Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Armia Krasnoludów...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 22:39, 31 Paź 2006    Temat postu: Armia Krasnoludów...

Very Happy Kupiliśmy z kumplem niedawno "Battle for the skull pass'' ja mam krasnoludy,a on gobliny...moje pytanie jest następujące-ponieważ jestem początkujący itd.co powinnem kupić następnego do mojej standardowej armi która składa się z 69 figorek,a w tym :
-2 krasnoludzkie diała z obsługą,
-28 gromowładnych,
-Dużo wojowników (nie chce mi się liczyć),
-Kilkunastu górników.
Plz poradzcie ludzie ''ŁOŚ'' was prosi,jeżeli znacie takiego typa Smile
Powrót do góry
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 9:19, 01 Lis 2006    Temat postu:

Powinieneś najpierw trochę pograć z różnymi przeciwnikami (armiami), aby zobaczyć co by Ci się przydało. Następnie pograć na proksach i sprzawdzić czy rzeczywiście się przydaje. Potem dopiero kupować figsy. Jeżeli teraz coś sobie kupisz to potem może się okazać, że coś się nie sprawdza i ląduje na półce a kasa wydana. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarząb
Chorąży



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z miasta szpanerów

PostWysłany: Śro 12:36, 01 Lis 2006    Temat postu:

ja sobie nie wyobrazam armii krasnoludów bez slayer'ow (zabójców troli).
warto zastanowic sie nad tą jednostką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 12:41, 01 Lis 2006    Temat postu:

No wiesz ja tak właśnie zastanawiam się,czy nie kupić regimenciku ''Zabójców Troli",a potem może ''Długobrodzi" i jakieś działo Smile
Powrót do góry
Jarząb
Chorąży



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z miasta szpanerów

PostWysłany: Śro 12:54, 01 Lis 2006    Temat postu:

myśle, że 2 działą starczą w zupelnosci. może bardziej Bolt Thrower'y (Balisty?). Co do longbeard'ow to raczej bym odradzał. niczym szczegolnym sie nie wyrozniają. A co z rzadkich jednostek? Może Organki?

edit. choc w sumie, jak teraz zajzalem to Dlugobrodzi kosztują tyle samo (zarowno punktowo, jak i pienieznie) co warriorsi. Wiec chyba lepiej wystawiac ich zamiast zwyklych wojowników. I na dodatek Longbeardom mozna dac runiczny sztander. Pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 13:11, 01 Lis 2006    Temat postu:

A co sądzisz o straży królewskiej?? O organkach myślałem i doszedłem do wniosku,że warto je kupić i może żyrokopter?? Smile
Powrót do góry
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 13:56, 01 Lis 2006    Temat postu:

Długobrodzi są fajni. To klimatyczna jednostka i mają lepsze staty od warriorów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarząb
Chorąży



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z miasta szpanerów

PostWysłany: Śro 14:00, 01 Lis 2006    Temat postu:

żyrokopter to pic na wodę, odradzam Wink
ale organki sa super. Straz krolewska jest spoko, ale mi sie bardziej podobają Ironbreaks'i (nie wiem jak sie nazywaja po polsku), maja dla mnie wiecej klimatu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 14:17, 01 Lis 2006    Temat postu:

Zyrokopter jest taki zbyt bajkowy ale jest najszybszą jednostką w tej armii. A służyć ma do obcinania możliwości marszu przeciwnikom w 8" co daje więcej czasu na strzelanie z reszty armii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarząb
Chorąży



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z miasta szpanerów

PostWysłany: Śro 14:50, 01 Lis 2006    Temat postu:

tyle, że można go rozwalić jednym czarem z siła 4 lub jedną salwą z lukow czy kusz. Może i do obcinania ruchu marszowego jest dobry, ale moim zdaniem nie ma co marnować na niego miejsca w jednostkiach rzadkich. Organki i flame cannon są lepsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRZESLAW
Weteran



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ciemna strona wrzesiny

PostWysłany: Śro 16:15, 01 Lis 2006    Temat postu:

Ironbrakers(stalołamacze Laughing ) są naprawde fest. Duzy sav daje mocną przewage. Zwałaszcza w utrzymywaniu pozycji. Długobrodzi sa bardzo dobrzy gdyz mają lepsze statsy i jakąs tam zasade dot. paniki. Co jest pozytywne. Napewno strzałomiot/blista/boltthrower sie nada. Zwłaszcze że jest 2 za 1 slot. Organki to raczej tez podstawa. Jarząb tez wspomniał o salayerach w których też wypadało by sie zaopatrzyc. No i oczywiście jekieś figurki bohaterów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 14:36, 03 Lis 2006    Temat postu:

tłumacze kodeksa krasnali proponują siarską nazwę - Żelazdobrodzi.

Ja tam bym radził rangerów i minersów. Minersami można fajnie komuś w flanki wleźć, a rangerów ustawiasz gdzie chcesz, byle by nie znajdowali się w zasięgu widzenia przeciwnika.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 16:07, 24 Lis 2006    Temat postu:

Dzięki wszystkim za rady,ale od jutra po Turnieju WHFB kończe z tym i gram w Lotra Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin