Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Armie uczestników

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age / Kampania Cień Śmierci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 11:40, 25 Mar 2018    Temat postu: Armie uczestników

Tu każdy z graczy musi zamieścić swój post w którym prowadzi dziennik armii i aktualizuje go w miarę postępów kampanii.
Należy umieścić tu opis swojej armii oraz bieżące dane takie jak zajmowane lokacje, awansowane jednostki i doświadczenie oraz Wartości Armii, którą oblicza się następująco: pula punktów armii, +50 za każdy posiadany punkt Chwały, +50 za każdy awans posiadany przez jednostki.

Przykład:

(Kilka zdań o swojej armii. Tło fabularne. Opis bieżących działań w kampani)


Gracz: Janek
Armia: Orki i Gobliny

TURA: 2

Aktualna wartość armii: 4150 (4000 + 2x50 za chwałę i 50 za awans na wodzu)
Pula punktów armii: 4000
Punkty Chwały: 2
Wolne doświadczenie: 2
Zużyta inicjatywa (1-9): 4,5,

Jednostki doświadczone:

Wódz Orków Czaszkołupacz - premia +1Str


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Czw 10:31, 17 Maj 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1925
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 12:22, 25 Mar 2018    Temat postu:

Gdy Czarna Kompania otwierała kolejne magiczne przejście, za którym miały czekać rozpostarte ramiona ich upragnionej krainy - Khatovaru, w innych drzwiach powstała szczelina. Za szczeliną czekały od eonów istoty tak znudzone swoją egzystencją, że każda okazja do spłatania "figla" była jak ogień dla ćmy. Tym razem figiel miał być "niewinną" inwazją na jakiś biedny sąsiedni świat. Istoty plugawe i złe, mające wiele nazw i określeń w każdej cywilizacji, choć najlepiej pasujące do miana demonów, rozlały się po górzystej krainie zamieszkałej przez istoty o zielonym odcieniu skóry. Wszyscy tutaj czegoś szukali! Wszyscy! Demoniczne byty w sumie nie potrzebowały niczego, ale znalezienie "tego" przed innymi mogło być świetną zabawą... Twisted Evil

Gracz: Lohost
Armia: Demonic Legion


Stan na koniec tury: 8

Aktualna wartość armii: 4850
Pula punktów armii: 4475
Punkty chwały: 4
Wolne doświadczenie: 0
Zużyta inicjatywa (1-9):


Jednostki doświadczone:

Kontrolowane prowincje:
Moczary Szaleństwa, Ekrund, Wężowe Kły, Ruiny Mourkain, Krąg Sztormów

Jednostki awansowane:
Clawed Fiends: Fight in Extra Rank + HT, Distracting in 1st turn of CC
Clawed Fiends: Fight in Extra Rank

Sojusze:
Łowcy Czaszek(Norb), Undying Dynasties (Kamel)


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Nie 11:09, 01 Lip 2018, w całości zmieniany 23 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 22:06, 25 Mar 2018    Temat postu:

Gracz: Snipa
Armia: Vampire Covenant

Tura 8

Aktualna wartośc armii: 4250
Pula punktów armii: 4000
Punkty chwały: 3
Wolne doświadczenie: 2
Zużyta inicjatywa (1-9): 1,8,3,2,4,5,6,


Jednostki doświadczone:
Ścierwojady (Ghoule) 2lev: +1off, zwinność


Ostatnio zmieniony przez Snipa dnia Pon 18:15, 07 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sekret155
Weteran



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 11:19, 26 Mar 2018    Temat postu:

Gracz: Radek
Armia: Warriors of the dark gods

Tura 8

Aktualna wartośc armii: 4775
Pula punktów armii: 4375 (w tym 75 za sojusznika)
Punkty chwały: 7
Wolne doświadczenie: 3
Zużyta inicjatywa (1-9): 4,1,2,7,3,6,5,8


Jednostki doświadczone:

Wybrańcy Bogów (Choseni) 1lev - Uniki

Kontrolowane prowincje:
Matorka
Akendorf
Żelazna skała
Łzy Valai


Ostatnio zmieniony przez sekret155 dnia Pon 17:07, 28 Maj 2018, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamel
Weteran



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 295
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 12:27, 26 Mar 2018    Temat postu:

Gracz: kamel
Armia: Undying Dynasties

Po sukcesie ostatniej kampanii Rakhmet Pobożny zaczął pomału popadać w samozachwyt - udało mu się zgromadzić dość pokaźne środki oraz powiększyć wpływy i władzę wśród innych Liczów, zaczął się też zastanawiać nad obudzeniem jakiegoś pomniejszego Nomarchy, aby ten dowodził jego armią...
Po nieudanej pierwszej turze Rakhmet zmienił strategię - pora na stworzenie armii, która będzie w stanie stawić czoła wrogom - demonom, wampirom czy innym elfim pomiotom. Silna armia musi być dowodzona przez generała-wojownika, a generał-wojownik powinien pamiętać dzięki komu nie schnie w jakiejś zapomnianej piramidzie...
Oczywiście będzie trzeba pójść na jakieś ustępstwa, ale jeśli dobrze wybierze marionetkę, to uda mu się zapanować nad jakimś większym miastem w Nehekharze...
W bitwie przeciwko Wampirom Faraon spisał się doskonale, jednak zawiódł w bitwie przeciwko wyznawcom mrocznych bogów - wyprawa ponownie zakończyła się niepowodzeniem. Jednak nie wszystko stracone... nawet po dwóch klęskach można jeszcze coś ugrać - należy jednak bardzo ostrożnie dobierać wrogów...
Wampiry pomne ostatniej klęski wycofały się po tym, jak Rakhmet pozwolił im popatrzeć na swoją armię, jednak po Wampirach pojawili się ci ch.... Chaosiarze. Rozsądniej będzie się jeszcze raz wycofać - ale ostatni raz...
Pomysł okazał się trafiony - Synowie Spaczenia dali się wciągnąć w pułapkę. W końcu udało się rozegrać bitwę na własnych zasadach, ale nie udało się ich złamać.
Po bitwie przybyli gońcy z wieściami o tym, że Demony zawarły sojusz z Łowcami Czaszek. Chaos łączy siły, a to źle, bardzo źle. Trzeba będzie wzmocnić swoje siły. Pytanie z kim? Krasnoludy są zbyt chciwe i mściwe, zwłaszcza, że właśnie zamierzamy zająć ich ziemie. Elfy? za daleko. Wampiry? Te pomioty Nagasha? Raczej nie, zwłaszcza po tym jak rozjechały je rydwany. Zostają Synowie Spaczenia. Rakhmet spotkał się z ich przywódcą i po długiej dyskusji zawarł sojusz. Lepiej nie mieć sług mrocznych bogów za plecami w takim momencie...
Zwarcie sojuszu okazało się być dobrym pomysłem - udało się zająć Czarną Grań. Można zacząć myśleć o Księdze Nagasha...


Tura 9

Aktualna wartość armii: 5075
Pula punktów armii: 4275
Punkty chwały: 6
Wolne doświadczenie: 1
Zużyta inicjatywa (1-9): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Jednostki doświadczone:
Kościane Rydwany (2 poziom): +1 Off, +1 Def
Setut I Faraon (1 poziom): Szósty Zmysł (wrodzony Aegis Save 5+)
Senbuf (Harbringer) (2 poziom): Szermierz (ignoruje Distracting oraz Parry), Bezlitosny (przerzut 1 kości to wound w każdej fazie strzelania i walki wręcz)
Eteryczne Robaki Rakhmeta (Scarab Swarm) (1 poziom): Wyczucie dystansu (+1 do zasięgu szarży)

Kontrolowane lokacje:
Wzgórza Varenka
Czarna Grań (lokacja kluczowa)


Ostatnio zmieniony przez kamel dnia Śro 19:32, 04 Lip 2018, w całości zmieniany 22 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dominik
Rekrut



Dołączył: 16 Lut 2018
Posty: 6
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 20:22, 26 Mar 2018    Temat postu:

Gracz: Dominik
Armia: Korpus Azerumina (Highborn Elves)

Znaki mówią jasno, a armie chaosu pojawiają się na całym świecie. Król feniks wysyła ekspedycje by walczyć z nimi i przygotować się na kolejny najazd. Jednym z zagrożonych miejsc są złe ziemie. Co ciekawe, nie tylko pojawił się chaos, ale również liczne inne armie o złowieszczych zamiarach. Odkrycia szpiegów i zwiadowców sugerują, że te dzikie tereny skrywają księgę nagasha. Trzeba powstrzymać wrogów i przejąć ją przed nimi. Król Feniks wysyła w tym celu generała Azerumina, który od razu jest zmuszony do walki z odwiecznym wrogiem: złowieszczymi sługami Malekitha. Po porażce w dwóch pierwszych bitwach, ostatecznie udaje się zmasakrować wroga, którzy uciekają na Naggaroth. Następnie można spokojnie rozpocząć marsz w głąb lądu. Pierwszym celem będzie krasnoludzka osada Dringorakaz. Po jej zdobyciu Azerumin decyduje się rozpocząć zbieranie wskazówek mówiących o położeniu księgi nagasha. By je zdobyć, na początku decyduje się na wkroczenie do ruin starożytnego miasta Mourkain. Jednak zwiadowcy donoszą mu o potężnej demonicznej hordzie chaosu. Po początkowym wycofaniu się, Azerumin uznał, że lepiej przeprowadzić kontratak, jednak gdy dotarł na miejsce okazało się, że demony wycofały się, można więc było spokojnie kontynuować marsz do Kręgu Sztormów, gdzie udało się znaleźć ostatnie niezbędne wskazówki. Najwyższa więc pora zrealizować główny cel istnienia Korpusu. Jednak tuż przed wyruszeniem dopada go wzmocniona posiłkami horda demonów. po ciężkiej bitwie Korpus zmuszony jest do wycofania się.

Tura 8
Aktualna wartość armii: 4625
Pula punktów armii: 4225
Punkty chwały: 2
Wolne doświadczenie:0
Zużyta inicjatywa (1-9):
Jednostki doświadczone:
Flame Wardens: uniki (hard target i distracting w pierwszej rundzie walki w zwarciu)
Commander: +1 str
Flame Wardens: +1 Res
High Prince: szermierz (ignoruje distracting oraz parry)

Kontrolowane lokacje: Kradtommen, Dringorakaz, Wisząca Skała


Ostatnio zmieniony przez Dominik dnia Nie 7:51, 01 Lip 2018, w całości zmieniany 19 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1105
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:16, 27 Mar 2018    Temat postu:

Nienawiść w kamiennych sercach niesiemy... nienawiść którą wywołały urazy doznane przez nas od wstrętnych, zdradzieckich, plugawych obcych... POMŚCIMY je wszystkie i odbierzemy co nasze !!!
Gracz: PREZES
Armia: Dwarven Holds

Tura 8

Aktualna wartośc armii: 4375
Pula punktów armii: 4325
Punkty chwały: 1
Wolne doświadczenie: 1
Zużyta inicjatywa (1-9): 1,2,3,4,5,6,7,8

Lokacje: Barak Varr, Dok Karaz, Kamienna Wieża, Barag Dawazbag.

Jednostki doświadczone:


Ostatnio zmieniony przez Prezes dnia Pią 22:02, 20 Kwi 2018, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 7:07, 29 Mar 2018    Temat postu:

Długie łodzie w końcu dobiły do brzegu. Jeden za drugim, wojownicy wyskakiwali z chrzęstem na żwirową plażę. Bacznie obserwowali wierzchołki brunatnych spalnonych słońcem skał. Nikogo, żywego ducha. - Bogowie, chyba ktoś tu musi żyć... i musi zginąć pod naszymi toporami - Lord Grauknir uśmiechnął się do siebie pod zasłoną masywnego hełmu.

...Wojownicy wyruszyli na południe górskim starym traktem. Po kilku tygodniach marszu udało im się oczyścić z zielonoskórych starą krasnoludzką kopalnię złota. Jak się okazało z całkiem okazałymi złożami. Schwytane gobliny wyśpiewały, że dalej na południe jest wielka górska forteca opanowana przez demoniczne istoty. Grauknir uznał to za znak od Bogów. Wyprawa wyruszyła natychmiast w tym kierunku. Dwukrotnie wojownicy starli się z demonami i dwukrotnie musieli się wycofać. W końcu jeden z demonicznych książąt dowodzących hordą oznajmił, że Bogowie przemówili i chcą by wyznawcy połączyli siły. Grauknir nie śmiał sprzeciwić się woli Czwórki. Po krwawej uczcie sprzymierzone armie ruszyły na północny wschód w poszukiwaniu ofiar i łupów...

Gracz: Norb
Armia: Łowcy Czaszek (Warriors of Chaos)


Tura 8

Aktualna wartośc armii: 4600
Pula punktów armii: 4325 (+75 za sojusznika)
Punkty chwały: 2
Wolne doświadczenie: 2
Zużyta inicjatywa (1-9): 2,1,3,4,5,6,

Zajęte lokacje: Piracka Kryjówka. Kopalnia Gorzki Kamień, Filar Kości, Plugawa Woda.

Jednostki doświadczone:
1 Krwawe Kruki (Rycerze Chaosu) - zdolność: Impet
2 Stalowe Pięści (Rycerze Chaosu) - zdolność: Uniki


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Sob 5:10, 16 Cze 2018, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age / Kampania Cień Śmierci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin