Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Zlot - Larp] Arda 2-6 sierpnia 2006r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> RPG - tradycyjne gry fabularne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 13:10, 23 Cze 2006    Temat postu: [Zlot - Larp] Arda 2-6 sierpnia 2006r.

[link widoczny dla zalogowanych]

Miejsce: Mirowo

strona: [link widoczny dla zalogowanych] "Arda"

Strona: [link widoczny dla zalogowanych] "Zlot Ardy"

Forum: [link widoczny dla zalogowanych] "Forum Ardy"

Regulamin: [link widoczny dla zalogowanych]

Koszt: 20zł (tylko za pole namiotowe od osoby)

Czas: 2-6 Sierpnia 2006r.

Tematyka: Larp (zabawa na żywo) z czasów Tolkiena "Władcy Pierścienia"

WYMAGANIA
Każdy z Was musi spełniać warunek zawarty w nazwie Zlotu. Chodzi o słowa 'miłośników twórczości J.R.R. Tolkiena'. Zlot jest dla osób zafascynowanych twórczością Tolkiena i takich osób na Ardzie oczekujemy. Nie chodzi o to, żebyś na wyrywki znał wszystkie szczegóły, ale jeśli tylko Śródziemie ma dla Ciebie coś wyjątkowo magicznego - zapraszamy!

Przed przyjazdem prosimy, aby każdy zgłosił swoje przybycie na stronie Stowarzyszenia. Zebrane dane pozwolą nam przygotować się na konkretną liczbę osób. Jeśli nie dasz rady - nie ma problemu, na Zlocie wypełnisz formularz i wszystko będzie w porządku. Po raz kolejny chcemy podkreślić zmianę: Ci, którzy wyślą zgłoszenie internetem nie muszą drukować i wypełniać żadnych formularzy, chyba, że są osobami niepełnoletnimi. Takie osoby muszą przedłożyć nam zgodę podpisaną przez rodziców (do pobrania na stronie).
No i oczywiście jest jeszcze kwestia wpłaty pieniędzy za pole namiotowe. Będzie to kwota w wysokości około 30 złotych. Należy ją wpłacić najpóźniej do końca lipca 2006 roku. Dokładniejsze informacje uzyskacie po wysłaniu zgłoszenia.

Naszym celem jest przeniesienie się do Śródziemia, dlatego każdy musi przygotować strój. Strój powinien być zachowany w konwencji Mistrza, czyli zgadzać się z opisanymi przez niego strojami (Np. Dunedainowie nie nosili żółtych koszulek, a Nazgule trampek). Wszystkich informacji dotyczących tego, jaki strój powienieneś przygotować udzieli przewodnik Twojego plemienia.

Skoro jesteśmy przy plemionach. Każdy musi wybrać plemię, do którego chce należeć. W dziale plemiona znajdują się opisy i specjalne wymagania oraz oczekiwania każdego z plemion. Jeśli wahasz się między kilkoma możliwościami - przeczytaj wszystkie zawarte tam informacje i popytaj przewodników plemion. Kolejną ważną rzeczą, która pozwoli Ci się odróżnić jest imię. Imię powinno mieć charakter Tolkienowski, a przynajmniej fantasy (tzn. hefalumpa nie przyjmiemy:P). Postarajcie się, aby Wasze imiona były nieużywane przez innych. Ostatnią blokadą przy wyborze imienia jest to, że nie zezwalamy na imiona znanych postaci (czyli każdy Frodo, Gandalf i Meriadok Brandybuck zostaną poproszeni o zmianę imienia). Każdy z Was powinien też przygotować krótką historię swojej postaci. Nie chodzi o dłuuugie i rozbudowane historie, jak ta Tarcila, czy innych, wystarczy, że będziecie mogli powiedzieć, że mieszkacie tu i tu, Waszym ojcem jest ten a ten, a matką ta i ta Smile.

Gdy już jesteś zdecydowany na plemię i wybrałeś imię zarejestruj się na stronie internetowej naszego Stowarzyszenia (link zgłoszenie z prawej strony), następnie skontaktuj się z przewodnikiem plemienia, lub poczekaj, aż ten sam się skontaktuje. Otrzymasz dostęp do pokoju plemiennego na naszym forum. Od tej chwili powienieneś brać czynny udział w toczonych tam dyskusjach, planach, zapoznać się ze wszystkim, co już zostało ustalone.

Ze względu na tym, że na Ardzie dochodzi do spotkania odwiecznych wrogów: Wolnych Plemion i sług Nieprzyjaciela każdy z Was, jeśli chce brać udział w działaniach terenowych (patrolach, pojedynkach, bitwach) musi zabrać ze sobą broń. W zeszłym roku sprawdziły się miecze wykonane z rurek PCV grubo owiniętych otuliną izolacyjną - są bezpieczne, a nadają swojego rodzaju klimat (można toczyć naprawdę ciekawe pojedynki). Osobiście polecam wykonanie dwóch takich, gdyż łatwo PCV połamać.

Prawie już kończąc dochodzimy do Regulaminu Zlotu. Każdy rejestrując się na Zlot zobowiązany jest bezwzględnie zachowywać postanowienia regulaminowe.

I już na końcu:) Na Ardzie chcemy żyć w Śródziemiu i spotkać się z innymi tam żyjącymi. Przyjeżdżajcie więc z nastawieniem na życie w Śródziemiu cały czas, nie od godziny tej, do tamtej. Przenosimy się do Śródziemia na cały czas trwania Zlotu. Prosimy więc, aby Wasze zachowanie pokazywało, że żyjecie w Śródziemiu - unikajcie używania telefonów, noszenia zegarków, cały czas bądźcie w strojach - zróbmy sobie wspólnie piękne wakacje od nowoczesności w Śródziemiu!

Pozdrawiamy!



Informację: obowiązkowe stroje, które można znaleśc kroje na [link widoczny dla zalogowanych] płaci sięza pole namiotowe od osoby 20zł zabawa trwa 4 dni z Władcy Pierścienia nie można brac rzeczy nie bezpeicznych czy metalowych broń musi zostać wykonana z Rury PCV owinięta otuliną na stronie więcej informacji na ten temat. Należy wybrać czy się jedzie jako zły czy dobry i wybrac sobie rase jak ork, ludzie, elfy itp czy do kogo należycie Mordor, Isengard, Gondor itp.
Mieszka się we własnych namiotach i bawi na dużym polu gdzie bedą toczyć się bitwy i starcia jak i cała historia. OSoby poniżej 18 roku życia wyamagają zezwolenia rodziców pisemnego.


Przez dwa lata w Gołuchowie poznaliśmy tamtejszy las jak własną kieszeń. Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się zmienić lokalizację i nasze Śródziemie przenieśliśmy pod Częstochowę, do Mirowa. Poniżej zamieszczamy mapkę obrazującą położenie wsi Mirów (większe kółko w centrum mapki).



Adres pola namiotowego, na którym będziemy nocować wygląda tak:

Męcik Zbigniew, Małgorzata
Mirów 5
42-320 Niegowa (woj. Śląskie)
tel. 0 503 966 345


W najbliższym sąsiedztwie pola namiotowego znajdują się dwa sklepy ogólnospożywcze, istnieje więc, jak w poprzednich latach, możliwość uzupełniania zapasów na miejscu.
Zapewniamy również węzeł sanitarny: ubikacje i prysznice znajdują się w najbliższym sąsiedztwie pola. Te ostatnie prowadzone są w gospodarstwach agroturystycznych. Od kilku lat są w Mirowie organizowane imprezy o podobnym do Ardy charakterze, i ich uczestniczy korzystają właśnie z agroturystyki.


Koszty
Z udziałem w Zlocie jest związanych sporo wydatków. Począwszy od przygotowania stroju, przez zakup ewentualnych niezbędnych rzeczy (jak śpiwór, namiot, latarka, koc...), przez koszty przejazdu (bilety PKP, PKS) czy koszty wyżywienia (coś jeść trzeba), aż do opłaty za pole namiotowe. Uzbierać się tego może naprawdę solidna sumka i na to musicie być przygotowani.

Z tych wszystkich kosztów do nas trafia opłata za pole namiotowe.
W tym roku wynosi ona 20 złotych. Za tą sumę możecie rozbić namiot na polu w Mirowie i mieszkać w nim w dniach od 2 do 6 sierpnia oraz otrzymujecie nieograniczony dostęp do ruin zamku znajdującego się w najbliższej okolicy pola namiotowego.

Prosimy o wpłacanie tej kwoty na nasze konto najpóźniej ostatniego dnia lipca, jednak postarajcie się wcześniej, bo przelewy czasem mogą utknąć, a poza tym, pierwszego sierpnia nikt z nas już do banku nie zajrzy. W przypadku problemów proszę się kontaktować z Ravenne.

Opieka na Zlocie
Wiele pytań z Waszej strony dotyczy opieki i odpowiedzialności na Zlocie. W tej kwestii Ardowicze dzielą się na dwie grupy: pełnoletnich i niepełnoletnich. Ci pierwsi sami odpowiadają za swoje działania.
Z kolei za osoby niepełnoletnie nie możemy brać odpowiedzialności (prawnie taka pada na rodziców/prawnych opiekunów - my nimi nie jesteśmy). Dlatego od tych osób koniecznie wymagamy zgody rodziców, na przygotowanych przez nas formularzach, w których ich rodzice/opiekunowie biorą na siebie odpowiedzialność za to, co ich pociechy na Ardzie zrobią.
Rada Zlotu na Ardzie będzie posiadała wszystkie podsatawowe środki opatrunkowe.







Wstęp do zabawy:
Niemal pięć lat minęło, odkąd to przed bramą Minas Tirith stanął na pięknym, białym koniu, przystrojony w najprzedniejszą kolczugę i tunikę, powracający z wygnania po śmierci Króla Arantara Dobrego, syn jego - Tarcil. Wjechał on wtedy przez wszystkie Siedem Baram Białego Miasta na Dziedziniec przed Cytadelą, gdzie Arador, będący wtedy Namiestnikiem, przekazał mu władzę nad Południowym Królestwem. Odtąd Tarcil znany jest jako Król Tarcil VI.

W piątą rocznicę tego wydarzenia cały lud Gondoru będzie świętował razem z Królem. Król postanowił najważniejszą część obchodów rocznicy wyprowadzić ze Stolicy i pragnie zorganizować ją w północnym Ithilien, na pięknie zielonych polach Cormallen, nad brzegami rzeki Anduiny.

Tam też zaprosił wszystkich swych przyjaciół, począwszy od tych poznanych za młodu w Minas Tirith przez tych, którzy uczyli go i wychowywali w Mrocznej Puszczy, do tych, których poznał podczas swych podróży w czasie przebywania z elfami i pierwszych latach swych rządów. Zabawa przeznaczona jest dla wszystkich, którzy zechcą wziąć w niej udział, nikomu ani jadła, ani napoju nie braknie. Rozrywki, oprócz śpiewu i tańców, dostarczy organizowany turniej.

Na niemal pół roku przed dniem świątecznym z bram Minas Tirith, na najściglejszych koniach ruszyli wgłąb Śródziemia posłańcy niosący zaproszenie od Króla wszystkim dobrym ludziom, jakich spotkali na drodze. Pierwszy z nich dotarł do Edoras, następny dalej na północy zatrzymał się w Lorien, kolejny odnalazł przepiękną dolinę Rivendell; jeszcze inni dotarli do wesołego, małego ludu z Shire, dalej na zachód - do Mithlondu, po drodze zostawiając wiadomość dla pozostałych w tych stronach Dunedainów. Grupa najbardziej zaufanych posłańców wjechała w ostępy Mrocznej Puszczy, aby tam odnaleźć tych, którzy stali się Królowi szczególnie bliscy; część z nich odłączyła się od innych i daleko na północy odnalazła siedziby krasnoludów, o których również Król nie zapomniał. I tak zaproszono na ceremonię wszystkie wolne ludy Śródziemia, a chętni mają zgłaszać się do własnych przywódców, aby w odpowiedniej chwili wyruszyć do Gondoru.

Wybrane przez Króla miejsce budzi wśród niektórych niepokój. Bliskość Czarnego Kraju powoduje obawy przed atakiem sług Tego, którego imienia w Gondorze nie wypowiada się. W czasie wojny, która rozpoczęła się po śmierci Króla Arantara, a trwa do dzisiaj, wielu poznała liczbę i okrucieństwo orków i ludzkich sług Nieprzyjaciela i niejeden otwarcie twierdzi, że oczekiwana, zaplanowana na kilka dni zabawa jest idealną okazją dla Sił Ciemności do przeprowadzenia ataku.

Król Tarcil chcąc uspokoić swych poddanych postanowił zabrać z Minas Tirith większy oddział żołnierzy. Ci zaś chętnie zgadzali się na wyjazd - mogli wziąć udział w zabawie zamiast siedzieć wewnątrz murów Białego Miasta, w którym na czas zabawy pozostali tylko żołnierze.

Im bliżej zaś zabawa, tym większe poruszenie w miastach i wsiach Gondoru oraz całego Wolnego Śródziemia, gdzie mieszkańcy szykują się do podróży na zabawę...


---------------------------------------------------------------------------------

Zapraszamy na Zlot Ardy ponieważ warto brać udział w tego typu zabawach pokazując, ze Fantastyka żyje i będzie żyła nadal.

Pozdrawiam Zerosu...
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pią 14:13, 23 Cze 2006    Temat postu:

Spoko. A jak można wpłacać na zlot??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 20:13, 23 Cze 2006    Temat postu:

Już ci przyjacielu mówie jakie masz 2 formy zapłaty:

1. Frorma zapłaty.


Dwie podstawowe rzeczy. Kwota: 20 złotych. Ta kwota umożliwia Wam pozostanie na polu namiotowym od środy, 2 sierpnia, do ponidziałku 7 sierpnia oraz niemal nieograniczony dostęp do ruin zamku w Mirowie.
Druga sprawa to sposób wpłacania. Zarząd Stowarzyszenia zdecydowanie woli wpłatę/przelew na konto. Rozumiemy jednak, że nie jest to zawsze możliwe, więc przyjmujemy również opłatę w środę 2 sierpnia już na polu namiotowym.

Wpłata na konto
Jeśli decydujes się na wpłatę/przelew na konto niezbędne Ci będą pewne informacje. Tutaj prezentujemy właśnie te dane, które są niezbędne do wypełnienia polecenia przelewu oraz wzór poprawnie wypełnionego polecenia przelewu/wpłaty. Takie druki polecenia przelewu/wpłaty można dostać w każdym oddziale Poczty Polskiej.


[link widoczny dla zalogowanych]


Jeśli chcesz wysłać przelew, np. za pośrednictwem bankowości elektronicznej, potrzebujesz następujących danych:

Stowarzyszenie ARDA
Przemysław Kwiecień
ING Bank Śląski
70105012981000002301507402

Jako tytuł wpłaty zawsze wpisuj słowa 'ARDA 2006' oraz następnie, po myślniku, swoje imię Ardowe.

Jeśłi wpłacasz za kilka osób pomnóż kwotę 20 złotych razy liczbę osób, za które chcesz opłacić pobyt na Ardzie. W polu "tytułem" wpisz po kolei nicki wszystkich osób, za które wpłacasz pieniądze.

Na zakończenie jeszcze radzimy wpłacanie pieniędzy w oddziałach Banku Śląskiego. Taka wpłata nie niesie za sobą żadnych dodatkowych kosztów.

Termin wpłacania pieniędzy upływa 30 lipca tego roku! Po tej dacie Twoje pieniądze mogą już nie zdążyć dotrzeć na nasze konto.

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Ravenne lub z Tarcilem, którzy pomogą rozwiązać wszystkie problemy.


2. Forma zapłaty.

Bezpośrednio na zlocie na polu namiotowym.
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Nie 20:07, 25 Cze 2006    Temat postu:

A mam pytanie. Zarejerstrowałem się na stronie. Muszę zapłacić składkę członkowską żeby mieć dostęp do forum? Bo jak tak to trochę kiepa :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 20:17, 25 Cze 2006    Temat postu:

Nie ma takiej możliwości by płacić składki jakie kolwiek. Wrazie czego zaraz uderzymy do jego z modów na forum.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> RPG - tradycyjne gry fabularne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin