Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania i Odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:24, 02 Sie 2007    Temat postu:

Tu ja stary "Imperialista"...
Z czołgiem jest tak, cytat z podręcznika:
"Czołg Parowy ma metalowy pancerz, który chroni i blokuje działanie większości czarów. Czołgowi zagrażają jedynie czary, w których określona jest Siła - wszystkie inne są ignorowane."
To jest dosłowny cytat z kodeksu Imperium, więc jeżeli czar nie ma siły, której niemożna przetasować łącznie z T czołgu to takie czary nic mu nie zrobią...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 21:42, 06 Sie 2007    Temat postu:

ok, rozumiem to i tez znalazlem to w podreczniku, ale zgodzisz sie ze pierwszy czar z domeny metalu pomimo iz w tresci nie ma jasno okreslonej sily tylko tak jakby "x" zadziala na czolg jak na kazda inna jednostke?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pon 23:37, 06 Sie 2007    Temat postu:

lohost napisał:
ok, rozumiem to i tez znalazlem to w podreczniku, ale zgodzisz sie ze pierwszy czar z domeny metalu pomimo iz w tresci nie ma jasno okreslonej sily tylko tak jakby "x" zadziala na czolg jak na kazda inna jednostke?


1 czar domeny metalu na niego działa, ponieważ siła jest określana w momencie udanego rzucenia czaru, więc siła jest użyta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:51, 08 Sie 2007    Temat postu:

Pierwszy czar z Domeny Metalu ma określoną siłę więc działa na czołg i uderz a niego z siłą równą 7, zadaje mu 1 ranę bez seava . Czyli żeby zranić Czołg trzeba wyrzucić 3+.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Śro 15:12, 08 Sie 2007    Temat postu:

Prezes napisał:
Pierwszy czar z Domeny Metalu ma określoną siłę więc działa na czołg i uderz a niego z siłą równą 7, zadaje mu 1 ranę bez seava . Czyli żeby zranić Czołg trzeba wyrzucić 3+.


Prezes, sytuacja z tym czarem wygląda tak:
a)deklaracja celu
b)próba rzucenia go
c)rozpatrzenie pancerza celu
d)ustalenie jaką ma siłę na dany cel
e)rozpatrzenie trafień

Więc ten czar nie ma określonej siły z góry, ona jest określana w trakcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 16:11, 08 Sie 2007    Temat postu:

Alex spójrz na cytat z zasad czołgu który Prezes podał w pierwszym poście tematu, dla mnie zapis ten brzmi w ten sposób że żeby czar działał na czołg musi być sprecyzowana siła z jaką czołg obrywa, nie żadne "na 4+ dostaje ranę z/bez sv", "dostaje tyle ran o ile oblał ld" itp. W tym czarze siła z jaką dostaje czołg jest sprecyzowana, co z tego że generowana jest na podstawie statystyk celu? Ważne że jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:22, 08 Sie 2007    Temat postu:

Kendo ma racje, Alex w podręczniku ( a mam go otwartego przed oczami teraz...) jest napisane jak wół ... że (cytuje):"... jedno trafienie o Sile 7, jeżeli cel dysponuje Ochotną Pancerza 1+ bądź lepszą. Obrażenia spowodowane działaniem czaru nie podlegają Ochronie Pancerza. Zalicza się do Płonących Ataków." Nie rozumiem więc o co ci chodzi Alex Confused .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Śro 16:41, 08 Sie 2007    Temat postu:

Prezes napisał:
Kendo ma racje, Alex w podręczniku ( a mam go otwartego przed oczami teraz...) jest napisane jak wół ... że (cytuje):"... jedno trafienie o Sile 7, jeżeli cel dysponuje Ochotną Pancerza 1+ bądź lepszą. Obrażenia spowodowane działaniem czaru nie podlegają Ochronie Pancerza. Zalicza się do Płonących Ataków." Nie rozumiem więc o co ci chodzi Alex Confused .


Po prostu rozwinąłem to, co napisał Prezes Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 18:18, 08 Sie 2007    Temat postu:

Ale napisałeś to wyjątkowo kretyńsko i tylko zamieszanie wywołałeś Confused Daruj sobie takie posty na przyszłość Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Śro 19:14, 08 Sie 2007    Temat postu:

Ederus the Farseer of Der napisał:
/ciach/


Ale tak to wygląda w praktyce Smile I jest to "zasadowo" poprawne Smile

Pytanie ode mnie: Ile czasu w battlu można grać na starym codexie po wyjściu nowego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 23:28, 08 Sie 2007    Temat postu:

z tego co sie orientuje to na starym mozna grac do momentu oficjalnej premiery nowego kodexu. po premierze nie ma opcji! - no chyba ze sie myle Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luk
Zwiadowca



Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:33, 09 Sie 2007    Temat postu:

Towarzysko to można się nawet umówić na gre na army book'ach z 5 ed.
Ale jeśli chodzi o turnieje to tak jak napisał lohost.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:03, 09 Sie 2007    Temat postu:

Jest przyjęte że po wyjściu nowego kodeksu jeszcze przez miesiąc można grać na starych zasadach. Przy turniejach, organizatorzy w takich "przejściowych" momentach powinni określić, którym kodeksem można sie posługiwać (i zawsze przyjmują oni zasadę że nowy jest "legalny"). To jest oczywiście zwyczaj i prawdę powiedziawszy nikt tego oficjalnie jak mi się zdaje nie podał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 18:01, 14 Sie 2007    Temat postu:

Jeśli wykupię herosowi, który jest frenzy, wykupię rydwan to wierzchowce i załoga rydwanu też jest frenzy??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Wto 20:33, 14 Sie 2007    Temat postu:

Chyba tak, ale nie jestem pewny. Chociaż teraz jak "pan" ma frenzy to i wierzchowce mają frenzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Następny
Strona 16 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin