Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tworzenie armii w systemie O:WWII
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / 1:72
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Connor
Zwiadowca



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: South of Heaven

PostWysłany: Wto 18:06, 08 Kwi 2008    Temat postu:

Xardas a bedzies moze 12 w klubie ??? bo jak tak to przyniose moje US i zobaczysz co ztego wyszlo i moze mnie podszkolisz w graniu ??? a jutro wstawie rozpiske ]:->

2k i datowanie na 44 i 45 z jednym sherman'em Sad bo z dwoma jest lipa Sad


Ostatnio zmieniony przez Connor dnia Wto 22:31, 08 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Wto 20:01, 08 Kwi 2008    Temat postu:

Oki, na ile pkt ?? i który rok?? Mam pomysł na scenariusz - szturm na stacje kolejkową. No i będziemy mieli obserwatora który też chce zacząć grać Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Wto 20:40, 08 Kwi 2008    Temat postu:

Jak widać systemik się rozrasta, dobrze dobrze Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Connor
Zwiadowca



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: South of Heaven

PostWysłany: Śro 18:01, 09 Kwi 2008    Temat postu:

... to moze teraz ja cos mundrego napiszu ;p

MEDIUM TANK PLATOON (STANDARD)

M4 (Medium Tank)
POINTS: 750 each
(RP:1)
Main weapon (turret): M3 75mm medium gun with coaxial M1919A4 .30 cal. medium machine gun.
Secondary weapon (lower hull): M1919A4 .30 cal. medium machine gun with support.
Crew: 4 men and 1 sergeant (leader), all armed with M3A1 Grease Gun sub-machine gun.
Duties: Commander, machine-gunner/radio operator, gunner, assistant, driver.
Characteristics: Coaxial weapon, radio operator, ronson, weapon support, bogs down easily.

The wet system can be added to each tank for +10 points each.
A gyrostabiliser can be added to each tank for +30 points each.
Ambush camouflage can be added to each tank for +30 points each.
Medium armour can be added to each tank (not the Jumbo) for +100 points each.
An M2HMG .50 cal. heavy machine gun with anti-aircraft weapon support can be added to each tank for +80 points each.
Secondary weapon (upper hatch). Additional duty for the commander: machine-gunner anti-aircraft (exposed).

INFANTRY PLATOON (STANDARD)

1 Infantry Command Group (Headquarters)
POINTS: 120
(RP:3)
1 lieutenant (leader) armed with an Thompson M1 sub-machine. and a Colt 1911A1 pistol.
1 second lieutenant (leader) armed with an M3A1 Grease Gun sub-machine guns for -10 points each.
1 sergeant (leader) armed with a Garand M1 semi-automatic rifle.
2 men armed with Garand M1 semi-automatic rifles (runners).
All men have MK II grenades.

3 Infantry Squads
POINTS: 260 each
(RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an Thompson M1 sub-machine.
1 corporal (leader) armed with an Thompson M1 sub-machine.
1 man armed with a Colt 1911A1 pistol and a BAR M1918A2 automatic rifle.
9 men armed with Garand M1 semi-automatic rifles.
All men have MK II grenades.

M9A1 Bazooka Squad
1 man per platoon can replace his Garand M1 semi-automatic rifle with a Colt 1911A1 pistol and an M9A1 Bazooka
rocket-launcher for +50 points. . In this case the man and another man from the squad can create an independent
unit (RP:1).
Tank hunters for +30 points each.

Sniper - Springfield M1903
1 man per platoon can replace his Garand M1 semi-automatic rifle with a Springfield M1903 rifle and sight for +50 points.
He becomes an independent unit (RP:1) with characteristics: sniper, accurate shot, sight, marksman, infiltrator

... i tak oto mamy amerykancow na 2k z jednym "czolgiem" ]:->
... do zrobaczenia w sobote ]:->

no dobra ;P szybka poprawka ;p


Ostatnio zmieniony przez Connor dnia Czw 18:13, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Śro 19:39, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Dobra ,tylko jedna sprawa :

Cytat:
Consisting of one of the following choices:
• 1-4 M4, 0-1 M4-76 (1944-1945)
• 1-3 M4, 0-2 M4-76 (1945)


Oznacza ,że możesz wystawić M4 (76) jak masz przynajmniej jednego krótko lufowego. Ale spoko w sobote możesz na tej rozpie spokojnie grać Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Czw 17:26, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Jak można zapytać to masz już armie czy będziesz proxować Wink ??


No to teraz moja armija Wink

GRENADIER PLATOON (STANDARD) Training: 4+

Grenadier Command Group (Headquarters)
POINTS: 150 (RP:2)
1 lieutenant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun and a Luger pistol.
2 grenadiers armed with G43 semi-automatic rifles.
1 grenadier armed with a Kar98K rifle and a Panzerfaust.
2 grenadiers armed with G43 semi-automatic rifles (runners).
All men carry StG39 grenades.

Grenadier squad
POINTS: 250 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 corporal (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 grenadier armed with a Walther P38 pistol and an Mg42 light machine gun.
1 grenadier armed with a Kar98K rifle and a Panzerfaust.
2 grenadiers armed with Kar98K rifles.
3 grenadiers armed with Stg44 assault rifles.
All men carry StG39 grenades.

Grenadier squad
POINTS: 250 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 corporal (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 grenadier armed with a Walther P38 pistol and an Mg42 light machine gun.
1 grenadier armed with a Kar98K rifle and a Panzerfaust.
2 grenadiers armed with Kar98K rifles.
3 grenadiers armed with Stg44 assault rifles.
All men carry StG39 grenades.

Grenadier squad
POINTS: 280 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 corporal (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 grenadier armed with a Walther P38 pistol and an Mg42 light machine gun.
1 grenadier armed with a Walther P38 pistol and an RPzB54 Panzerschreck rocket-launcher.
2 grenadiers armed with Kar98K rifles.
3 grenadiers armed with Stg44 assault rifles.
All men carry StG39 grenades.

ANTI-TANK PLATOON (1944-1945) Training: 4+

Pak 40 Anti-tank gun (Artillery)
POINTS: 380 (RP:2)
1 sergeant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 man armed with a Walther P38 pistol and a Pak 40 75mm medium gun.
2 men armed with Kar98K rifles.
1 man armed with a Walther P38 pistol.
All men carry StG39 grenades.
Characteristics: Long barrel (gun), shield, gun crew.1 IS

Pak 40 Anti-tank gun (Artillery)
POINTS: 380 (RP:2)
1 sergeant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 man armed with a Walther P38 pistol and a Pak 40 75mm medium gun.
2 men armed with Kar98K rifles.
1 man armed with a Walther P38 pistol.
All men carry StG39 grenades.
Characteristics: Long barrel (gun), shield, gun crew.1 IS

MACHINE GUN PLATOON Training: 4+

2 Machine gun Sections (compact group)
POINTS: 300 (RP:4)
2 corporal (leaders) armed with an MP40 sub-machine gun.
2 man armed with a Walther P38 pistol and an Mg42 medium machine gun with tripod.
4 men armed with Kar98K rifles.
All men carry StG39 grenades.
Characteristics: Tripod.


Ostatnio zmieniony przez xardas12r dnia Czw 17:28, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Connor
Zwiadowca



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: South of Heaven

PostWysłany: Czw 18:08, 10 Kwi 2008    Temat postu:

100% gotowosci na 2k-4k ]:-> a moze nawet i wiecej ]:->
Zmotywowales mnie do wprowadzenia wiekszej ilosci piechoty Sad


Ostatnio zmieniony przez Connor dnia Czw 18:11, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Czw 19:06, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Nie przesadzaj Razz Sherman generuje 30 strzałów które bazowo trafiają na 7+ i 20 ma +1 na demage ,a 10 +2 . Na twoim miejscu zrezygnował bym z kamuflażu , bo okazuje się nie praktyczny Wink

Ostatnio zmieniony przez xardas12r dnia Czw 19:10, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Nie 21:45, 13 Kwi 2008    Temat postu:

Dzięki za grę i do następnego razu Wink Może to być dziwne ,ale dopiero 2h temu wróciłem z wyprawy ,której częścią było odwiedzenie klubu Wink

Przemyślenia:
-Granaty to naprawdę dobra broń ostatniej szansy Wink Już parę razy uratowały mi drużynę , ale wczoraj użycie granatów zadecydowało o wyniku gry (IMO oczywiście Wink )
-Artyleria p-panc jest dobra ,ale jako przystawka , a nie samodzielne siły. Mogłem tylko patrzyć ,jak sherman masakruje piechociarzy, a czołgiem bym tam mógł podjechać Wink
-Drużyna CKM złożona z dwóch sekcji z CKM-mami z Rp 4 i Training 4+ jest nie do przegonienia - pod ostrzałem shermana stała 3 tury i oddawała morzem ognia po piechocie Wink

Ciekawostki:
-Skuteczność obsługi paków w strzelani z dział wyniosła 12%. Ta sama obsługa strzelająca z karabinów powtarzalnych osiągnęła celność 75% . Snajperzy niedorobieni .
-Connora porucznik niczego się nie boi i sam tą wojnę wygrać może .Nawet jeżeli trzeba przyjąć na klate pocisk p-panc*

*Ostatecznie pocisk minął cel Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Connor
Zwiadowca



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: South of Heaven

PostWysłany: Nie 23:36, 13 Kwi 2008    Temat postu:

taaa to byla dziwna gra ;P wszystko dzialalo inaczej niz powinno LOL ale bylo fajnie i mam nadzieje na dalsze granie Smile moze jakas butwa pancerna ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Zbrojny



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Yuggoth

PostWysłany: Pon 10:52, 14 Kwi 2008    Temat postu:

No proszę, widzę nawet Connor już "zachorował" na tę grę Wink
Chyba już czas odwiedzić modelarski i zabrać się za tworzenie armii Twisted Evil
Czy mógłbyś zaproponować mi coś Xardasie dla niemiaszków? A może wybrać inną armię?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pon 13:42, 14 Kwi 2008    Temat postu:

Jeżeli chcesz grać Naziolami, to z 2 pudełka grenadierów, Wesp, i jakieś Panzer IV na początek. A jak czymś innym to możesz Polakami/Ruskami Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Zbrojny



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Yuggoth

PostWysłany: Pon 13:55, 14 Kwi 2008    Temat postu:

Nie wszyscy niemcy byli naziolami (zwłaszcza pod koniec wojny kiedy to masowo przechodzili na "jasną stronę mocy" Wink ). Lubię niemiecki sprzęt i ich "mroczną" technikę, a i mundury mieli według mnie najfajniejsze (amerykańce też nieźle się prezentowali). Co do Polaków, to w gre wchodzi tylko '39 a z tego co wiem, to bitwy rozgrywacie 44-45. Zaś co do Wschodniej Hordy to może rzeczywiście można by się zastanowić. Ale jakoś nie mam do nich przekonania ( no, chyba, że zbudować "stalingradzką armiję" bez sprzętu cięzkiego, a piechota w zatrważającej liczbie szła by na śmierć fala za falą Wink )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pon 14:18, 14 Kwi 2008    Temat postu:

Jak wystawiasz gwardię, to raczej Ty siejesz śmierć Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Pon 15:59, 14 Kwi 2008    Temat postu:

Aleksie , nie siej propagandy. Zwykli ruski też sieją śmierć , a może nawet więcej , bo jest ich więcej Wink

Dla Niemców (2k) też może być klimatyczna armia to Stug III + pluton spadochroniarzy.

Na zwykłą piechotę to Pz IV , Panther lub zwykły Tiger na takie pkt plus obstawa ( przy tigierze będzie to 2 drużyny, przy Panther pluton , a przy czwóreczce to nawet jakaś armatka , moździerz lub ckm Wink

Jak chcesz grać lepiej wyposażonymi dywizjami to te zestawy piechoty (potrzebne będą oba) :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli preferujesz jednostki wcześniejsze,gorzej uzbrojone i/lub vollksgrenadierów ( świetna sprawa ,polecam , mini turniej nimi wygrałem ) to te 2:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla spadochroniarzy to te dwa zestawy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z tym ,że zestawy revell'a musisz z netu raczej ściągać.

Zresztą na razie się wstrzymaj, to w sobote zagrasz i sam się na formacje zdecydujesz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / 1:72 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin