Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ROZKRĘCANIE MORDHEIMA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Mordheim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 13:19, 29 Sie 2005    Temat postu:

W sumie można by było o ile prezes gadał ze Zwierzchowskim i klub znów będzie co sobotę.
Przgotujcie rozpiski band. Jak ktoś przygotuje historię to otrzyma odemnie mały bonus na start. Wink
Resztę obgadamy jak się spotkamy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Nie 21:30, 21 Sty 2007    Temat postu:

Ponad rok już minął i nic się chyba nie wydarzyło... Jak by co to ja też chętnie pogram w to oczywiście bretończykami... Miałby ktoś może chęć zagrać ze mną taką bitwe rozpoznawczą o co w tym systemie chodzi??

P.S. Po przeczytaniu zasad odrazu narzuciło mi się jedno pytanko:Mianowicie na jakiej zasadzie można kupować trucizny i różnego takiego typu rzeczy, które są w dziale ekwipunek?? Trzeba mieć wspomniane te cudeńka przy swojej liście armii??

I drugie odrazu:Wojownicy konni widzą tylko 90stopni do przodu,tak jak w warhammerze??
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 16:48, 22 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
Ponad rok już minął i nic się chyba nie wydarzyło...

Coś sie działo mniej więcej równolegle z pojawieniem się tego tematu, całkiem sporo bijatyk się zagrało, tylko że akurat był to okres w którym frekfencja klubowiczów ograniczała sie do 5/6 osób na spotkanie...
Cytat:
Miałby ktoś może chęć zagrać ze mną taką bitwe rozpoznawczą o co w tym systemie chodzi??

Ja mogę zagrać, oczywiście jeśli nie masz nic przeciwko temu że prawdopodobnie będę proksował, standardowa gra to chyba 500 koron pasuje? Acha przydałoby sie żebym wiedział mniej więcej o której bedziesz cobym wiedział czy najpierw rozstrzelać paru zielonych z ich jeżdzącym złomowiskiem Twisted Evil czy czekac na ciebie Wink
Cytat:
Po przeczytaniu zasad odrazu narzuciło mi się jedno pytanko:Mianowicie na jakiej zasadzie można kupować trucizny i różnego takiego typu rzeczy, które są w dziale ekwipunek?? Trzeba mieć wspomniane te cudeńka przy swojej liście armii??

pisze z pamięcisprzęt w modrheimie dzieli się na kilka kategori:
-powszechnie dostepne graty - czyli praktycznie każdy ma dostęp do nich lub doich odpowiednika (inna nazwa) i na początku i potem
-żadkie graty - czyli taki sprzet któregojuż musisz nieźle szukać (współczynik dostepności) i ich zdobywanie podczaskampani może być trudne, podczas tworzenia bandy się ich nie szuka (bo chyba kupje sie je w pożądnych sklepach przed wyruszeniem na wyprawę, anie w okolicy samychruin) za to podczas tworzenia bandy stajesz przed dylematem typu kupić szefowi snajperkę, czy jeszcze kilku gangerów, bo cenybywają z lekka zaporowe...
- przedmioty unikalne dostępne tylko dla konkretnej bandy / jej konkretnych członków, najczęściej zachowóją się jak te opisane wyrzej
Cytat:
I drugie odrazu:Wojownicy konni widzą tylko 90stopni do przodu,tak jak w warhammerze??

tu ci nie pomoge bo zasad wierzchowców wogóle nie pomnę, dam ci tylko radę że raczej niezbyt sie opłaca jechac konno w ruiny miasta, gdzie tracisz przewagę szybkości rasowego konia bojowego na rzecz zwykłej cegły zrzuconej ci na łeb z piętra jakiejś ruiny przez byle chama i prostaka Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pon 19:28, 22 Sty 2007    Temat postu:

Akurat troche zasad czytałem i tylko tego nie skumałem. A co do konni to się zobaczy chce żeby chociaż troche moja banda przypominała rycerstwo z krwi i kości ,a troche lipa bez jednego chociaż wierzchowca. No spoko to możemy zagrać... ja będe pewnie koło 2...(sorka za offtop)
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 22:42, 22 Sty 2007    Temat postu:

Mam pytanie, czy ktoś znalazłby w sobotę czas, aby mi przynajmniej po łebkach wyjaśnić o co w mordheim'ie chodzi?? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 11:41, 23 Sty 2007    Temat postu:

Kamil to twój pomysł na bandę ale weź pod uwagę że taki konny paker w pełnym osprzęcie to ci zeżre ze dwie trzecie funduszy...
Cytat:
Mam pytanie, czy ktoś znalazłby w sobotę czas, aby mi przynajmniej po łebkach wyjaśnić o co w mordheim'ie chodzi??

Jeśli dojdzie do skutku potyczka moja i Kamila to nawet zobaczysz jak się gra Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Wto 14:15, 23 Sty 2007    Temat postu:

Zerknij stone wcześniej tam podajrze Kamil podawał liknki ,na których są PEŁNE ZASADY do mortheima. Poczytaj troche ,a jak by co to będziemy grali z Kendem w sobote....
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 12:33, 24 Sty 2007    Temat postu:

Zmienili format strony i tamten link nie działa, tu jest działajacy (póki co):
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam również chyba najlepszą polską stronkę o tej grze:
[link widoczny dla zalogowanych]
No i coś co może was zaciekawić (nie)oficjalne polskie tłumczenie zasad:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 22:15, 26 Sty 2007    Temat postu:

No jak coś to gramy sobotę. A Kamil z tymi końmi to wiesz. To walki w mieście a nie pola bitew i chwalebne szarże na wroga. Koń tak średnio się spisuje pomiędzy ruinami Mordheim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 15:11, 02 Lut 2007    Temat postu:

Czy jeżeli gram Pojedynczą potyczkę to swoim bohaterom moge dać umjejętności takie jak: strzeleskie, siłowe itd.?

I jeszcze co to są wyrdstony i do czego służą?
Powrót do góry
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pią 17:12, 02 Lut 2007    Temat postu:

Podejrzewam,że jeśli się z przeciwnikiem umówisz to możecie ustalić,że gracie na określoną ilość umiejętności ,a do tego 2 to nie mam pojęcia co to może być....
Powrót do góry
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 15:41, 04 Lut 2007    Temat postu:

Wyrdstone to stary dobry spaczeń. TAk lubiany przez Skavenów i różnych czarnoksiężników. To tego szukają bandy w Mordheim. W zasadach można go chyba sprzedawać za sporą kasę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 10:45, 05 Lut 2007    Temat postu:

Szyszak, gdzieś pod koniec podręcznika głównego, albo w jakimś dodatku (w każdym razie powinno toto być w pdf'ach na stronce fanatika, były jakieś zasady rozwinięć bochaterów w pojedyńczej potyczce zdaje się że poprostu podpakowany gościu był droższy czy cos takiego...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 13:59, 06 Lut 2007    Temat postu:

A za ile można opylić tego wyrdstona?
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 17:31, 06 Lut 2007    Temat postu:

opcja tylko kampanjna, za ile to zalezy od kilku czynników napewno wielkości bandy i chyba jej retingu i nie wiem czy czegoś jeszcze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Mordheim Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin