Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej: Olsztyńskie Potyczki - patrol, 22.05.2010.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 7:55, 17 Maj 2010    Temat postu: Turniej: Olsztyńskie Potyczki - patrol, 22.05.2010.

Zapraszamy wszystkich na kolejny turniej w klubie Miscast.

Data: sobota 22 maja br.
Format punktowy: 800 pkt - Patrol
Zgłoszenia: [link widoczny dla zalogowanych]
Wpisowe: 10zł
Nagrody: Puchary
Zasady: obowiązuje najnowszy Balancig Patch z pakietem Restricted, oraz poniższe modyfikacje:

Można posiadać do dwóch bohaterów – ich koszt razem nie może przekraczać 200pkt wraz z wyposażeniem.
Bretonia nie posiada dodatkowego bohatera. Asasyn Mrocznych Elfów wlicza się do limitu bohaterów.
Magiczne przedmioty i sztandary , gifty chaosu, moce np. vampiric powers, runy itp. nie mogą przekroczyć w armii ogółem sumy 50pkt.
Sloty: Core (1+), (0-2) Speciale LUB (0- 1) Special i (0-1) Rare.
Siła żadnego oddziału nie może przekraczać 25 (Unit Strenght)
Można posiadać do 2 maszyn wojennych jednak nie można dublować jednego ich typu,
Rydwan (oprócz rydwanu dla bohatera) liczy się jako maszyna do limitu i można go dublować.
Duże jednostki (Large Target) zabronione
Limit magii : 6 kości mocy i 6 kości rozproszenia na turę
Dozwolona tylko 1 jednostka latająca – (bohaterowie nie wliczają się do tego limitu)
Pendant of Khaleth zabroniony
Jednostki Eteryczne i Flamery nie mogą przekroczyć Siły Jednostki 3.
Tomb kingowie nie muszą wystawiać Tomb Princa. Oddział rydwanów TK liczy się jak jedna maszyna.
U Ogrów Butcher może być generałem.
U Skavenów weapon team liczy sie jako maszyna.
Jednostki najemne DOW i ROR zabronione, Dogs Of War jako samodzielna armia dozwolona.

Rozstawienie: Pitched Battle
Czas trwania bitwy: 75 minut lub 6 tur.

Rozpoczęcie 9:15 Koniec 13:30

Za przesłanie poprawnej rozpiski do czwartku 20 maja: + 3 duże punkty

O wyborze strony stołu lub rozpoczynaniu pierwszej tury decyduje jeden rzut k6.
stoły 48'x48', strefy rozstawienia jak pitched battle.

W planie 3 bitwy
Scenariusze:

1) Nienawiść
Dwie grupy zwiadowców z przeciwnych armii natknęły się na siebie w najmniej oczekiwanym momencie. Wróg nie może poinformować swoich o bliskości twoich głównych sił a poza tym ty i twoi wojownicy mają osobiste rachunki do wyrównania z wrogiem.
Nienawiść powoduje maksymalną determinację wojowników. Każda jednostka (również poniżej 25% składu) która uciekając z różnych powodów dochodzi do krawędzi otrzymuje możliwość zebrania się w tym momencie. Jeżeli test zbierania kończy się powodzeniem to jednostka staje 1" od krawędzi, może zostać obrócona w dowolny sposób. W następnej turze może działać bez ograniczeń. Jednostki dogonione przy teście złamania lub uciekające w teren niedostępny lub przez jednostki wroga o us 5+ są niszczone normalnie.

2) Ten łotr musi umrzeć!
Twój oddział napotkał patrol wroga. Ich przywódca taszczy jakąś tajemniczą skrzynkę. Może to złoto na żołd dla wojska a może ważne papiery. W każdym razie nie możesz pozwolić żeby dowiózł to do swojego obozowiska.
Za zabicie generała wroga otrzymuje się dodatkowe 100VP. Jeśli twój generał przetrwa bitwę otrzymujesz 50VP ekstra. Jeżeli generałowie walczą w jednym starciu i możliwe jest rzucenie wyzwania między nimi (chalenge) to jest ono obowiązkowe. Czempioni nie mogą przyjmować wyzwania zamiast generała w tym przypadku.

3) Poszukiwacze zaginionych skarbów
Twój generał został wysłany na dawne pobojowisko z misją odnalezienia wartościowego przedmiotu, relikwii czy czegoś w tym rodzaju, która zaginęła w wojennym zamęcie. Wiesz od żywych świadków bitwy gdzie mniej więcej należałoby szukać. Jednak po przybyciu na miejsce okazuje się że wśród mogił, stert kości i pogruchotanej broni myszkują żołnierze wroga. Musisz ich przepędzić!
Każdy z graczy przed rozstawianiem i wyborem strony wybiera jawnie jeden teren na stole i zapisuje w tajemnicy na karteczce ile jest warty (od 0 do 100) karteczkę kładzie pod wybranym terenem. Obydwaj gracze mogą wybrać ten sam teren. Za utrzymanie go (czyli posiadanie na koniec ostatniej tury gry w 6" od terenu własnej jednostki która nie jest ogarnięta paniką) dostajemy tyle VP ile zapisaliśmy. Jeśli przeciwnik przejmie twój teren (czyli na koniec ostatniej tury w 6" będzie miał większy US niż twoje jednostki) to dostaje podwójną ilość punktów zapisanych przez ciebie. Nie ma w tej bitwie punktów za ćwiartki.

Ocena malowania: nie ma wymogu pomalowania jednostek, ale za pomalowane modele będą przyznane punkty.

Ćwiartki, sztandary, generał warte są 50pkt na koniec bitwy.
Anihilacja (wyczyszczenie stołu) +1 duży punkt do wyniku

Malowanie
1 - paskudnie, prawdopodobnie figsy wpadły do farby
2 - poprawny "table top", podstawowe kolory, marne cieniowanie
3 - ładna armia, dobre cieniowanie, staranne malowanie
4 - świetne malowanie, figurki dopracowane, odpicowane detale, cienie

Podstawki
1 - pomalowane farbą (podkład się nie liczy)
2 - podstawowa posypka, trawka, widać że nieco pracy włożone w podstawki
3 - podstawki fajnie modelowane, pasujące do siebie, z ciekawymi dodatkowymi elementami.

Konwersje (coś więcej niż podmieniona tarcza)
1 - jedna lub dwie małe estetyczne przeróbki
2 - kilka ciekawych przeróbek nadających unikalnego klimatu armii
3 - super konwersje, własne rzeźby z mas modelarskich.

Przygotowanie do gry (własna miarka, kostki, czytelna kompletna rozpiska, podręcznik armii)
0 - brak więcej niż jednego elementu z wymienionych
1 - brak jednego elementu z wymienionych
2 - pełne przygotowanie do gry

Proksy dopuszczone w zdroworozsądkowym zakresie.
(ludziki z lego itp. wynalazki zabronione)
za każdą proksowaną jednostkę -1 pkt.

ZGŁOSZENIA:
1. rudobrody79 R
2. Alex
3. Norb R
4. niszczyciel
5. Ederus R
6. Fario R
7. Aga R
8. lohost R

R - rozpiska premiowana


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Czw 20:32, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Pon 9:29, 17 Maj 2010    Temat postu:

Zgłaszam się ze swoimi wojami chaosu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:46, 17 Maj 2010    Temat postu:

Czemu patrol ? mielismy grać teraz jakies większe punkty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 13:33, 17 Maj 2010    Temat postu:

poniewaz czas na turniej na duze punkty bylby w ostatnia sobote miesiaca, ale nie ma kto zorganizowac wtedy turnieju, wiec 22.05 jest "krotka" sobota i miesci sie patrol.

Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Wto 9:32, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pon 14:06, 17 Maj 2010    Temat postu:

Zgłaszam się Mrocznymi Gejami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:53, 17 Maj 2010    Temat postu:

nie będzie mnie Sad
organizacja figurek z mojej winy nawaliła Sad


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 6:26, 22 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 16:02, 17 Maj 2010    Temat postu:

Cytat:
Czemu patrol ? mielismy grać teraz jakies większe punkty.


Niestety klub jest 22.05 tylko od 9-14:00 na większe punkty nie dałoby się wyrobić w czasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:09, 17 Maj 2010    Temat postu:

Aha , faktycznie ktoś coś wspominał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 18:31, 17 Maj 2010    Temat postu:

Zglaszam sie DE Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fario
Gwardzista



Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 11:06, 18 Maj 2010    Temat postu:

Zgłaszamy się z Agą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 6:40, 19 Maj 2010    Temat postu:

Scenariusze dodane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 7:18, 19 Maj 2010    Temat postu:

Niestety muszę poinformować że opuszczę pierwszy turniej od mojego powrotu do klubu. weekend zaplanowany dużo wcześniej;(
Powrót do góry
korek
Chorąży



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Północy...

PostWysłany: Śro 8:03, 19 Maj 2010    Temat postu:

Ja również się nie pojawię. Podobnie jak Piotrek weekend miałem zaplanowany od dawna. Szkoda, bo uwielbiam formaty patrolowe a to już trzeci z kolei turniej jaki opuszczam w tym roku... Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 15:00, 19 Maj 2010    Temat postu:

No szkoda Panowie, pamiętajcie, że kończy się przed 14:00 więc większość soboty do zagospodarowania zostaje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 15:48, 19 Maj 2010    Temat postu:

nie moge obiecac na 100% ze bede, ale jak szczescie dopisze to owszem Razz mam nadzieje ze rozpiska dotarla Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin