Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tablica informacyjna

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age / Kampania Cień Śmierci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 10:13, 25 Mar 2018    Temat postu: Tablica informacyjna

Bierzące informacje dot. kampanii.

Zasady rozgrywki: [link widoczny dla zalogowanych]

UWAGA. Wprowadzam do rozgrywki pewną modyfikację zasad. Zaczynają one obowiązywać od tury 4.

1)Tajemnicze wskazówki – aby odkryć miejsce ukrycia księgi Nagasha od tej pory nie ma obowiązku kontrolowania 3 lokacji z Tajemniczymi Wskazówkami jednocześnie.
Wystarczy zająć trzy takie lokacje w toku rozgrywki. Skutkuje to zdobyciem wystarczającej wiedzy.

2) Garnizony - za każde trzy kontrolowane lokacje gracz otrzymuje jeden garnizon. W fazie podsumowania może on zostać wystawiony w dowolnej kontrolowanej przez gracza lokacji. W fazie podsumowania danej tury można przenieść istniejący garnizon do innej lokacji gracza. Garnizon traktowany jest jak armia, która zawsze posiada rozkaz Obrona oraz inicjatywę 1. Jego siła punktowa jest taka sama jak podstawowej armii gracza z tym, że nie może on korzystać z jednostek doświadczonych oraz nie gromadzi doświadczenia. Za bitwy garnizonu gracz otrzymuje punkty Chwały.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Czw 10:33, 17 Maj 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 7:22, 29 Mar 2018    Temat postu:

Tura 1

Gracze mogą lądować w wybranych startowych lokacjach (patrz zasady 1 tura)

Proszę przesyłać rozkazy z wybraną inicjatywą do mnie. PM, FB, sms.

Faza ruchu

1 Norb: wkracza do Pirackiej Kryjówki, Ini 2
2 Kamel: wkracza na Moczary Szaleństwa, Ini 1
3 Lohost: wkracza na Moczary Szaleństwa, Ini 1
4 Dominik: wkracza do Pirackiej Kryjówki, Ini 6
5 Snipa: wkracza na Moczary Szaleństwa, Ini 1
6 Radek: wkracza na Moczary Szaleństwa, Ini 4
7 Prezes: zajmuje Wzógrza Varenka, ini 6
8 Jacek: wkracza do Pirackiej Kryjówki, Ini 9

Faza Bitewna

W Pirackiej Kryjówce Mroczne Elfy zmierzą się z Wysokimi Elfami.
Zwycięzca pierwszej bitwy zagra z Wojownikami Chaosu.

Na Moczarach Szaleństwa dojdzie do wielu potyczek.

Wojownicy Mrocznych Bogów mogą wybrać przeciwnika z pozostałych graczy, kótrzy mają taką samą Ini oraz Wartość Armii.
Niewybrani gracze stoczą bitwę ze sobą.
Następnie zwycięzcy powyższych bitew zawalczą ze sobą.

Gracze po każdej bitwie zobowiązani są do aktualizowania swoich postów w temacie z armiami uczestników.

Na rozegranie bitew i wyniki czekam do 15 kwietnia.

aktualne wyniki:
Lohost vs Kamel -> Lohost masakruje
Snipa vs Radek -> Snipa Wins
Snipa vs Lohost -> Lohost masakruje
Jacek vs Dominik -> Jacek wygrywa
Norb vs Jacek -> Norb wygrywa

Faza podsumowania

Gracze proszeni o uzupełnienie swoich armii.

WAAAGH rośnie o 2.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Nie 23:01, 27 Maj 2018, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 6:38, 20 Kwi 2018    Temat postu:

Tura 2


Faza ruchu

1 Norb: marsz do Kopalni Gorzki Kamień, Ini 1
2 Kamel: wkracza do Matorki, Ini 2
3 Lohost: wkracza do Ekrund, Ini 8
4 Dominik: wkracza do Kradtommen, Ini 5
5 Snipa: wkracza do Matorki, Ini 8
6 Radek: wkracza do Matorki, Ini 1
7 Prezes: maszeruje do Dok Karaz, ini 3
8 Jacek: wkracza do Kradtommen, Ini 1

Faza bitewna

Snipa vs Kamel -> Khemrii masakruje Wampiry

Radek vs Kamel -> Chaos masakruje Khemrii

Dominik vs Jacek -> Mroczne Elfy oklepują kuzynów

Faza podsumowania

Waaagh rośnie o 1

Wszystkich graczy proszę o uzupełnienie wpisów armii. Byłbym też wdzięczny gdybyście dodali krótki opis fabularny waszych armii, ostatecznie chociaż unikalną nazwę dla ekspedycji.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Nie 18:54, 06 Maj 2018, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 19:15, 06 Maj 2018    Temat postu:

Tura 3
Pflugzeit, Anno Sigmaris 2525

Faza ruchu

Pamiętajcie o aktualizacji wpisów armii.

1 Norb: ruch do Ekrund, Ini 3
2 Kamel: wkracza do Akendorfu, Ini 3
3 Lohost: ruch do Kręgu Sztormów, Ini 2
4 Dominik: ponowny desant w Kradtommen, Ini 4
5 Snipa: wkracza do Akendorfu, Ini 3
6 Radek: ruch do Akendorfu, Ini 2
7 Prezes: marsz do Barag Dawazbag, Ini 1
8 Jacek: ruch do Dringorakaz, Ini 3

Faza bitewna

W Ekrund Demony VS Wojownicy Chaosu -> zwycięstwo Demonów.

W Akendorfie starzy wrogowie spotykaja się ponownie na ubitej ziemi.
Wampiry vs Słudzy Rakhmeta Pobożnego -> walkower dla Tomb Kingów.
Synowie Spaczenia vs Słudzy Rakhmeta Pobożnego -> zwycięstwo Chaosu.

W Kradtommen Mroczne Elfy vs Wysokie Elfy -> walkower dla HE.

Faza podsumowania

Waaagh rośnie o 2. Obecny poziom 5

Mapa zaktualizowana


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Czw 10:04, 17 Maj 2018, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 10:07, 17 Maj 2018    Temat postu:

Tura 4
Sigmarzeit, Anno Sigmaris 2525

UWAGA. Wprowadzam do rozgrywki pewną modyfikację zasad. Zaczynają one obowiązywać od tury 4.

1) Tajemnicze wskazówki – aby odkryć miejsce ukrycia księgi Nagasha od tej pory nie ma obowiązku kontrolowania 3 lokacji z Tajemniczymi Wskazówkami jednocześnie.
Wystarczy zająć trzy takie lokacje w toku rozgrywki. Skutkuje to zdobyciem wystarczającej wiedzy.

2) Garnizony - za każde trzy kontrolowane lokacje gracz otrzymuje jeden garnizon. W fazie podsumowania może on zostać wystawiony w dowolnej kontrolowanej przez gracza lokacji. W fazie podsumowania danej tury można przenieść istniejący garnizon do innej lokacji gracza. Garnizon traktowany jest jak armia, która zawsze posiada rozkaz Obrona oraz inicjatywę 1. Jego siła punktowa jest taka sama jak podstawowej armii gracza z tym, że nie może on korzystać z jednostek doświadczonych oraz nie gromadzi doświadczenia. Za bitwy garnizonu gracz otrzymuje punkty Chwały.

Faza rokazów


Po uzupełnieniu wpisu armii proszę przesyłać rozkaz na aktualną turę.
Bez aktualizacji armii rozkaz będzie anulowany.

Faza ruchu

Demoniczna horda wysyła ekspedycję przeciw Orkom i Goblinom (300pkt.)
Khemrici wysyłają patrol mający likwidować goblińskie podjazdy (100pkt.)


Waaagh zostaje zmniejszone dzięki temu o 4 pkt. Obecny poziom 1.


1 Norb: ponownie naciera na Ekrund, Ini 4
2 Kamel: napada na Wzgórza Varenka, Ini 7
3 Lohost: wyrusza do Kręgu Sztormów, Ini 3
4 Dominik: wkracza do Dringorakaz, Ini 1
5 Snipa: Pauza, Ini 2
6 Radek: wkracza na Wzgórza Varenka, Ini 7+1 (Awanturnicy z Matorki)
7 Prezes: entuzjastycznie witany przez rodaków z Barak Varr, Ini 2.

Faza bitewna

W Ekrund Demoniczna Horda zostaje ponownie zaatakowana przez Lorda Gauknira i jego Łowców Czaszek.

Na Wzgórzach Varenka krasnoludy pośpiesznie ewakuują się do bezpiecznego Barak Varr. Na ich ziemi dochodzi do starcia starych wrogów. Synowie Spaczenia już czekają na zastępy Rakhmeta.

Faza podsumowania

Waagh rośnie o 2. Obecny poziom 3

Prezes i jego Krasnoludy zajmują 3 lokacje - mogą wystawić garnizon w jednej z własnych lokacji.
Łowcy Czaszek i Demoniczna Horda po krwawej bitwie doszli do wniosku, że warto zawrzeć sojusz. Dark gods approved...


Na nowe rozkazy czekam do piątku 25 maja do godz. 23:59


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Czw 6:45, 24 Maj 2018, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 7:03, 26 Maj 2018    Temat postu:

Tura 5
Sommerzeit, Anno Sigmaris 2525


Krasnoludy umieszczają garnizon w Dok Karaz.


Faza ruchu

1 Norb: marsz do Filaru Kości, Ini 5
2 Kamel: napada na Barag Dawazbag, Ini 4
3 Lohost: wyrusza do Kręgu Sztormów, Ini 4
4 Dominik: marsz do Ruin Mourkain, Ini 2
5 Snipa: Pauza, Ini 4
6 Radek: wkracza na sojusznicze Wzgórza Varenka, Ini 3+1
7 Prezes: marsz do Kamiennej Wieży, Ini 4

Faza bitewna

brak bitew

Faza podsumowania

Waagh rośnie o 1. Obecny poziom 4.

Gracze którzy zajmują 3 lokacje mogą wystawić garnizony.

Szybko przechodzimy do tury 6. Rozkazy do niedzieli 27.05. do godz. 23:59.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 23:50, 27 Maj 2018    Temat postu:

Tura 6
Vorgeheim, Anno Sigmaris 2525

Garnizony rozmieszczone: patrz mapa.

Demony wysyłają małe grupy Furii przeciw Wilczym Jeźdzcom (100pkt.)
Rakhmet wysyła podjazd rydwanów przeciw luźnym bandom orków (200pkt.)

Waaagh zostaje zmniejszone o 3. Obecny poziom 1.


Faza ruchu

1 Norb: atak na Kamienną Wieżę, Ini 6
2 Kamel: marsz do Czarnej Grani, Ini 5
3 Lohost: ruch do Ruin Mourkain, Ini 6
4 Dominik: ruch do Wiszącej Skały, Ini 9
5 Snipa: Pauza, Ini 5
6 Radek: marsz do Żelaznej Skały, Ini 5+1
7 Prezes: ruch do Barag Dawazbag, Ini 5

Faza bitewna

Bitwa o Kamienną Wieżę - Krasnoludy vs Wojownicy Chaosu -> remis


Waaagh rośnie o 2. Obecny poziom 3.

Krasnoludy przenoszą garnizon do Kamiennej Wieży,
Demony przenoszą garnizon do Ruin Mourkain,
Łowcy Czaszek przenoszą garnizon do Filaru Kości.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Śro 17:51, 13 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 18:07, 13 Cze 2018    Temat postu:

Tura 7
Nachgeheim, Anno Sigmaris 2525

Garnizony rozmieszczone: patrz mapa.

Demony wysyłają stado Furii przeciw goblinoidom (100pkt.)


Waaagh zostaje zmniejszone o 1. Obecny poziom 2.


Faza ruchu

1 Norb: forsowny marsz do Plugawej Wody, Ini 7
2 Kamel: obrona Czarnej Grani, Ini 6
3 Lohost: forsowny marsz do Wężowych Kłów, Ini 7
4 Dominik: forsowny marsz do Kręgu Sztormów, Ini 3
5 Snipa: Pauza, Ini 4
6 Radek: ruch do łez Valai, Ini 6+1
7 Prezes: ruch do Barag Dawazbag, Ini 7

Faza bitewna
Brak bitew

Faza podsumowania

Garnizony do rozmieszczenia.

Waaagh rośnie o 3 (+1 za zajętą Czarną Grań). Obecny poziom 5.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Sob 5:28, 16 Cze 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 5:26, 16 Cze 2018    Temat postu:

Tura 8

Garnizony rozmieszczone: patrz mapa.

Faza ruchu

1 Norb: forsowny marsz do Czarnej Grani, Ini 8
2 Kamel: forsowny marsz do Plugawej Wody, Ini 8
3 Lohost: forsowny marsz do Kręgu Sztormów, Ini 9
4 Dominik: ruch do Kopalni Gorzki Kamień, Ini 8
5 Snipa: Pauza, Ini 7
6 Radek: ruch do Kamiennej Wieży, Ini 8+1
7 Prezes: Obrona Barag Dawazbag, Ini 8

Faza bitewna

Lohost vs Dominik
Radek vs Prezes
Norb vs Kamel (równa Ini - zwycięzca wpada do Lokacji rywala)

Od kolejnej tury pula Inicjatywy się resetuje.

Faza podsumowania

Waagh rośnie o 2 i dochodzi do 6. Dochodzi do wybuchu agresji zielonoskórych, którzy atakują ze wszystkich stron. Poniesione straty powodują utratę połowy waszej Chwały (zaokrąglając w górę). Poziom Waaagh spada w końcu do 0.

Proszę o rozkazy na turę 9. Czas do 02-07 godz. 23:59.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Nie 8:23, 01 Lip 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age / Kampania Cień Śmierci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin