Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Septimus decimus Aprilis -17.04.2011, 2800pkt. EURO
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 12:59, 08 Kwi 2011    Temat postu: Septimus decimus Aprilis -17.04.2011, 2800pkt. EURO

Witam, zapraszam wszystkich do udzialu w kolejnym turnieju WFB organizowanym przez AKMF OLIFANT.

Miejsce: Sala na kortowie!! http://www.miscast.fora.pl/punkt-informacyjny,56/spotkania-w-niedziele,2334.html
Na terenie UWM obowiazuje zakaz spozywania alkoholu.
Termin: 17.04.2011
Format: 2800 Single, 8 ed. jawne rozpiski
Bitwy: 3x Scenariusze
Wjazd: 10 zł (przyp. o skladkach czlonkowskich na min 3m-ce wstecz)
Cattering: jak zwykle
Nagrody: w trakcie realizacji
Sędzia:Lohost
Stoły:72x48, tereny po obrysie, jednostki w lesie wzbudzaja strach.

Rozkład:
8.30-9.00 zapisy
9.00-12.00 1 bitwa
12.00-15.00 2 bitwa
15.00-18.00 3 bitwa

REGULAMIN:
-Zwykla budowa armii, max25% lord, max25% hero, min25% core, max50% special, max25% rare.
-Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
-Nie można wystawiać armii z kampanii SoC poza Errantry War
-Nie można wystawiać specjalnych bohaterów, ani immiennych czempionów itp.
-Obowiązują wszelkie FAQ-i wydane przez GW (chyba ze sa modyfikowane przez uscislenia sedziowskie)
-Sędzia ma zawsze rację
-Proxy w granicach przyzwoitości, każdy prox musi być wielkości odpowiadającej figurce którą zastępuję
- gramy 3 bitwy ( max 3h, liczba tur podana w scenariuszu)
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy oczywiście na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne
- dopuszczony Chaos Dwarfs z INDY GT z wszelkimi erratami nowo edycyjnymi
- dopuszczony Ogre Kingdoms Rhinox Raiders wg White Dwarfa UK 309
- dopuszczony Dogs of War wg Warhammer Chronicles 2004 [tylko jako samodzielna armia ]
- dopuszczony Giant Warriors of Khemri (jako opcje uzbrojenia dla giganta)
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich
- Rozpoczęcie takie jak opisano w scenariuszu
- VLOS by LS

[link widoczny dla zalogowanych]

ZASADY EURO: (UWAGA KILKA ZMIAN!) Prosze miec na uwadze ze 11.04 wchodzi nowy plik z uscisleniami euro i moga sie niektore parametry zmienic.-narazie zostaly one zmienione przez organizatora ze wzgledu na zwiekszenie formatu.

Rules changes:
- Characters will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12 effect. Normal requirements for lookout sir apply.

I. General Restrictions:

2800 Points.
No Special or Named Characters.
Army used can be any of the currently published GW Army books.
A maximum of 3 identical core choices may be taken (regardless of equipment and other upgrades)
An army may have up to 5 war machines and template weapons. Warmachines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells.
Max. 45 models with missile weapons with a range of 20”+ (not incl. war machines, characters and chariots).

Unit sizes are limited as follows:
Units cannot be more than 50 models nor 500 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.

Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic and Channeling, an army may only generate 2 PD/DD per magic phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that if you take the Book of Hoeth, you may not take any other items that “count as adding PD/DD”
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.

Detailed description
Apart from winds of magic and through the channeling rule, an army may only ever add 2 dice to its power or dispel pool in each magic phase. Any dice added to the pool, regardless of source (generated, stolen, stored from previous magic phases, generated by magic items/abilities to boost spellcasting before or after the casting attempt, produced by spells, lore abilities, and so on) count. Excess dice are simply discarded and cannot be used in any way (i.e. - they can’t be stored).

If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.

Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.

Item restrictions:
- Power Scroll is banned
- Each Loremaster ability counts as generating 1 PD each magic phase
- Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 DD each magic phase.
- Folding Fortress is not allowed

Army Specific Restrictions:
Beastmen: Beastmen armies have an extra 200 points for their roster (2999 total).
Bretts: No Restrictions
Dark Elves: Hydra is a 0-1 choice. Max. 35 repeater Crossbows in the army. Repeater Bolt Throwers 0-2. Flying units (inc. characters on flying steeds) in the army limited to 0-3. Shades max 20 models per army. Dreadlord on pegasus cannot take Crown of Command.
Dwarves: Each spellbreaker/spelleater rune counts as +1 DD. Grudge Throwers are a 0-2 choice; May generate Max. +4 dispel dice instead of +2
DOC: Max. 28 Models per unit; Flamers are a 0-1 choice. All daemonic gifts are 0-1. Bloodletters and Herald of Khorne are 0-3 total. Daemonic Battle Standard can take either daemonic icon or gifts.
Empire: Steam Tank counts as a war machine; Tank, Rocket battery and Engineers are a 0-1 choice
High Elves: Max. 500 points or 40 models per unit; Vortex Shard counts as +1DD; Book of Hoeth counts as 2PD and 2 DD; Banner of the World Dragon counts as +1 DD
Lizardmen: Salamanders are a 0-1 Choice; Terradons, Chameleon Skinks and Stegadons (any kind) are 0-2 choices; Beclaming Cogitations counts as +2DD; Cupped hands counts as +2PD
Ogres: Ogre Kingdoms armies have an extra 200 points for their roster (2999 total).
O&G: No Restrictions
Skaven: All Skaven rare choices 0-1; Gutter runners are a 0-2 choice; Engineers are a 0-3 choice;
Vampires: Wraiths and Varghulf are 0-1 choices. Wraith unit size - maximum 6 models. Army may have maximum two units (total) of: wraiths, black coach or spirit hosts. Army with grave guard using great weapons may not have Drakenhoff Banner.
TK: Tomb King armies have an extra 200 points for their roster (2999 total).
WE: Wand of Wych Elm counts as +1 DD
Warriors of Chaos: Hellcannon is a 0-1 choice. Infernal Puppet counts as +1 PD and +2DD; Tendrils of Tzeench and Conjoined Homunculus both counts as +1 PD. Favour of the Gods cannot be taken by a Champion of a Chosen of Tzeentch unit

Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.

In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%.

Progi co 220pkt.

V. Virtual Line of Sight

Size chart:
0: Swarms - models of this size never block line of sight or give cover.
1: Infantry, War Beasts, War Machines, Unique without the Large Target rule
2: Cavalry, Monstrous Infantry/Cavalry/Beasts, Chariots,
3: Monsters, all Large Targets

Line of sight is always checked virtually, drawn "base to base". Models see in their front 1/4 zone. Line of Sight is blocked by models that are equal to or larger than both: the model whose line of sight we are checking and its target.

Line of sight and war machines:
Catapults (and similar) can place their template so that the center is over any one unit that is at least partially visible to them.
Cannons can choose any point between themselves and a visible target when firing. Over- or under-guessing to shoot at units the cannon does not have line of sight to is not allowed

Terrain
Hills are size two for each level (so a 3-step hill is size 6) and block sight / give hard cover just like models of that size. Models standing on hills add the hill size to their own size. Buildings and large rocks always block line of sight completely. Forests do not block line of sight, but soft cover applies to all shots fired through or into (but not out of) forests. Ruins do not block line of sight, but hard cover applies to all shots fired into (but not through/out of) ruins. Units standing behind obstacles gain soft (wood) or hard (stone) cover as per the RB.

Cover from intervening units/terrain
Cover is granted when at least 50% of models in target unit are fully or partially obscurred by other units/terrain from the shooting model. In order for intervening models to grant cover, their size must be at least: one point smaller than both the target unit and the shooting model.

Skirmishers
Skirmishers never block LoS, and are seen in accordance with their size on the chart, but provide cover as per the above rules. The gap between skirmishers is treated as part of the unit when determining if skirmishers give cover to something behind them. Skirmishers formed up for combat block Line of Sight like normal units.

Zgloszenia nalezy przesylac do 14.04.2011 na adres [link widoczny dla zalogowanych], zgloszenie musi zawierac dane gracza oraz poprawna rozpiske. Zgloszenie wyslane w tym terminie daje dodatkowa premie +5DP

Nie ma wymogu grania pomalowana armia. Nie bedzie takze oceny hobbystycznej. Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy.

SCENARIUSZE:

I.
Rozstawianie Battleline.
Po rozstawieniu ale przed rzutem na zaczynanie:Na pole bitwy spada "gwiazda", rozpryskujac sie na k3+1 kawalki(znaczniki). Od srodka stolu nalezy wyznaczyc miejsce gdzie upadla dokladnie jak rozrzut dla katapulty, natomiast pozniej dla kazdego ze znacznikow robimy dokladnie to samo od poprzedniego ale kosc artyleryjska mnozymy x2. Na koniec bitwy kazdy kontrolwany znacznik jest wart 200pkt(wieksza liczba nieuciekajacych modeli w promieniu 6"). Dodatkowo na koniec gry gracz moze zdecydowac sie rzucic 3k6 na kazdy ze znacznikow aby zobaczyc co znalazl, licza sie tylko dublety.
Brak dubletu-brak efektu
1,1-spaczen-uciekamy, tracisz 500pkt.
2,2-olow-po co mi to?, brak efektu.
3,3-miedz-nie wiem co, ale cos z tym zrobie, +100pkt
4,4-zelazo-to jest dobre, +200pkt
5,5-srebro-blyszczace, +300pkt
6,6-zloto-i o to chodzilo!, +300pkt, +1DP(jak za rozbicie)

II.
Rozstawienie Dawn Attack.
Przed rozpoczeciem gry na kazdy z oddzialow rzucamy k6 (poza maszynami i bohaterami). oddzial ktory pierwszy wylosuje "6" jest wybrancem bogow. Oddzial dostaje +1 do WS,BS,I,LD. Oddzial ten jest wart dla przeciwnika dodatkowe 100pkt(jak za generala). Niestety jesli oddzial nie wejdzie do walki w czasie bitwy gracz kontrolujacy ten oddzial traci 500pkt.

III.
Rozstawienie Battleline
Bez zasad specjalnych.

ZAPRASZAM Smile

ZGŁOSZENI:
Prezes R-popraw lucznikow i przyslij jeszcze raz
Snajper R
Jacek(?) R
Luk
Lohost R
Korek R
Norb R


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pią 20:41, 15 Kwi 2011, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 20:01, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Przedstawiam rozpiske na turniej. Smacznego Smile

1 Liche High Priest @ 345.0 Pts
Casting Order (x1); Hierophant
Neferra's Plaques of Mighty Incantations [30.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Tomb King @ 276.0 Pts
Casting Order (x1); General; Light Armour; Shield
Wizarding Hat [100.0]

1 Liche Priest @ 330.0 Pts
Casting Order (x1)
Brooch of the Great Desert [25.0]
Collar of Shapesh [25.0]
1 Casket of Souls @ [165.0] Pts
Light of Death

1 Liche Priest @ 145.0 Pts
Casting Order (x1)
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts

1 Tomb Swarm @ 45.0 Pts

20 Skeleton Warriors @ 165.0 Pts
Bow; Musician

10 Skeleton Warriors @ 85.0 Pts
Bow; Musician

32 Skeleton Warriors @ 347.0 Pts
Shield; Light Armour; Standard; Musician
Banner of the Undying Legion [25.0]
1 Champion @ [10.0] Pts

20 Tomb Guard @ 322.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Icon of Rakaph [40.0]
1 Champion @ [12.0] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

3 Carrion @ 72.0 Pts
3 Carrion @ 72.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Bone Giant @ 240.0 Pts
Shield; Heavy Armour

Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 110
Total Army Cost: 2999.0


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Czw 13:24, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:21, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Hmmmm coś mi się wydaje że jakaś nieścisłość wkradła się w punkty turnieju ( chyba że organizator ... jak zawsze Wink ma jakieś fory... Wink ). Bo w regulaminie jest że turniej mamy na 2800 p. a rozpiska Lohosta jest na 2999p. ... (ja wolę zagraż na 3000 p. jak by ktoś pytał Very Happy )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 17:11, 13 Kwi 2011    Temat postu:

trzeba czytac zasady euro Krzysiu :> bestie, ogry i TK maja do wystawienia 200pkt wiecej...dokladnie to 199 Smile ja na tym turniaju gram pozegnalnie ta armia, poniewaz bodaj 7 maja wychodzi ich nowy kodeks i prawdopodobnie zanim uzupelnie brakujace jednostki to minie jakis czas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:28, 13 Kwi 2011    Temat postu:

A dlaczego taka nierówność !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 20:15, 13 Kwi 2011    Temat postu:

nierownosc? hahahah Smile DE, VC, HE...zjadaja TK czy bestie o wartosci punktowej wiekszej o nawet 30%, nie specjalnie sie tym przejmujac Smile niestety ale te 3 armie sa najslabsze w obecnej edycji a euro ma za zadanie wyrownywac szanse, lub chociaz dawac mozliwosc gry armiami niszowymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korek
Chorąży



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Północy...

PostWysłany: Śro 21:26, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Hmm... Co prawda nie grałem jeszcze nowymi orkami (mam nadzieję, że w niedzielę się to zmieni), ale nie wydaje mi się żeby Zieloni także z łatwością mielili TK, mimo to nie widzę byś i O&G wymienił wśród armii mogących sobie pozwolić na dodatkowe punkty...
Ale już mniejsza o to... Ja tu w innej sprawie: Czy nie ma dodatkowych punktów za wcześniejsze nadesłanie rozpiski? Nie widzę takiego zapisu w zasadach...

PS: A czy te dodatkowe punkty dla wspomnianych armii również poszerzają limity punktowe na poszczególne rodzaje jednostek (core, lord, hero, itd.)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Śro 22:24, 13 Kwi 2011    Temat postu:

O&G nie mają zwiększonych limitów,bo to nowa armia. Jak z każdą przez 3-4 miesiące będziesz mógł grać na swoim booku,zauważ że nie masz żadnych restrykcji, a potem już jeśli znajdzie się coś bardziej ciętego zostanie to ograniczone tak było jest i będzie.
Powrót do góry
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:42, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Wszystko fajnie Pawle... ale te wszystkie dodatki podałej w języki który ... no wiesz i po zatym jest tego sporo a wrodzone i pielegnowane przez lata moje lenistwo nie pozwala mi tego czytać i na domiar te tłumaczenie..... Embarassed Evil or Very Mad Brick wall d'oh!

A tak ma narginesie... niewiem z czego ta słabość TK wynika ... zawsze mnie strasznie rozwalają ... i nie ma znaczenia, którą armia z nimi grałem ... więc ich słabość .. no cóż przemilcze to Silenced


Ostatnio zmieniony przez Prezes dnia Czw 7:43, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 9:24, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Panowie, euro nie jest moim wymyslem, nie ja sobie ustalilem te dodatkowe punkty tylko ludzie ktorzy maja cos do powiedzenia w swiatowym mlotku. Z tego co pamietam to gralem TK na turnieju raz w 8ed, byla to droga przez meke.
Tak jak pisze Kamil, nowe orki jeszcze nie dostaly dodatkowych punktow...jeszcze. Co nie oznacza ze ich nie dostana, zauwazcie ze w balancingu do 7ed. to orki mialy jakies dodatkowe sloty, jakies punkty itp, a nie TK. Pozatym jeszcze nie grales na nowym booku a juz jeczysz :> Korek-tak, dodatkowe punkty ingeruja w kompozycje armii.
Konrad, pisze realnie co moze z latwoscia pojechac, ba nawet z przyjemnoscia biedne TK, Ogry czy bestie, nie wymieniam innych armii nie dlatego ze jest to dla nich niemozliwe, tylko ze wg zasad i rownowagi armii, pozostale frakcje radza sobie z TK dosyc dobrze.

Owszem jest zapisek o dodatkowych punktach za rozpiske
Cytat:
Zgloszenia nalezy przesylac do 14.04.2011 na adres [link widoczny dla zalogowanych], zgloszenie musi zawierac dane gracza oraz poprawna rozpiske. Zgloszenie wyslane w tym terminie daje dodatkowa premie +5DP


Oznacza to ze wg zapisu osoby ktore zglosily rozpiski do 23.59.59 dnia 13.04.2011- powinny otrzymac dodatkowe punkty. natomiast u nas w klubie ten zapis zawsze byl traktowany(nie wiem dlaczego, ale sie dostosowalem) ze w dniu wymienionym w zdaniu o rozpiskach takze przyznaje sie punkty.Wobec czego dzisiaj wieczorem uplywa ostateczny termin zglaszania rozpisek premiowanych dodatkowymi punktami.

Krzysiu, ja nauczylem sie angielskiego miedzy innymi przez czytanie zasad i flufu z ksiazek od batla, ba powiem Ci ze dzieki temu, na maturze majac cale 2 z angola, dzisiaj jestem w stanie sie porozumiec w tym jezyku i wiekszosci przypadkow z latwoscia zrozumiec swojego rozmowce, bardzo zaluje ze takie ksiazki nie ucza gramatyki i wymowy, natomiast to sobie uzupelniam w miare mozliwosci w innych sferach. Nie prosiles aby ktos Ci przetlumaczyl tego na nasze, wiec sie nie doczekales.


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Czw 9:27, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:56, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Ależ Pawełku słoneczko Very Happy ja też dzięki hobby jestem w stanie zrozumieć jak ktoś mówi do mnie w języku wyspiarzy... ( nigdy sie angielskiego nie uczyłem ... kończyłem szkoły w innych czsach Confused ) ale jaz zwykle nie chce mi się w to zagłębiać ... Widzę jednak że bedę musiał Evil or Very Mad .
Rzeczywiście na tą edycję nie grałem z TK wiec marudzę pewnie na zapas Embarassed ...
I tak moje Elfiki bedą tańczyć na twoich grobach Twisted Evil zresztą co tu mordować jak TK już i tak nie żyją Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 11:12, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Warto poznać tę euro kompozycję. Przyjęły się te ograniczenia i się sprawdzają. Ludzie je stosują na turniejach.
A co do tych bonusowych punktów to z sufitu tego nie wzięto. Akurat Krzysztof masz chyba Ogry to zawsze możesz się wystawić na 3000.
Wracam do malowania Smile
Pozdrawiam i do zobaczenia w niedzielę.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Czw 11:17, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:53, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Ale ja ostatnio wolę Elfiki...... są takie ładne Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korek
Chorąży



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Północy...

PostWysłany: Czw 15:47, 14 Kwi 2011    Temat postu:

lohost napisał:
Tak jak pisze Kamil, nowe orki jeszcze nie dostaly dodatkowych punktow...jeszcze. Co nie oznacza ze ich nie dostana, zauwazcie ze w balancingu do 7ed. to orki mialy jakies dodatkowe sloty, jakies punkty itp, a nie TK. Pozatym jeszcze nie grales na nowym booku a juz jeczysz :> [...]


Dobra, dobra, dziś przejrzałem wstępnie nowego booka i widzę, że w niektórych sytuacjach i konfiguracjach moja armia faktycznie może zacząć miażdżyć jajca Very Happy
Poprawioną Animozję, tańsze Trole, snotling pump wagon i kilka innych ciekawostek sprawdzimy w niedzielę, do tego czasu wstrzymuje się z "jękami" Wink

@lohost: Do nagród za pierwsze 3 miejsca dopisz atrakcyjne bony upustowe na zakupy w Kaflu! Możliwe, że uda mi się jeszcze zdobyć trochę gadżetów z logo UWM do rozdania Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Czw 18:25, 14 Kwi 2011    Temat postu:

I tak będziesz wystawiał samych savagy w kosmicznych klockach Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin