Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"JESIENNE NATARCIE" 23.11.2013 2400p euro 2014 dra
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Śro 19:18, 13 Lis 2013    Temat postu: "JESIENNE NATARCIE" 23.11.2013 2400p euro 2014 dra

Chciałbym serdecznie zaprosić na organizowany przez MKGB PÓŁNOCNE RUBIEŻE
turniej warhammer fantasy battle

"JESIENNE NATARCIE"

Miejsce: Klub Garnizonowyw Giżycku, ul. Mazurska 4
[link widoczny dla zalogowanych] ... 04337.html
Termin: 23.11.2013
Format: 2400 - EURO 2014 DRAFT 1
Bitwy: 3x battleline
Wjazd: 10 zł
Cattering: postaramy się o smaczny poczęstunek jak zwykle
Nagrody: będą
sędzia: będzie
Stoły:72x48, tereny po obrysie



Zgłoszenia : zgłoszenie zawierające imię, nazwisko, ligowe ID oraz rozpiskę w formacie html (TYLKO !)
proszę przesyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych]
Za nie przesłanie poprawnej rozpiski w terminie do 19.11.2013 do g.23.59 – 5p karnych

ROZKŁAD JAZDY:

8.00-8.45 zapisy
8.45-11.45 - 1 bitwa battleline
12.00-15.00 - 2 bitwa battleline
15.00-18.00 - 3 bitwa battleline
18.15 - ogloszenie wynikow i sprzatanie

V. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.


REGULAMIN:

Gramy na jawne rozpiski, kazdy gracz przed bitwa musi udostepnic rozpiske do wgladu przeciwnikowi.
- Sędzia ma zawsze rację
- Proxy w granicach przyzwoitości, każdy prox musi być wielkości odpowiadającej figurce którą zastępuję
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy oczywiście na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne
- Gramy na najnowsze uscislenia sedziowskie, erraty i faq.

PUNKTACJA
- Generał oraz BSB 100 pkt
- Za inne sztandary 25 pkt
- Za zabicie czempionem bohatera w pojedynku 50 pkt

Pozostałe zasady:

#1 W przypadku nieparzystej liczby graczy, pierwsza gre pauzuje organizator, nastepnie osoba o najmniejszym dorobku punktowym.
Za pauze gracz otrzymuje 15 DP i odpowiednia wartosc MP. nikt nie moze pauzowac wiecej niz raz.

#2 Nie ma wymogu grania pomalowana armia, podczas turnieju odbędzie sie jednak ocena hobbystyczna pod nastepujacymi kryteriami:

Jakość pomalowania oceniane jednostki bez proxów ( jeśli posiadasz proxy dostajesz maksymalnie 1p )
1 - 50 % modeli pomalowanych poprzez poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - 100% modeli pomalowanych poprzez poprawnie nałożone 3/4 kolory


Podstawki modeli i oddziałów
1 - 50 % modeli posiada modelowane podstawki
2 - 100% modeli posiada modelowane podstawki

Podstawki oddziałów
1 - 50 % oddziałów posiada modelowane traye
2 - 100% oddziałów posiada modelowane traye

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności, PROXY
1 - ponad 50 % spójna armia, PROXY na mniej niz 25 % oddziałów
2 - spójna armia, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii,PROXY na mniej niz 25 % oddziałów
3 - spójna armia, bez PROXÓW

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów:
kości ( min. 10 szt.)/miarki/podręcznik armijny ( ksero ) /wzorniki używane przez armię/rozpiska
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
2 - pełne przygotowanie do gry


#3 Punktowanie:

0-150 pkt. różnicy - 10-10
151-300 - 11-9
301-450 - 12-8
451-600 - 13-7
601-750 - 14-6
751-900 – 15-5
901-1050 – 16-4
1051-1200- 17-3
1201-1350- 18-2
1351-1500-19-1
1500+ - 20/0

#4 EURO 2014 DRAFT 1

1. Rules changes:
 Characters will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th. Normal requirements for lookout sir apply.
 All BSBs can take all the equipment, their unit type has access to as if they weren't BSBs. Wood elf BSB can take kindreds and do not lose their longbow.

2. Army building restrictions
General Restrictions:
 All the Army building restrictions are applied during the creation of the roster - limits may be ignored during the game (for example - by joining characters to the unit to increase its point costs, creating new units, or resurrecting fallen warriors)
 The armies allowed are those from any of the currently published GW Army books and Chaos Dwarves' The Legion of Azgorh from Tamurkhan: The Throne of Chaos. Any other Forge World based army lists or units may not be used on the event.
 Special or Named Characters are not allowed
 Folding Fortress is not allowed
 Units cannot be more than 60 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction does not apply to characters.

Magic Restrictions:
 An army may use up to maximum 12 power dice during each magic phase
 A player can never use more than 5 power dice to cast a spell, no matter the source. For the Lore of Death and Shadow, this is lowered to 4 power dice.
 Apart from Winds of Magic, an army may only generate 2 Power or Dispel Dice per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded and lost. This includes channeled dice.

Race specific army composition:
 All army sizes are 2400 pt, except when specifically stated in brackets.

- Bretonnia
 Crown of Command/Dispel Scroll/Silver Mirror, max 2

- Beastmen (2700)
 Maximum unit point cost is increased to 550
 Points achieved against Beastmen (excluding bonus for Underdog Challenge, Banners, BSB and General) are decreased by 10%
 Monsters cost 100 points less each one

- Chaos Dwarfs
 K'daai Destroyer/War Machines/Hellcannon/Chalice of Darkness/Sorceror-Prophet with Lore of Death, max 4
 Chalice of Darkness(counts as 2)/Death magic present in the army/Dispel Scroll, max 2
 Hellcannon, max 1

- Dark Elves
 Repeater Crossbow/Reaper Bolt Thrower (counts as 6), max 50
 Dark Rider units, max 3
 Units/Characters with Fast Cavalry Special rule, max 5
 Black dragon/Dark Pegasus, max 3
 Up to 10 Doomfire Warlock models/Supreme Sorceress with Lore of Death, max 1

- Daemons of Chaos
 Beast of Nurgle, max 8 models in total and 4 models per unit
 Beasts of Nurgle present in the army/Skullcannon (max 1)/Nurgle BSB, max 2
 Great Unclean One with Lore of Death can't have Level 3 or 4

- Dwarfs
 Can generate up to 4 Dispel Dice per phase instead of 2
 Quarrelers/Thunderers, max 45 models
 Anvil/Grudge Thrower/Cannon/Organ Gun/2nd Bolt Thrower, max 4
 Anvil/Spelleater Rune/Spellbreaking Rune/Master Rune of Balance, max 2

- Empire
 Models with strength 4 shooting weapons, max 45
 Steam Tank/Crown of Command, max 1
 Each 3 (or fraction) Demigryph models after the first 2/Hellblaster Volleygun/Great Cannon/Seam Tank (counts as 2)/3rd Light Wizard, max 5

- High Elves
 Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Archmage with Lore of Death/2nd Frostheart Phoenix, max 1
 Star Dragon/2nd Frostheart Phoenix, max 1
 Models armed with shooting weapons (Eagle Claw Bolt Throwers count as 6 each), max 70
 Ellyrian Reaver units/1st Eagle unit/Eagle Claw Bolt Thrower, max 6

- Lizardmen
 Scar-Veteran Saurus on Cold One/Each 3 (or fraction) Salamander models, max 3
 Becalming Cogitation/Dispel Scroll/Channeling Staff and Harmonic Convergence on the same model/Slann with Lore of Death (not including Wandering Deliberations), max 2
 Skink Skirmisher units/Terradon Rider units, max 5

- Ogre Kingdoms
 Gnoblar units, max 3
 Crown of Command/Ironblaster/Each 8 (or fraction) Mournfang Models, max 2
 Crown of Command/Runemaw/4 or more characters in the army, max 2
 Hellheart/Dispel Scroll, max 1

- Orcs and Goblins (2500)
 Each 2 (or fraction) Fanatics/Each 2 (or fraction) Spear Chukka/Mangler Squig/Rock Lobba, max 7

- Skaven
 Rat Swarm units, Giant Rat units, Warlock Engineers, max 3 each
 Skavenslaves, max 3 units and 120 models
 Warp-Lightning Cannon/Hellpit Abomination (max 1)/Screaming Bell, max 2
 Up to 2 units of Gutter Runners/Storm banner/2nd Doomwheel, max 2
 Doom Rocket/Brass Orb/Power Scroll, max 1

- Tomb Kings (2600)
 Points achieved against Tomb Kings (excluding bonus for Underdog Challenge, Banners, BSB and General) are decreased by 10%
 Models with bow, max 80
 Neferra's Scrolls of Mighty Incantations can't be taken by a High Liche Priest with Lore of Death

- Vampire Counts
 Zombie units, max 3
 Spirit host units/Hexwraith units (max 2)/Ethereal characters (max 2)/Cairn Wraith units, max 3
 Fellbat unit after the first (counts as 2)/Direwolf unit, max 4
 Red Fury on Lord Choice/Death Magic present in the army/More than 8 Crypt Horror models/More than 10 Hexwraith models/More than 120 Zombie models, max 2
 Quickblood on Vampire Lord/Master Necromancer/Terrorgheist (max 1)/2nd Tomb Banshee, max 2

- Warriors of Chaos
 Chaos chariots, max 3
 Daemon prince/crown of command/BSB on daemonic mount/skullcrusher unit/chimera after the 1st, max 3
 Hellcannon/lore of death in the army/lore of tzeentch in the army, max 2
 Max 1 on the same model: Third eye of Tzeentch/talisman of preservation/armour of destiny
 Max 2 on the same daemonprince: chaos armour/wizard level(s)/daemon of nurgle/flying

- Wood Elves (2600)
 Glade Guard models (excluding scouts), max 70
 Points achieved against Wood Elves (excluding bonus for Underdog Challenge, Banners, BSB and General) are decreased by 10%
 All elves in the army have ASF (Wild Riders are considered Elves. This does not affect any Elven mount or steed)
 Casters may choose spells from any of the 8 Common Lores
 Forest Spirit's Ward Save is not negated by Magical Attacks

#5 Uściślenia sędziowskie, które warto przeczytać przed turniejem Exclamation

[link widoczny dla zalogowanych]
ostatnia aktualizacja: 19.10.2013 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Czw 11:39, 14 Lis 2013    Temat postu:

proszę zapisać - emp
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:42, 14 Lis 2013    Temat postu:

Jak ktoś z Olsztyna będzie jechał to ja chętnie się podczepię, bo samemu mi się nie chce :F
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lahire12
Weteran



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz

PostWysłany: Czw 16:44, 14 Lis 2013    Temat postu:

Ogry też się zgłaszają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Czw 17:58, 14 Lis 2013    Temat postu:

zgłoszeni:

1. Rob emp
2. Lohost doch
3. Szczurza Jucha vc
4. Lahire tk
5. Oskar woch
6. Konrad tk
7. Chemol ok
8. Fario we
9. Siena emp
10. Ted o & g
11. Kryc tk
12. Radek
13. Mirek ok

0.Rudobrody boch


Ostatnio zmieniony przez rudobrody79 dnia Wto 20:52, 19 Lis 2013, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siena
Weteran



Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz

PostWysłany: Czw 18:54, 14 Lis 2013    Temat postu:

Pisz i mnie - emp
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Pią 13:34, 15 Lis 2013    Temat postu:

lohost = challenge
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 15:06, 15 Lis 2013    Temat postu:

odmawiam, jestem na tyle wysoko w rankingu ze musisz sobie zasluzyc i zrobic przynajmniej tyle co ja w pierwszej Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Pią 15:52, 15 Lis 2013    Temat postu:

obiecałeś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crovaxus
Żółtodziób



Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: "Rogary Szczur" Starogard Gdański

PostWysłany: Pią 20:43, 15 Lis 2013    Temat postu:

akurat jak jest IMP w 3-city..... ja nie dam rady tym razem, dopiero w grudniu do was wpadne jak cos bedzie oczywista Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 20:50, 15 Lis 2013    Temat postu:

Cytat:
obiecałeś


nie pamietam.

Cytat:
akurat jak jest IMP w 3-city..... ja nie dam rady tym razem, dopiero w grudniu do was wpadne jak cos bedzie oczywista Smile


wiem, mialem ochote w konu sie wybrac na imp, ale jak zobaczylem format...coz, nastepnym razem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Pią 23:10, 15 Lis 2013    Temat postu:

lohost napisał:
Cytat:
obiecałeś


nie pamietam.



ja pamiętam, ale rozumiem ... ranking Rolling Eyes
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 11:08, 16 Lis 2013    Temat postu:

oj, na zartach sie nie znasz.
skoro mowisz ze obiecalem, to zagramy. serio nie pamietam tego...that's all.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Sob 12:41, 16 Lis 2013    Temat postu:

lohost napisał:
oj, na zartach sie nie znasz.


znam się ...

ps. od nas prawdopodobnie jeszcze dwóch chłopaków będzie
ted i kryc


Ostatnio zmieniony przez rob dnia Sob 12:43, 16 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Sob 16:23, 16 Lis 2013    Temat postu:

super by było jakby wszyscy aktualni gracze z Pisza przybyli Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin