Forum Olsztyński Klub Fantastyki

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bierząca rozgrywka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Olsztyński Klub Fantastyki Strona Główna -> Warhammer / Kampania 2017
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norb
Lord Administrator
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 22:11, 06 Kwi 2017    Temat postu: Bierząca rozgrywka

Tura 1

Niedawno objęliście we władanie swoje ziemie. Siedząc wraz z nielicznym gronem doradców nad mapą, zastanawiacie się nad przyszłością. Dokąd się udać? Gdzie szukać pomocy?
Musicie szybko znaleźć odpowiedzi na te pytania i wzmocnić swoją pozycję.
Wiecie, że wrogowie czyhają na każde wasze potknięcie. A i wśród swoich ludzi mało komu możecie zaufać.

W pierwszej turze NIE MOŻNA wydać rozkazu ataku na innego gracza.
Możecie wyruszyć na wyprawy do krain neutralnych lub spasować.
Wasze siły w pierwszej kolejce rozpoznają dopiero wrogów i przyjaciół oraz zaznajamiają się z terenem.

Przesyłajcie rozkazy posłańcem do mnie do piątku do godz. 24.00. (sms, pmki, facebook, co komu pasuje)

EDIT: Ostatnią kampanię wygrała Czarna Kompania pod wodzą Lohosta.
Jako, że wzmocniła się i stała się zbrojnym ramieniem Elektora Ostlandu - otrzymuje w nagrodę do wyboru 3 Punkty Zasobów lub Doświadczenia, na dobry początek.
Paweł zrezygnował z bonusa, startuje z tego poziomu co reszta.

P.S.
Zapoznajcie się proszę z zasadami. Nie jest tego tak wiele, a jak wiadomo nieznajomość zasad szkodzi.



FAZA ROZKAZÓW - zakończona

FAZA INICJATYWY:

Czarna Kompania:9 - wyprawa do Kisleva
Korsarze z Clar Karond:10 - wyprawa do Kisleva
Ekspedycja Tor Anrock:5 - wyprawa w Góry Kr. Świata
Królewstwo Rahkmeta:11 - wyprawa do Księstw Granicznych
Horda Krwawych Mieczy:9 - wyprawa do Kisleva
Klan Garhars:5 - wyprawa w Góry Kr. Świata
Krasnoludy z Zhufbaru:4 - wyprawa w Góry Kr. Świata
Nieumarli słudzy Barona Kuhnta:7 - wyprawa do Księstw Granicznych

BITWY:
W Kislevie:
Mroczne elfy wybierają przeciwnika. Niewybrany gra ze zwycięzcą pierwszej bitwy.
W Górach Krańca Świata:
Wysokie Elfy scierają się z Wyznawcami Chaosu.
Krasnoludy grają ze zwycięzcą pierwszej bitwy.
W Księstwach Granicznych:
Wampiry walczą z Mumiami.


Mroczne Elfy wybrały jako pierwszego przeciwnika Hordę Krwawych Mieczy.
Czarna Kompania zagra ze zwycięzcą pierwszej bitwy.

AKTUALNE WYNIKI:

Tor Anrock vs Klan Garhars: Masakra Elfów
Horda Krwawych Mieczy vs Korsarze z Clar Karond: Remis
Korsarze z Clar Karond vs Czarna Kompania: Zwycięstwo Czarnej Kompanii
Klan Garhars vs Krasnoludy z Zhufbaru: Zwycięstwo Klanu
Nieumarli Barona Kuhnta vs Królewstwo Rahkmeta: Zwycięstwo Wampirów

Wyprawy Czarnej Kompanii, Klanu Garhars oraz Wampiry Kuhnta otrzymują łupy z odwiedzonych krain.

ROZBUDOWA

Mamy rozstrzygnięcie bitew. Przechodzimy do fazy rozbudowy. Ogłoszony zostaje sojusz Mrocznych Elfow i Klanu Garhars.
Tych graczy którzy chcą wydać zdobyte punkty, proszę o dyspozycje. Szykujemy się na następną ture.

Czarna Kompania rozbudowuje Garnizon na 1lev. koszt 3pkt Zasobów. oraz 1 oddział staje się Elitarny. koszt. 3 Punkty Doświadczenia.

Klan Garhars za 6 punktów doświadczenia otrzymuje 1 oddział Elitarny oraz 1 zdolność specjalną dla bohatera.

Wampirzy Baron Khunt rozbudował garnizon na 1 poziom za 3PZ oraz jeden 1 oddział stał się Elitarny. koszt. 3PD.

Ogłoszone zostają dwa kolejne sojusze: Horda Krwawych Mieczy oraz Wampirów Kuhnta.
Kolonii Tor Anrock oraz Władcy Zhufbaru.

Przechodzimy do kolejnej tury.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Czw 7:23, 24 Sie 2017, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 21:47, 30 Kwi 2017    Temat postu:

TURA 2

W wiadomościach PW otrzymaliście specjalne zdarzenia.
Są one tylko do waszej wiadomości. Generowałem je losowo z listy zadań.
Ja również posiadam jedno takie zadanie.
Jeśli macie opcję wyboru np. przeciwnika to proszę o informację do mnie o dokonanym wyborze. Z mojej strony możecie oczekiwać pełnej dyskrecji.

Rozkazy wydane

Inicjatywa i rozkaz

Norb 11 - wyprawa do Księstw Granicznych
Kamel 8 - wyprawa do Kisleva
Lohost 7 -rajd na ziemie klanu Garhars
Snipa 6 - wyprawa w Góry Krańca Świata
Fario 7 - wyprawa w Góry Krańca Świata
Miras 7 - wyprawa do Księstw Granicznych
Radek 6 - wyprawa do Kisleva
Filip 8 - rajd na ziemie klanu Garhars

Bitwy w tej turze:


Klan Garhars walczy z najazdami na swoje ziemie. Napastnicy mają wyższą inicjatywę i kasują plany Klanu.
pierwsza bitwa z ekspedycją Tor Anrock
druga bitwa z najazdem Czarnej Kompanii z Ostlandu.
Sojusznik Klanu - Korsarze z Clar Karond jeśli zechcą to mają wystarczająca inicjatywę by przejąć bitwę z Czarną Kompanią i następnie rozegrać bitwę z Wampirami.

W Kislevie brak bitwy, armia Khemrii kończy wyprawę powodzeniem.

W Górach Krańca Świata Wampiry napotykają oddziały Mrocznych Elfów i stają do walki. Nieumarli zostali zmasakrowani.

W Księstwach Granicznych, Krasnoludy napotykają Hordę Krwawych Mieczy i ruszają do boju. Bitwa po krwawych zmaganiach kończy się masakrą czcicieli mrocznych bogów.

ROZBUDOWA

Ziemie Rakhmeta:
Garnizon 1 poz.
Oddziały Elitarne 1 poz.

Czarna Kompania:
Wywiad 1 poz.
Zdolności bohaterów 1 poz.

Zhufbar
Garnizon 1 poz.
Oddziały Elitarne 1 poz.

Korsarze z Clar Karond
Zdolności bohaterów 1 poz.
Oddziały Elitarne 1 poz.

Czekamy na pozostałych z pełnymi sakwami. Kto zaś nic nie chce niech daje rozkaz.

NAPŁYW OCHOTNIKÓW: sukcesy wypraw i łupy przyciągają nowych wojowników. Od tury 3 pula na wojsko wzrasta do 4000 pkt.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Sob 22:38, 20 Maj 2017, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 21:15, 18 Maj 2017    Temat postu:

TURA 3

Norb 3 - wyprawa w Góry Krańca Świata
Kamel 5 - rajd na fortecę mrocznych elfów
Lohost 6+1 -wyprawa do Kisleva, wsparcie 150pkt dla wojsk Rakhmeta.
Snipa 6 - rajd na fortecę mrocznych elfów
Fario 7 - rajd na ziemie Rakhmeta
Miras 8 - wyprawa do Kisleva
Radek 4 - rajd na tereny Imperium
Filip 4 - rajd na ziemie klanu Garhars

BITWY

w Górach Krańca Świata wyprawa Hordy Krwawych Mieczy kończy się powodzeniem.

w Kislevie Krasnoludy przegrywają bitwę z najemnikami Czarnej Kompani.

Ziemie Rakhmeta zostają najechane przez mroczne elfy. Jednak napastnicy zostają zmasakrowani przez obrońców.

Mroczne Elfy wracają do twierdzy by bronić jej przed najazdem nieumarłych Barona Kunhta, lecz zostaja pobici przez najeźdzców, którzy pustoszą okolice fortecy.

Klan Garhars stawia opór rajdowi ekspedycji Tor Anrock. Przeciwnicy po drobnych walkach wycofują się - remis.


ROZBUDOWA

Przechodzimy do fazy rozbudowy. Czekam na dyspozycje.

Wpływy do skarbca:


Norb +3 PZ +2 ZAS +2 EXP
Kamel +3 PZ +3 EXP
Lohost +1 PZ +5 ZAS +3 EXP
Snipa +3 PZ +2 ZAS
Fario -2 ZAS +2 EXP
Miras +1 EXP
Radek +1 EXP
Filip +1 EXP

Czarna Kompania oraz Nieumarły Baron Kunht wykonali misję specjalną i otrzymują dodatkowo +3 zasoby.


DYSPOZYCJE

Czarna Kompania: Garnizon 2 poz. oraz Punkty szczęścia 1 poz. oraz Umocnienia 1 poz.

Horda Krwawych Mieczy: Elitarne oddziały 1 poz.

Baronia Kunhta: Garnizon 2 poz. Zdolności bohaterów 1 poz.

Korsarze z Clar Karond: Szczęście 1 poz.

Klan Garhars: Elitarne oddziały 2 poz.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Nie 7:48, 11 Cze 2017, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 8:05, 09 Cze 2017    Temat postu:

TURA 4

Inicjatywa i Rozkazy na kolejną turę.

Czarna Kompania: 2+1, wyprawa wojenna na ziemie Klanu Garhars
Korsarze z Clar Karond: 6, ekspedycja do Kisleva
Ekspedycja Tor Anrock: 8, rajd na ziemie pod ochroną Czarnej Kompanii
Królewstwo Rahkmeta: 3, ekspedycja do Księstw Granicznych
Horda Krwawych Mieczy: 9, eskpedycja do Kisleva
Klan Garhars: 6, ekspedycja do Księstw Granicznych
Krasnoludy z Zhufbaru: 4, rajd na ziemie Rahkmeta
Nieumarli słudzy Barona Kuhnta: 10, ekspedycja do Księstw Granicznych

BITWY

> Czarna Kompania zaskoczona przez Wysokie Elfy broni się w Ostlandzie.

> W Kislevie Korsarze z Clar Karond zetrą się z Hordą Krwawych Mieczy

> Rahkmet i jego wojownicy bronią się przed atakiem wyprawy krasnoludów z Zhufbaru.

> W Księstwach Granicznych Klan Garhars zetrze się z nieumarłymi siłami Barona Kuhnta.

Gracze Filip, Radek i Kamil mają doświadczenie do wydania. Jeśli się zdecydujecie na coś to proszę o info do jutra wieczora. Później zamykam definitywnie rozbudowę.

Wyniki do końca czerwca.

Pierwszy wynik: Czarna Kompania masakruje atakujące Wysokie Elfy.

Wampirza armia przegrywa z Wojownikami Chaosu.

Mroczne Elfy remisują z Wojownikami Chaosu.

Krasnoludy remisują z Królem Grobowców.

Przechodzimy do fazy rozbudowy.

Czarna Kompania zyskuje 3EXP+1 (premia dla imperium) oraz 3 PZ.
Klan Garhars zyskuje +2PZ, +3 ZAS, +4EXP
Wszyscy pozostali gracze zyskują jedynie +1EXP

FAZA ROZBUDOWY


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pią 9:36, 30 Cze 2017, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 9:36, 30 Cze 2017    Temat postu:

TURA 5

Krasnoludy wykupują Zdolności bohaterów 1 poz.
Wysokie Elfy wykupują Oddziały elitarne 1 poz.


Inicjatywa i Rozkazy na kolejną turę.

Czarna Kompania: 7+1, wyprawa wojenna na ziemie Klanu Garhars
Korsarze z Clar Karond: 9, ekspedycja do Księstw Granicznych
Ekspedycja Tor Anrock: 9, rajd na Klan Garhars.
Królewstwo Rahkmeta: 5, ekspedycja do Księstw Granicznych
Horda Krwawych Mieczy: 6, ekspedycja do Księstw Granicznych
Klan Garhars: 10, rajd na Zhufbar.
Krasnoludy z Zhufbaru: 11, ekspedycja do Księstw Granicznych
Nieumarli słudzy Barona Kuhnta: 8, rajd na terytorium Imperium.


BITWY

> Czarna Kompania ma wybór czy broni się przed Wampirami czy wykonuje najazd na Klan.

> Klan Garhars ma możliwość wykonać atak na Krasnoludy i następnie rozegrać bitwy w obronie swojej twierdzy. Pierwsza obrona przeciw HE druga ewentualnie przeciw EMP.

> Zhufbar może się bronić przeciw Klanowi oraz następnie kontynuować ekspedycję do Księstw - pierwsza bitwa vs DE.

> Rakhmet i Horda spotkają się na ubitym polu a zwycięzca zawalczy ze zwycięzcą bitwy między Zhufbarem a Korsarzami.

Ze względu na mnogość bitew i wakacje termin na wyniki do końca lipca.


Tak dla przypomnienia bitwy rozliczamy wg. uproszczonego systemu opcjonalnego z zasad T9A a nie wg. tradycyjnych progów.

Rożnica do 10% puli (nie liczy się garnizonów itp.) to remis
Pomiędzy 10 a 50% to zwycięstwo
Powyżej 50% to masakra
Za wypełnienie second. obiectiwów bitwy dostaje się 20% puli (np. na 4k to 800pkt.)

WYNIKI:

Czarna Kompania masakruje Klan Garhars. Wypełnione zadanie od Cesarza.
Zdobyte 5PZ oraz łupy ze skarbca Klanu - 3 ZAS oraz 3 EXP. Do tego nagroda 5 EXP.


Klan Garhars masakruje Krasnoludy z Zhufbaru. Wypełnione zadanie od Mrocznych Bogów.
Rajd przynosi 3 PZ, złupione 1 ZAS oraz 4 EXP. Do tego nagroda 3 ZAS.
Zwycięstwo nad najazdem Wysokich Elfów daje 3 PZ oraz 2 EXP.

Baron Kuhnt zdobywa podczas radju 3 PZ oraz łupi 1 ZAS ze skarbca Czarnej Kompanii.

Zhufbar na wyprawie do Ks. Granicznych wygrywa z Mrocznymi Elfami oraz masakruje Khermii. Za wszystkie bitwy i wyprawę zyskuje 2 PZ, 3 ZAS, 8 EXP.

Rahkmet wygrywa z Hordą i zyskuje 3 EXP za dwie bitwy.

Korsarze zdobywają 1 EXP

Horda zdobywa 1 EXP

Tor Anrock zdobywa 1 EXP.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Śro 13:24, 02 Sie 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 13:37, 02 Sie 2017    Temat postu:

Tura 6

Aktualizacja skarbców wykonana.

Wydane rozkazy:

Norb - 8 wyprawa do Kisleva
Kamel - 5 wyprawa w Góry Kr. Świata
Lohost - 5+1 inwazja na Klan Garhars
Snipa - 2 wyprawa w Góry Kr. Świata
Fario - 7 obrona twierdzy
Miras - 9 wyprawa do Kisleva
Radek - 8 rajd na tereny Hordy Krwawych Mieczy
Filip - 9 rajd na Imperialne prowincje

Bitwy:

Kamel vs Snipa w Górach
Lohost broni się przed napadem HE
Ja odpuszczam obronę i wybieram bitwę z Mirkiem
Radek grabi moją cytadelę i zdobywa 3 PZ i 2 Zas.

Wyniki z tury 6

Kamel vs Snipa - zwycięstwo TK walkowerem
zdobywa 3PZ 2 Zas 5 Exp.
Snipa 1 Exp.

Lohost vs Filip - bez rozstrzygnięcia

Norb vs Miras - zwycięstwo WoCh walkowerem
zdobywa 1 PZ 5 Zas 3 Exp.
Miras 1 Exp.

Radek grabi moją cytadelę i zdobywa 3 PZ i 2 Zas.

Poproszę o rozbudowę i rozkazy na kolejną turę kampanii.
Od tury 7 wzrasta pula bazowa na armię do 5000pkt.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Sob 8:40, 26 Sie 2017, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 7:22, 24 Sie 2017    Temat postu:

TURA 7

Rozbudowa:
Kamel: Wywiad, bohaterowie i szczęście na 1 poz.
Snipa: Szczęście 1 poz.
Norb: Garnizon 1 poz.

Wydane rozkazy:

Norb - 7, wyprawa w Góry Kr. Świata
Kamel - 10+1, najazd na Mroczne Elfy
Lohost - 5+1, inwazja na Klan Garhars
Snipa - 3, wyprawa do Księstw Granicznych
Fario - 10, wyprawa do Kisleva
Miras - 2, wyprawa do Księstw Granicznych
Radek - 7, rajd na tereny Imperium
Filip - 7, obrona

Bitwy
Kamel vs Fario - najazd na mroczną fortecę.
Lohost vs Radek - rajd na Imperium
Snipa vs Miras - spotkanie w Ks. Granicznych

Wyniki

Czarna Kompania masakruje napastników z Klanu Garhars.

Mroczne elfy z powodzeniem bronią swojej fortecy i pokonują Khemritów.

Wampiry wygrywają z Krasnoludami i penetrują Księstwa Graniczne.

Ranking na koniec 7 tury.

1. Czarna Kompania: 19
2. Klan Garhars: 17
3. Baronia Kuhnta: 10
4. Królestwo Rahkmeta: 8
5. Horda Krwawych Mieczy:7
6. Korsarze z Clar Karond: 6
7. Krasnoludy z Zhufbaru: 4
8. Ekspedycja Tor Anrock: 0

Wpływy do skarbców:

Lohost 3Pz 4Exp
Radek 1Exp
Jacek 3Pz 2Exp
Kamel 1Exp
Norb 3Pz 2Zas 2Exp
Miras 1Exp
Snipa 2PZ 3Zas 4Exp

Proszę o rozkazy i dyspozycje na kolejną turę.

Wydane rozkazy:

Lohost - rozbudowa Oddziały Elitarne 3poz.
Norb - rozbudowa Zdolności Bohaterów 2 poz.
Miras
Snipa - rozbudowa Wywiad 1poz.
Radek
Kamel
Jacek - rozbudowa Oddziały Elitarne 2 poz.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Śro 18:01, 06 Wrz 2017, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 18:19, 06 Wrz 2017    Temat postu:

Tura 8 przedostatnia


Wydane rozkazy:

Norb - 7 rajd na królestwo Rakhmeta
Kamel - 2+1 wyprawa w Góry Kr. Świata
Lohost - 6+1 inwazja na Klan Garhars
Snipa - 3+1 najazd na Imperium.
Fario - 6 wyprawa do Ks. Granicznych
Miras - 3 rajd na fortecę mrocznych elfów.
Radek - 7 rajd na tereny Imperium
Filip - 12 obrona.

Bitwy:

Norb vs Kamel - TK bronią swojej pustyni.

Lohost vs Radek - równa inicjatywa, obaj gracze się zaatakowali. W związku z tym armie spotkały się na neutralnych ziemiach w połowie drogi. Który z graczy wygra tę bitwę spotkaniową ten kończy powodzeniem swoją wyprawę wojenną.
Nie jest to bitwa na własnym terenie, więc nie działają obronne ulepszenia.

Lohost vs Snipa - Czarna Kompania broni ziem imperium przed ożywieńcami.

Jacek wykonuje udaną wyprawę do Księstw, a po powrocie napotyka u bram armię krasnoludów - obrona twierdzy.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Śro 18:21, 06 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Olsztyński Klub Fantastyki Strona Główna -> Warhammer / Kampania 2017 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin