Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin Olsztyńskiej Ligi WFB, Rankingi, Rundy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 21:23, 08 Paź 2008    Temat postu: Regulamin Olsztyńskiej Ligi WFB, Rankingi, Rundy.

Uprzejmie proszę o nie pisanie postów w tym temacie, ma on służyć wyłącznie celom informacyjnym, późniejsze przekopywanie się przez kilkanaście postowi albo stron w celu odnalezienia aktualnego rankingu lub opisu rundy mija sie z celem. Do komentowania zapraszam w temacie "Liga WFB".

Regulamin ligi:

Liga zaczyna się 18 października 2008 i trwać biedzie aż do odwołania.
Liga to składające się z kilku rund rozgrywki pomiędzy graczami zgłoszonymi do ligi.

Warunkiem uczestniczenia w lidze jest zgłoszenie się do rozgrywek poprzez podanie odpowiednio Imienia, Nazwiska, Nicka(opcjonalnie) oraz wybranej armii, którą dany gracz będzie grał przez cala ligę. Zmiana armii w trakcie ligi jest naruszeniem regulaminu, może zostać uwzględniona wyłącznie w specjalnych okolicznościach. Zgłoszenia należy wysyłać na [link widoczny dla zalogowanych] lub na PM na tym forum do 18.10.2008. Pomimo, że liga jest bezpłatna, gracze ligi zobowiązani są na bierząco rozliczać się ze składek klubowych (nikogo nie będę zmuszał do płacenia zaległości, nie ja się tym zajmuje, ale chociaż żeby za miesiące, w których się gra składka wpływała).

Każda runda ligi to osobny mini turnieje o własnych zasadach kompozycji armii i zasadach specjalnych. W tym temacie na bierząco z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem będą podawane zasady dotyczące następnej rundy, w takiej samej kompozycji jak do turnieju lokalnego. Dozwolone jest modyfikowanie rozpisek pomiędzy grami w tym samym dniu, ale niedozwolone jest zmienianie kompozycji armii w danym dniu(mam tutaj na myśli np. bretonie i errantry war z SoC). Możliwe jest że sędziowali będą w danych dniach różni uczestnicy, gdyż chcemy jak najefektywniej wykorzystać ten czas na naukę zasad i zdobywanie turniejowego doświadczenia.

Runda to 14 dni (15 w wyjątkowych sytuacjach) zawierające w sobie przynajmniej 2 soboty takie, w których obywają się spotkania klubowe, gdy któraś z tych 2 sobót odpada z niezależnych przyczyn wtedy uznaje się trzecia sobotę za kontynuacje rundy(15ty dzień). Możliwe są także bitwy prowadzone w tygodniu na "prywatnym terenie", ale pod nadzorem organizatora ligi lub wyznaczonej przez niego osoby.

Każdy gracz zobowiązany jest w ciągu rundy rozegraą przynajmniej jedną bitwę. Gracz Może maksymalnie rozegrać 3 bitwy w rundzie, w takim przypadku w następnej rundzie jeden z poprzednich przeciwników może się powtórzyć, w pozostałych przypadkach nie wolno grać z tym samym zawodnikiem 2 rund pod rząd, ani wiecej niż raz w tej samej rundzie. Wśród wszystkich uczestników ligi musi zostać przynajmniej raz "na ligę" rozegrane "każdy z każdym", w przypadku nie wywiązania się z tego obaj zawodnicy ponoszą konsekwencje.
W momencie ogłoszenia regulaminu na kolejna rundę, będzie założony temat w dziale "Ustawka" gdzie gracze będą zapisywali paringi na kolejne terminy w rundach.
Przy zachowaniu poprzednich zalozen(poza limitem 3 spotkan) mozliwe sa gry pomiedzy zawodnikami, ktorzy wykorzystali limit spotkan, a tymi, ktorzy maja do rozegrania jeszcze jakies spotkania w rundzie, jednak gracz, ktory ma wypelniony limit gier nie dostanie za to spotkanie zadnych pkt., drugi gracz moze uzyskac max 15 pkt z tego meczu, jednak moze przegrac do 0, gra na wlasne ryzyko.

W ciągu rundy można zdobyć 63 pkt. 3 mecze po 20 pkt + 3 anihilacje po 1 pkt. co nie uwzględnia żadnych bonusów, które mogą być w misjach. Ocena malowania będzie nie na początku tylko na końcu całej ligi. Po zakonczonym pojedynku gracze zobowiazani sa do dostarczenia sedziemu lub organizatorowi wynikow bitwy uwzgledniajac male punkty zobyte, stracone oraz podzial duzych punktow.

Liga zakończy się turniejem lokalnym i także na tym turnieju zostaną ogłoszone wyniki. Jeśli uda nam się cos zorganizować, to także rozdane zostaną nagrody(nic poza dyplomami w tym momencie nie mogę obiecać).


Lista zgloszonych:
Norbert Nowak - Warriors of Chaos
Błażej "Szczur" Westfalewicz - Beasts of Chaos
Paweł "Lohost" Prusaczyk - Dark Elves
Piotr "Orłoś" Orłowski - Dark Elves
Kamil "Nekromanter" Matczak - Skaven
Krzysztof "Prezes" Kalinowski - Ogre Kingdoms
Radek Tarasiewicz - O&G
Konrad "Korek" Nowak - O&G
Marcin "Niszczyciel" Kaczyński - Lizaki
Michał "Leon" Leonowicz - Bretonia


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Sob 14:57, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 21:47, 08 Paź 2008    Temat postu:

!!UWAGA!! W zawiazku z turniejami wyjazdowymi oraz 1 listopada, ktory przypada tym razem w sobote, ta runda ligi bedzie sie konczyla 8 listopada. Jednoczesnie bedzie sie w tym dniu zaczynala kolejna runda wiec bedzie istniala dowolnosc gier tego dnia.

Regulamin I-szej Rundy :

-Singiel 1300pkt.
-gramy na zasadach Limited - dopuszczone są jednostki DoW(dogs of war) oraz RoR(regiments of renown) niezajmujące slota hero + cannon DoW tylko w DoW.
-armie z Storm of Chaos są dopuszczone oprócz tych armii, do których wyszly juz nowe podreczniki tj. Dwarfs, Imperium, O&G, HE, VC, DE
-dopuszczony Ironskin Tribe z Ogre Kingdoms.
-gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook jest podstawową wykładnią zasad.

-sedziowie:
lohost, nekromanter

- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary itp. liczymy po 75 punktów
- gramy na stołach 48” na 48’’
- za anihilacje +1 duży punkt.

TERENY:
-gramy na tereny po obrysie
- wszystkie domki są dwupiętrowe z oknami po każdej stronie
- przez ruiny widać normalnie

KOMPOZYCJA ARMII:
1. Ograniczenie do 2 slotów herosów ( Breta oczywiscie moze wziac jednego extra)
2. Ograniczenie do 0-3 specjali i 0 rarów albo 0-2 specjali i 1 rara
( nowe HE oczywiscie beda inaczej ograniczone 0-3 specjale i 0-2 rary lub 0-4 specjale i 0-1 rare)

PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-300 11:9
301-400 12:8
401-500 13:7
501-600 14:6
601-700 15:5
701-800 16:4
801-900 17:3
901-1000 18:2
1000-1100 19:1
1101+ 20:0

Brak specjalnych scenariuszy, rozstawianie Pitched battle, WE moga wystawic swoj dodatkowy las.

Dotychczasowe paringi w tej rundzie:

PARINGI D.P.1 D.P.2 M.P.1 M.P.2
Prezes vs Lohost 0 21 287 1675
Szczur vs Lohost 0 21 584 1750
Nekromanter vs Lohost 3 17 511 1315
Nekromanter vs Radek 10 10 1028 1073
Orłoś vs Nekromanter 21 0 1723 328
Orłoś vs Radek 21 0 1598 247
Norbert vs Nekromanter 10 10 1039 1003
Szczur vs Norbert 11 9 1247 981
Norbert vs Lohost 8 12 934 1318


*DP- zdobyte duze punkty gracza nr..., MP-zdobyte male punkty grcza nr... .
czerwone punkty- punkty niezaliczone do ligi.

no i szczesliwie udalo sie zakonczyc I runde ligi, gralo 7 osob, wyniki mozna zobaczyc powyzej, dzieki za zaangazowanie Smile
wyszla jedna nowa sprawa, regulamin zostanie wzbogacony o jeden zapis dotyczacy graczy ktorzy szukajac partnerow do ligi musza grac z ludzmi ktorzy maja juz rozegrane max spotkan. osobom ktore rozegraly swoje mecze nie przysluguja takie punkty, moga jednak rozgrywac te mecze jesli inny zawodnik ma mozliwosc zdobycia punktow do ligi.

PODSUMOWANIE: DP MP -zdobyte
Lohost 59 4740
Orłoś 42 3321
Nekromanter 13 1867
Prezes 0 287
Radek 10 1320
Szczur 11 1831
Norbert 27 2954


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Sob 16:33, 27 Gru 2008, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 23:30, 11 Lis 2008    Temat postu:

II Runda ligi Obowiązuje od 15.11.2008 do 29.11.2008

Regulamin:
× Armie limited 1500pkt, kompozycja armii bez ograniczen w slotach
× Obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× Obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× Obowiązują polskie uściślenia sędziowskie [link widoczny dla zalogowanych] chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× Nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× Wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera [link widoczny dla zalogowanych]
× Wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje (także u Chaos Dwarfów)
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
× Dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War
× Wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004. Wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii.
× Armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire, High Elves, VC, Daemons, DE, Chaos, Demony)
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone
× Kawaleria Rhinoxów dozwolona. Ironskin Tribe dozwolone
× Do wszystkich oddziałów spoza AB należy posiadać zasady!

UWAGA! gramy na zasady Balancing Patch dotyczace Bestii Chaosu, reszta BP jest ignorowana.
[link widoczny dla zalogowanych]


TERENY:
- gramy na tereny po obrysie
- wszystkie domki są dwupiętrowe z oknami po każdej stronie
- przez ruiny widać normalnie
- stoly 72x48

-sedziowie:
lohost, nekromanter

- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary itp. liczymy po 100 punktów
- za anihilacje +1 duży punkt.

0-150=10:10
151-300=11:9
301-450=12:8
451-600=13:7
601-750=14:6
751-900=15:5
901-1050=16:4
1051-1200=171:3
1201-1350=18:2
1351-1500=19:1
1501+=20:0

Przed rozpoczęciem rozgrywki nalezy wylosowac misje dla danej bitwy (przed rzutem na strone/zaczynanie), aby to zrobic nalezy rzucic k6:

1. zwykle rozstawianie
Kazdy general na poczatku bitwy dostaje bonus:
plus jeden do wsa , inicjatywy , ataku i ld
za zabicie generala , dodatkowe 100 VP czyli lacznie 200VP

2. zwykle rozstawianie
Jedna jednostka (nie moze byc to heros) w armii dostaje zasade stubborn , za zabicie tego oddzialu dodatkowe 200 VP ( undeady sypia sie o 1 mniej)
Ten specjalny stuborn dziala na odpornych na psychologie - forest spiryty czy odzial z markiem slanesza.

3. zwykle rozstawianie
Wszystkie lasy ( także dodatkowe WE) stają się nieprzekraczalnymi terenami , zaslaniającymi LOS do nieba (w końcu płomienie sięgają do nieba)

4. niestandardowe wystawianie
Stół podzielony jest na cztery cwiartki, gracz, który wygrał rzut wybiera w której ćwiartce się wystawia , po wyborze ćwiartka przeciwnika to automatycznie ta , która jest na ukos. Po wystawieniu pierwszego oddziału w swojej ćwiartce przeciwnik musi wystawić swój conajmniej 18 cali od przeciwnego oddziału i minimum 6 cali od środka stołu. W tym scenariuszu kontrolowanie swojej ćwiartki warte jest 0 punktów natomiast każdej z 3 pozostałych po 200 punktów. W tym scenariuszu WE nie mogą wystawić dodatkowego lasu. Poza tym wyjątkowo w tym scenariuszu gracz , który przegrał rzut wystawia oddział jako pierwszy.

5. zwykle rozstawianie
Magowie generuja jedna kosc powera wiecej, nie ma IF, Miscast takze na kazdej kombinacji 1-1,1-2,2-2, nie liczymy "polowek" za magow.

6. rzuc jeszcze raz.


PARINGI D.P.1 D.P.2 M.P.1 M.P.2
Norbert vs Orłoś 4 16 655 1637
Radek vs Szczur 15 5 1564 668
Prezes vs Lohost 7 13 808 1286
Radek vs Lohost 6 14 904 1644
Prezes vs Szczur 18 2 1740 455
Nekromanter vs Lohost 10 10 1299 1243
Prezes vs Niszczyciel 20 0 1750 0
Lohost vs Leon 20 0 1800 250

PODSUMOWANIE: DP MP -zdobyte
Lohost 37 4173
Prezes 25 2548
Norbert 4 655
Orłoś 16 1637
Radek 21 2468
Nekromanter 10 1299
Szczur 7 1123
Niszczyciel 0 0
Leon 0 250


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Sob 16:34, 27 Gru 2008, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 11:30, 28 Lis 2008    Temat postu:

III Runda ligi obowiazuje od 6.12.2008 do drugiego spotkania w styczniu(tj. 17.01.2009) wlacznie.


Limit punktowy: 750 pkt.
Zasady: limited, obowiązują aktualne oficjalne zasady i erraty GW oraz polskie uściślenia sędziowskie. Dopuszczone są armie z Storm of Chaos o ile nie ukazał się dla danej armii nowy podręcznik do 7ed. WFB. Dopuszczone jest używanie Dogs of War oraz Regiments of Renown za wyjątkiem jednostek zabierających slot Hero.
Kompozycja armii: Border Patrol (patrz poniżej)
Gramy systemem mecz-rewanz.
Zasady Balancing Patch, bez Restricted.
Gracze przed bitwą wykonują rzut 1k6 zwycięzca ma prawo wyboru pomiędzy stroną a zaczynaniem. W rewanzu rzut nie obowiazuje, automatycznie prawo wyboru ma gracz ktory przegral rzut w pierwszej rundzie.


Zasady Border Patrol:
1.Armia o wartości max 750 pkt (wliczając bohatera)
2.Należy posiadać DOKŁADNIE jednego bohatera, który musi być generałem armii (więc niedopuszczalni są bsb oraz inni bohaterowie, którzy nie mogą być generałami) jego wartość punktowa nie może przekroczyć 135 pkt (w tym są wliczone magiczne przedmioty, koniki itp pierdoły).
3.Armia musi składać się z 2-5 oddziałów (poza bohaterem, nie może być więcej niż 5 oddziałów).
4.Trzeba mieć przynajmniej jedną jednostkę typu Core.
5.Można mieć jedną jednostkę typu Special ALBO typu Rare. (u HE 0-2 special i 0 rare lub 0-1 special i 1 rare)
6.Należy posiadać jeden oddział piechoty o liczebności przynajmniej 10 modeli.
7.Żadna jednostka nie może składać się z więcej niż 25 modeli.
8.Jednostki nie mogą posiadać magicznych sztandarów.
9.Żaden model nie może kosztować więcej niż 135 pkt.
10.Można posiadać maksymalnie jedną machinę wojenną albo rydwan.
11.Kilka uwag odnośnie poszczególnych armii:
a)Bretonia nie posiada swojego bsb.
b)Tomb Kings muszą mieć Liche Priest jako generała. Za to może on kosztować maksymalnie 165 pkt.
c)Tomb Kings mogą mieć więcej niż jeden rydwan.
e)w armii Ogre Kingdoms, maksymalna wartość dowolnego pojedynczego modelu nie może przekroczyć 155 punktów; Butcher MOŻE być generałem; Ogry muszą posiadać w armii min jedną jednostkę o US10+

Rozstawienie: Pitched Battle.
Stoły: 48x48 , tereny po obrysie

- ćwiartki,generał i sztandary przeciwnika to +75VP(zamiast standardowego +100VP).


Przedziały punktowe: (sumowane dla obu gier)
0-200: 10-10
201-300: 11-9
301-400: 12-8
401-500: 13-7
501-600: 14-6
601-700: 15-5
701-800: 16-4
801-900: 17-3
901-1000: 18-2
1001-1100: 19-1
1101+ : 20-0

Pierwsza potyczke gramy zawsze pitched battle, do drugiej gracz ktory uzyskal gorszy wynik ma prawo wyboru czy gra bedzie sie toczyla na dotychczasowyc warunkach(pitched battle) czy tez chce wylosowac misje. Wylosowana misja ujawnia sie graczom na poczatku 3rundy gracza ktory zastrzegl sobie losowanie misji. Rzut k6:
1. Zabij wrogiego generala(liczy sie jako zabity takze gdy ucieka w ostatniej rundzie meczu i nie bedzie mial juz mozliwosci zebrania sie) +250pkt. Jesli Ci sie nie powiedzie, przeciwnik otrzyma +100pkt.
2. Zajmij teren najlbizej srodka stolu (kontrolowanie terenu to posiadanie w odleglosci 6 cali US wlasnych wojsk wiekszy od US przeciwnika) +250pkt. Jesli Ci sie nie powiedzie, przeciwnik otrzyma +100pkt.
3. Zlam w cc min. jeden oddzial przeciwnika(nie jest wymagane zagonienie wrogiego oddzialu, tylko wygranie cc i spowodowanie ucieczki)
+250pkt. Jesli Ci sie nie powiedzie, przeciwnik otrzyma +100pkt.
4. Nie daj sie zlamac (nie ucieknij w cc przez cala gre, zadnym oddzialem, wyciecie oddzialu w pien nie powoduje ucieczki oddzialu wiec quest nadal trwa) +250pkt. W przypdku niepowodzenia, przeciwnik nie otrzymuje zadnych premii.
5. Rozbij przeciwnika (na koniec gry na stole nie moga pozostac przeciwnikowi zadne oddzialy poza uciekajacymi) +300pkt. W przypdku niepowodzenia, przeciwnik nie otrzymuje zadnych premii.
6. Szczescie sprzyja lepszym...(nic nie musisz robic) +150pkt.

PARINGI DP1 DP2 MP1 MP2
Lohost vs Radek 18 2 1711 789
Lohost vs Szczur 16 4 1644 904
Lohost vs Nekromanter 20 0 1700 300
Prezes vs Niszczyciel 20 0 1101 0
Prezes vs Nekromanter 8 12 0 301

PODSUMOWANIE
Gracz DP MP
Radek 2 789
Lohost 54 5055
Prezes 28 1101
Nekromanter 8 601
Szczur 4 904
Niszczyciel 0 0


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Sob 14:54, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth2
Rekrut



Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:51, 14 Sty 2009    Temat postu:

Regulamin IV Rundy :

-Singiel 2250pkt.
-gramy na zasadach Limited - dopuszczone są jednostki DoW(dogs of war) oraz RoR(regiments of renown) niezajmujące slota hero + cannon DoW tylko w DoW.
-armie z Storm of Chaos są dopuszczone oprócz tych armii, do których wyszly juz nowe podreczniki tj. Dwarfs, Imperium, O&G, HE, VC, DE
-dopuszczony Ironskin Tribe z Ogre Kingdoms.
-gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook jest podstawową wykładnią zasad.


- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary itp. liczymy po 100 punktów
- gramy na stołach 72” na 48’’
- za anihilacje +1 duży punkt.

TERENY:
-gramy na tereny po obrysie
- wszystkie domki są dwupiętrowe z oknami po każdej stronie
- przez ruiny widać normalnie

KOMPOZYCJA ARMII:
brak specjalnych ograniczen, armie w przedziale 2k-3k

PUNKTACJA :
0-700 10:10
701-850 11:9
851-1000 12:8
1001-1150 13:7
1151-1300 14:6
1301-1450 15:5
1451-1600 16:4
1601-1750 17:3
1751-1900 18:2
1901-2050 19:1
2051+ 20:0

Brak specjalnych scenariuszy, rozstawianie Pitched battle, WE moga wystawic swoj dodatkowy las.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 12:57, 14 Sty 2009    Temat postu:

Runda IV trwa od 24.01.2009

-gramy na zasady balancing patch i restricted: [link widoczny dla zalogowanych]

sorki chlopaki ze tak to wyglada, ale niestety pisanie jednego posta pod drugim juz nie dziala w zwiazku z czym musialem jakos inaczej to wykombinowac. powodzenia Smile

widze takze ze jednak w lidze gra coraz mniej ludzi w zwiazku z czym usilnie mysle o limicie rozegranych bitew i jakims "przymusie" ktory ma zmobilizowac graczy do wiekszej ilosci gier. liga miala motywowac do wiekszego udzielania sie graczy tymczasem jesli tak dalej pojdzie to liga skonczy sie w marcu lub szybciej :/

PARINGI DP1 DP2 MP1 MP2
Norbert vs Lohost 4 16 1329 2850
Prezes vs Niszczyciel 20 0 2051 0
Prezes vs Lohost 10 10 739 1372
Nekromanter vs Lohost 0 20 1152 3250

Podsumowanie rundy:
Gracz DP MP
Norbert 4 1329
Prezes 30 2790
Lohost 30 4622
Nekromanter 0 1152


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Nie 8:35, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth2
Rekrut



Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:02, 12 Lut 2009    Temat postu:

V runda ligi - OSTATNIA

V runda ligi zaczyna sie 28 lutego i trwa do 21marca, jest to ostatnia runda ligi po tym terminie liga konczy sie, podsumowanie na turnieju 28 marca.


a)Gramy na 1650 pkt.
b)kompozycja jak na <2000pkt
c)single
d)NIE są dopuszczone żadne magiczne przedmioty. Wliczamy w to także bretońskie cnoty, spawningi (jedyny dopuszczony w tym wypadku to Itzl aby można było sobie na cold'onie pojeździć ),bloodline powers, ogrowe Big names, dark elfickie trucizny i skille, krasnoludzkie runy(nawet na maszynach) itd. co by wam do głowy nie przyszło jest zabronione.
e) Herosi nie mogą dosiadać mountów o wartości większej niż 99 pkt.
f) Limit na eteryki wynosi 195 pkt.
g) Ograniczenie magii do jednego maga, tomb prince i priest of sigmar nie licza sie do tego limitu ale sa 0-1, chyba ze w armii nie ma wogole maga. Szczurzy magowie nie mogą korzystać z tokenów które mają wykupione bazowo. vc ograniczone do 2 levleu magii.
h) dogs of war i regiments of renown zabronione
i)tereny jak zawsze po obrysie, cwiartki general sztandary 100pkt
j)UWAGA ze zwgledu na istotne roznice w balamsie armii poprzez ograniczenia zwiazane z "nu magic", NIE GRAMY NA BP+R, jedyna dopuszczona zmiana to rankujace sie do 5 bestie.
przedzialy punktowe
0-300 10-10
301-600 12-8
601-900 14-6
901-1200 16-4
1201-1500 18-2
1501+ 20-0

zycze dobrej zabawy i wysokich wynikow Smile


Ostatnio zmieniony przez damroth2 dnia Czw 23:02, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 8:55, 22 Mar 2009    Temat postu:

Liga dnia 21.03.2009 zostala zakonczona, zostalo rozpisane 5 rund, w tym rozegranych 4, ponizej koncowa klasyfikacja generalna :

Miejsce Gracz DP L. gier
0 Lohost 180 12 -poza klasyfikacja
1 Prezes 83 8
2 Orłoś 58 3
3 Norbert 35 5
4 Radek 33 5
5 Nekromanter 31 7
6 Błażej 22 5
7 Niszczyciel 0 3
8 Leon 0 1
9 Korek 0 0

na najblizszym turnieju zostana wreczone dyplomy Smile Gratulacje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin