nie wspominajac o koszcie punktowym.
12.Zakaz LT (Large Targets, Duzych celow czy jak kto sobie nazwie np hydre, czolg czy drzewo itp)
13.Jednostki DOW i ROR zabronione, DOW jako samodzielna armia dozwolona.
Rozstawienie: Pitched Battle.
Czas trwania bitwy: 70 minut lub 6 tur.

- ćwiartki,generał i sztandary przeciwnika to +50VP(zamiast standardowego +100VP).
- dodatkowo za zabicie wszystkich modeli przeciwnika +1 duży punkt do klasyfikacji generalnej (jednostki uciekające są traktowane jako zabite).

Przedziały punktowe:
0-65: 10-10
66-131: 11-9
132-197: 12-8
198-263: 13-7
264-328: 14-6
329-394: 15-5
395-460: 16-4
461-526: 17-3
527-592: 18-2
593-658: 19-1
658+ : 20-0

Ocena malowania:
Jakość pomalowania
1 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
2 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
3 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)

Spójność armii
1 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
2 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię

Podstawki modeli i oddziałów
+1 - modele mają modelowane podstawki
+1 - oddziały mają traye
+1 - traye są modelowane

WYSYWIG
0 - rażące braki wysywigu na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
+1 - wysywig na większości armii (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach)
+1 - full wysywig na oddziałach
+1 - full wysywig na herosach (typ broni, tarcza, zbroje, łuki i kusze, także magiczne)

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
2 - pełne przygotowanie do gry

Scenariusze:

Bitwa 1
Bitwa pozycyjna

Gracze przed rozstawieniem jednostek numerują ćwiartki stołu od 1 do 4 , a następnie każdy z nich wykonuje rzut kością, wynik 1-4 oznacza numer ćwiartki stołu która jest jego celem kluczowym, przy wyniku 5-6 gracz wybiera ćwiartkę samodzielnie. Zajęta kluczowa ćwiartka daje 150pkt na koniec bitwy dla kontrolującego ją gracza. W przypadku gdy ta sama ćwiartka jest celem dla obydwu graczy, premia łączy się i wynosi 300pkt.
W tej bitwie nie nalicza się zwykłych punktów za kontrolowane ćwiartki stołu na koniec bitwy.

Bitwa 2: Pitched Battle

Bitwa 3
Atak flankujący

Każdy z graczy przed rozstawieniem wydziela ze swych sił grupę bojową która ma za zadanie oskrzydlenie przeciwnika i niespodziewany atak na bok formacji wroga.
Grupa bojowa musi zawierać jednostki/jednostek (nie moze to byc maszyna, rydwan ani bohater) o wartości niemniejszej niz 100pkt i niewiekszej niż 250pkt.
Jednostek z grupy bojowej nie wystawia się w zwykły sposób na stole. Zamiast tego na początku każdej własnej tury licząc od tury drugiej sprawdza się czy flankujące oddziały dotarły na pole bitwy. W tym celu gracz rzuca 1k6, i w zależności od tury gry jego oddziały przybywają przy wyniku : w turze drugiej 4+, w trzeciej 3+ i w kolejnych turach na 2+. Jeżeli nie przybędą do końca gry liczone są jak oddziały zniszczone. Oddziały wkraczają na pole bitwy w dowolnym miejscu na całej szerokości bocznej krawędzi stołu – wybranej przez gracza. Wszystkie oddziały flankujące muszą wkroczyć na stół w jednej turze. Jeśli zabraknie dla jakiegoś miejsca to liczy się on jako zniszczony.
W turze w której oddziały wkraczają na pole bitwy traktowane są jak jednostki powracające po pościgu spoza krawędzi stołu.

Bitwa 4: Pitched battle

Bitwa 5
Eskorta agenta

Każdy z graczy wystawia razem z jednostkami dodatkowy pieszy model swojego specjalnego agenta. Model na podstawce 20/25mm. Zadaniem gracza jest doprowadzenia aby agent zdołał przekroczyć krawędź stołu przeciwnika (udane przedostanie się przez linie wroga następuje kiedy agent w swojej fazie ruchu dotknie podstawką dłuższej krawędzi stołu po stronie przeciwnika). Jeśli gracz zdoła tego dokonać, zdejmuje model agenta i otrzymuje 200pkt. Z kolei za zgładzenie wrogiego agenta przyznawana jest premia 100ptk. Nie ma premii za społowienie ran agenta.
Agent specjalny traktowany jest jak pieszy bohater. Może dołączać do oddziałów lecz nie daje im swojego Ld. Nie może samodzielnie deklarować szarży na wroga. Kiedy szarżuje wraz z oddziałem walczy normalnie.
Każdy agent posiada następującą charakterystykę:
M5 WS4 BS4 S3 T3 W2 I5 A2 Ld8
Trening specjalny – agent jest odporny na panikę, strach i terror, oraz jest nieugięty (stubborn)
Sztylet tajnych służb – Zawsze uderza pierwszy, Zatrute ataki, Magiczne ataki
Peleryna kamuflażu – zapewnia -1 do trafienia jeśli agent jest celem ostrzału
(nie działa kiedy jest w oddziale)
Amulet osobistej protekcji - zapewnia ochronę magiczną 4+, oraz odporność magiczną (1)
(odporność magiczna nie działa kiedy jest w oddziale)

Bitwa 6: Pitched Battle

Wszystkich serdecznie zapraszamy Smile

ZGŁOSZENIA:
Saji R
Fario R
Lohost R test wiedzy k6+2, rozpiska: http://www.miscast.fora.pl/rozpiski-i-taktyka,9/imperialny-patrol-rozpiska-na-kwietniowy-zwiad,2479.html
Orlos R
Slawek R
Snipa R
Luk R
Norbert R test wiedzy k6+2


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pią 6:53, 23 Kwi 2010, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:19, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Pytanie co do misji 3 co jesli nie mam oddziału który mieściłby sie w tych progach punktowych?


A i no ten , zgłaszam sie wampirami.


Ostatnio zmieniony przez saji dnia Czw 14:22, 15 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:36, 15 Kwi 2010    Temat postu:

to nie musi byc jeden oddzial, ze swoich oddzialow skladasz tak zeby prog 100pkt przekroczyc, jesli natomiast nie masz oddzialu o koszcie pozniej 250pkt to wystawiasz oddzial najtanszy punktowo, jesli masz jeden oddzial wogole to nie wystawiasz zadnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 6:10, 16 Kwi 2010    Temat postu:

ja się z chęcią zgłaszam, ale martwi mnie ten limit jednostek (3-5),
ale dam rade.

Oczywiście stratuje lizakami
Powrót do góry
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Pią 13:37, 16 Kwi 2010    Temat postu:

Z chęcią wkroczę na pole bitwy.

Czy podany kosz generała liczony jest bez wierzchowca ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 14:37, 16 Kwi 2010    Temat postu:

jest liczony z e wszystkim co mu dajesz czyli wierzchowiec też
Powrót do góry
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Sob 20:22, 17 Kwi 2010    Temat postu:

niestety pośpieszyłem się, zapominając o ważnej imprezie rodzinnej w sobotę 24.04 i nie mogę przyjechać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 20:01, 18 Kwi 2010    Temat postu:

wiec wielka szkoda :/ moze nastepnym razem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 20:22, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Zgłaszam się DE z nowiutkim rydwanem którego aż mnie świerzbi żeby wypróbowac8)
wygląda też że zaciągnę znajomego który się uczy więc można także wpisać Sławka z wampirami.
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 10:07, 20 Kwi 2010    Temat postu:

no jak tam, cos nas malo, takie wypasne nagrody beda...Smile mam nadzieje ze chociaz kazdy z kazdym zagramy Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 11:38, 21 Kwi 2010    Temat postu:

jesli ktos ma chwile i moze to zapraszam na ustawianie stolow w piatek o 13.30, mam nadzieje ze nie bede musial sam tego targac Razz pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:41, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Godzina troche kiepska , sporo osób ma wtedy jeszcze szkołe / prace , sam bym wpadł no ale niestety godzina mnie wyklucza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 22:39, 21 Kwi 2010    Temat postu:

ja też jestem wolny tak od 15. jeśli jest możliwe przesuniecie godziny to sie pisze.
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 8:21, 22 Kwi 2010    Temat postu:

no niestety klub jest otwarty w piatek tylko do 15, dlatego taka godzina, mysle ze jakos sobie poradze w ostatecznosci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:08, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Postaram sie być na układaniu stołów chociaż nic nie obiecuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin